Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aptaujas / Balsošanas par tēmām

Tēma: Suzuki DRZ 400

AutorsZiņojums
baigais1
22. Jun 2008, 10:38#1

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Honda XR600

Suzuki DRZ 400, 2000. gada - vēlos pirkt, tāpēc varbūt kāds var padalīties ar info par šo agregātu. Paredzēts pārsvarā braukt pa mežiem, neceļiem un drusku pa ielu.

-----------------
тихо - я сказал, или я тихо сказал?!!

Offline

Maigonis
22. Jun 2008, 10:56#2

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Jauda nav liela, piekare ar varētu būt labāka. Tad jau labāk yamaha WR vai KTM.

Offline

Archii
26. Jun 2008, 00:01#3

Kopš: 16. May 2008

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM Adventure 990 un Japāņu Bobiks

Jaa- jauda bshkinj pietruukst. Piekarei, manupraat, nav ne vainas. Man ir te paariitis uz tirgoshanu. Ja ir interese- PM.

Offline

envy
21. Jul 2008, 12:05#4

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1624

Braucu ar: labiem drapakiem

biju paņēmis šitādu 2003 gada... pabraucu un sapratu, ka manām prasībām neder... Par smagu, par augstu smaguma centrs, neiet, nestūrē un atmetoties baigi strauji bremzē + visam ir pārāk plats lai reāli gāzētu

WR450 būs labāks

-----------------
Hobby #92 Husky TE300i
Jawa 350/360 Velorex

Offline

Ivis
17. Jul 2011, 21:49#5

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Kādas atsauksmes par SM versiju ? Doma pārdot KTM 625smc un iegādāties suzuku,vizuāli labāk patīk ,vieglāks,bet kā ar resursu?

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Robciks97
17. Jul 2011, 21:58#6

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: SUZUKI DRZ400

Nu ko lai saka, kādu laiku ar tādu braucu, nu nepatika. Lai vienkārši plus mīnus pa mežu brauktu ir ok, garākā tā kārba viņam ir, jaudas nav, smagāks pa saviem līdzīgajiem citu marku modeļiem, piekare faktiski domāta vairāk pa asfaltu braukt. Plusi tādi, ka resurs ir ļoti liels, trīs gados nu motoram neko nemainiju un naprasījās arī, var piereģistrēt csdd. Ja salīdzina ar WRF450,l kā diena pret nakti.

-----------------
Braucu Gāžu un Vērpju

Offline

duran44
18. Jul 2011, 15:04#7

Kopš: 20. Apr 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 47

Braucu ar: DRZ400S

Braucu ar šādu pašlaik. Ja tīrs standarts tad pavājš, bet tas viegli labojas. Motors ar lielu resursu. Piekare ļoti laba, ja nav vēlme startēt nopietni sacensībās arī smagums netraucēs. Ja esi braucis motokrosā viennozīmīgi nederēs. Ja lieto ikdienai kā es to daru tad vajag lielo bāku, bet tas arī atkarīgs vai ir standarts. Standarts zupiņu nestrebj tik daudz.

Offline

spring
15. Aug 2014, 11:03#8

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

DRZ modifikācija veikta - no jūdzēm uz km arī attālumu tagad skaita.
atlika tikai nedaudz palodēt un panelis ir kārtīgs eiro modelis.

rezistors R70 - jūdzēs, R69 - km.

Offline

Gantais
15. Aug 2014, 11:36#9

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2661

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Lietoju... patīk. Maniem 80kg ir pa pirmo. Jaudu vienmēr var gribēties vairāk bet tad arī svars būs lielāks. Manam ir , itkā, niknāka, karburācija, vēl var ielikt paaugstinātas kompresijas virzuli, auspufu protams.
Uzskatu, ka viņš ir vidēji statistiskais modelis, var gan pa mežu, neceļu kaplēt, var arī tālākos braucienos doties.. bet kā vienā, tā otrā gadijumā viņš atpaliks no katrai šīm stihijai specializēta mopēda.
Piekritīšu teiktajam, ka ja esi braucis krosā, tad tev viņš nederēs.... bet dotais kļūst diezgan populārs meža un grants braukšanai, kā otrais mopēds garāžā

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Negantelis
15. Aug 2014, 14:20#10

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5235

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Superīgs mocis.

Lēts uzturēšanā, nekas neplīst,absolūti uzticams, vajadzētu 10zs klāt tad vispār būtu pasaka, bet tas reāli vairāk lai ālētos nevis brauktu. amežā ar 40Zs pietiek. Smags viņs ir tikai salīdzinājumā ar krosaču. Toties ar šito var visu dienu braukt. Amortizācija super priekš tik lēta un universāla moča.

Iesaku.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

andrejins
15. Aug 2014, 14:34#11

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


15 Aug 2014, 11:03:13 spring rakstīja:
DRZ modifikācija veikta - no jūdzēm uz km arī attālumu tagad skaita.
atlika tikai nedaudz palodēt un panelis ir kārtīgs eiro modelis.

rezistors R70 - jūdzēs, R69 - km.




Pat lodāmurs īpaši nedabūja uzsilt

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

e_nduro
15. Aug 2014, 21:50#12

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Tie kas brauc ar šo kāds viņam ir resurs ? Ieķēru arī vienu tādu nobraukts vien 5600km

Offline

cilveks52
16. Aug 2014, 00:26#13

Kopš: 27. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: ktm 950,suzukidrz 400

Nu izskatās ka 10 000km jāpieliek ar virzuli.Tad maini un brauc atkal.Tik nez cik ilgi tas nikosils izturēs.Ja vajag var uzlikt to viltīgo sajūgu kas neļauj ritenim nobloķēties pie pārslēgšanos uz leju,kurbuli ar ja baig vaig bet šo 3 gadu laikā viņ tā ar nevaidzēja.pufiku gan vaig citu,cits ņēmiens uzreiz.Ar šito moci var arī pasēņot,ar KTM nevar.Inteliģents aparāts.

Offline

Gantais
16. Aug 2014, 07:32#14

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2661

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Zāģējot mežu, patēriņu noteikt ir grūti bet kruizēšanas režīmā, staipot pa zemes un grants ceļiem, manam patēriņš ir 5.5 - 6 litri

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Negantelis
16. Aug 2014, 20:05#15

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5235

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Kur dabūt SM ratus savam Drz?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

e_nduro
17. Aug 2014, 18:34#16

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Un kā ir ar vārstu regulēšanu cik bieži jāskatās ?

Offline

spring
17. Aug 2014, 18:39#17

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


16 Aug 2014, 20:05:04 Negantelis rakstīja:
Kur dabūt SM ratus savam Drz?


iemaini andrr pret enduro ratiem

Offline

cilveks52
17. Aug 2014, 19:04#18

Kopš: 27. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: ktm 950,suzukidrz 400

Pa tiem vārstiem hvz cik bieži bet tas ir salīdzinoši dārgi.Tur tās stulbās šaibas jāmaina kas maksā neadekvāti.

Offline

spring
17. Aug 2014, 20:32#19

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

varbūt kāds zina...
2000-2001 gadam nāca atšķirīgi aizmugurējie amortizātori nekā 2002 utt.
atšķirība tieši regulēšanā.

jautājums vai atšķirās arī stiprinājumi?
domāju vai varu jaunāku amortiņu ielikt vecākā rāmī. tipa uzlabot moci

Offline

Gantais
17. Aug 2014, 20:50#20

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2661

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


17 Aug 2014, 19:04:14 cilveks52 rakstīja:
Pa tiem vārstiem hvz cik bieži bet tas ir salīdzinoši dārgi.Tur tās stulbās šaibas jāmaina kas maksā neadekvāti.



Cik man zināms, tad 'šaibotajiem' vārstiem pārregulācija ir nepieciešama tikai tad, kad tiek kustināta galva (ņemta nost...) Citādi nekas tur nemainās.
Bet lai ūber meistari mani palabo, ja kļūdos

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Top.LV