Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
Edijs
26. Nov 2019, 11:48#261

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: BMW F800Gs

Vai kādam ir komentārs par modeli BMW G650 X-Country. Man viņš interesē priekš motobraucēja - pensionāra (vienkārši cilvēks gados). Varbūt kāds lieto šādu aparātu, vai arī pazīst kādu lietotāju?? Senkjū!

Offline

Gantais
26. Nov 2019, 16:06#262

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2625

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Vai pensionārs spēs viņu valdīt!?!?!?
Ir pazīstams viens kex, kurš brauc ar X-Challenge, kas šīs pat sērijas enduro versija, nuuuu... ka to rokturi pagriež nedaudz virs bubināšanas režīma... ka tie zirgi visi sprāgst ārā no aploka

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

apophis
26. Nov 2019, 19:01#263

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 220

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Ir izbraukt bik, ar sēdinātu. Ragi ļoti tuvu, jūtās ļoti viegls.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Padre
02. Dec 2019, 19:48#264

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar: BMW F650

Kungi un dāmas, motobraucēji un vērotāji!
Epopeja ar F 650 ir (laikam) galā.
Nē, tas nav pārdots.
Tas brauc. Ne gluži pats, bet palīdzēt vajag.
Atstāts par problēmu : pie 3-4.5K apgriezieniem rīstās, nevienmērīgi brauc. Uzsākot iet ļoti labi. Sasniedz noteiktos rpm - rīstās.
Sāku rakt. Sāku mācīties burties. Sanāca ar.
Loģiskajai ķēdītei sekojot -
Sveces beigtas - izskrūvējot - melnas un sausas(nav labi)..Denso. Uzliktas oriģinālās pēc grāmatas - NGK - dzirksteles vispār nav. Uzliktas atpakaļ Denso - dzirkstele ir. Dīvaini, bet ok.
Svečvadi - izrādās tie vēl sita cauri - nomainīti pret jauniem.
Indukcijas spoles - 3(!!!) multimetri rāda vienus ciparus - tātad spoles veselas.
Hmm.. turpina raustīties pēc sveču maiņas(drīzāk izskrūvēšanas/ieskrūvēšanas), pēc svečvadu maiņas, pēc indukcijas spoļu basic check.
Ok - rokam tālāk - karburatori? Izjaukti kopā 3 reizes - viss tīrs, visas blīvītes kā jaunas, nekas nav aizsērējies - viss kā jaundzimušam mazulim.
Vienīgais, kas tika izdarīts ekstrā - tika izvirpota jauna čoka skrūve (tieši tā, ar kuras palīdzību tiek čoks pieskrūvēts pie karbiķa).
Arī pēc šīm darbībām turpina rīstīties - okey...
Nezinu kas mani dīdīja, bet izlēmu atvērt ģeneratora vāku - opā. Sadedzis, samalts... viss slikti.
Ok - nomainam ģeneratoru. Uzliekam jaunu.
Turpina rīstīties...
Vēl paliek voltāžas regulators, kas zem beņķa (kuram citur vietu fiziski neatrodu, jo darbojoties tomēr uzkarst..) Bet par ko atbild voltāžas regulators? Viena funkcija dod korektu V aķī, otra funkcija?
Vēl pa vidam bija epopeja ar ģeneratora vāku.. izrādās tam ir distanceru šaiba, kas tur pietiekami tālu vāku, lai to nevar pārāk tuvu pievilkt zobratiem (startera), kas arī neļauj iegriest motoru. Tas tika izlabots.
Visur kur izmeklējos info par šo karburatoru stock settingiem - atradu.
Pārbaudot savu karbiķi, atklājās, ka dīzes ir lielākas kā vajag un adata ir pacelta pārāk augstu. Secinājums - kāds ir kaut ko ķīmiķojis ar karbiķi, lai laikam labāk ietu... viss pārlējās rezultātā. Adata ielikta korektā augstumā (šiem karbiķiem jābūt otrajā pozīcijā no augšas), dīzes pareizā izmēra nebija (ir uzsūtītas - pa ziemu būs jāuzliek) un degvielas kvalitātes skrūve izskūvēta 2.5reizes ārā, nevis kā grāmatā rakstīts - 3.5, domāju var pat atstāt uz 2 apgrieziem ārā. Jāeksperimentē.
Beigu beigās nav ne jausmas, kura mahinācija palīdzēja, bet mocis sāka braukt. Pats no sevis... nobraucu tuvu pie 200km (novembra pēdējā nedēļā..pie mīnusiem arī braucu, bet Oxford siltās ručkas dara brīnumus ).
Īsumā par pašu moci - man patīk - mazs, ērts, viegls, manevrētspējīgs, iet pietiekami labi... prieks par moci
Ā... no ķīnas sūtītais voltāžas regulators nodega. Turpat uz moča, zem benķa. Bet kaut kābija paveicies, ka biju piebraucis tieši pie garāžas un nokāpjot jau domāu, kas tur par ežiem zem beņķa pīpē.. labi ka veco nebiju izmetis ārā...

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

karlo1941
04. Dec 2019, 09:19#265

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW

a kur viņam default stāv tas regulators?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Gantais
04. Dec 2019, 16:25#266

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2625

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Default ir zem beņķa. es vienam smuki izviku ārā, aizm labajā pisē, kur ķiveres pieslēdzamais... pat vadu nenācās pagarināt.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

karlo1941
05. Dec 2019, 09:31#267

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW

a mož ir bilde? lai vieglāk saprast?
liels paldies.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Gantais
05. Dec 2019, 12:40#268

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2625

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Mocīc vairs naf manās rokās.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Padre
09. Dec 2019, 23:09#269

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar: BMW F650

Reku, tipa te var ieskrūvēt :

https://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhot...location_top.jpg

Ir kas šādi vēl liek :

https://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhot...tion_opt2_01.jpg

https://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhot...tion_opt2_03.jpg


05 Dec 2019, 09:31:36 karlo1941 rakstīja:
a mož ir bilde? lai vieglāk saprast?
liels paldies.

[ Šo ziņu laboja Padre, 09 Dec 2019, 23:10:52 ]



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Top.LV