Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Jameson
08. May 2016, 18:02#27761

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Iesācēja jautājums. Vai kastēm sitprinājumi atšķiras? Interese tieši par tail boxi. Vai arī viņi vienādi visiem?

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

spider
08. May 2016, 22:33#27762

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


08 May 2016, 15:17:05 Zars rakstīja:
Vobl bijis tikai uz bedraina ceļa,bet paceļot mo un grozot stūri,vis bij ok,tikai izvelkot abus štokus varēju sajust ka gultņi padiluši,biki ķērās.


Uz bedraina ceļa, veselam lērumam moču, stūres purināšanās pie noteiktiem braukšanas parametriem, ir absolūti normāla parādība. It sevišķi sportiem.

[ Šo ziņu laboja spider, 08 May 2016, 22:34:09 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

RenegadeX
09. May 2016, 08:32#27763

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Jautājums tīri pārliecībai ka nedomāju galīgi greizi: Honda Hornet 600cc 2000 gada velkot pa shoseju zem slodzes 1,5-1,8 ar tuvajam gaismam nelade akumulatoru. (mocim ir tikai elektriskā aizdedze CDI un gaismas no elektrības)
Tas ir tad kad motociklam ir darba temperatūra. Aukstam/padzisušam viss liekas ok. Ir aizdomas par RR jo ģeneris gan silts, gan auksts dod vienādus voltus laukā stapr fāzēm. A uz aķa siltam mocim ir mazāk ka vajdzētu. Strāvu mērīju uz akumulatora spailēm, domāju iekombinēt vadus un pamērīt pie paša RR ko tas dod laukā.
Varbūt kādu mezglu ko jāpārbauda esmu palaidis garām?

[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 09 May 2016, 08:32:56 ]

Offline

mexa
09. May 2016, 09:19#27764

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pārbaudi vai ģenģera kontakti nesilst. tiem jābūt tīriem, un stingriem uz savienojuma. ja šis viss ok, tad maini RR. es savējo vilku vilku nemainīju(uz galda bija nepabeigts RR prototips...) kamēr viņš sāka pāri 2K rpm griezt nost špani vispār... nācās 40km braukt ātri ieskrienoties kamēr neslāpst un ripot uz sajūga... braucu es to gabaku čut ne 2 stundas pa nakti

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

linstreins
09. May 2016, 09:46#27765

Kopš: 25. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Honda Transalp XL600V

Ir bijuši vairāki piemēri kas attiecas uz lādēšanas problēmām.. Pirmkārt iesaku izsekot vadus no ģenģera līdz strāvas stabilizatoram īpaši pievēršot uzmanību savienojumiem( iesūbējušām tupelēm..) Vēl ir pieredzēts ka lielajos štekeros dēļ vadu oksidācijas tie itkā kontaktos turas bet kontakta nav, tātad ar testeri jāizzvana abas puses štekeriem.. Pirms mainīt stabilizatoru gan vajadzētu precīzi uzzināt kādai voltāžai jābūt starp katru ģenģera vadu grupu..

-----------------
Esmu terrorists un man vienmēr līdzi ir TIKTAK!

Offline

RenegadeX
09. May 2016, 10:23#27766

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Piebildīšu ka no Kokneses apļa atpakaļ uz Rīgu braucot bez gaismām aķi ielādēja, Rīgā galapunktā noslāpējot uzreiz pamērīju stravu uz akumulatora - 13V. Protams nav izslēgts ka multimetrs dirš. Bet kautkā vienalga dzika daudz likās.
Šodien aķim rāda 12,8V

[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 09 May 2016, 10:42:57 ]

Offline

S_2
09. May 2016, 10:58#27767

Kopš: 06. May 2015

Ziņojumi: 171

Braucu ar:


27 Apr 2016, 16:52:14 S_2 rakstīja:
Kur labāk meklēt enduro mocim motora priekšas/apakšas sargu, sūtīt no kautkurienes, vai ir, kas tepat LV uz vietas taisa...?

Neviens neatbild, viss pašam jādara
Uzsūtīju oriģinālo no www.motorcyclespareparts.eu, ar visu sūtīšanu sanāca labāka cena nekā Rīgas Kawasaki piedāvāja
Bildē mazā un lielā KLX250 OEM pannas

Offline

Flybnt
09. May 2016, 19:33#27768

Kopš: 21. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Motorrad

Daudzi moto ražotāji tehniskajās rokasgrāmatās iesaka moto ķēdes tīrīt ar kerozīnu. Zinu, ka ir speciāli ķēžu tīrītāji un arī šo to citu var izmantot, bet tik un tā, intereses pēc - kur Rīgā var iegādāties kerozīnu?

Depo meklēju, viņiem it kā neesot.

Offline

VATERLAND
09. May 2016, 20:02#27769

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


09 May 2016, 19:33:38 Flybnt rakstīja:
Daudzi moto ražotāji tehniskajās rokasgrāmatās iesaka moto ķēdes tīrīt ar kerozīnu. Zinu, ka ir speciāli ķēžu tīrītāji un arī šo to citu var izmantot, bet tik un tā, intereses pēc - kur Rīgā var iegādāties kerozīnu?

Depo meklēju, viņiem it kā neesot.


vai tik tas "KeroZīns" latviski tiek dēvēts par Petroleju? :krimnash:omnjuigarzhusj: :fashizmnjepraidjot: aluchaifashistgranatu:

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 09 May 2016, 20:02:45 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
09. May 2016, 20:09#27770

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 May 2016, 19:33:38 Flybnt rakstīja:
Daudzi moto ražotāji tehniskajās rokasgrāmatās iesaka moto ķēdes tīrīt ar kerozīnu. Zinu, ka ir speciāli ķēžu tīrītāji un arī šo to citu var izmantot, bet tik un tā, intereses pēc - kur Rīgā var iegādāties kerozīnu?

Depo meklēju, viņiem it kā neesot.


Petroleja ir Kuršos, pats tur regulāri pērku.


-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Flybnt
09. May 2016, 20:17#27771

Kopš: 21. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Motorrad

Pateicos, jau domāju, ka to noteikti dēvē kā citādāk mūsu mēlē, angliski visur "kerosene" rakstīts.

Offline

mexa
09. May 2016, 21:46#27772

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Es aviaacijas njemu, mazgashanai darma tiek

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

qba
10. May 2016, 06:13#27773

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


10 May 2016, 01:26:48 Coooool rakstīja:
Kerosīna speciālists . Labāk iesakiet kādu mājsaimniecības produktu, kura sastāvā lielākoties ir Izo-propanols?


Dzeršanai nederēs, bet dabūt vari Latvijas ķīmijā, un tīru. šķaidi, pēčāk, ar ko vien vēlies....

Offline

army2015
10. May 2016, 11:18#27774

Kopš: 27. Aug 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Pienācis laiks mainīt sajūgu BMW R1100RT. Lūgums, vai nevarētu kāds aizdot sajūga diska centrēšanas instrumentu vai arī atsūtīt precīzus minētā instrumenta izmērus, lai varu to izgatavot.

Offline

andrulja4
10. May 2016, 13:52#27775

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650

Ja nemaldos, tad visādi Brake Cleaner'i satur Izopropanolu.

Offline

mexa
10. May 2016, 14:03#27776

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Links
ai ai, gūgle nepalīdz

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Exciter
10. May 2016, 14:28#27777

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


08 May 2016, 17:50:41 RitvarsG rakstīja:
dakšas eļļa un blīvslēgi mainīti,nu jau pr.riteņa gultņi ari mainīti,riepas tikko nomainītas un riteņi nobalansēti,purinās tikai stūre,tā bija pirms visu manipulaciju vaiksanas-ta ir arī tagad-tikai jūtami mazāk.Bet principa skaidrs,ka jālūr būs kartīgak uz stūres gultņiem

Man ir bijusi nevaldāma stūre (voblers) pēc riepu maiņas. Līkrocis bija balansējis. Bet, arī ar taisnām rokām var būt problēmas, jo balansēšanas iekārtas ik pa laikam ir jākalibrē kad izregulējas.

Offline

Exciter
10. May 2016, 14:39#27778

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


29 Mar 2016, 18:19:40 shkapars rakstīja:

29 Mar 2016, 15:01:11 Exciter rakstīja:
Kungi, mistika!
YZ450F 2008.g
Lej eļļu cik gribi, kaut 2x vairāk kā manuālī noteikts, bet uz mērtausta sauss. Pēc pieliešanas padarbināts, bet bez rezultātiem. Spītīgi lēju un kurbulēju, jo radās aizdoma, ka pirms guļas moš nolēju eļļu un esmu par to aizmirsis, bet kad 1.5L biju salējis, metu mieru. Esmu diezgan pārliecināts, ka eļļa nebija nolieta. Attiecīgi tur pāri pa 2L bija sagāzts (pēc manuāļa 1L jābūt). Sāku braukt un pa ventilācijas trubu kā pa krānu izpūta normālu peļķi ārā.
Kāds eļļas kanāls aizsists vai kas par štellēm?


rāmī, kur eļļas truba pienāk arī ir filtrs. to iztīri?

Visdrīzāk Tu padomāji par kādu jaunāku modeli. Manam eļļa nav rāmī. Man ir tikai trubiņa filtra pusē no dzinēja apakšas, kas aiziet uz dzinēja augšu tā mērtausta līmenī. Trubiņa nav aizaugusi. Apjautājos dažiem meistariem, nevienam nav ideju.
Izskatās, ka būs vien jālej manuālī norādītais litrs un jābrauc.

Offline

mexa
10. May 2016, 20:29#27779

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

laikam vecu riepu borteeji....

cooli-pasuuti webaa un buus tev laukos prieks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Jameson
10. May 2016, 20:42#27780

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600


10 May 2016, 14:28:53 Exciter rakstīja:

08 May 2016, 17:50:41 RitvarsG rakstīja:
dakšas eļļa un blīvslēgi mainīti,nu jau pr.riteņa gultņi ari mainīti,riepas tikko nomainītas un riteņi nobalansēti,purinās tikai stūre,tā bija pirms visu manipulaciju vaiksanas-ta ir arī tagad-tikai jūtami mazāk.Bet principa skaidrs,ka jālūr būs kartīgak uz stūres gultņiem

Man ir bijusi nevaldāma stūre (voblers) pēc riepu maiņas. Līkrocis bija balansējis. Bet, arī ar taisnām rokām var būt problēmas, jo balansēšanas iekārtas ik pa laikam ir jākalibrē kad izregulējas.

būs jāpaskatas man ar riepa.. man gultņi itkā ok, bet uz 50-70 km/h pa līdzenu ceļu braucot mazliet kā krata .... vertikālā virzienā..

[ Šo ziņu laboja Jameson, 10 May 2016, 20:42:23 ]



-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline