Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
Edijs
26. Nov 2019, 11:48#261

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs

Vai kādam ir komentārs par modeli BMW G650 X-Country. Man viņš interesē priekš motobraucēja - pensionāra (vienkārši cilvēks gados). Varbūt kāds lieto šādu aparātu, vai arī pazīst kādu lietotāju?? Senkjū!

Offline

Gantais
26. Nov 2019, 16:06#262

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Vai pensionārs spēs viņu valdīt!?!?!?
Ir pazīstams viens kex, kurš brauc ar X-Challenge, kas šīs pat sērijas enduro versija, nuuuu... ka to rokturi pagriež nedaudz virs bubināšanas režīma... ka tie zirgi visi sprāgst ārā no aploka

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

apophis
26. Nov 2019, 19:01#263

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Ir izbraukt bik, ar sēdinātu. Ragi ļoti tuvu, jūtās ļoti viegls.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Padre
02. Dec 2019, 19:48#264

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Kungi un dāmas, motobraucēji un vērotāji!
Epopeja ar F 650 ir (laikam) galā.
Nē, tas nav pārdots.
Tas brauc. Ne gluži pats, bet palīdzēt vajag.
Atstāts par problēmu : pie 3-4.5K apgriezieniem rīstās, nevienmērīgi brauc. Uzsākot iet ļoti labi. Sasniedz noteiktos rpm - rīstās.
Sāku rakt. Sāku mācīties burties. Sanāca ar.
Loģiskajai ķēdītei sekojot -
Sveces beigtas - izskrūvējot - melnas un sausas(nav labi)..Denso. Uzliktas oriģinālās pēc grāmatas - NGK - dzirksteles vispār nav. Uzliktas atpakaļ Denso - dzirkstele ir. Dīvaini, bet ok.
Svečvadi - izrādās tie vēl sita cauri - nomainīti pret jauniem.
Indukcijas spoles - 3(!!!) multimetri rāda vienus ciparus - tātad spoles veselas.
Hmm.. turpina raustīties pēc sveču maiņas(drīzāk izskrūvēšanas/ieskrūvēšanas), pēc svečvadu maiņas, pēc indukcijas spoļu basic check.
Ok - rokam tālāk - karburatori? Izjaukti kopā 3 reizes - viss tīrs, visas blīvītes kā jaunas, nekas nav aizsērējies - viss kā jaundzimušam mazulim.
Vienīgais, kas tika izdarīts ekstrā - tika izvirpota jauna čoka skrūve (tieši tā, ar kuras palīdzību tiek čoks pieskrūvēts pie karbiķa).
Arī pēc šīm darbībām turpina rīstīties - okey...
Nezinu kas mani dīdīja, bet izlēmu atvērt ģeneratora vāku - opā. Sadedzis, samalts... viss slikti.
Ok - nomainam ģeneratoru. Uzliekam jaunu.
Turpina rīstīties...
Vēl paliek voltāžas regulators, kas zem beņķa (kuram citur vietu fiziski neatrodu, jo darbojoties tomēr uzkarst..) Bet par ko atbild voltāžas regulators? Viena funkcija dod korektu V aķī, otra funkcija?
Vēl pa vidam bija epopeja ar ģeneratora vāku.. izrādās tam ir distanceru šaiba, kas tur pietiekami tālu vāku, lai to nevar pārāk tuvu pievilkt zobratiem (startera), kas arī neļauj iegriest motoru. Tas tika izlabots.
Visur kur izmeklējos info par šo karburatoru stock settingiem - atradu.
Pārbaudot savu karbiķi, atklājās, ka dīzes ir lielākas kā vajag un adata ir pacelta pārāk augstu. Secinājums - kāds ir kaut ko ķīmiķojis ar karbiķi, lai laikam labāk ietu... viss pārlējās rezultātā. Adata ielikta korektā augstumā (šiem karbiķiem jābūt otrajā pozīcijā no augšas), dīzes pareizā izmēra nebija (ir uzsūtītas - pa ziemu būs jāuzliek) un degvielas kvalitātes skrūve izskūvēta 2.5reizes ārā, nevis kā grāmatā rakstīts - 3.5, domāju var pat atstāt uz 2 apgrieziem ārā. Jāeksperimentē.
Beigu beigās nav ne jausmas, kura mahinācija palīdzēja, bet mocis sāka braukt. Pats no sevis... nobraucu tuvu pie 200km (novembra pēdējā nedēļā..pie mīnusiem arī braucu, bet Oxford siltās ručkas dara brīnumus ).
Īsumā par pašu moci - man patīk - mazs, ērts, viegls, manevrētspējīgs, iet pietiekami labi... prieks par moci
Ā... no ķīnas sūtītais voltāžas regulators nodega. Turpat uz moča, zem benķa. Bet kaut kābija paveicies, ka biju piebraucis tieši pie garāžas un nokāpjot jau domāu, kas tur par ežiem zem beņķa pīpē.. labi ka veco nebiju izmetis ārā...

-----------------
Ou Yess.

Offline

karlo1941
04. Dec 2019, 09:19#265

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

a kur viņam default stāv tas regulators?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Gantais
04. Dec 2019, 16:25#266

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Default ir zem beņķa. es vienam smuki izviku ārā, aizm labajā pisē, kur ķiveres pieslēdzamais... pat vadu nenācās pagarināt.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

karlo1941
05. Dec 2019, 09:31#267

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

a mož ir bilde? lai vieglāk saprast?
liels paldies.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Gantais
05. Dec 2019, 12:40#268

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Mocīc vairs naf manās rokās.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Padre
09. Dec 2019, 23:09#269

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Reku, tipa te var ieskrūvēt :

https://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhot...location_top.jpg

Ir kas šādi vēl liek :

https://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhot...tion_opt2_01.jpg

https://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhot...tion_opt2_03.jpg


05 Dec 2019, 09:31:36 karlo1941 rakstīja:
a mož ir bilde? lai vieglāk saprast?
liels paldies.

[ Šo ziņu laboja Padre, 09 Dec 2019, 23:10:52 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

Yukki
11. Oct 2020, 11:45#270

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Čau, piepulcējos tēmai, līdz ar to labprāt atrādītu moci meistariem,kas šos pārzin un spētu novērst nepilnības, ja tāds atrastos. Kā jaunam lietotājam man nav izpratnes, kā tam mocim jāskan, kas laicīgi jāmaina utml.
Ir ieteikumi,kurp vai pie kā aizvest nodiagnosticēt, apkopt verķi?

Offline

Gantais
13. Oct 2020, 16:47#271

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

varbūt sāc ar vēlamo lokāciju.... Dpils, Liepāja, Ainaži....

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Yukki
14. Oct 2020, 23:49#272

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 48

Braucu ar:


13 Oct 2020, 16:47:06 Gantais rakstīja:
varbūt sāc ar vēlamo lokāciju.... Dpils, Liepāja, Ainaži....

Rīga un 50km radiuss būtu ok.

Offline

apophis
15. Oct 2020, 09:09#273

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Kāds modelis, kura gada tieši ir?


11 Oct 2020, 11:45:20 Yukki rakstīja:
Čau, piepulcējos tēmai, līdz ar to labprāt atrādītu moci meistariem,kas šos pārzin un spētu novērst nepilnības, ja tāds atrastos. Kā jaunam lietotājam man nav izpratnes, kā tam mocim jāskan, kas laicīgi jāmaina utml.
Ir ieteikumi,kurp vai pie kā aizvest nodiagnosticēt, apkopt verķi?



-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Yukki
15. Oct 2020, 13:24#274

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

2000g F650GS ar vienu sveci,inžektors,bez ABS, ar grabošu izpūtēju.
Izpūtēja trubas taču neliekas kopā savstarpēji ar žņaugu (starp abiem bunduļiem)?

Offline

apophis
15. Oct 2020, 20:30#275

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Izpūtēja graboņas problēmu pirmo reizi dzirdu, bet čujs, ka tā var būt, jo manam starp bunduļiem sāk pūst atgāzi. Nav tur žņaugs. Vienīgais žņaugs ir savienujumā pie aizmugures kāpšļa.
Švakās vietas pēc pieredzes ir dzeses sūknis un sajūga trose. Dzeses sūknim ir caurumiņš, kuram japievērš vērība. Ja tas rajons sāk slapināties, jāsāk domāt par dzeses sūkņa ass un blīvslēgu maiņu, dažreiz pietiek ar dzeses šķidruma puses blīvslēga maiņu.
Vairāk uz ātro nevaru iedomāties problēmu vietas.
Lapas ar daudz info:
f650.com
https://advrider.com/f/threads/the-650-dakar-thread.441434/
http://www.f650gs.crossroadz.com.au/index.html

Man šis mo īpašumā kopš 2008. gada, nobraukums 163000Km. Skrūvēts maz, neskaitot standarta apkopes.

15 Oct 2020, 13:24:14 Yukki rakstīja:
2000g F650GS ar vienu sveci,inžektors,bez ABS, ar grabošu izpūtēju.
Izpūtēja trubas taču neliekas kopā savstarpēji ar žņaugu (starp abiem bunduļiem)?

[ Šo ziņu laboja apophis, 15 Oct 2020, 20:33:49 ]



-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Naits
15. Oct 2020, 20:45#276

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

50% no šosezon redzētajiem aizmugures dakšas gultņi bij beigti, tie nav aizvietojami un pasūtāmi oriģinālie, protams ar visām citām tai mezglā esošajām detaļām. Bet nu tā ir dilstoša detaļa un nekas traks, tik laicīgi jāmaina, jo ir redzēti ka nobrauc tik tālu ka sēžas pat sačakarē.
Startera vienvirziena gultnis ir vājš mezgls, lai izvairītos vajag laicīgi mainīt aķi un sekot tam līdzi, nevis zāģēt ar pusdzīvu.
Bij viens brīdis ka te vairākiem pēc kārtas bij šponka uz ass zem magnēta saplīsusi un aizgriezies magnēts, nesaprotamu iemeslu pēc.


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

karlo1941
16. Oct 2020, 09:44#277

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

tas startera gultnis tad nobeidzas, ja aķis griež samocīti?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

apophis
16. Oct 2020, 11:38#278

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Ir vairāki aķi mainīti, ir švaki griezis, bet startera gultnis vēl orģinālais.

16 Oct 2020, 09:44:21 karlo1941 rakstīja:
tas startera gultnis tad nobeidzas, ja aķis griež samocīti?


-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

mexa
16. Oct 2020, 14:47#279

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Obligati liec dekompresora kitu, kas iet atjaunots, lielaaks plecs, jauna atspere attiecigi, tad uzstuepeju kjedei, kuram ir izcilnis-arii rupnicas atjauninajums, tad ja bez klaksha pielec var meginat paciest "bendiksu" tad akjis, akjis tur ne suuda labs nelien, tos skabes aizmirsti uzreiz. Refurbishot starteri var. Vienu pasen mociiju-"polnij buket" bija. Lielaka dala servisu nezkapec nebaudija elementaras lietas.
Dekompresors ap 70 bija. Skabes akb suuds, maza starta strava, kas arii rada probleemas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Yukki
06. Apr 2021, 10:19#280

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Kāds ir licis analogu eļļas noliešanas skrūvei 11137708604? Mana ir totāli aprauta, gribēju ieiet veikalā, nopirkt jaunu, bet visur jāgaida 3 nedēļas, jo esot tikai OEM. 24x2, ir vēl kādi izmēri tam puļķim, pēc kura meklēt?

Offline