Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
naatre
10. Sep 2012, 17:47#161

Kopš: 04. Aug 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 514

Braucu ar: Piaggio X9, ZZR 600


31 Aug 2012, 14:45:38 krauklis rakstīja:
Vai kāds nevarētu pakomentēt, cik aptuveni jābūt patēriņam zzr600 vai kādam citam 600niekam ar analogu jaudu pa pilsētu braucot īpaši nesēņojot, bet arī ne redlainā braucot? Stress jau nav par to, ka benzīns žēl, bet neriktīgs patēriņš liecina par kādu nepilnību motora darbībā.

man ēd 4,9 taisne un 6,1 pa pilsētu on off režīmā cik nu skills atļauj. Pasažieris tad vēl kāds puslitrs klāt.

[ Šo ziņu laboja naatre, 10 Sep 2012, 17:49:00 ]

Offline

krauklis
12. Sep 2012, 22:47#162

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Jautājums zinātājiem- vai sinhronizēšanas procesā tiek arī grozītas degvielas skrūves (pilot screw), vai tās neaiztiek? Šodien konstatēju, ka katram karbulim savādāk- vienam viens apgrieziens izskrūvēts, citam četri, citam trīs. Pēc manuāļa visām jābūt vienādi daudz izskrūvētām, tas ir, 2.5 apgriezieni.

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Janjis
17. Sep 2012, 12:05#163

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: R9T & GS Rallye

sveiciens visiem, kam MO karburatoru!
Man Hondai (XL1000) iet uz beigām degvielas sūknis ! Vai ir zināms kāds smalkmeistars kas sūknītim kontaktus var pārkniedēt?

Offline

Naits
17. Sep 2012, 12:16#164

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


17 Sep 2012, 12:05:51 Janjis rakstīja:
sveiciens visiem, kam MO karburatoru!
Man Hondai (XL1000) iet uz beigām degvielas sūknis ! Vai ir zināms kāds smalkmeistars kas sūknītim kontaktus var pārkniedēt?

Uz Piedrujas ielas pretī cenuklubam ir sūkņu remonts, atsauksmes labas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Janjis
17. Sep 2012, 16:32#165

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: R9T & GS Rallye

paldies! iebrauksim,
sūknis pats ir OK, bet kā pāri 50kKM, tā ārējie kontakti sāk izbeigties.

Offline

snooze
17. Sep 2012, 16:51#166

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 640

Braucu ar: K8

a cik vispar videjais maksa tirishana un sinhronizacija? ta tiri intereses pec prasu piemeram 4 gab. ja es nedaru pats

Offline

-_falamella_-
18. Sep 2012, 08:15#167

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r


12 Sep 2012, 22:47:15 krauklis rakstīja:
Jautājums zinātājiem- vai sinhronizēšanas procesā tiek arī grozītas degvielas skrūves (pilot screw), vai tās neaiztiek? Šodien konstatēju, ka katram karbulim savādāk- vienam viens apgrieziens izskrūvēts, citam četri, citam trīs. Pēc manuāļa visām jābūt vienādi daudz izskrūvētām, tas ir, 2.5 apgriezieni.


Nu vot, redzi, tatad tev vajag regulet. Izjauc, iztiri ka pienak, ieskruve tas skrūves, un izskruve uz 2.5 apgr. un aiziet regulet

Offline

goga
28. Oct 2012, 21:04#168

Kopš: 16. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 336

Braucu ar: HD flhri

Par visiem karburatoru tīrītājiem un sinhronizētājiem ir lieta daudz maz skaidra, bet vai no forumā minētajām personām ir kāds, kas veic arī karbūžu restaurāciju(izdilums liedz veikt precīzu regulējumu)...moto nv jauns un ar rez.daļām ir problēma...lūk tā, tādēļ katra informācija par restaurācijas iespējām būtu noderīga.

-----------------
"One man's trash is another man's treasure."

Offline

Top_Zustand
28. Oct 2012, 21:39#169

Kopš: 17. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: R6


18 Sep 2012, 08:15:14 -_falamella_- rakstīja:

12 Sep 2012, 22:47:15 krauklis rakstīja:
Jautājums zinātājiem- vai sinhronizēšanas procesā tiek arī grozītas degvielas skrūves (pilot screw), vai tās neaiztiek? Šodien konstatēju, ka katram karbulim savādāk- vienam viens apgrieziens izskrūvēts, citam četri, citam trīs. Pēc manuāļa visām jābūt vienādi daudz izskrūvētām, tas ir, 2.5 apgriezieni.


Nu vot, redzi, tatad tev vajag regulet. Izjauc, iztiri ka pienak, ieskruve tas skrūves, un izskruve uz 2.5 apgr. un aiziet regulet


nu vot HVZ.....es tā ar izdarīju, bet nav tik tā ideāli kkas......kkur dzirdēju, ka katram cilindram viņas regulē un pēc tam sinhro!

Offline

akasiko
29. Oct 2012, 09:17#170

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu

Runājot par sinhronizācijas aparāta izgatavošanu. Bija doma pašam tādu izgatavot priekš 4 karbuļu matora, nekā sarežģīta protams, bet sataisot koptāmi tas cipars baigi pietuvojās stock aparātam ko var uzsūtīt jebajā turklāt atkrīt čakars. Galā nonācu pie secinājuma, ja netaisās sākt masveidā sinhronizēt karbuļus, tad lētāk ir izīrēt to aparātu no kāda kam ir.

Offline

mexa
29. Oct 2012, 10:54#171

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ir variants uz kādu tēmeju es-taisos regulēt vairāk par vienu... ņemam no vecajiem autosiem MAP sensorus un maucam uz LM vai kā cita indikāciju, būs uz LED stabiņš, taisīšu labi saskatāmu, tā lai nav tīri aptuveni, kalibrācija iespējama, ja atrod strādājošus mapus pa lētom ta elektronika maksās pati ne vairāk par 10 lati, un smuki izskatās a pagaidām jāpērk parastie gaugi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

peecis
29. Oct 2012, 10:59#172

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Oct 2012, 09:17:13 akasiko rakstīja:
Runājot par sinhronizācijas aparāta izgatavošanu. Bija doma pašam tādu izgatavot priekš 4 karbuļu matora, nekā sarežģīta protams, bet sataisot koptāmi tas cipars baigi pietuvojās stock aparātam ko var uzsūtīt jebajā turklāt atkrīt čakars. Galā nonācu pie secinājuma, ja netaisās sākt masveidā sinhronizēt karbuļus, tad lētāk ir izīrēt to aparātu no kāda kam ir.


divus karbūžus var nosinhronizēt ar parastu caurspīdīgu šļauciņu (nopērkama depo par ~10 saņiem metrā), četrus nevar sinhronizēt pa pāriem?
sākumā, piemēram, iekšējos, pēcāk malējos?
čakars lielāks, bet pa lēto

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

kba-pro
29. Oct 2012, 12:17#173

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


28 Oct 2012, 21:04:28 goga rakstīja:
Par visiem karburatoru tīrītājiem un sinhronizētājiem ir lieta daudz maz skaidra, bet vai no forumā minētajām personām ir kāds, kas veic arī karbūžu restaurāciju(izdilums liedz veikt precīzu regulējumu)...moto nv jauns un ar rez.daļām ir problēma...lūk tā, tādēļ katra informācija par restaurācijas iespējām būtu noderīga.


kas par karbiņiem tev ir slikti??

Offline

Top_Zustand
29. Oct 2012, 13:24#174

Kopš: 17. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: R6


29 Oct 2012, 10:59:39 peecis rakstīja:

29 Oct 2012, 09:17:13 akasiko rakstīja:
Runājot par sinhronizācijas aparāta izgatavošanu. Bija doma pašam tādu izgatavot priekš 4 karbuļu matora, nekā sarežģīta protams, bet sataisot koptāmi tas cipars baigi pietuvojās stock aparātam ko var uzsūtīt jebajā turklāt atkrīt čakars. Galā nonācu pie secinājuma, ja netaisās sākt masveidā sinhronizēt karbuļus, tad lētāk ir izīrēt to aparātu no kāda kam ir.


divus karbūžus var nosinhronizēt ar parastu caurspīdīgu šļauciņu (nopērkama depo par ~10 saņiem metrā), četrus nevar sinhronizēt pa pāriem?
sākumā, piemēram, iekšējos, pēcāk malējos?
čakars lielāks, bet pa lēto


es tādu uzparikti uzmeisteroju....saregulē pa pāriem, pēc tam pārus savā starpā! super precīzi jau nav, bet man der!

Offline

mexa
29. Oct 2012, 13:31#175

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tak tā arī regulē, 1-2 3-4, tad 12-34 prasti gaugi maksā ap 7 lati gabalā, ja kāds zin kur lētāk dodat ziņu, analogie ar noder

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
29. Oct 2012, 20:12#176

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Paštaisīts aparāts ar trubiņām precizitātē, manuprāt, ir precīzāks nekā lētais ar pulksteņiem, kurus nevar dabūt mierā un bieži gļučī. Sarežģītākais ir savirpot/piemeklēt pārejas . man labāk patīk ar stabiņiem. Galvenais pareizu šķidrumu iekšā trubās ieliet, pašam taisot.
Lai nosinhronizētu 4 karbuļus, nevajag slēgties uzreiz klāt visiem četriem Tā kā pietiek ar vienu izlocītu trubu.

[ Šo ziņu laboja Naits, 29 Oct 2012, 20:14:02 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Top_Zustand
29. Oct 2012, 21:03#177

Kopš: 17. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: R6


29 Oct 2012, 20:12:29 Naits rakstīja:
Paštaisīts aparāts ar trubiņām precizitātē, manuprāt, ir precīzāks nekā lētais ar pulksteņiem, kurus nevar dabūt mierā un bieži gļučī. Sarežģītākais ir savirpot/piemeklēt pārejas . man labāk patīk ar stabiņiem. Galvenais pareizu šķidrumu iekšā trubās ieliet, pašam taisot.
Lai nosinhronizētu 4 karbuļus, nevajag slēgties uzreiz klāt visiem četriem Tā kā pietiek ar vienu izlocītu trubu.

es tur salēju moča eļļu ar bendžu šķidītu, jo nevarēju dēļ tīrā eļļas viskozitātes dabūt gaisa burbuļus ārā.......nu manuprāt lai nav baigi šķidrs, kā rezultātā tas šķidrums nenormāli nelēkā trubiņās!

Offline

peecis
30. Oct 2012, 11:18#178

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Oct 2012, 21:03:39 Top_Zustand rakstīja:

29 Oct 2012, 20:12:29 Naits rakstīja:
Paštaisīts aparāts ar trubiņām precizitātē, manuprāt, ir precīzāks nekā lētais ar pulksteņiem, kurus nevar dabūt mierā un bieži gļučī. Sarežģītākais ir savirpot/piemeklēt pārejas . man labāk patīk ar stabiņiem. Galvenais pareizu šķidrumu iekšā trubās ieliet, pašam taisot.
Lai nosinhronizētu 4 karbuļus, nevajag slēgties uzreiz klāt visiem četriem Tā kā pietiek ar vienu izlocītu trubu.

es tur salēju moča eļļu ar bendžu šķidītu, jo nevarēju dēļ tīrā eļļas viskozitātes dabūt gaisa burbuļus ārā.......nu manuprāt lai nav baigi šķidrs, kā rezultātā tas šķidrums nenormāli nelēkā trubiņās!


jap, līdzīgi - sākumā ielēju izlietotu motoreļļu (labi redzama), bija pārāk bieza, skaloju trubiņu ar benzīnu un finālā radās ideālais šķidrums

caurspīdīgās plastmasas caurulītes ir gana elastīgas, nekādas pārejas nevajag. piestiprināju pie garāžas durvīm un vajadzības gadījumā uzreiz ir gatava darbam.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

twisted
30. Oct 2012, 12:40#179

Kopš: 17. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: CBR600RR

Savam aparatam savienojumiem izmantoju no auto logu tiiriitaaju sisteemas sadaliitaajus (troinjikus) - autoservisaa pa 0,50 ls gab. Un cauruliite 6mm no krautas ap 0,90ls metraa
Viegli, aatri un leeti

-----------------
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Offline

mexa
30. Oct 2012, 17:03#180

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja kāds grib pamocīt šo tēmu vairāk tad var ņemt automašīnas ekonometrus, vecajiem modeļiem tādi bija, noliec blakus un būs ok, rekordiem tādi bija, saliec kopā vai rāda pareizi, un tad katru uz sava

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline