Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
quickordead
15. Aug 2012, 13:44#141

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


15 Aug 2012, 12:33:18 krauklis rakstīja:
Paldies, palasīšu. Bet par to degmaisījumu- varbūt jāmēģina adatas celt uz leju?

Sāc ar gaisa filtru, tad uzmet aci svecēm, ja vajag - sasinhronizē tos karbiķus un tikai tad sāc regulēt adatas un dīzes

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

miklucis
21. Aug 2012, 20:33#142

Kopš: 15. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: CBR600F4i, a6

Pēc degvielas izbeigšanās un uzpildes, nobraucu tikai 10km, mo sāka 1-2 stobrus slēgt nost. Pēc 6k rmp viss veras un iet.
Laikam, kāds gruzis no bākas ir ticis dīzē, kur pats paša spēkiem netiks laukā.
Vajadzīga karburatoru tīrīšana, regulēšana un sinhronizācija - Rīgā. Varbūt kāds var ietekt meistaru, kas var izpalīdzēt?
/yamaha fzs 600 fazer, 99g./

Offline

Naits
21. Aug 2012, 20:37#143

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


21 Aug 2012, 20:33:46 miklucis rakstīja:
Pēc degvielas izbeigšanās un uzpildes, nobraucu tikai 10km, mo sāka 1-2 stobrus slēgt nost. Pēc 6k rmp viss veras un iet.
Laikam, kāds gruzis no bākas ir ticis dīzē, kur pats paša spēkiem netiks laukā.
Vajadzīga karburatoru tīrīšana, regulēšana un sinhronizācija - Rīgā. Varbūt kāds var ietekt meistaru, kas var izpalīdzēt?
/yamaha fzs 600 fazer, 99g./

Paskaties no sākuma degvielas filtru. Un ja tāda nav tad noteikti pēc tīrīšanas uzliec

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

miklucis
21. Aug 2012, 20:57#144

Kopš: 15. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: CBR600F4i, a6

Uz ātro- neredzēju, uzlikšu noteikti

Offline

mk2marekz
21. Aug 2012, 21:07#145

Kopš: 20. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: FZS600

Blakus sūknim visiem Fazer ir oriģināls filtrs.

Offline

miklucis
21. Aug 2012, 21:23#146

Kopš: 15. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: CBR600F4i, a6

Paldies, rīt tiks aplūkots.

Offline

miklucis
23. Aug 2012, 21:42#147

Kopš: 15. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: CBR600F4i, a6

Mo ir atkal ielās, paldies Rozītim un viņa kolēģim.
Tātad, operatīvi tika izjaukti karbuļi, iztīrīti, sinhronizēti utt. Uz divām minūtēm likās, ka viss ir kārtība, bet atkal pazuda 1-2 stobri.
Vainīgais bij šis

Ignitor unit (laikam komutators saucās).

p.s.
Karburatori bij aizauguši un viena dīze nebij savā vietā.


21 Aug 2012, 20:33:46 miklucis rakstīja:
Pēc degvielas izbeigšanās un uzpildes, nobraucu tikai 10km, mo sāka 1-2 stobrus slēgt nost. Pēc 6k rmp viss veras un iet.
Laikam, kāds gruzis no bākas ir ticis dīzē, kur pats paša spēkiem netiks laukā.
Vajadzīga karburatoru tīrīšana, regulēšana un sinhronizācija - Rīgā. Varbūt kāds var ietekt meistaru, kas var izpalīdzēt?
/yamaha fzs 600 fazer, 99g./

[ Šo ziņu laboja miklucis, 23 Aug 2012, 21:48:29 ]

Offline

krauklis
31. Aug 2012, 14:45#148

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Vai kāds nevarētu pakomentēt, cik aptuveni jābūt patēriņam zzr600 vai kādam citam 600niekam ar analogu jaudu pa pilsētu braucot īpaši nesēņojot, bet arī ne redlainā braucot? Stress jau nav par to, ka benzīns žēl, bet neriktīgs patēriņš liecina par kādu nepilnību motora darbībā.

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Archy96
31. Aug 2012, 14:48#149

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ja nu kādam vajag, varu izīrēt Motion Pro dzīvsudraba sinhronizātoru, kaut kur bija arī štucerīši

PM

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

BuDa
31. Aug 2012, 15:04#150

Kopš: 31. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 551

Braucu ar: R1


31 Aug 2012, 14:45:38 krauklis rakstīja:
Vai kāds nevarētu pakomentēt, cik aptuveni jābūt patēriņam zzr600 vai kādam citam 600niekam ar analogu jaudu pa pilsētu braucot īpaši nesēņojot, bet arī ne redlainā braucot? Stress jau nav par to, ka benzīns žēl, bet neriktīgs patēriņš liecina par kādu nepilnību motora darbībā.
Cik Tev ir vidējais?

-----------------

Two wheels, One love

Offline

krauklis
31. Aug 2012, 15:13#151

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R


31 Aug 2012, 15:04:46 BuDa rakstīja:

31 Aug 2012, 14:45:38 krauklis rakstīja:
Vai kāds nevarētu pakomentēt, cik aptuveni jābūt patēriņam zzr600 vai kādam citam 600niekam ar analogu jaudu pa pilsētu braucot īpaši nesēņojot, bet arī ne redlainā braucot? Stress jau nav par to, ka benzīns žēl, bet neriktīgs patēriņš liecina par kādu nepilnību motora darbībā.
Cik Tev ir vidējais?

Vidējo vēl neesmu mērījis, bet 100% pilsēta (diezgan īsi pārbraucieni) knapi ielienu 10 litros. nav par daudz?

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

BuDa
31. Aug 2012, 15:24#152

Kopš: 31. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 551

Braucu ar: R1

Nu ir pa daudz... Man ZX9R visu laiku griežot ručku vairāk pa 7,5L/100km nav noēdis...

paskaties šito LINKU, te Tavam patēriņš salikts.

Tev gadījumā noskrējienu nerāda jūdzēs? Varbūt Tev tāds patēriņš ir uz 100 jūdzēm nevis km?

[ Šo ziņu laboja BuDa, 31 Aug 2012, 15:25:11 ]



-----------------

Two wheels, One love

Offline

pirkt
31. Aug 2012, 15:27#153

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

iisi braucieni -> praktiski vislaik ar aukstu motoru zaageet. ja gribi daudzmaz deriigu infu par pateerinju, noziedo tak dazas stundas un mazmaz degvielas - pielej pilnu baaku, un aizviilee kkur aaraa no pilseetas uz kaadiem vismaz 150 - 200 km ( jo vairaak, jo labaak) - atbraucot iebrauc tai pat tankaa, atkal uzpildies, izreekini videejo, un no taa skaties. ja taki buus liels ( virs 5 litri daudzmaz mieriigi viileejot, zem 110 kmh) - tad var kautko skatiities, peetiitu un domaat. ja nee - viss ir +/- ok, un poh cik vish tev auksts iisos gabalos eed - tur neko ta nepadariisi.


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

reimondz
31. Aug 2012, 15:35#154

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/54-Kaw...html?powerunit=2
Šeit tu būtu rekordists

-----------------

Offline

krauklis
31. Aug 2012, 16:43#155

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R


31 Aug 2012, 15:35:16 reimondz rakstīja:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/54-Kaw...html?powerunit=2
Šeit tu būtu rekordists

Par to jau runāju...Karburatori man ar tikko sasinhronizēti, vienalga dauz ņammā. Pieļauju, ka dēļ īsajiem pārbraucieniem-nav darba temp., tāpēc vairāk ēd. bus laikam jāielej kāds konkrēts daudzums bākā un jānovālē bez apstājas un tad jāskatās.Bet ja kādam ir kāda ideja, ko regulēt/skatīties, tad lūdzu padalīties ar info.Klasiskais variants gaisa filtrs/sveces jau pārbaudīts.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 31 Aug 2012, 16:48:13 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Archy96
31. Aug 2012, 16:54#156

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Aug 2012, 16:43:43 krauklis rakstīja:

31 Aug 2012, 15:35:16 reimondz rakstīja:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/54-Kaw...html?powerunit=2
Šeit tu būtu rekordists

Par to jau runāju...Karburatori man ar tikko sasinhronizēti, vienalga dauz ņammā. Pieļauju, ka dēļ īsajiem pārbraucieniem-nav darba temp., tāpēc vairāk ēd. bus laikam jāielej kāds konkrēts daudzums bākā un jānovālē bez apstājas un tad jāskatās.Bet ja kādam ir kāda ideja, ko regulēt/skatīties, tad lūdzu padalīties ar info.Klasiskais variants gaisa filtrs/sveces jau pārbaudīts.


karburātoru adatas laiž

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

krauklis
31. Aug 2012, 17:46#157

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R


31 Aug 2012, 16:54:05 Archy96 rakstīja:

31 Aug 2012, 16:43:43 krauklis rakstīja:

31 Aug 2012, 15:35:16 reimondz rakstīja:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/54-Kaw...html?powerunit=2
Šeit tu būtu rekordists

Par to jau runāju...Karburatori man ar tikko sasinhronizēti, vienalga dauz ņammā. Pieļauju, ka dēļ īsajiem pārbraucieniem-nav darba temp., tāpēc vairāk ēd. bus laikam jāielej kāds konkrēts daudzums bākā un jānovālē bez apstājas un tad jāskatās.Bet ja kādam ir kāda ideja, ko regulēt/skatīties, tad lūdzu padalīties ar info.Klasiskais variants gaisa filtrs/sveces jau pārbaudīts.


karburātoru adatas laiž
Domā adatas, kas noslēdz benzīna padevi pludiņu kamērās? Tās visas nočekotas, izdilums nav vispār un degvielas līmeņi arī pārbaudīti kamerās( ar caurspīdīgas trubiņas metodi). varbūt skatīties cik daudz ir izskrūvēta pilot screw? Archy96, pastāsti, lūdzu kaut ko tuvāk par tām adatām, varbūk kaut ko ne tā skatījos.

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

cicis
10. Sep 2012, 15:51#158

Kopš: 09. Aug 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Suzuki GSX750F

Vēlos izīrēt karburatoru sinhronizēšanas aparātu! Kādi varianti?

-----------------
opiņā!

Offline

Naits
10. Sep 2012, 16:08#159

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Uztaisi pats, ja nedabūsi ne no viena.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Archy96
10. Sep 2012, 16:45#160

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Sep 2012, 15:51:25 cicis rakstīja:
Vēlos izīrēt karburatoru sinhronizēšanas aparātu! Kādi varianti?

Nav problēmu, 10ls zobos un brauc pakaļ

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline