Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
zet
18. Aug 2012, 19:31#16381

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 858

Braucu ar: 525exc autobusu


18 Aug 2012, 17:45:47 tipin6 rakstīja:

18 Aug 2012, 17:44:01 tipin6 rakstīja:
tātad problēma :aizmugurējie bremžu kluči baigi padilušie, cilindrīši visu laiku baigi piespiestie līdz ar to baigi ratu bremzē... viss atgaisots, eļļa arī līmenī...

provēju arī eļļu .. bet neko tas nemaina.. ?

Izārdi visas gumijas un virzuļus no suporta. Ar skrūvgriezni izskrāpē visus mēslus no visām malam. Ar nuļovku, vai rupjāku smilšpapīru atjauno virzuļiem virsmas. Saeļļo visu (stipri spiežot) ar MOLILAT (MoS2+Litols) smēri. Un liec kopā atpakaļ. Būs lābāk ka ar dzelz šļaukam.

Offline

VATERLAND
18. Aug 2012, 20:04#16382

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


18 Aug 2012, 19:28:33 SLI rakstīja:

Vēl parādījās nesen tāda problēma ka vnk nedeg gabarīti.Ne priekšā ne aizmugurē.Lampiņas nomainīju, vadus un drošinātājus pārbaudīju! Kur varētu meklēt vainu!? Ar tuvajiem, tālajiem un bremžu gaismām viss ok.


Absoluuti primitiiva vaina - Aizdedzes atsleegaa ienaakoshaa gabariitu ugunnu vads ir paarberzies/noveerpies/pushu Lielaakais chakars buus nourbt aizdedzes skruuves no tiltinna lai tiltu klaat pie pashas aizdedzes cilindara izjaukshanas un noplukushaa vada paarinstalaacijas. Labu veiksmi!



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

quickordead
18. Aug 2012, 20:13#16383

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


Vēl parādījās nesen tāda problēma ka vnk nedeg gabarīti.Ne priekšā ne aizmugurē.Lampiņas nomainīju, vadus un drošinātājus pārbaudīju! Kur varētu meklēt vainu!? Ar tuvajiem, tālajiem un bremžu gaismām viss ok.


Ja Tev nav el. shēmas,pask. šito:

http://dr650.zenseeker.net/
skaties sadaļu Electrical
Tur ir shēmas visiem gadiem.

Sāc ar to vadu, kas priekšējām un pakaļējām gabarītgaismām kopējs- Br - melns ar sarkanu, un meklē, kur iemeties "zaļais" vai slikts kontakts... un tā pēc shēmas uz priekšu.

Es vispirms skatītos gaismu slēdža uz labās ručkas kontaktus.


[ Šo ziņu laboja quickordead, 18 Aug 2012, 20:18:55 ]



-----------------
Kickin' It Old School

Offline

tipin6
18. Aug 2012, 20:59#16384

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


18 Aug 2012, 19:31:47 zet rakstīja:

18 Aug 2012, 17:45:47 tipin6 rakstīja:

18 Aug 2012, 17:44:01 tipin6 rakstīja:
tātad problēma :aizmugurējie bremžu kluči baigi padilušie, cilindrīši visu laiku baigi piespiestie līdz ar to baigi ratu bremzē... viss atgaisots, eļļa arī līmenī...

provēju arī eļļu .. bet neko tas nemaina.. ?

Izārdi visas gumijas un virzuļus no suporta. Ar skrūvgriezni izskrāpē visus mēslus no visām malam. Ar nuļovku, vai rupjāku smilšpapīru atjauno virzuļiem virsmas. Saeļļo visu (stipri spiežot) ar MOLILAT (MoS2+Litols) smēri. Un liec kopā atpakaļ. Būs lābāk ka ar dzelz šļaukam.

a kā tos virzuļus laukā tā saudzīgāt dabūt? noņēmu nost un atjaucu uz pusēm to supportu, bet tie nenāk ārā.. varbūt kad stāv virsū vnk bremzes līdz galam nospiest lai iznāk cik var ārā ar spiedienu un pēctam kkā muhļīt ārā?

Offline

motoTurer
18. Aug 2012, 21:11#16385

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


18 Aug 2012, 18:46:58 didrx rakstīja:
jautājums transalpa īpašniekiem!


vai pie 110 km/h un 5000 rpm ir normāli?
taka pa augstu apgrieziemi liekas?

tas vis 5-tajā pārnesumā

Ar standarta zobratiem normāli

Offline

quickordead
18. Aug 2012, 21:35#16386

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


18 Aug 2012, 20:59:40 tipin6 rakstīja:
a kā tos virzuļus laukā tā saudzīgāt dabūt? noņēmu nost un atjaucu uz pusēm to supportu, bet tie nenāk ārā.. varbūt kad stāv virsū vnk bremzes līdz galam nospiest lai iznāk cik var ārā ar spiedienu un pēctam kkā muhļīt ārā?

Doma Tev pareiza,patiesībā es citu metodi nezinu. Kačā bremzes un viņi paši iznāks ārā. Vienīgi uzmanies lai abi ( vai cik viņi Tev tai suportā) iznāk vienmērīgi ārā citādi parasti viens izšaujas viegli un otru nekā vairs neizvilkt

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 13:48#16387

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

a tiešām to otru nekāvairs neizvilkt? bilde bija skaidra līdz tam brīdim kad man sanāca tieši tā kā teici..

Offline

Difers
19. Aug 2012, 13:52#16388

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Ja supports jau noņemts, tad var ar gaisu izspiest (kompresoru, ja tāds pieejams)

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 13:54#16389

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


19 Aug 2012, 13:52:46 Difers rakstīja:
Ja supports jau noņemts, tad var ar gaisu izspiest (kompresoru, ja tāds pieejams)

ā ir pieejams, jāmēģina

Offline

Barada
19. Aug 2012, 14:05#16390

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


19 Aug 2012, 13:54:30 tipin6 rakstīja:

19 Aug 2012, 13:52:46 Difers rakstīja:
Ja supports jau noņemts, tad var ar gaisu izspiest (kompresoru, ja tāds pieejams)

ā ir pieejams, jāmēģina

Ar kompresoru prātīgi! Pavasarī kolēģi, šamadi gandrīz, nomedīju!

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

kinigadners
19. Aug 2012, 14:09#16391

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Galvenais nenoraujies ar to virzuli pa zobiem,ietin to suportu lupatās,kā arī atlikusī eļļa ies pa gaisu.

Offline

Difers
19. Aug 2012, 14:10#16392

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Jā parasti supportu liek tā, lai virzulis nekur nevar aizlidot, jo tas spiediens ir paliels ar kādu viņš nāk ārā...
Parasti kādu kārtīgu lupatu uzmet virsū un piespiež pie galda, tad viss notiek pa mierīgo.

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 14:14#16393

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

nu ar to presoru nekas prātīgs neiznāca, kkā izdabūju āra ar tām plaķenēm kas papleš nevis saspiež.. vnk vajadzēja darīt ar max spēku, tad viss sanāk bet ko darīt tālāk.. zet ieteica nopulēt un ar MOLILAT eļļu, man tādas eļļas nav. vajag tur litolu smerēt?

Offline

Difers
19. Aug 2012, 14:21#16394

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Nav obligāti.... visu notīri, lai nav netīrumu un rūsa... Gumijas, jaunas vai labas, tīras vecās (gadās gan ka tās negrib vairs derēt) Sasmērē ar bremžu eļļu un rūpīgi liek atpakaļ... galvenais lai visas gumijas savās vietās un kūleni neapmet liekot virzuli iekšā.

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 14:28#16395

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

un šitās gumijas ir tās gumijas kuras jāņem ārā?

Offline

Difers
19. Aug 2012, 14:44#16396

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Ideāli ir viņas nomainīt...
Bet izņemt un visu tur iztīrīt vajag!

Offline

jancels
19. Aug 2012, 15:33#16397

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


19 Aug 2012, 14:28:29 tipin6 rakstīja:
un šitās gumijas ir tās gumijas kuras jāņem ārā?


Tak iesit iekš youtube, domāju, ka kādu pamācību noteikti atradīsi

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 16:00#16398

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


19 Aug 2012, 15:33:43 jancels rakstīja:

19 Aug 2012, 14:28:29 tipin6 rakstīja:
un šitās gumijas ir tās gumijas kuras jāņem ārā?


Tak iesit iekš youtube, domāju, ka kādu pamācību noteikti atradīsi

Priekškam man to tubi, ja te ir pietiekami zinoši cilvēki

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 16:03#16399

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

PAldies par padomiem, darbiņš padarīts un bremzes šancē ideaļņikā

Offline

Difers
19. Aug 2012, 16:06#16400

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Tas labi!
Prieks palīdzēt!

Offline