Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
Lauris_G
23. May 2015, 17:39#301

Kopš: 30. Dec 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki.!
Man ir tāda problēma - no 2000 līdz 7000 uzien tīri ātri apgriezieni bet tad viņi pie 7000 iesprūst un ir jāpagaida aptuveni 3-4 sekundes un tad aiziet līdz 11000...

Nesenīt nopirku moci un tīrot karbarātoru ieraudziju ka tur ir kautkas darīt skrūvētas dīzes. Pie tam nav jaudas, draugam tads pats mocis bet iet 2x labāk...
kas tas varētu būt ?
Pietrūkst benzīns vai kautkas ar gaisu.?
--------
CPI SM 50cc

Offline

outlaw
25. May 2015, 09:01#302

Kopš: 14. Nov 2014

No: Salaspils

Ziņojumi: 46

Braucu ar: CBF 1000,LTR 450, M1M Makaka

No sākuma tiec vaļā no sūdiem kas sakrājušies bākā!!!!!! Tiko tā izdarīju un rezultāts ir manāms!!!!!,

Offline

axel182
03. Aug 2015, 22:11#303

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600

Čau visiem!
Diezgan steidzami. Meklēju kādu, kas varētu izīrēt man karburatoru sinhronizējamo verķi- Jelgava! Ja kas, PM!

Offline

snooze
10. Aug 2015, 22:45#304

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 640

Braucu ar: K8


10 Aug 2015, 22:41:04 Ripo rakstīja:
Iesakiet lūdzu labu cilvēku/servisu, kurš var iztīrīt un saregulēt karbūžus uz Varadero 125,
Vēlams Daugavas labajā krastā.



naits

labaja krasta tas ir kur?

[ Šo ziņu laboja snooze, 10 Aug 2015, 22:46:21 ]

Offline

Ripo
10. Aug 2015, 22:59#305

Kopš: 22. Feb 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


10 Aug 2015, 22:45:52 snooze rakstīja:

10 Aug 2015, 22:41:04 Ripo rakstīja:
Iesakiet lūdzu labu cilvēku/servisu, kurš var iztīrīt un saregulēt karbūžus uz Varadero 125,
Vēlams Daugavas labajā krastā.



naits

labaja krasta tas ir kur?

globusā skatoties pa labi no Daugavas, Rīgas apkārtnē

Offline

andrejins
11. Aug 2015, 10:14#306

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


10 Aug 2015, 22:59:14 Ripo rakstīja:

10 Aug 2015, 22:45:52 snooze rakstīja:

10 Aug 2015, 22:41:04 Ripo rakstīja:
Iesakiet lūdzu labu cilvēku/servisu, kurš var iztīrīt un saregulēt karbūžus uz Varadero 125,
Vēlams Daugavas labajā krastā.



naits

labaja krasta tas ir kur?

globusā skatoties pa labi no Daugavas, Rīgas apkārtnē


Ved vien pie naita visu moci, pirms tam gan piezvani... Viņš ir pir motopower kroga Motoland

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

sandors
20. Nov 2015, 10:43#307

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo

Kāds varētu iznomāt karburatoru sinhronizatoru, 4 stobriem?

Offline

dzhanis
21. Jan 2016, 00:12#308

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

Kur LV uz vietas varetu meginat meklet dizes vecam mikuni TM karburatoram? Vajag main jet 360 vai 370.

[ Šo ziņu laboja dzhanis, 21 Jan 2016, 00:13:53 ]

Offline

Archy96
21. Jan 2016, 00:15#309

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Jan 2016, 00:12:21 dzhanis rakstīja:
Kur LV uz vietas varetu meginat meklet dizes vecam mikuni TM karburatoram? Vajag main jet 360 vai 370.



Kas tas pa interesantu izmēru???? Man keihinam main jet ir kaut kādi 175 - 178???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

dzhanis
21. Jan 2016, 00:23#310

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

1992.gada moto. Pec kataloga jabut tadam. No 93.gada jau nak ka normaliem moto . Ka par parsteigumu tur ieskruveta 200 dize. Attiecigi par lielu un pat neatbilstosa.

It ka ir sada tabula. Ar kadu 168 izmera dizi varetu atbilst

[ Šo ziņu laboja dzhanis, 21 Jan 2016, 00:28:16 ]

Offline

dzhanis
21. Jan 2016, 00:45#311

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

ieskruvets amal. Vajag reverse. Izskatas ka 160-170 robeza deretu attiecigi ziema/vasara.

Offline

Archy96
21. Jan 2016, 01:10#312

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Man bija kādreiz oldskūla japāņu versijas suzuks rmx ar kaut kādu aizvestures karburatoru, kuram ne dīzes ne ko citu dabūt nevarēja, beidzās viss ar to, ka uzliku citu karbiķi no 10 gadus jaunāka suzuka un braucu laimīgs ka zilonis.

Ir viena šarlatānu metode - ja main jet pa lielu , izver tai cauri tievu dratīti, tadā veidā samazināsi dīzes caurlaidību un varēsi vasmaz izdarīt kādus secinājumus par to, kādā virzienā veicamas regulācijas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

elf
21. Jan 2016, 09:05#313

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Dīžu speciālisti...bet ne Latvijā

http://www.6sigmajetkit.com/

tika no turienes sūtīts ....nebij dārgi,piegāde ar diezgan ātra.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Dragun
21. Feb 2016, 22:22#314

Kopš: 10. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Kawasaki ZZR 600

Jautājums spečukiem!
Kawasaki ZZR 600 galvai portēti kanāli un sporta izplūde - bundulis.
Ir kāds serviss kas pēc šādām darbībām varētu saregulēt karburatoros, pielasīt dīzes?

Cik palasīju lietotājs Naits ar ko tādu nodarbojas. Zvanīt viņam?

Offline

ksneps
21. Feb 2016, 22:40#315

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Karburatora tirisana

[ Šo ziņu laboja ksneps, 21 Feb 2016, 22:44:22 ]

Offline

mexa
21. Feb 2016, 22:47#316

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

porteeti nopietni vai tik papuceeti? porteshanai ipashi daudz karbjosnizmainju nevajag. motoram vnk vairak var iekluut maisiijuma. 0 pretestibas filtrs jau prasa diizhu mainju jo izjuuk A/F ratio, deelj "liekaa" gaisa. bundulis jau var dot savu prasiibu reguleet, bet viss niansees. pa lielam tev nekas nav jadara. ja gribi tajos siikumos izspiest katru hp tad tev vajag jaudas stendu un tjuuneri. garaazhaa var tikai gatavu kitu uzlikt kurshs izstradats noteiktam karbim un motoram. likt metodom tыka var, bet ir tapat jasezh un jaskatas pec svechu krasas.
pec visas butibas-tadu procesu vajadzeja atrunat no pasa sakuma, tev portejot kanala tilpumi vienadi palika? man pec visa lasita skjiet ka tev tur gataris sanaaks, vainu 0 jeegas. sajaa jomaa ir nu loti daudz sikumu un ipatnibu, to uzreiz ir jauztic tam kas to dara, nevis sakt no otra gala.


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Dragun
21. Feb 2016, 23:03#317

Kopš: 10. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Kawasaki ZZR 600

Kanāliem tika noņemtas tikai asās kantes kas bija pie vārstu ligzdām. Ieplūdes kanālam tas bija ļoti minimāli, bet izplūdei diezgan švaki rūpnīcā bija nostrādāts. To arī pielīdzināju.
Principā kanāla šķērsgriezuma laukums neizmainījās, tā ka arī plūsmas ātrumi saglabājas sākotnējie.
Biju domājis ka mocim motors jūtīgākas uz tādām lietām, tādēļ arī sāku aizdomāties par karboratoru regulēšanu.

[ Šo ziņu laboja Dragun, 21 Feb 2016, 23:04:24 ]

Offline

mexa
21. Feb 2016, 23:10#318

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tad aizmirsti par karbi, taa jau nav porteshana. liec oem filtru un izplude bus pa lielam po. ja tikai nebuus apgriezta truba un citas galejibas. skirba buus, bet ne tik butiska.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Dragun
21. Feb 2016, 23:19#319

Kopš: 10. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Kawasaki ZZR 600

Domāju izbraukt, paskatīties kā iet, paskatīties kas ar svecēm, vai nav liesais. Ja viss ok, nav ko čakarēties.

Paldies par padomu

Offline

Black_smoke
11. Apr 2016, 09:38#320

Kopš: 06. Apr 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: tdi un cbr900rr

Jautājums,vai cbr919rr paveļot augstāk karbarātoru adatas,motors "bubinās" vairāk,kad uz lieliem rpm atmetīs gāzi?

Offline