Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: CP un likums

AutorsZiņojums
martinss
15. Nov 2016, 21:42#8941

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Dziivi varesi tvert vienkarshaak arii kad tikai otraa pusee buus racionalizators, kuru "racionalizacijas" pakalpojumi nebus pa kabatai?



15 Nov 2016, 08:21:57 Niksons rakstīja:
Vajag dzīvi tvert vienkāršāk. Tos papīriņus rakstot jau nevienam labāk nepaliek. Tad priekš kam tos rakstīt ?

:racionalizators:




-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mexa
20. Dec 2016, 23:14#8942

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

spamam

dots, brauc smagais auto, pa vienjoslas divvirzienu celju, ir nepieciesamiba iegriezties teritorijaa pa labi. tieshi pirms iegriesanas teritorija josla sadalaas uz 2, labaa josla taisni, kreisaa nogriezties uz tiltu, josla tikai saakas. smagais lai iebrauktu logiski ienjem poziiciju lai pagrieziena raadiuss ljautu iebraukt teritorijaa neuzbraucot nozogojumam vai apmalei. ir ienjemta poziicija pa kreisi, uz kadiem 0.5-1m uzbraucot uz nogriesanas joslas, pagrieziens ir ieslegts laiciigi. un te hujaksh labajaa saanaa, no aizmugures ietesh vieglais. respektiivi noignorejot smagaa manevru. kursh vainiigs? ja skaidri izteicos... peec idejas tachu vieglais, jo peec likuma burta apsteidza/apdzina pa labo pusi. savukart smagais veica manevru taa kaa to vareetu izdariit, bez liekaam rezerveem utt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Teiksmaqq
21. Dec 2016, 07:43#8943

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

Smagais, izņemot, ja var pierādīt, ka vieglais būtiski pārsniedza ātrumu, piem. atļauts 50 un mauc 100.

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

UgunsX
21. Dec 2016, 07:57#8944

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Ārpus apdzīvotas vietas tas viss notiek, cik noprotu?

Offline

mexa
21. Dec 2016, 11:33#8945

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

apdziivotaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
21. Dec 2016, 11:42#8946

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


21 Dec 2016, 07:43:44 Teiksmaqq rakstīja:
Smagais, izņemot, ja var pierādīt, ka vieglais būtiski pārsniedza ātrumu, piem. atļauts 50 un mauc 100.

kapeec? nogriezhas ienjemot taadu "labeejo" pusi cik iespejams lai veiktu manevru. vai labaak kaa mietam uz ielas staaveet?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

UgunsX
21. Dec 2016, 11:56#8947

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Nu, ja apdzīvotā vietā, tad paņem tak un vienreiz izlasi tos CSN un viss būs skaidrs

Offline

UgunsX
21. Dec 2016, 11:59#8948

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

2.2 un 2.5 kas ir apdzīšana un kas ir apsteigšana.
xxx punkts par apdzīvotu / neapdživotu vietu un drīkst / nedrīkst apsteigt.
75. punkts par stāvokli uz ceļa nogriežoties.


Un nav tāda "nogriezhas ienjemot taadu "labeejo" pusi cik iespejams lai veiktu manevru"
Ir vai nu labā mala vai arī, ja dēļ gabarītiem tas nav iespējams, tad pieļaujama atkāpe, bet tur uzreiz jāņem vērā 75. punktā minētās lietas.

[ Šo ziņu laboja UgunsX, 21 Dec 2016, 12:02:39 ]

Offline

mexa
21. Dec 2016, 13:42#8949

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tu punktus nesajauci?
88. Ja transportlīdzekļa gabarītu vai citu iemeslu dēļ nav iespējams nogriezties no attiecīgā malējā stāvokļa, ir atļauta atkāpe no šīs prasības, ja tas netraucē citu transportlīdzekļu kustību.

kaa var traucet kustibu, ja pat no savas joslas neizbrauci? tikai ienjeemi vietu drusku paari sadalosai joslai kura nogriezas pa kreisi uz mazak svariigu celju. logiku neredzu, tad sanaak sastregumu laikaa smagajam labak nebraukt vispaar? piem maximas smagais, ko, vinjam nogriezties kaa vieglajam? vai stavet uz ielas lai visi hz kaa un pa kuru pusi apbrauktu?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

keg
21. Dec 2016, 13:57#8950

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750


21 Dec 2016, 13:42:25 mexa rakstīja:
tu punktus nesajauci?
88. Ja transportlīdzekļa gabarītu vai citu iemeslu dēļ nav iespējams nogriezties no attiecīgā malējā stāvokļa, ir atļauta atkāpe no šīs prasības, ja tas netraucē citu transportlīdzekļu kustību.

kaa var traucet kustibu, ja pat no savas joslas neizbrauci? tikai ienjeemi vietu drusku paari sadalosai joslai kura nogriezas pa kreisi uz mazak svariigu celju. logiku neredzu, tad sanaak sastregumu laikaa smagajam labak nebraukt vispaar? piem maximas smagais, ko, vinjam nogriezties kaa vieglajam? vai stavet uz ielas lai visi hz kaa un pa kuru pusi apbrauktu?

Ja jau ielika smagajam sānos - tātad tur varēja izbraukt starp smago un brauktuves malu. Laikam pareizi būtu bijis palaist visus, kas mēģina pa labo malu tikt garām, un tikai tad pabeigt/izpildīt manevru...

Offline

UgunsX
21. Dec 2016, 14:18#8951

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Hz, itkā ierakstīju ko rādīja likumi.lv, bet, jā, tieši to punktu es domāju.

Offline

mexa
21. Dec 2016, 14:19#8952

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

smagais jau bija drusku saanis kad vinjaa ielika, neba piebrauca blakus. es nesaprotu logiku, trauceeja ta vieglais smagajam veikt manevru, vai labaak staaveet hvz cik ilgi celjam pa vidu, lai visi apbrauktu pa labo pusi? ja brauc velocipeeds un autoss ar piekabi, autoss ienjem poziiciju drusku pa kreisi, lai korekti veikt nogriesanos pa labi ar taadu gabariitu, un saanos iepish velosipeeds, jo vinsh tak vareeja tur izspraukties, vai ta nee, tad vainiigs autoss jo iekardinaja velosipedu apbraukt pa labo pusi. ja tur nebuutu nogriesanaas joslas pa kreisi, tad adnahujstvenno smagais parbrauktu pari celja atziimei, un veiktu manevru ar normalu radiusu, vai labaak celja viduu ir stavet kaa zhigulim bez saimnieka? tas jau radiitu avarijas situaciju, kad smagais neshuja staav pa vidu celjam. vai tomeer likums domaa ka labaak staaveet nekaa nogriezties. vai labaak nebraukt, un neesaat tonnas rokaam?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

UgunsX
21. Dec 2016, 14:34#8953

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Ņēmu no šejienes:
http://likumi.lv/ta/id/274865-celu-satiksmes-noteikumi
Un tur sanāk 75. punkts.

Likums domā, ja smagais nogriežas pa labi no kreisās joslas, tad viņam ir jābolās ar abām acīm pa 360 grādiem riņķī un jākontrolē lai viņš nenogriež ceļu pa labo joslu braucošajiem, kā arī ar savas piekabes asti neievicina purnā pretīmbraucošajiem.

Tā es to saprotu.

Offline

mexa
21. Dec 2016, 15:43#8954

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

BET smagais šajā gadījumā nebija pilnībā kreisajā/pretējā joslā, tikai uzbraucis uz viņas daļēji. principā likums divejāds, po poņatijam nu nekā nesanāk

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Zais
21. Dec 2016, 15:57#8955

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Cik saprotu no situācijas izklāsta, vainīgs būs vieglais. Ja izpildās nosacījums, ka smagais bija ieslēdzis virzienrādītāju un nebija pilnībā izbraucis no joslas. Vieglā vadītājam jābūt īpaši apdāvinātam, vai arī pirmo dienu uz ceļa, lai domātu, ka tas smagā šoferis, ieslēdzot labo pagriezienu, griezīs pa kreisi. Diezgan bieži redzu situācijas, ka kāds smagais vai autobuss fiziski nevar izdarīt manevru no CSN paredzētā "malējā stāvokļa". Jā, tam ir jāpārliecinās par manevra drošību, bet nav jāgaida, ka kāds pērsies tam garām pa labo pusi (īpaši, ja tur ir tikai 1 josla), lai arī apdzīvotā vietā šādai apsteigšanai ierobežojumu nav. Uz vieglā vadītāju šādā situācijā attiecas CSN 100.punkts, jo nu sit mani ar sasaldētu zivi, es neticu, ka smagais savu manevru izdarīja pēkšņi...

-----------------
Nē nu jā

Offline

UgunsX
21. Dec 2016, 16:06#8956

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Veselais saprāts ir viens, bet likums var būt kas pilnīgi cits

Offline

hopper_offlinus
21. Dec 2016, 16:38#8957

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Mexa, smagais ir vainīgs un labākājā gadījumā būs sāvstarpēja vaina, jo kaut arī lai veikt maneuru Tu driksti neieņēmt malējo stāvokļi uz braucāmas daļas, Tev ir jāņēm vērā traucējumus (attiecīgi tas, kas brauc pa labo joslu).

Loģiska motivāja - lai smāgie (un tiem, kam vietas nepietiek) tagad nesāktu no vidusjoslās griezties uz visām pusēm.

Bet nu, jā - var kārtīgi iekrīst ar šo.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

hopper_offlinus
21. Dec 2016, 16:47#8958

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


21 Dec 2016, 15:57:18 Zais rakstīja:
Jā, tam ir jāpārliecinās par manevra drošību, bet nav jāgaida, ka kāds pērsies tam garām pa labo pusi (īpaši, ja tur ir tikai 1 josla)



jo nu sit mani ar sasaldētu zivi, es neticu, ka smagais savu manevru izdarīja pēkšņi...



... tieshi pirms iegriesanas teritorija josla sadalaas uz 2, labaa josla taisni ....


Nu, šo var nosaukt par stulbo situāciju. Bet nu tāpāt tas neizslēdz:
"veica maneuru neparliecinoties par tās drošību" - būtu pārliecinājies, nekas nebūtu noticis.

Šīs dārbojas arī otrādi (vēl lielāks spams būs). Iedomājies situāciju.
Divas joslas, viena taisi, otra pa labi. Luksofors. Vieglais stāv labā joslā, smāgais kreisajā. Zāļais. Smāgais neliekoties ne ziņas griežas un iepīš vieglajam sānī. Pēcāk apgalvo, ka bija ieslēdzis pagriezienu utt.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
21. Dec 2016, 17:33#8959

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vai visi saprata ka celsh ir divvirzienu, pa joslai uz katru pusi, tikai pie taa krustojuma veel ir nogriesanaas josla. pagrieziena raditajs cik zinaams bija laiciigs, smagajam paleeninoties pirms nogriesanaas teritorijaa, arii deva to impaktu, vieglais nemeta nost aatrumu braucot varbuut 4-7 korpusus aizmuguree. nosprieda ka grieziis pa kreisi-tomeer pavarotus un pusjoslu norakstiija

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
21. Dec 2016, 17:35#8960

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


21 Dec 2016, 16:47:56 hopper_offlinus rakstīja:

21 Dec 2016, 15:57:18 Zais rakstīja:
Jā, tam ir jāpārliecinās par manevra drošību, bet nav jāgaida, ka kāds pērsies tam garām pa labo pusi (īpaši, ja tur ir tikai 1 josla)



jo nu sit mani ar sasaldētu zivi, es neticu, ka smagais savu manevru izdarīja pēkšņi...



... tieshi pirms iegriesanas teritorija josla sadalaas uz 2, labaa josla taisni ....


Nu, šo var nosaukt par stulbo situāciju. Bet nu tāpāt tas neizslēdz:
"veica maneuru neparliecinoties par tās drošību" - būtu pārliecinājies, nekas nebūtu noticis.

Šīs dārbojas arī otrādi (vēl lielāks spams būs). Iedomājies situāciju.
Divas joslas, viena taisi, otra pa labi. Luksofors. Vieglais stāv labā joslā, smāgais kreisajā. Zāļais. Smāgais neliekoties ne ziņas griežas un iepīš vieglajam sānī. Pēcāk apgalvo, ka bija ieslēdzis pagriezienu utt.

te jau cits, un diskuss tam buutu, jaa, garsh. bet te viss notika kustiibaa, pays galvenais signalizeejot, ne pa meemo metot. nachalniks kaa vienmeer savaa repertuaaraa- visi lohi braukt nejeedz, utt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline