Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
Strazds
28. Dec 2015, 22:36#661

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: SMR #888


28 Dec 2015, 22:06:27 Matiss91 rakstīja:
Kas ar šo https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/ktm/hgxkm.html Ir vērts riskēt? Tomēr 06 gads...


Paprasi kaut ko sīkāk par virzuļu un vārstu maiņu. Pēc atbildes jau būs viss skaidrs.
Spriežot pēc Audi un piekabes TA datiem-viss ir stīgā!

Offline

Matiss91
28. Dec 2015, 23:04#662

Kopš: 18. Aug 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Husqvarna FE501


28 Dec 2015, 22:36:33 Strazds rakstīja:

28 Dec 2015, 22:06:27 Matiss91 rakstīja:
Kas ar šo https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/ktm/hgxkm.html Ir vērts riskēt? Tomēr 06 gads...
Paprasi kaut ko sīkāk par virzuļu un vārstu maiņu. Pēc atbildes jau būs viss skaidrs.
Spriežot pēc Audi un piekabes TA datiem-viss ir stīgā!

Rīt uzzvanīšu, uzjautāšu kas un kā, nu ja sanāk nokaulēt 1500 eur un nesarunā tas džeks pilnīgas muļķības var jau noriskēt!

[ Šo ziņu laboja Matiss91, 29 Dec 2015, 00:18:36 ]

Offline

endurists
28. Dec 2015, 23:08#663

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Dec 2015, 22:04:12 Matiss91 rakstīja:
Viņš cenu ir pacēlis bija pa 3900 tagad 4150 un nav reģistrēts csdd, pilnīgs kosmoss!


Tad lietotājam Barons13 noplauka pa 3400 dabūja sterilu2010 gada 530to

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Matiss91
28. Dec 2015, 23:24#664

Kopš: 18. Aug 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Husqvarna FE501


28 Dec 2015, 23:08:48 endurists rakstīja:

28 Dec 2015, 22:04:12 Matiss91 rakstīja:
Viņš cenu ir pacēlis bija pa 3900 tagad 4150 un nav reģistrēts csdd, pilnīgs kosmoss!


Tad lietotājam Barons13 noplauka pa 3400 dabūja sterilu2010 gada 530to

Tas ir labs cipars pats arī 10 pa tādu paņemtu! Bet cik skatos gan ārzemju protālos, gan vietējos EXC ir deficīts. Visi kaplē līdz galam...

Offline

barons13
29. Dec 2015, 00:29#665

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku


28 Dec 2015, 23:08:48 endurists rakstīja:

28 Dec 2015, 22:04:12 Matiss91 rakstīja:
Viņš cenu ir pacēlis bija pa 3900 tagad 4150 un nav reģistrēts csdd, pilnīgs kosmoss!


Tad lietotājam Barons13 noplauka pa 3400 dabūja sterilu2010 gada 530to


Prieks sadarboties

mo pirms pusstundas beidzot ieradās no Rīgas mājās, varēs beidzot kārtīgi pavingrot nevis izbraukt pa stundiņai. Jāiet rīt iespert pa kurbuli

[ Šo ziņu laboja barons13, 29 Dec 2015, 00:30:12 ]



-----------------
NOFUXGIVN

Offline

Ktm08
29. Dec 2015, 09:59#666

Kopš: 29. Dec 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

http://www.blocket.se/stockholm/Ktm_450_sxf_e_r...tm?ca=11&w=1

Redzkur smuks exemplārs! Lec kuģī un brauc pakaļ. Cik saprotu reģistrējams, kopts, līdzi dod jaunu virzuli, blīves un citas daļas.

Offline

Matiss91
29. Dec 2015, 10:28#667

Kopš: 18. Aug 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Husqvarna FE501

Tas krosa ktm bet man vajag hard enduro! EXC 450 vai 520

Offline

endurists
29. Dec 2015, 12:26#668

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Dec 2015, 10:28:59 Matiss91 rakstīja:
Tas krosa ktm bet man vajag hard enduro! EXC 450 vai 520


Maz ir palikuši jēdzīgi EXC, un vēl mazāk ir 8-11.gada modeļu, jo tad tautai bija mazliet knapāk ar finansēm. Sākot no 4,5K -6k Eur jau var sākt meklēt 12-15.gada modeļus.

Savus pēdējos divus (EXC un EXC-R) pārdevu par vēlamo summu bez sludinājuma izvietošanas.

Un arī pats jau no 2009.gada braucu ar motocikliem no EXC saimes, ik pa laikam pārsēžoties uz jaunāku. Šobrīd braucu ar zilu KTM 500 EXC -> jeb Husaberg FE501

[ Šo ziņu laboja endurists, 29 Dec 2015, 13:03:32 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

barons13
29. Dec 2015, 12:54#669

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku

Vispār normālu hard enduro tirgū ir ļoti maz. Es 3 mēnešus meklēju. Izskatīju 2 husqvarnas un endurista KTM, kuru bez diskusijām nopirku.
KTM EXC modeļi SSā ļoti reti parādās un pa lielām summām. + vairumam braucēju tie patīk un tiek braukti un pārdoti vien pārejot uz ko jaunāku/jaudīgāku

-----------------
NOFUXGIVN

Offline

Ktm08
29. Dec 2015, 14:32#670

Kopš: 29. Dec 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


29 Dec 2015, 10:28:59 Matiss91 rakstīja:
Tas krosa ktm bet man vajag hard enduro! EXC 450 vai 520

Redzkur exc450 12.gada ar 120 ms pa 4000 eir.
http://www.blocket.se/sodermanland/Ktm_450_exc_...tm?ca=11&w=2

Strarpcitu pāris vārdos, ja gribu tikai pa mežu un lauku takām un man nevajag lampas un CSDD, kāda ir galvenā atšķirība starp to SXF un EXC? Pats, lai vai 86kg vairak sliecos uz 250 4t jo 450 tomer novaldīt ir jāmāk!

Offline

envy
29. Dec 2015, 15:13#671

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

arī 250 ir jāmāk novaldīt
bet īsa atbilde = amortizācija & ātrumkārba

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Matiss91
29. Dec 2015, 16:31#672

Kopš: 18. Aug 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Husqvarna FE501


29 Dec 2015, 14:32:00 Ktm08 rakstīja:

29 Dec 2015, 10:28:59 Matiss91 rakstīja:
Tas krosa ktm bet man vajag hard enduro! EXC 450 vai 520

Redzkur exc450 12.gada ar 120 ms pa 4000 eir.
http://www.blocket.se/sodermanland/Ktm_450_exc_...tm?ca=11&w=2

Strarpcitu pāris vārdos, ja gribu tikai pa mežu un lauku takām un man nevajag lampas un CSDD, kāda ir galvenā atšķirība starp to SXF un EXC? Pats, lai vai 86kg vairak sliecos uz 250 4t jo 450 tomer novaldīt ir jāmāk!
Tad jau tiesi tev ir vajadzigs enduro mocis exc! Un visam augstāk minētajam, arī resurs viņam ir lielāka par krosa variantu!

Offline

SemteX
31. Dec 2015, 19:32#673

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


29 Dec 2015, 14:32:00 Ktm08 rakstīja:

29 Dec 2015, 10:28:59 Matiss91 rakstīja:
Tas krosa ktm bet man vajag hard enduro! EXC 450 vai 520

Redzkur exc450 12.gada ar 120 ms pa 4000 eir.
http://www.blocket.se/sodermanland/Ktm_450_exc_...tm?ca=11&w=2

Strarpcitu pāris vārdos, ja gribu tikai pa mežu un lauku takām un man nevajag lampas un CSDD, kāda ir galvenā atšķirība starp to SXF un EXC? Pats, lai vai 86kg vairak sliecos uz 250 4t jo 450 tomer novaldīt ir jāmāk!

EXC ir enduro mocis ar kuru brauc pārsvarā pa mežiem,bet var arī iesprukt trasē un problēmas nebūs tur pabraukt...sxf ir krosa mocis-cietāks,bet trasei piemērotāks jo piemēram pec savas pieredzes varu teikt ka exc pa mežu ir ļoti labs bet trasē ;sķiet amortizācija ir par mīkstu..pārlecot pāri nosēdienam amīši ir ātri lidz galam un diezgan liels sitiens pret zemi sanāk..exc ir 6 ātrumi un nav problēmas pa taisnām grantīm vizināties...sxf nav 6 ātrumi un uz 120 nevarēs spridzināt,itīpaši ar 250-4t
tur gals ar pedejo atrumu jau bus apm 70km/h(ar normāliem apgriezieniem braucot taisnu gabalu)

pilnīgi noteikti 250ir pa īsu mežam un nav vērts viņu mocīt un zāģēt+ ar lielajiem motoriem nav tā jazāģē un arī var ātrumus neslegt tik daudz novaldīt tu iemācīsies pa 2nedeļām un tad gribēsi pardot un pirkt kadu 450-500cc enduro moci tāpēc uzreiz labāk pirkt lielo..tas ir pilnīgi droši!



-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

Forests
31. Dec 2015, 21:17#674

Kopš: 16. Dec 2015

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Saprātīgs viedoklis. Žēl, ka nebiju tādu lasījis, pirms mežam nopirku Kawa 250

Offline

Ktm08
31. Dec 2015, 21:45#675

Kopš: 29. Dec 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Man atkal likās, ka lienot pa mežu, kur ātrumi nav lieli, nav ceļi, tieši krosa mocis būtu ok, beztam arī svars ir no svara, un atšķirībai tomēr jābūt. Ja paskatās smilšainos mežu video tad paliek skaidrāks.

[ Šo ziņu laboja Ktm08, 31 Dec 2015, 21:58:27 ]

Offline

Forests
31. Dec 2015, 22:39#676

Kopš: 16. Dec 2015

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Mana, diletanta izpratne - ja vēlies braukt pa mežu krosa trases režīmā - tad, protams, vajag krosa moci arī mežam. Asums un agresivitāte ir tas, kas manā izpratnē raksturo krosa tehniku. Bet, ja brauc pa mežu, lai redzētu arī mežu - tad labāk der ne tik agresīva tehnika, t.i. enduro variants.

Offline

Seifs
31. Dec 2015, 22:41#677

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 270

Braucu ar: Husqvarna

Pats mokos brīžiem ar šādiem jautājumiem. Mani spriedumi- priekš meža- moci 450-520 enduro ar lielu moto resursu, maigu raksturu, elektro starteri, lielo bāku, 18-21 protams. Tāds ir- apmierina šīm vajadzībām.Ātrumā pareizā netrāpīsi,nekas, no grāvja izvilkt lielas problēmas arī nesagādās. Uzbraukt sacensībās var un to daru-priekam! Trasei, sacensībām- pāris gadi nobraukt ar šo, tad meklēt 350-450 vieglu, ar labu amortizāciju, kādu vietu augstāk uzbrauksi, augstāk uzlēksi, ego lielāks. Galvenais braukt! (vīns ir labs)

Offline

Ktm08
31. Dec 2015, 22:56#678

Kopš: 29. Dec 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


31 Dec 2015, 22:39:45 Forests rakstīja:
Mana, diletanta izpratne - ja vēlies braukt pa mežu krosa trases režīmā - tad, protams, vajag krosa moci arī mežam. Asums un agresivitāte ir tas, kas manā izpratnē raksturo krosa tehniku. Bet, ja brauc pa mežu, lai redzētu arī mežu - tad labāk der ne tik agresīva tehnika, t.i. enduro variants.


Redzi, šeit atšķiras ko mēs katrs izprotam ar braukšanu pa mežu. Manā skatījumā tas ir līst pa meža senām takām, kas savukārt nozīmē lēnu braukshanu. Bija Honda 125 2T, svars ideāls, bet savukārt kā jau 2T ir divas gāzes pozīcijas, max un min, kas savukārt traucē laipot dzimtos mežus.

Offline

Forests
31. Dec 2015, 23:03#679

Kopš: 16. Dec 2015

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


31 Dec 2015, 22:56:54 Ktm08 rakstīja:

31 Dec 2015, 22:39:45 Forests rakstīja:
Mana, diletanta izpratne - ja vēlies braukt pa mežu krosa trases režīmā - tad, protams, vajag krosa moci arī mežam. Asums un agresivitāte ir tas, kas manā izpratnē raksturo krosa tehniku. Bet, ja brauc pa mežu, lai redzētu arī mežu - tad labāk der ne tik agresīva tehnika, t.i. enduro variants.

Abet, es jau ar par to pašu. Un Seifam arī taisnība! Priekā!


Redzi, šeit atšķiras ko mēs katrs izprotam ar braukšanu pa mežu. Manā skatījumā tas ir līst pa meža senām takām, kas savukārt nozīmē lēnu braukshanu. Bija Honda 125 2T, svars ideāls, bet savukārt kā jau 2T ir divas gāzes pozīcijas, max un min, kas savukārt traucē laipot dzimtos mežus.

Offline

rinalds2m
03. Jan 2016, 18:37#680

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Cik novērots pēdējā laikā, mežam piemērotāks būs enduro mocis - tas pats exc vai jaunais klx. Ar krosa močiem čaļiem ir pagrūti pāri baļķīšiem palēkāt, jo tiem ir ļoti ātrs pirmais robs. Tāpat arī pamuļļāties pa dubļiem ir grūti, jo ātri karst augšā dēļ tā ka krosa tehnikai ir mazāki radiatori.

Offline