Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RBMoto
10. May 2016, 20:47#27781

Kopš: 11. Apr 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 117

Braucu ar: ZX12R


10 May 2016, 14:39:30 Exciter rakstīja:

29 Mar 2016, 18:19:40 shkapars rakstīja:

29 Mar 2016, 15:01:11 Exciter rakstīja:
Kungi, mistika!
YZ450F 2008.g
Lej eļļu cik gribi, kaut 2x vairāk kā manuālī noteikts, bet uz mērtausta sauss. Pēc pieliešanas padarbināts, bet bez rezultātiem. Spītīgi lēju un kurbulēju, jo radās aizdoma, ka pirms guļas moš nolēju eļļu un esmu par to aizmirsis, bet kad 1.5L biju salējis, metu mieru. Esmu diezgan pārliecināts, ka eļļa nebija nolieta. Attiecīgi tur pāri pa 2L bija sagāzts (pēc manuāļa 1L jābūt). Sāku braukt un pa ventilācijas trubu kā pa krānu izpūta normālu peļķi ārā.
Kāds eļļas kanāls aizsists vai kas par štellēm?


rāmī, kur eļļas truba pienāk arī ir filtrs. to iztīri?

Visdrīzāk Tu padomāji par kādu jaunāku modeli. Manam eļļa nav rāmī. Man ir tikai trubiņa filtra pusē no dzinēja apakšas, kas aiziet uz dzinēja augšu tā mērtausta līmenī. Trubiņa nav aizaugusi. Apjautājos dažiem meistariem, nevienam nav ideju.
Izskatās, ka būs vien jālej manuālī norādītais litrs un jābrauc.




Reiz bij viena Honda, FMX650, kurai arī tā eļļas pārbaude tāda samērā mistiska bija.

Pačeko vai tā eļļa nav jābauda pie rūcoša motora, vai arī pie kārtīgi izsildīta. Vai arī minūtes laikā pēc noslāpēšanas.

Tai Hondai ar bij šāds pigors, ka uz ščupa nekā nebija ja vienkārši paskatījās.

-----------------
Live while You ride!

Offline

uzgrieznis
10. May 2016, 20:51#27782

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8


10 May 2016, 14:39:30 Exciter rakstīja:

29 Mar 2016, 18:19:40 shkapars rakstīja:

29 Mar 2016, 15:01:11 Exciter rakstīja:
Kungi, mistika!
YZ450F 2008.g
Lej eļļu cik gribi, kaut 2x vairāk kā manuālī noteikts, bet uz mērtausta sauss. Pēc pieliešanas padarbināts, bet bez rezultātiem. Spītīgi lēju un kurbulēju, jo radās aizdoma, ka pirms guļas moš nolēju eļļu un esmu par to aizmirsis, bet kad 1.5L biju salējis, metu mieru. Esmu diezgan pārliecināts, ka eļļa nebija nolieta. Attiecīgi tur pāri pa 2L bija sagāzts (pēc manuāļa 1L jābūt). Sāku braukt un pa ventilācijas trubu kā pa krānu izpūta normālu peļķi ārā.
Kāds eļļas kanāls aizsists vai kas par štellēm?


rāmī, kur eļļas truba pienāk arī ir filtrs. to iztīri?

Visdrīzāk Tu padomāji par kādu jaunāku modeli. Manam eļļa nav rāmī. Man ir tikai trubiņa filtra pusē no dzinēja apakšas, kas aiziet uz dzinēja augšu tā mērtausta līmenī. Trubiņa nav aizaugusi. Apjautājos dažiem meistariem, nevienam nav ideju.
Izskatās, ka būs vien jālej manuālī norādītais litrs un jābrauc.



Man pašam bija Yzf450 2008 gada. un Bija pilnigi tas pats. Uz mērtausta neradija ne grama,kaut iekšā ielēja "1L". Aizvedu uz moto servisu,šie parbaudija eļļas cirkulāciju utt. vis bija ka nākas. Ieleja pat vairak par 1l un tapat neko neradija...Iespejams,ka nebija orginalais mērtausts..
Varbut tev mans vecais mocis

Offline

DNX
10. May 2016, 21:06#27783

Kopš: 30. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 30

Braucu ar: TDM 900

Var kāds iedot @naits un @zigmunds Tel Nr.

Offline

coudman
10. May 2016, 21:06#27784

Kopš: 25. Feb 2015

Ziņojumi: 43

Braucu ar: dranduļetu

Varbūt kādam ir idejas, ko varētu skatīties. Pagriežot aizdedzes atslēgu (honda hornet '04) nav nekādas dzīvības, vakar vakarā pieliku uzlādētu aķīti divas reizes piešķīlās, no rīta piešķilās un tad slāpa nost dziestot arī spidometra/tahometra panelim un tā divas reizes (ievēroju arī, ka spiezōt rokas bremzi motora apgriezieni palielinājās - varbūt, kas uz īso iet.... Tagad vakarā vispār nekādas dzīvības. Akumulators spriegumu dod/ it kā visos drošinātājos pretestība ir. Pienākošajā vadā līdz aizdedzes vada savienojumam arī tāds pats spriegums atnāk kā uz paša akb. Vairāk nezinu kur ko saktīties

Offline

mexa
10. May 2016, 22:29#27785

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

droshinatajos pretestiibai nav jaabuut uzspiedi bremzi un saaka zust gljuks? cik V dod ladesana? uz isu bridi atsledz RR, daudz negaazee. ja gluks pazudiis tad zini kur rakt... citaadi baudi visus mezglus, vaina atradiisies

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

coudman
10. May 2016, 22:33#27786

Kopš: 25. Feb 2015

Ziņojumi: 43

Braucu ar: dranduļetu

sorry nevis pretestība, bet tas beeps ar testeri.
Nu tā sanāk, ka cēlās apgrizieni bet uz ļoti īsu brīdi, kad sanāca no rīta piedarbināt, jo tagad vakārā neizrādīja nekādu dzīvību.. 12,3-4 V. Kas ir RR? nevaru jau gāzēt, ja nepiešķiļas Un mezgli jābauda kaut kā izzvanot/testējot - ar ko? vai vizuāli...

10 May 2016, 22:29:08 mexa rakstīja:
droshinatajos pretestiibai nav jaabuut uzspiedi bremzi un saaka zust gljuks? cik V dod ladesana? uz isu bridi atsledz RR, daudz negaazee. ja gluks pazudiis tad zini kur rakt... citaadi baudi visus mezglus, vaina atradiisies

[ Šo ziņu laboja coudman, 10 May 2016, 22:48:13 ]

Offline

Zigmunds
10. May 2016, 22:34#27787

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


10 May 2016, 21:06:14 DNX rakstīja:
Var kāds iedot @naits un @zigmunds Tel Nr.


WWW.37MOTO.LV ir visi kontakti ;-)

Offline

aldetinjsh
10. May 2016, 23:11#27788

Kopš: 31. Mar 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Problēma sekojoša...
Yamaha xjr 1300 2007 gads ar iešprici.
Kad vairs nestrādā auto čoks, tad motocikla apgriezieni ir zem 1000 un rūkšana notiek ar motora nesinhronu raustīšanos...
Tas ir arī tad, kad vīlēju pa šoseju un iebraucu pilsētā.. Ja brauc lēnām pa korķi, tad ir gadījies noslāpt.. Pie trešā luksafora, kad sasilst, viss atkal normāli. Uz mazajiem ap 1100 un rūc sinhroni.. Šo novēroju biežāk, kad laukā tāds dzestrāks..
Sveces, gaisa filtri, sinhronizācija, vārsti...

Rgmoto serviss - nekā
Motofavorītā - nekā
Maxmoto pie Māra - nekā


Visi jauc, pūš, tīra, pārbauda devējus, bet niķis paliek...

Kam es šo lietu varētu uzticēt??

Offline

dzieburs
10. May 2016, 23:20#27789

Kopš: 09. Jul 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 102

Braucu ar: TÉNÉRÉ

Vai mainot dzesēšanas šķidrumu nepieciešams sistēmu arī skalot?
Vai arī izleju visu no radiatora un izplešanās trauka, leju svaigu un braucu tālāk?

Offline

VATERLAND
10. May 2016, 23:22#27790

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


10 May 2016, 23:11:37 aldetinjsh rakstīja:
Problēma sekojoša...
Yamaha xjr 1300 2007 gads ar iešprici.
Kad vairs nestrādā auto čoks, tad motocikla apgriezieni ir zem 1000 un rūkšana notiek ar motora nesinhronu raustīšanos...
Tas ir arī tad, kad vīlēju pa šoseju un iebraucu pilsētā.. Ja brauc lēnām pa korķi, tad ir gadījies noslāpt.. Pie trešā luksafora, kad sasilst, viss atkal normāli. Uz mazajiem ap 1100 un rūc sinhroni.. Šo novēroju biežāk, kad laukā tāds dzestrāks..
Sveces, gaisa filtri, sinhronizācija, vārsti...

Rgmoto serviss - nekā
Motofavorītā - nekā
Maxmoto pie Māra - nekā


Visi jauc, pūš, tīra, pārbauda devējus, bet niķis paliek...

Kam es šo lietu varētu uzticēt??


Nebūšu oriģināls, bet nesen uzčekojās čalis ar citu mo un stāstīja par līdzīgiem simptomiem, galarezultātā pie cainas izrādījās tukšgaitas vārsts, kas regulē degvielas spiedienu špricēm....

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

mexa
11. May 2016, 08:27#27791

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tuksgaitas vaarsts kas regulee spiedienu? reikas spiediena regulatori mirst, ja spiediens nebuus kaa naakas var viskas buut. spricei ir obligaati jaameera spiediens reikaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
11. May 2016, 08:29#27792

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


10 May 2016, 22:33:52 coudman rakstīja:
sorry nevis pretestība, bet tas beeps ar testeri.
Nu tā sanāk, ka cēlās apgrizieni bet uz ļoti īsu brīdi, kad sanāca no rīta piedarbināt, jo tagad vakārā neizrādīja nekādu dzīvību.. 12,3-4 V. Kas ir RR? nevaru jau gāzēt, ja nepiešķiļas Un mezgli jābauda kaut kā izzvanot/testējot - ar ko? vai vizuāli...

10 May 2016, 22:29:08 mexa rakstīja:
droshinatajos pretestiibai nav jaabuut uzspiedi bremzi un saaka zust gljuks? cik V dod ladesana? uz isu bridi atsledz RR, daudz negaazee. ja gluks pazudiis tad zini kur rakt... citaadi baudi visus mezglus, vaina atradiisies


ceelaas apgriezieni tu domaa ceelaas liidz normai vai tupa pieauga? RR-sprieguma regulators

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

coudman
11. May 2016, 08:54#27793

Kopš: 25. Feb 2015

Ziņojumi: 43

Braucu ar: dranduļetu

Liekas, ka tupa cēlās, pie tam tas bija ļoti īsu brīdi. Cik saprotu to RR atslēgšanu var testēt pie strādājoša, kas man pagaidām nav izdevies...

ceelaas apgriezieni tu domaa ceelaas liidz normai vai tupa pieauga? RR-sprieguma regulators

Offline

Serge81
11. May 2016, 17:00#27794

Kopš: 11. May 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Labdien,
Nesen iegādājos moci Aprilia Pegaso 650 2000g. bija problema ar karburatoriem, neturēja vārsti, nomainīju gumijas viss ok. Bet ir neliela problāma. Bremzējot ar dzinēju, ik pa laikam šauj izpūtējā, un esmu pamanījis melnus dūmus gazējot uz vietas. Pa trasi uz 100km ņem ap 9 litriem. Izskatās maisījums pa treknu. Vai ar air screw skrūvēm varēs noregulēt maisījumu?
Paldies!

Offline

Geduss
11. May 2016, 22:29#27795

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Eksperiments neizdevās...

Tā plēve nestiepjas un nekā. Arī ar fēnu.
Ir kādas senstēvu metodes? pa 70jevro gatavu pirkt arī negribas

[ Šo ziņu laboja Geduss, 11 May 2016, 22:40:13 ]



-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

Naits
11. May 2016, 22:36#27796

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


ietini folijā?

[ Šo ziņu laboja Naits, 11 May 2016, 22:37:04 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Geduss
11. May 2016, 22:41#27797

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)


11 May 2016, 22:36:31 Naits rakstīja:

ietini folijā?

Nu bet protams
Links

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

VATERLAND
11. May 2016, 22:47#27798

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


11 May 2016, 22:36:31 Naits rakstīja:

ietini folijā?


Djedushkam jaunrade

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

IG
11. May 2016, 23:17#27799

Kopš: 09. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Hornet

Sveika mototauta!

Jautājums par zaļo kontaktos uz tuvo gaismu..
Mocis- Honda Hornet`10

Problēma - tuvā gaisma ta deg, ta nedeg. Ieslēdzot aizdedzi t.gaisma deg, piestartējot deg, pēc 5 sek nedeg. mēdz jau startējot nedegt un tad randomā iedegties vai neiedegties pavisam, dažādas kombinācijas ..un tas viss nekustinot moci.
Stulbākais, ka braucot mēdz randomā pazust.

Releju ar notestēju citu - nekas nemainās.
Noārdīju lukturi, sapūtu visus kontaktus ar kontaktu tīrāmo, tāpat pie releja.
Problēma palikusi..

Tak itkā nekas cits kā zaļais, manuprāt, tas nevarētu būt, bet varbūt kādam ir vēl kāda ideja?

Offline

Jameson
11. May 2016, 23:25#27800

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Muļķīgs ieteikums, bet pie ručkas slēdzi skatījies? Mans būt domāt, ka tur vaina

[ Šo ziņu laboja Jameson, 11 May 2016, 23:26:21 ]



-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline