Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
Benzingalva
24. Jan 2016, 21:45#681

Kopš: 19. Jul 2015

No: Bauska

Ziņojumi: 60

Braucu ar: KTM 520 SX

Mainot eļļu ieveroju ka ir skaidu piemasijums, no kurienes vertu nākt viņas?, motors strada labi...
Ktm sx520

Offline

Strazds
25. Jan 2016, 11:10#682

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: SMR #888


24 Jan 2016, 21:45:28 Benzingalva rakstīja:
Mainot eļļu ieveroju ka ir skaidu piemasijums, no kurienes vertu nākt viņas?, motors strada labi...
Ktm sx520


Piemēram, kārba..

Offline

endurists
25. Jan 2016, 12:32#683

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Jan 2016, 21:45:28 Benzingalva rakstīja:
Mainot eļļu ieveroju ka ir skaidu piemasijums, no kurienes vertu nākt viņas?, motors strada labi...
Ktm sx520


Vairāk varētu pateikt sietiņi pirms eļļas pumpjiem. Apgāz moci uz labajiem sāniem un izskrūvē abus un tad vismaz noteiksi aptuvenu skaidu rašanos vietu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

ArvidsVentilis
25. Jan 2016, 19:40#684

Kopš: 15. Nov 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 50

Braucu ar: audi sotaku :)

varbūt vienu lietu varat līdzēt noskaidrot -
šobrīd esmu izspiedis budžetu un lūru uz 250ccm 4 taktu enduro/krosa braucamajiem (varbūt arī 400-450ccm), bet ar "street legal" funkciju, ssā 90ciktur procenti krosenieku izskatās ir sporta, bez spoguļiem un lampām.
Vai tas nozīmē, ka pa ielu braucamu dampi ir retums un grūti atrast? vai arī pašam pieskrūvējot tos krāmus klāt, pagriezienus utml var viņu kautkā legalizēt braukšanai pa kopliet. ceļiem?
paldies!

Offline

envy
25. Jan 2016, 20:33#685

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Nevar. Samierinies ka tajā budžetā brauksi nelegāli. Zelta likums ir:
Reģistrēts/ējams enduro = krosinieks + 1000 LVL

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

designer
25. Jan 2016, 23:47#686

Kopš: 22. Feb 2015

Ziņojumi: 25

Braucu ar: lauksamniecības tehniku & yzf 250

Kur tu bija ātrāk.. man bija uz tirdziņu 250 2t suzuks reģistŗējams un krosa / sumo ratu komplekts.
aizgāja diezgan ātri, kas pirmais atbrauca tas arī paņēma...Pašam 2t vairs kā negribās un negribēsies.

Offline

ArvidsVentilis
26. Jan 2016, 01:05#687

Kopš: 15. Nov 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 50

Braucu ar: audi sotaku :)

mjā, kas tad tur sanāk, daudz kas vairs nesanāk tātad ar krosinieku braukt pa kopliet. ceļiem ir ekskluzīvi
2t nieku man arī negribas. Mazliet biju senāk paniekojies ar ķīnas 2t pļerdakiem, un laimīgā kārtā, pietika

[ Šo ziņu laboja ArvidsVentilis, 26 Jan 2016, 01:06:13 ]

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 14:50#688

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Pie vienādas ekspluatācijas kurš motors dzīvos ilgāk WR450R vai arī KTM 525 exc ? Tīri no tehniskā viedokļa KTMam it kā vajadzētu dzīvot ilgāk jo jau standartā viņam kompresijas pakāpe ir tikai 11:0 kā parastam dualsport mocim un ir lielāks motors par 60cc. WRam atkal kompresija ir 12:5 kas jau ir ievērojami vairāk un motors ir mazāks arī eļļas cik saprotu šeit lejas iekšā mazāk. Ir dzirdēts ka jauns WR450R pie nepārāk stipras mocīšanas varot nobraukt 15 000 km bez kapitālā remonta kāds ir jūsu viedoklis par visu šo. Un vai vispār eksistē kāds līdzīgs mocis šiem diviem svara un jaudas ziņā tikai ar lielāku motora resursu ?

[ Šo ziņu laboja MotoV, 24 Feb 2016, 14:54:54 ]

Offline

Zigmunds
24. Feb 2016, 14:54#689

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


24 Feb 2016, 14:50:24 MotoV rakstīja:
Pie vienādas ekspluatācijas kurš motors dzīvos ilgāk WR450R vai arī KTM 525 exc ? Tīri no tehniskā viedokļa KTMam vajadzētu dzīvot ilgāk jo jau standartā viņam kompresijas pakāpe ir tikai 11:0 kā parastam dualsport mocim un ir lielāks motors par 60cc. WRam atkal kompresija ir 12:5 kas jau ir ievērojami vairāk un motors ir mazāks arī eļļas cik saprotu šeit lejas iekšā mazāk. Ir dzirdēts ka jauns WR450R pie nepārāk stipras mocīšanas varot nobraukt 15 000 km bez kapitālā remonta kāds ir jūsu viedoklis par visu šo. Un vai vispār eksistē kāds līdzīgs mocis šiem diviem svara un jaudas ziņā tikai ar lielāku motora resursu ?


yamaha all day!

un yamaha kopumā ilgāk kalpos nekā ktm.

Offline

envy
24. Feb 2016, 14:56#690

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

abi vienādi ies, un atkarībā kā kopsi, nevis kāds bļambuks uz bākas

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 15:10#691

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


24 Feb 2016, 14:54:50 Zigmunds rakstīja:

24 Feb 2016, 14:50:24 MotoV rakstīja:
Pie vienādas ekspluatācijas kurš motors dzīvos ilgāk WR450R vai arī KTM 525 exc ? Tīri no tehniskā viedokļa KTMam vajadzētu dzīvot ilgāk jo jau standartā viņam kompresijas pakāpe ir tikai 11:0 kā parastam dualsport mocim un ir lielāks motors par 60cc. WRam atkal kompresija ir 12:5 kas jau ir ievērojami vairāk un motors ir mazāks arī eļļas cik saprotu šeit lejas iekšā mazāk. Ir dzirdēts ka jauns WR450R pie nepārāk stipras mocīšanas varot nobraukt 15 000 km bez kapitālā remonta kāds ir jūsu viedoklis par visu šo. Un vai vispār eksistē kāds līdzīgs mocis šiem diviem svara un jaudas ziņā tikai ar lielāku motora resursu ?


yamaha all day!

un yamaha kopumā ilgāk kalpos nekā ktm.


Tas nozīmē ka yamahai ir kvalitatīvāk uzbūvēts motors ? Tīri no fizikas viedokļa it kā vajadzētu būt pretēji

[ Šo ziņu laboja MotoV, 24 Feb 2016, 15:11:44 ]

Offline

karlsons
24. Feb 2016, 15:12#692

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

japonamaķ tak...

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

SemteX
24. Feb 2016, 15:16#693

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Es domaju ka tiem kam ir KTM doma ka KTM ir labāks un kam Yamaha tas doma ka yamaha labāka nav jau īsti vērts klausīties Tas ir tas pats kas pajautāt ar kuru moci var uzvarēt sacensībās
Drošvien jau ir kādu gadu konkrētiem modeļiem kādas rūpnīcas nepilnības bet pa lielam pērc to kas patīk un nav daudz ko spriest

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

Arz
24. Feb 2016, 16:25#694

Kopš: 28. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Honda crf250r

Reāli pie cik m/h jūs mainat KTM EXC modeļiem eļļu? 10? Vai kurš ilgāk mauc??

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 16:35#695

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Manuālī ir 15 stundas interesanti cik ir WRam.

Offline

karlsons
24. Feb 2016, 16:41#696

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


24 Feb 2016, 16:35:40 MotoV rakstīja:
Manuālī ir 15 stundas interesanti cik ir WRam.


es savam WR censhos mainiit aptuveni ik peec 8 h

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Arz
24. Feb 2016, 16:48#697

Kopš: 28. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Honda crf250r

Kādu eļļu jūs lietojat? Marku?

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 16:50#698

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Motorex, motul ir labas...

Offline

K-K
24. Feb 2016, 17:05#699

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Ex 525 mainīju ik pēc 5-7. Ja gribās mainīt retāk, var likt hondas frikcijas diskus un eļļa tik ātri neizstrādāsies.

10w-50 motorex vai thumperoil 10w-50.

Bet nu šiem močiem gaisa filtram + eļļai ir jābūt tip-top savādāk nedrīkst.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

endurists
24. Feb 2016, 17:32#700

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Feb 2016, 17:05:33 K-K rakstīja:
Ex 525 mainīju ik pēc 5-7. Ja gribās mainīt retāk, var likt hondas frikcijas diskus un eļļa tik ātri neizstrādāsies.

10w-50 motorex vai thumperoil 10w-50.

Bet nu šiem močiem gaisa filtram + eļļai ir jābūt tip-top savādāk nedrīkst.


Es mainu jau gadiem pie 15 m/h ja nebrauc sacensībās un citas smagos apstākļos tad neredzu jēgu mainīt biežāk.

P.S. Man viemēr ir paticis salīdzināt arī detaļu cenas. MotoV uzzvanu un pajautā dīlerim cik maksā WRa titāna vārsts (5gab) un cik KTM dzelzinieks un ne tikai. Ir bijuši gan čupa ar 450 -525 gan arī WR. Protams Yapānis smalkāk un akurātāk nostrādāts, bet KTM vienkāršāks uzbūvē, kas nav mazsvarīgi!

[ Šo ziņu laboja endurists, 24 Feb 2016, 17:32:56 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline