Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Barada
19. Aug 2012, 16:10#16401

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163

Nu re! Katrs pa mazumam un darbiņš padarīts!

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

tipin6
19. Aug 2012, 16:29#16402

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


19 Aug 2012, 16:10:25 Barada rakstīja:
Nu re! Katrs pa mazumam un darbiņš padarīts!

tieši tā, ja vēl kādu dienu būs laiks, tad profilakses pēc jāapstaigā tā vel pārejiem suportiem ar..

Offline

piiters
19. Aug 2012, 17:05#16403

Kopš: 02. May 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 68

Braucu ar: šperru

šodien noņēmu spidometra rumbu, lai skatītos kādēļ negriež trosi.

Izrādās tas gareniskais zobrats, kas piedzen trosīti ir noķīlējis, mehānismu pagriezt nav iespējams.


Nevaru iebraukt kā tas gareniskais zobrats izņemams ?
vai tiešām jāmaina ar visu rumbu ?

[ Šo ziņu laboja piiters, 19 Aug 2012, 17:07:27 ]

Offline

Difers
19. Aug 2012, 17:09#16404

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Visticamāk ka kautkur ir kāds sprostiņš.
Nomazgā nost visu smēri, tad kļūs skaidrāks...

Offline

zazzaa
19. Aug 2012, 17:18#16405

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


19 Aug 2012, 17:05:01 piiters rakstīja:
šodien noņēmu spidometra rumbu, lai skatītos kādēļ negriež trosi.

Izrādās tas gareniskais zobrats, kas piedzen trosīti ir noķīlējis, mehānismu pagriezt nav iespējams.


Nevaru iebraukt kā tas gareniskais zobrats izņemams ?
vai tiešām jāmaina ar visu rumbu ?

domaju ja jaucas, tad no spidometra trosiites gala.. paskaties varbūt tur tā v;;ītne grižas āra vai tur ieksa ir kads gredzentiņš vai tml

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Barada
19. Aug 2012, 17:22#16406

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163

Tur kur skrūvējas virsū trosīte. Pie tās vītnes manās šaiba. Viņa nav noņemama? Ja ir tad tas zobrats izvelkas pa augšu. Un ja tas zbrats ir nokiļejis, tad 100 punkti tur viss ir samalts. Ja tā manta nav dārga, nav ko smērēt rokas. Ja nu vienīgi - Gribu visu zināt un velāk pastāstīt citiem.

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

piiters
19. Aug 2012, 17:26#16407

Kopš: 02. May 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 68

Braucu ar: šperru

jā tā laikam būs,
izskatās ka ir vītne tur.
Tkai nav īsti aiz kā pagriezt, ārpusē ir mīksta vītne troses pievadam, kuru negribas sabeigt.

mēģināt ar uzgriezni uz tās vītnes ?

Offline

zazzaa
19. Aug 2012, 17:38#16408

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


19 Aug 2012, 17:26:08 piiters rakstīja:
jā tā laikam būs,
izskatās ka ir vītne tur.
Tkai nav īsti aiz kā pagriezt, ārpusē ir mīksta vītne troses pievadam, kuru negribas sabeigt.

mēģināt ar uzgriezni uz tās vītnes ?

paskaties iekša nav seškante?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

gynts
19. Aug 2012, 19:55#16409

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


19 Aug 2012, 17:05:01 piiters rakstīja:
šodien noņēmu spidometra rumbu, lai skatītos kādēļ negriež trosi.

Izrādās tas gareniskais zobrats, kas piedzen trosīti ir noķīlējis, mehānismu pagriezt nav iespējams.


Nevaru iebraukt kā tas gareniskais zobrats izņemams ?
vai tiešām jāmaina ar visu rumbu ?


te bildē redzamajai paplaksnei pipļuks nolūzis ka tik nav starp zobratiem iekritis..

Offline

kinigadners
19. Aug 2012, 20:26#16410

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Tur atsevišķi tik un tā neko nevar nopirkt,jauns orientējoši 40ls maksā.

Offline

lauris_KTM
19. Aug 2012, 22:22#16411

Kopš: 19. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar: KTM 525 sx

kāds nezin, kur LV var nopirkt šādu verķi motora ķēdes savienojuma aizvalcēšanai?

bilde

vai arī kāds var aizdot uz vienu vakaru? kaut par atlīdzību..

Offline

MaSka
20. Aug 2012, 16:21#16412

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 35

Braucu ar:

Labdien!

Ir pastiprināti sācis grabēt/kustēt peldošais bremžu disks.
Jautājums, vai es varu tā vienkārši piepresēt stingrāk tās kniedes, vai arī tur ir cita metodika?

Offline

Archy96
20. Aug 2012, 16:25#16413

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Aug 2012, 16:21:58 MaSka rakstīja:
Labdien!

Ir pastiprināti sācis grabēt/kustēt peldošais bremžu disks.
Jautājums, vai es varu tā vienkārši piepresēt stingrāk tās kniedes, vai arī tur ir cita metodika?

Kamēr nost nekrīt, tikmēr neaiztiec.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

xxxx
20. Aug 2012, 16:26#16414

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:

endūram esmu pārpresējis, lai izietu TA.

Offline

MaSka
20. Aug 2012, 16:30#16415

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 35

Braucu ar:


20 Aug 2012, 16:25:28 Archy96 rakstīja:

20 Aug 2012, 16:21:58 MaSka rakstīja:
Labdien!

Ir pastiprināti sācis grabēt/kustēt peldošais bremžu disks.
Jautājums, vai es varu tā vienkārši piepresēt stingrāk tās kniedes, vai arī tur ir cita metodika?

Kamēr nost nekrīt, tikmēr neaiztiec.


Ja būs tā izļurkājies, ka kritīs nost, viņš takš var noķīlēt riteni

Offline

MIGs
20. Aug 2012, 16:45#16416

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Peldošais bremžu disks drīkst grabēt uz sāniem(TA darboņiem, kā parasti ir cits viedoklis...), bet uz priekšu un atpakaļu gan nedrīkst kustēties.

Parasti jau izbeidzas nevis kniedes, bet atsperšaibas un tāpēc grab. Saprotu, ka kniedes+šaibas ir diezgan dārgs un kopā salasās daudz Ls + Darbs.
VVZ kas tur sanāk, ja mēģina tās pašas kneiedes pievalcēt stiparāk ?!


-----------------

Offline

vellabeerns
20. Aug 2012, 16:49#16417

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


20 Aug 2012, 16:45:16 MIGs rakstīja:
Peldošais bremžu disks drīkst grabēt uz sāniem(TA darboņiem, kā parasti ir cits viedoklis...), bet uz priekšu un atpakaļu gan nedrīkst kustēties.

Parasti jau izbeidzas nevis kniedes, bet atsperšaibas un tāpēc grab. Saprotu, ka kniedes+šaibas ir diezgan dārgs un kopā salasās daudz Ls + Darbs.
VVZ kas tur sanāk, ja mēģina tās pašas kneiedes pievalcēt stiparāk ?!


nu nez, cik tas pareizi vai nepareizi, bet vecos laikos, šķiet, vienam savam mopēdam tās kniedes saklapēju stingrākas, lai negrab! itkā pēc tam arī viss bij ok, tā kā...štuko vien pats...
teorētiski jau nekāda skaāde nenotiek, ja vien nesaspiež tās par ciešu un peldošais disks nepārtop par nepeldošo

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Deep
20. Aug 2012, 18:05#16418

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054

Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?

Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Difers
20. Aug 2012, 18:20#16419

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Pirms maini regulatoru, pārbaudi vai viņam ir pietiekoša "massa"
Tas var būt par iemeslu pārlādēšanai...

Offline

Difers
20. Aug 2012, 18:24#16420

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Pirmais variants izskatās ka nāk iekšā ģeneratorā.
Var gadīties ka atšķiras principi.
Tiem kam regulators ārā parasti ir ģeneratori bez oglēm. Iespējams ka klasiskais padoms- der no jebkura, neattieksies uz šo gadijumu...
Ja kļūdos labojiet, neesmu guru.

Offline