Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 34 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
ronaldx123
22. Sep 2017, 00:55#1381

Kopš: 21. Jul 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 40

Braucu ar: KTM - 250 XCF-W

Jāņem jauna Beta - bet KTM rezervē

-----------------
$$$

Offline

envy
22. Sep 2017, 08:43#1382

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1598

Braucu ar: labiem drapakiem


21 Sep 2017, 22:55:15 K-K rakstīja:
Betai nekrītot, jau lūzt priekšējais dubļinieks pats , kur nu vēl dzinējs. (Šteinbergam viens, otrs Megawattā polim, ir bildes)

Sezonas sākumā, Ķesterciemā arī bija amizants skats, kur ar spailēm un stumdīšanu knapi pielaid galīgi jaunu Betu

Tepat Enduro braucējam lv, 2t betai magnēts novērpj kloķenei galu(Kur pins liekās)

Ar Sherco, enduro pabrauca Igauņi. Nospļāvās un atteicās, jo katru otro klasisko enduro nevar finišēt, jo ģērbjās dzinējs ārā. Un ne Top 3 ručkā devēji. Man ar to pietiks

RBR 17', mazgājot savu moci, redzēju Betas, izskatījās ka ar vienādu VIN katram braucējam ir vismaz 3gab


Viedoklis kā jau jenotam

Dubļinieks tika iznīcinàts crashā, Ķesterciema defekts manam 350 ktm bija pagajusonedel, identisks.

Par viktora erroru neko nezinu, bet ktm 2t luztot klokenes uz pusem ne tikai gals

Karochi, tas viss ir huiņa ko te rakstāt ar archiju. Tas ka fanot var par kaut ko konkretu, nav nekada vaina. Bet galvu izslegt tomer nevajadzetu.

Un neaizmirsisim par manis ieprieks pieminetajiem ktm defektiem


-----------------
Hobby #92 KTM Six Days 300 EXCiting TPI
Jawa 350/360 Velorex

Offline

Bagars
22. Sep 2017, 09:00#1383

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3697

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Kā jau kādreiz dekklamēju - injectors rulllē... vai nerulllē nemaz

Kamēr tevi nes 1 pods, ir pilnīgi vienalga, cik smidzinātāju tajā.
Ar to jārēķinās visiem jauno modeļu laimīgajiem dīdītājiem.

Offline

endurists
22. Sep 2017, 09:07#1384

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Sep 2017, 09:00:57 Bagars rakstīja:
Kā jau kādreiz dekklamēju - injectors rulllē... vai nerulllē nemaz

Kamēr tevi nes 1 pods, ir pilnīgi vienalga, cik smidzinātāju tajā.
Ar to jārēķinās visiem jauno modeļu laimīgajiem dīdītājiem.


Nav slikta opcija tiem kas brauc tālu, jo nomainīt viņu ir salīdzinoši vienkārši.

P.s. vai kāds zin kuram ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 09:10:15 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Bagars
22. Sep 2017, 09:21#1385

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3697

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu

Offline

endurists
22. Sep 2017, 09:41#1386

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Sep 2017, 09:21:46 Bagars rakstīja:

22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu


Par šo varētu lūdzu detalizētāk!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Rage51
22. Sep 2017, 10:05#1387

Kopš: 04. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar: TM300EN

Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.

-----------------
http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!

Offline

karlsons
22. Sep 2017, 10:19#1388

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3160

Braucu ar: motorzāģi

nu mieru mieru

-----------------
www.NovaRent.lv

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

K-K
22. Sep 2017, 10:27#1389

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: TE300i, FE450

Mans viedoklis balstīts uz pieredzi.

Braucu ar oranžo, cītīgi kopju un 2x gadu laikā neviens treniņš, neviena gonka nav bijusi nenobraukta dēļ tehnikas, Keitija iet kā pulkstenis.

Netaisos tagad mainīt marku uz kko nezināmu un mēģināt atrast problēmas, kur nevajag.

Jo arī, ja gonaks vidū sherco / beta / etc brīnumi apstāsies, tad ko es varēšu vainot? Ražotāju? Nu fig, tikai un vienīgi savu kļūdaino izvēli.

Romaniacs 2017, nobraucu visas dienas, mainot tikai riepas / klučus / eļļu / filtrus. Bez nevienas tehniskas problēmas.

Lai šo mainītu, pret ponteciālām problēmām? Nē.

Envy, jenot! Pats ko neķer Betu / Sherco ?



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

envy
22. Sep 2017, 11:02#1390

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1598

Braucu ar: labiem drapakiem

1. Kārt tāpēc ka tur vēl nav 2 taktu šprices
2. Kārt tāpēc ka man patīk oranža krāsa un cenas starpība nespiež kabatu

Un man ir iphons un bmw

[ Šo ziņu laboja envy, 22 Sep 2017, 11:05:39 ]



-----------------
Hobby #92 KTM Six Days 300 EXCiting TPI
Jawa 350/360 Velorex

Offline

Archy96
22. Sep 2017, 11:17#1391

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13040

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Neviens ražotājs netaisa speciāli sūdīgu motociklu, bet vienkārši labu uztaisīt nepietiek resursu, un it sevišķi mazajām kompānijām, un jo mazāka kompānija taisa kaut ko, jo lielāka iespēja sataisīt auzas, to , protams, nevar attiecināt uz visiem, bet tendence ir izteikta. Lielās kompānijas iegulda lielus līdzekļus jaunās tehnoloģijās, kvalitātes kontrolē, izstrādā jaunas konstrukcijas un tās atstrādā, bet mazajiem tādu resursu nav, attiecīgi arī kasjaki sanāk vairāk. Nevajag stāstīt, ka 4T motors ir kaut kas primitīvs, tur ir ļoti daudz detaļu, kur katrai ir augstas kvalitātes prasības tā ir ļoti precīza konstrukcija, kuras izgatavošana nav iespējam "šķūnītī". Protams, KTMs arī taisa sūdus. Piemēram iepriekšējās sērijas husim un exc mūzīgā problēma ar starteri , bet fakts tāds, ka uztinot 170 motorstundas ar veco mopēdu es ne reizi nepaliku mežā, vai trases malā dēļ kāda dzinēja defekta

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
22. Sep 2017, 14:51#1392

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 15:01:46 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:35#1393

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 837

Braucu ar:


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:36#1394

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 837

Braucu ar:


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Offline

zazzaa
22. Sep 2017, 15:44#1395

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3302

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


22 Sep 2017, 15:35:23 kba-pro rakstīja:

22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:



Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.
kāda diametra urbi? vakara varetu nedaudz paurbt

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Negantelis
22. Sep 2017, 21:58#1396

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5144

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Hondai TPS nomēru ar Multimetru, vai citiem tā nevar? Nekas mega sarežģīts nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:20#1397

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:28#1398

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:48#1399

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums, bet nu pašam rokas neceļas un pieredze par mazu tādu uzbūvēt.

Esmu redzējis jau ar smuku digitālu izejas sprieguma indikĀciju.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 22:49:32 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:56#1400

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:48:08 endurists rakstīja:

22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums.


nevajaga elektriķi , 3 AA pirksti virknē un jau ir 4,5V..., P.S

Offline

Top.LV