Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
NEC
24. May 2013, 18:54#201

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar: 160hp/190kg

faliks ( ) cik par karburatoru sinhronizaciju? Draugam vajadzes. Atrodamies pardaugava, varesim piebraukt jebkura laika.

Offline

Slavixs
24. May 2013, 19:05#202

Kopš: 20. Dec 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: GSF650S

man ar būs nepieciešamība uz karbju regulēšanu!

Offline

faliks
24. May 2013, 19:11#203

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


24 May 2013, 18:54:04 NEC rakstīja:
faliks ( ) cik par karburatoru sinhronizaciju? Draugam vajadzes. Atrodamies pardaugava, varesim piebraukt jebkura laika.


cik piedavasi?

Offline

Tomucis
24. May 2013, 19:12#204

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

bet tad tirit kur labak atdot?lai ja kas,gumiju nomainit utt

Offline

faliks
24. May 2013, 19:15#205

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


24 May 2013, 19:12:34 Tomucis rakstīja:
bet tad tirit kur labak atdot?lai ja kas,gumiju nomainit utt


Nu un ko tur tirit? izjauc, netā paskaties cik žiklerim apgriezienus, un tt, nomazga, sajauc kopā un aiziet

Offline

Tomucis
24. May 2013, 19:17#206

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

es jau 2 dien atpakalj itka izjaucu un tiritju bet manuprat vienalga tutu.nav isti droshibas.vienigi ka bez kautkadiem spec karbu tiramajiem to dariju

Offline

faliks
24. May 2013, 19:23#207

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


24 May 2013, 19:17:20 Tomucis rakstīja:
es jau 2 dien atpakalj itka izjaucu un tiritju bet manuprat vienalga tutu.nav isti droshibas.vienigi ka bez kautkadiem spec karbu tiramajiem to dariju



Noperc carb cleaer vai nu Brake cleaner baloniņš maksa ne vairak ka 3.5ls, pietiks karbiņa tirišanai. Izjauc, nomazga ar benzinu arpus, vai nu ar tadu pašu carb cleaner, izjauc, izspuš ar clineru, papuš ar gaisu no kompresora, apskaties gumijas, ja kas noperc Traktoru bodē vajadzigas, kur vajag silikoniņu nolec, vai nu izgriež blives ni kka (paranits, kartons un tt, apskaties žiklerus, noskaidro cik apgriezienus viņiem jabut atskruvetiem. salasi visu kopā un pievieno mocism, pec tam regule, bet jebkuru sinhronizaciju jataisa ar jaunam svecem, iepriekš vajag apskatit spoles, vadus un tt, apstradat ar silikonu. Iss aprakst regulešanai

Offline

ursus
24. May 2013, 19:48#208

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Man varbūt nenopietns jautājums.
Pavīdēja kaut kur,ka arī viens cilindrs esot
-jāsinhronizē-.Kā to saprast?

-----------------
JAWA

Offline

faliks
24. May 2013, 19:52#209

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


24 May 2013, 19:48:46 ursus rakstīja:
Man varbūt nenopietns jautājums.
Pavīdēja kaut kur,ka arī viens cilindrs esot
-jāsinhronizē-.Kā to saprast?


Sinhronizacija- 2 vai vairakus karburatorus vienada darbiba
Bet ja tev ir viens karbiks tad tev nevajag sinhronizet, tev vajag regulet =)

Offline

ursus
24. May 2013, 20:14#210

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Tu mani nesaprati,tieši ir runa par SINHRONIZĀCIJU.

Savu -āssprātību- vari paturēt sevī.

Man nekas un nekur nav regulējams ! INŽEKTORS.

Varu paregulēt tukšgaitas apgriezienus,un droseles stāvokli(to ko sinhronizē).

Cik noprotu ir kaut kāda -normālā- plūsma tukšgaitā,kura arī VIENCILINDRA motoram ir jāiestāda.

Arī es esmu neizpratnē. Jo nesaprotu,ka kaut kas būtu jādara.

P.S. visi kas domā(ka) un ka liekas(ka),drīkst arī neko nerakstīt ! Bet īstenībā NEZINA... paklusē !

-----------------
JAWA

Offline

normy
24. May 2013, 20:22#211

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600

īsti nezinu, jo neesmu nekads specs, bet sinhronizācija jau pašā saknē nozīmē - divu vai vairāku ierīču utt. darbība vienotā ritmā. Tad nu vienam karbulim diez vai būs kas sinhronizējams. lai nu cik falliks muls tukšu, bet šoreiz viņam būs taisnība

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

agrais
24. May 2013, 20:56#212

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


24 May 2013, 20:22:40 normy rakstīja:
īsti nezinu, jo neesmu nekads specs, bet sinhronizācija jau pašā saknē nozīmē - divu vai vairāku ierīču utt. darbība vienotā ritmā. Tad nu vienam karbulim diez vai būs kas sinhronizējams. lai nu cik falliks muls tukšu, bet šoreiz viņam būs taisnība
Sihronizācijas jēga ir tur, ka tiek saregulēts lai 2 vai vairākiem karb. vienādi nostrādādu droseles. Tas arī viss, nekas vairāk tīri ar sinronizāciju netiek panākts...Tātad, loģiski ka vienu karb. sinhronizēt nav ar ko Nu kaut kā tā..Un vispār-no sinhronizācijas lielākais efekts būs uz tukšgaitu, labāk strādās.Uz lielākiem apgr. neko neiespaidosies. Protams, ja vien droseles nav saregulētas tā ka vienam karb. rīkle vaļā, a citam tik pusē...Nu tad gan efekts protams būs.To pašu var panākt arī pie noņemtiem karb.Samēra un saregulē lai viss vienādi verās. Protams, tik precīzi nebūs... Man izdevās samērā labi, tukšgaita staigāja, tagad strādā kā pulkstenis.

Offline

martinss
24. May 2013, 21:30#213

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Droseles nekad nebus 100% vienadaas poziicijaas, jo pashi cilindri nav vienadi- vienam kompresija drusku vairak, citam mazaak, varstu atstarpes arii, plus kads ir svechu stavoklis un atstarpe- jaa, pat tas iespaido to pasakumu. Tapec jaregulee reali uz mocha.

Ne jau velti pirms sinhronizeet karbjus, janocheko sveces un varstu atstarpes (kam ir regulejamas ar roku).

Veel savejam esmu secinajis, ka jaskataas cik sinhroni karbji ir pie darba apgriezieniem nevis briivgaitaa- kaut ka sanak, ka brivgaitaa var buut mazak sinhroni kaa pie darba apgriezieniem vai otradi.


24 May 2013, 20:56:08 agrais rakstīja:
Sihronizācijas jēga ir tur, ka tiek saregulēts lai 2 vai vairākiem karb. vienādi nostrādādu droseles. Tas arī viss, nekas vairāk tīri ar sinronizāciju netiek panākts...Tātad, loģiski ka vienu karb. sinhronizēt nav ar ko Nu kaut kā tā..Un vispār-no sinhronizācijas lielākais efekts būs uz tukšgaitu, labāk strādās.Uz lielākiem apgr. neko neiespaidosies. Protams, ja vien droseles nav saregulētas tā ka vienam karb. rīkle vaļā, a citam tik pusē...Nu tad gan efekts protams būs.To pašu var panākt arī pie noņemtiem karb.Samēra un saregulē lai viss vienādi verās. Protams, tik precīzi nebūs... Man izdevās samērā labi, tukšgaita staigāja, tagad strādā kā pulkstenis.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

ursus
24. May 2013, 21:34#214

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Veči bāc es saprotu,ka divu vai VAIRĀKU,nu netaisīšu citu topiku/tēmu.

IR kaut kāda standarta pozīcija,kas jāizpilda ARĪ viencilindra ! ne velti uz manometra ir atzīme -normal-.



-----------------
JAWA

Offline

faliks
24. May 2013, 21:35#215

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


24 May 2013, 20:14:02 ursus rakstīja:
Tu mani nesaprati,tieši ir runa par SINHRONIZĀCIJU.

Savu -āssprātību- vari paturēt sevī.

Man nekas un nekur nav regulējams ! INŽEKTORS.

Varu paregulēt tukšgaitas apgriezienus,un droseles stāvokli(to ko sinhronizē).

Cik noprotu ir kaut kāda -normālā- plūsma tukšgaitā,kura arī VIENCILINDRA motoram ir jāiestāda.

Arī es esmu neizpratnē. Jo nesaprotu,ka kaut kas būtu jādara.

P.S. visi kas domā(ka) un ka liekas(ka),drīkst arī neko nerakstīt ! Bet īstenībā NEZINA... paklusē !



Es te neakstos, var but kko nesapratu, prasti normali tev arbildeju, un ja kas, inžektors ari regulejas, droseles. ja tikai tev nav 1 strobs, ito viņu var regulet ar kompi, vai nu sprauslas mainit un tt.

Offline

ABeCe
26. May 2013, 09:23#216

Kopš: 30. Oct 2012

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Labdien, varbūt kaut kam ir pieredze?
Kā šim aparātam nostādīt rādītājus nulles pozīcijā?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4202196...amp;l=1403d49ddc

[ Šo ziņu laboja ABeCe, 26 May 2013, 09:24:37 ]

Offline

qba
26. May 2013, 23:52#217

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


24 May 2013, 16:55:52 faliks rakstīja:
Nakosnedeļ man atnaks rtutija sinhronizators, varu kadam saregulet karbikus, inžektoru. vai nu iedot nomā agregatu Pardaugava




Tieši tāds



Nav tur dzīvsudraba ne grama...nezinu kurš Tev to ieborēja, sorru.

Offline

faliks
27. May 2013, 07:21#218

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

Toč GBA, tapec čomu lidmašina ar šito herņu neielaida

Offline

KaaVan
27. May 2013, 16:23#219

Kopš: 03. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: R1

lēta, laba sinhronizācija, kur varu aizvest karbuļus celifāna maisiņā un noregulēs bez moča klātbūtnes?
esmu gatavs pārciest Jūsu sniegto kontaktu jūru!

Offline

TB
27. May 2013, 16:25#220

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

a, kā ir? ja uz vienu podu ir divi karbiņi - kā tie ir jāsinhronizē? vīspār tas ir jādara?

Offline