Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki GSF/GSF-S Bandit
Autors | Ziņojums |
zxcg | | Kopš: 19. May 2011
Ziņojumi: 37
Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu
| kas tādas ražo ?,bet kā ar trw | Offline | | |
QQlis | | Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
|
22 Nov 2014, 00:46:54 zxcg rakstīja:
par svecēm skaidrs-visi mauc,bet kam kāda domāta po...,varbūt tā arī pareizi,par bremžu klučiem - kāda kam pieredze, gribu likt ferodo platīna sēriju vai trw ko teiksiet
Google, do you use it? pirmais ieraksts - vari palasīties tur vairākās lapās viss smuki izskaidrots
The operating temperature of a spark plug is the actual physical temperature at the tip of the spark plug within the running engine. This is important because it determines the efficiency of plug self-cleaning and is determined by a number of factors, but primarily the actual temperature within the combustion chamber. There is no direct relationship between the actual operating temperature of the spark plug and spark voltage. However, the level of torque currently being produced by the engine will strongly influence spark plug operating temperature because the maximum temperature and pressure occurs when the engine is operating near peak torque output (torque and RPM directly determine the power output). The temperature of the insulator responds to the thermal conditions it is exposed to in the combustion chamber but not vice versa. If the tip of the spark plug is too hot it can cause pre-ignition or sometimes detonation/knocking and damage may occur. If it is too cold, electrically conductive deposits may form on the insulator causing a loss of spark energy or the actual shorting-out of the spark current.
A spark plug is said to be "hot" if it is a better heat insulator, keeping more heat in the tip of the spark plug. A spark plug is said to be "cold" if it can conduct more heat out of the spark plug tip and lower the tip's temperature. Whether a spark plug is "hot" or "cold" is known as the heat range of the spark plug. The heat range of a spark plug is typically specified as a number, with some manufacturers using ascending numbers for hotter plugs, and others doing the opposite - using ascending numbers for colder plugs.
The heat range of a spark plug is affected by the construction of the spark plug: the types of materials used, the length of insulator and the surface area of the plug exposed within the combustion chamber. For normal use, the selection of a spark plug heat range is a balance between keeping the tip hot enough at idle to prevent fouling and cold enough at maximum power to prevent pre-ignition or engine knocking. By examining "hotter" and "cooler" spark plugs of the same manufacturer side by side, the principle involved can be very clearly seen; the cooler plugs have a more substantial ceramic insulator filling the gap between the center electrode and the shell, effectively allowing more heat to be carried off by the shell, while the hotter plugs have less ceramic material, so that the tip is more isolated from the body of the plug and retains heat better.
Heat from the combustion chamber escapes through the exhaust gases, the side walls of the cylinder and the spark plug itself. The heat range of a spark plug has only a minute effect on combustion chamber and overall engine temperature. A cold plug will not materially cool down an engine's running temperature. (Too hot of a plug may, however, indirectly lead to a runaway pre-ignition condition that can increase engine temperature.) Rather, the main effect of a "hot" or "cold" plug is to affect the temperature of the tip of the spark plug.
It was common before the modern era of computerized fuel injection to specify at least a couple of different heat ranges for plugs for an automobile engine; a hotter plug for cars which were mostly driven slowly around the city, and a colder plug for sustained high speed highway use. This practice has, however, largely become obsolete now that cars' fuel/air mixtures and cylinder temperatures are maintained within a narrow range, for purposes of limiting emissions. Racing engines, however, still benefit from picking a proper plug heat range. Very old racing engines will sometimes have two sets of plugs, one just for starting and another to be installed for driving once the engine is warmed up.
----------------- | Offline | | |
zxcg | | Kopš: 19. May 2011
Ziņojumi: 37
Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu
| paldies,beidzot ir skaidrība | Offline | | |
|
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5102
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Gribēju attīstīt tēmu, lai nepazūd "galerijās".
Puisis smuki piestrādājis:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=13340
Man, kā, zināmā mērā, bandītisma piekritējam, tuva šī tēma. Slīgstot miegā, ieprātojos par dažādībām moču konstrukcijās: lielākais viencilindra drebinātājs manā atmiņā ir "lielais dakteris" DR800Big, savukārt mazākais 4-cilindrinieks 250 kubu bandīts. (zinu, ka bija arī suzuks un benelli). Latvijā mazāko neesmu sastapis. Visi pārējie populāri, kā kādreiz Jawas. Un pelnīti!
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series#GSF250_models
-----------------
| Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
13 Dec 2014, 21:07:08 maniac rakstīja:
Gribēju attīstīt tēmu, lai nepazūd "galerijās".
Puisis smuki piestrādājis:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=13340
Man, kā, zināmā mērā, bandītisma piekritējam, tuva šī tēma. Slīgstot miegā, ieprātojos par dažādībām moču konstrukcijās: lielākais viencilindra drebinātājs manā atmiņā ir "lielais dakteris" DR800Big, savukārt mazākais 4-cilindrinieks 250 kubu bandīts. (zinu, ka bija arī suzuks un benelli). Latvijā mazāko neesmu sastapis. Visi pārējie populāri, kā kādreiz Jawas. Un pelnīti!
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series#GSF250_models
250 cc Bandīts bija vienai lopu dakterei, šī gada sākumā tika pārdots. Jauno īpašnieku nezinu .
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Sveiki. interesē kā ir ar GSF-S 650 2007 gada motora resursu? 50000km ir liels nobraukums vai normāls? cik tāds motors pie normālas apkopšanas iet bez jaukšanas? | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| skatoties kaa braukts un kas motoraa liets... nokaut var pa 5KKm... varbuut ir sterils, varbuut nojaats liidz klinkim... jaaskata kopskats. kaa brauc. tik jau liels nobraukums nav lai buutu kapitaali kapi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Vizuāli jau izskatās sakopts un smuks, bet mocis stāv motosalonā tur jau visus uzfrišina vizuāli. Rakstīts ka labā stāvokli. šeit būs links
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/b...s-226198848.html | Offline | | |
enwit | | Kopš: 18. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 121
Braucu ar: bmw
| izskatās jau ļoti labi priekš tādas cenas | Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Ja būs laiks jāizbrauc rītdien paskatīties kā dzīvē izskatās. | Offline | | |
arvis1122 | | Kopš: 19. Oct 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 73
Braucu ar: cbr1000rr
| kāds var iemest linku kur var nolādēt vai palasīt gsf600s 2003 gada manuāli?? | Offline | | |
zxcg | | Kopš: 19. May 2011
Ziņojumi: 37
Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu
| sveiki kolēgas .
gribēju jautāt,cik ar 600 gsf var ar bāku norullēt?domāju kruīzā un normāli braucot. paldies | Offline | | |
arv | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: cb1300
|
13 Apr 2015, 00:46:07 zxcg rakstīja:
sveiki kolēgas .
gribēju jautāt,cik ar 600 gsf var ar bāku norullēt?domāju kruīzā un normāli braucot. paldies
es kkādus 330km atceros jauktā režīmā. | Offline | | |
garais61 | | Kopš: 13. Jun 2010
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Visu kas kust
|
13 Apr 2015, 07:52:24 arv rakstīja:
13 Apr 2015, 00:46:07 zxcg rakstīja:
sveiki kolēgas .
gribēju jautāt,cik ar 600 gsf var ar bāku norullēt?domāju kruīzā un normāli braucot. paldies
es kkādus 330km atceros jauktā režīmā.
LĪDZ 400 km,es no Berģiem līdz Bērzkrogam ar rezervi aizbraucu. | Offline | | |
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
| drīz būs pieejams 2007. gada GSF 1200 (ar apaļo lukturi) melns., 27570miles.
t. 29 257 593
| Offline | | |
zxcg | | Kopš: 19. May 2011
Ziņojumi: 37
Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu
| vai kāds ir experimentējis ar benzīniem,kurš labāk 95 vai 98 ,un ar kuru mazāk streb | Offline | | |
ruupertinsh | | Kopš: 07. Jan 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200X 1999
|
13 Apr 2015, 22:10:20 zxcg rakstīja:
vai kāds ir experimentējis ar benzīniem,kurš labāk 95 vai 98 ,un ar kuru mazāk streb
Ja starpiiba starp 95 un 98 ir +/- 10% un pateerinsh starp 95 un 98 arii apmeeram 10% - jautaajums cik tu gribi ietaupiit? 1 centu uz 100 km? | Offline | | |
zxcg | | Kopš: 19. May 2011
Ziņojumi: 37
Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu
|
13 Apr 2015, 22:45:21 ruupertinsh rakstīja:
13 Apr 2015, 22:10:20 zxcg rakstīja:
vai kāds ir experimentējis ar benzīniem,kurš labāk 95 vai 98 ,un ar kuru mazāk streb
Ja starpiiba starp 95 un 98 ir +/- 10% un pateerinsh starp 95 un 98 arii apmeeram 10% - jautaajums cik tu gribi ietaupiit? 1 centu uz 100 km?
es gluži nebiju domājis taupību,bet gaitas īpašības,un protams max km ar bāku,10 procenti ir diezgan daudz(30-40 km uz bāku) ,un ja sezonā nomočī no 3000-5000 km tas ir dauzd vairāk kā cents uz 100 km ,un kurš ir jautrāks braukšanā?[ Šo ziņu laboja zxcg, 13 Apr 2015, 23:43:52 ] | Offline | | |
bezdarbnieks | | Kopš: 28. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1566
Braucu ar: Gsx-r.
|
13 Apr 2015, 23:36:00 zxcg rakstīja:
13 Apr 2015, 22:45:21 ruupertinsh rakstīja:
13 Apr 2015, 22:10:20 zxcg rakstīja:
vai kāds ir experimentējis ar benzīniem,kurš labāk 95 vai 98 ,un ar kuru mazāk streb
Ja starpiiba starp 95 un 98 ir +/- 10% un pateerinsh starp 95 un 98 arii apmeeram 10% - jautaajums cik tu gribi ietaupiit? 1 centu uz 100 km?
es gluži nebiju domājis taupību,bet gaitas īpašības,un protams max km ar bāku,10 procenti ir diezgan daudz(30-40 km uz bāku) ,un ja sezonā nomočī no 3000-5000 km tas ir dauzd vairāk kā cents uz 100 km ,un kurš ir jautrāks braukšanā?
Cau.Par taupibu starp 95 un 98 pateikt nemacešu bet Konkrēti manam 600 niekam ar 98 gaita asaka paliek (labak iet un dzied). Bet vispar viņan=m paredzeēts 95 bendzins liet ,bet var ari sajaukt zinot LV benzina kvalitati šur tur.
----------------- Hekter | Offline | | |
Ansis_C | | Kopš: 30. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: R6 2003
| 98 paredzēts augstākas kompresijas motoriem un/jo prasa vairāk enerģijas, lai aizdegtos. Motori, kas paredzēti 95-ajam, ar 98 pat var iet sliktāk un patēriņš pat var pieaugt. (Ja nemaldos, kāds mp forumā jau šo bija testējis un nobrauktais attālums ar 98 bija samazinājies par pārdesmit km)
Pēc savas pieredzes gan esmu ievērojis mašīnai lejot 95 vietā 98 sveces ātri aizgāja uz pēc pāris bākām sāka raustīties motors. Ne jauda, ne patēriņš nemainījās, lai to ievērotu. Ja ir augsta kompresija un/vai detonācija tad 98 būs īstā izvēle, ja nē, tad baigā jēga laikam nebūs...
Bet nu tā ir mana reliģiskā pārliecība - katram ir tiesības ieliet kādu oktānu vēlas un pārbaudīt pašam
Šis jautājums vispār būtu jāapspriež šeit: Topiks - Degviela [ Šo ziņu laboja Ansis_C, 14 Apr 2015, 13:00:53 ]
----------------- Pain is inevitable, suffering is optional... | Offline | | |
|
|