Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Latvijas Motoklubu asociācija sašutusi par Finanšu ministrijas ierēdniecības cinismu jautājumā par ceļu kvalitāti

 1-20  [21-40]  [41-46] 

koykushin, 13. Jun 2013, 15:12

INCIEMS- TURAIDA: Ceļš p-dec. Vakar tā kratīja ,ka domāj acis izkritīs ārā

janis4, 02. Mar 2013, 15:56

Es arī atbalstu kārtīgu jandāliņu! Pamēģiniet aizbraukt no Liepājas līdz Lietuvas robežai ceļa posms aiz Nīcas vnk. Kaklu nolauzīsiet.

undo, 26. Feb 2013, 16:37

Vitroniks no Krājenes izcēla āra 8x kāpostu.
1. 1,2milj.
2. 1,2milj.
3. 5,2milj.
4. 5,2milj.
5. 1,2milj.
6. 5,2milj.
7. 5,2milj.
8. 1,2milj.
Un vienā no sākuma posmiem tas 1 citrons (iespējams ar +) arī aizpeldēja vajadzīgajā virzienā.

Sliktais, 26. Feb 2013, 15:26

Par to vitronika otkatu IeM baumas bija dzirdētas, bet tākā mazāks cipars figurēja. Vispās jau ne par velti ziftele aizstāvēja vitronika biznesu. Lindai bin Ladenai (ex Mūrniecei)gan jau kkas ar atbira par paraksta uzlikšanu uz līguma un kur tad vēl citi mazāk atbildīgi un bezatbildīgi darboņi.

55tais, 26. Feb 2013, 12:33

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=6...1&theater

55tais, 26. Feb 2013, 12:17

Laiks riikoties!!!
ATBALSTU kaartiigu jandaalinju!!!

undo, 26. Feb 2013, 12:12

HVZ cik atmeta par "dienvidnieku", bet par radariem, IeM darboņiem tika "citrons" no tā kredīta kuru Vitronic paņēma bankā. Tādēļ jau tik ilgi jāja galvu un mēģināja visādi sashēmot ar tiem radariem. Tikai pašās beigās, kad jau spiediens bija tik liels, ka nevarēja neko vairs izgrozīt izbeidza to pasākumu. Vēl gadu pirms radaru ieviešanas Vitronic komersanti staigāja pa "pentagonu" un gandrīz visos kabinetos durvis vēra vaļā ar kāju.

Valkyrie, 26. Feb 2013, 11:44

Nu ceļu būvētājiem točna ir pilnīgi vienalga ko darīt: var arī vienu un to pašu ceļa kilometru kaut vai katru nedēļu "remontēt", ka tikai ir kas par to "darbu" samaksā. Un 10/20%-niekiem arī viss notiek

Archy96, 26. Feb 2013, 11:28

Man arī par to smiekli nāk - Dienvidniekam garantija 2 gadi , man ledusskapim 5 gadi.

undo, 26. Feb 2013, 10:48

Protams ka jāremontē visā valstī, protams ka "ceļu" naudai jānonāk uz ceļiem. Par to čakarēšanos vienā un tajā pašā kilometrā, tas tā pārspīlēti. Bet paskaties kādi ir ceļi, kuri ir 2-3 gadus atpakaļ remontēti. 80% jau ir ar bedrēm, plaisām, risēm un iebrukušām akām. Morāle kāda, divi gadi garantija (CEĻAM !!!! Pat gludeklim Samsung ir 3 gadi), pēc 2. gadiem ceļš sāk jukt, tikmēr vēl ceļam ko jaunu un vēl pēc 4-5. gadiem atgriežamies atpakaļ un tā pa riņķi. Un pa lielam to sistēmu ir izveidojuši ceļu būvētāji, viņiem visu laiku vairāk vai mazāk ir ko darīt, būvēt, pārbūvēt.
Par iepirkumiem. Es piemēram nesaprotu, kā ceļam var nepieprasīt 10 gadu garantiju un kādēļ netiek piemērota tāda lieta, kā līguma nodrošinājums. Automātā atkristu bariņš būvnieku. Tikai no kā tad barosies mūsu partijas, ja visi strādās godīgi ziedojumu ta nebūs.

Rezuss, 26. Feb 2013, 10:15

to UNDO
Piedod, kur loģika ceļu būvniekam čakarēties katru gadu vienā un tai pašā kilometrā? ja visā valstī ceļi ir jāremontē - ja visa nauda no degvielas nodokļa nonāktu uz ceļiem tad būtu vajadzīgi 15 gadi intensīvas ceļu būvēšanas lai apturētu ceļu sabiršanu. un godīgus konkursus ar atbilstošu kvalitāti nevis lētāko cenu.

undo, 26. Feb 2013, 09:13

Reiz runāju ar vienu čomiņu kurš darbojas ceļu būvē. Lielākie sūdi jau ir tādi, ja piemēram ir iepirkums uz kādu ceļa remontu par teiksim 10milj., būvnieki automātā iedod cenu -30%(lai tikai vinnētu iepirkumu, apzinotieska par to ciparu uztaisīt ir nereāli) un tad attiecīgi arī materiālus iebliež 2x sūdīgākus. Un tā darot pilnīgi visi. Un ja Valsts iepirkums ir balstīts uz lētāko cenu, nevis uz saimnieciski izdevīgāko, tad neko nepadarīt. Jo tie kas uzrauga to ceļu būvi ar pa lielam ir vasj-vasj ar būvniekiem. Pie mums jau nav izdevīgi uztaisīt ceļu un par to aizmirst 10-15 gadus, tad jau 80% no visiem tiem būvniekiem aizies pa burbuli. Tādēļ jau uzceļ un pēc 2.gadiem remontē, atkal piķis iekrīt. Tā kā manā uztverē lielākā problēma ir paši būvnieki, kamēr netiks sakārtots tā, ka viņi uzceļ ceļu kurš stāv 15 gadus pie mums tās bedrīšu lāpīšanas nebeigsies.
Un par Dienvidnieku tas ir vispār pipec. Uz pievadiem akas iebrukušas par 5-10cm, jau ratu var nolaust, vietām jau var redzēt ka asfalts drupinās. Bet tur jau tas stāsts līdzīgi kā ar radariem. Otkatiku iedeva un visi atbildīgie personāži klusē, jo ko tu vari pateikt cilvēkam ja esi paņēmis čaukstošo.

Valkyrie, 26. Feb 2013, 08:34

Pasaka, kura atbildīgo LV kantoru klaunus kaut kā galīgi neuztrauc: aizbrauc jebkuras normālas rietumu valsts pilsonis pēc viena mēneša dzīves LV uz mājām un tur viņam vietējie jautā: "Runā, ka tai Latvijā ir vissliktākie ceļi ES". Uz ko pilsonis atbild: "Par ceļiem neko sliktu pateikt nevaru - tos tā arī neesmu redzējis, bet ar labu džipu praktiski var aizbraukt visur".

Rezuss, 26. Feb 2013, 08:33

Nu es arī, PAR!
1. jauno un vispār ceļu kvalitāte ir atkarīga no tā kādu sūdu uz tā ceļa klāj. Pasūtītājs Valsts, kā likums izvēlas lētāko piegādātāju. Tātad gala rezultātā ceļinieki ir spiesti to sūdu uz tā ceļa likt, attiecīgi pasūtītājs Valsts to sūdu pieņem un jūtas gandarīts.

2. Gliemezi! tavs lūgums neko nebloķēt ir principiāli destruktīvs lūgums, tieši šādā veidā izgāžas visas akcijas, jo redziet dažīem bizness ir svarīgāks, un vel daži būs priecīgi iet tavā vietā strādāt par vel zemāku atalgojumu.

3. MCA un Lindermanis ir vienīgie kas pēdējo gadu laikā kaut nedaudz ir varējuši šo sūdu bedri sašūpot, pārējie tikai skaisti turpina šo bedri pildīt ar tai raksturīgo saturu.

TĀTAD - Vai nu daram kārtīgi, vai kā tajā aņukā kur sūdi jau smeļas mutē - "Tu tikai Nedirs!"

Rosini, 25. Feb 2013, 23:05

Archy96 tikko tādu pārdevu. Netur mūsu ceļus

Rosini, 25. Feb 2013, 23:03

Ja to varēja izdarīt valsts kurā ir 20 miljoni, tad arī pie mums tas ir iespējams, diemžēl ar nožēlu jāatzīst ka kapitālisms mūs ir degradējis vairāk ka nepiepildītais komunisms. Uz neko vairāk kā valdības lamāšanu virtuvē mēs neesam spējīgi. Tātad varam izdarīt secinājumu, ka vairāk neko arī neesam pelnījuši. Kādam ir jāsāk, kāpēc tie nevaram būt mēs, motociklisti

Archy96, 25. Feb 2013, 22:57

Es esmu gatavs svilināt, sakiet kur un kad
Drīz būs jāpērk šāds braucamais, vismaz bedres nejutīs :

martinss, 25. Feb 2013, 22:53

Tomeer jebkuraa gadijumaa kadu akciju vajag, vismaz sevii izkliedeesim no nolemtiibas sajuutu!

martinss, 25. Feb 2013, 22:52

Rosini, baidos, ka arii ar to buus daudz par maz. Gribam to atziit vai nee, bet musu valsts ir sapuvusi ar korupciju lidz taas pamatiem ieskaitot. Shada situacijaa vairs bez vardarbiibas nekas nav pasaakaams... Bet kursh normals cilveeks gribes merceet rokas asiniis, pat ja taas ir nelieshu? Domaju, ka gandriz neviens.. Taa nu arii viss iet tur kur iet, dalja sakariigo vairs sho murgu iztureet nespej un pamet it kaa, principaa, nodroshinato dziivi sheit un dodas projaam...

Gliemiezis, 25. Feb 2013, 22:38

Tas joba.... bedres apdraud musu dzivibas

Bloķet gan labak neko nevajag,japadoma par citiem ar

 1-20  [21-40]  [41-46] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties