Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
Padre
10. Sep 2019, 17:41#221

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Līdz ausīm dubļos ar moto - ko gan vīrietim vairāk vajag?
PO - 100kg, vai 200kg mocis - kaifs ir un paliks kaifs..
Bļa, jāsataisa mans ātrāk, lai var vēl pirms mīnusiem izložņāt meža takas beidzot



10 Sep 2019, 09:33:42 eman rakstīja:

12 Feb 2009, 14:42:31 Jony rakstīja:
Mežam pa smagu? Un uz šosejas
A kuru tad ieteiktu, kursh uz šosejas nevibrē, ar kuru var arī iebraukt mežiņā un vēl pie tam būtu uzticams?

Kad izbraucu ar Kawasaki klr650, man čota nelikās, ka viņš ap 120 km/h nežēlīgi vibrēja, jeb tas varētu būt pieredzes trūkums?



Es pats braucu Ar F800GS Gan pa mežu gan pa šoseju( ar mitas 50/50 riepām). Dievinu šo modeli, lai gan jāatdzīst ka pa mežu braucit gribētos lai ir nedaudz vieglāks, jo kad iekārpos dubļos līdz ausīm - vienam 220 kg izcelt ir izaicinājums, bet es tāds palielāka izmēra vīrs uz 110kgtapēc pagaiodām ir noveicies un esmu pats izkūlies no tiem dubļiem vienatnē.

Runājot par F650GS, ņemsim kā piemēru 2008 gada modeli
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 199.0 kg (438.7 pounds)

Un salīdzinām ar F800GS 2008 modeli:
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 207.0 kg (456.4 pounds)

tikai 10KG svara atšķirība, bet iegūsti papildus 20++ zirgspēkus Off-reoadam. Domāju ka labāk izvēlēties F800GS modeli un ieguldīt naudiņu aiziet pacilāt svarus un izbaudīt gan off-road gan lielceļus ( protams attiecīgi nomainot riepas katrai aktivitātei)


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Pauliic
12. Sep 2019, 12:44#222

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 885

Braucu ar:

varbūt ir zināms kāds f650gs uz jaukšanu?

gribētos uz nākamo sezonu otru kmpl ar ratiem 21" un 17" + vēl kādus sīkumus gan jau

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Padre
14. Sep 2019, 20:53#223

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Pagaidām atmetu domu par hola datčiku.
Secināts līdz šim : svečvadi sita garām visur kur, tikai ne uz sveci (pārbaudot dzirksteli dienas gaismā, nevarēja konstatēt ka ir par maz un ka darbinot zibeņo vads).
Nomainīti svečvadi, pīpītes. Paliek indukcijas spoles.
Īsumā : sveces melnas kā ogles, kas nozīmē to, ka pa daudz gāž degvielu iekšā (gribētos vainot karbiķus, bet tie ir izpūsti un iztīrīti, tikai nav mērīti pludiņu augstumi), JEB nepietiek dzirksteles, kā rezultātā degviela slikti sadeg.
Jautājums - vai tukšgaitā indukcijas spole var darboties normāli, bet dodot ručkā vairs nedarboties kā nākas?
Vēl piefiksēju, ka sveces kuras bija pirms manis iekšā - ir garākas par ~4mm(konkrēti katods ir garāks) nekā tās, kuras prasa pēc manuāļa... garākām ir jābūt? Jeb atstāt tās, kurām ir jābūt?
Vēl kas - pirmajām svecēm samazināju attālumu dzirkstelei - piešķīlās uz pusapgriezienu...ar oriģinālajām svecēm var griest, kamēr beigsies aķis.
Secinājums nr.2 - jāsamazina attālums dzirkstelei jaunajām svecēm? (nepaspēju šodien to izdarīt).
Sekojot loģiskajai ķēdītei - degviela par daudz, jo viss nesadeg, nesadeg jo sūdīga dzirkstele - sūdīga dzirkstele jo attālums par lielu, jeb problēma ar indkucijas spolēm.
Šis modelis var darboties arī ar vienu sveci?

Jeb arī tomēr problēma ar karbiņiem, konkrēti ar GAS/AIR skrūvi..?
Kaut kur minēts, ka jābūt 3,5 apgriezieni uz āru, kaut kur minēts ka lēnām jāskrūvē ārā un jāskatās, kā motors uzvedas...



07 Sep 2019, 13:31:19 Padre rakstīja:
Tāks.
Miris hola datčiks, pretestība 0.
Ja kādam ir ko piedāvāt - laipni lūgti : 264426 astoņi 1

[ Šo ziņu laboja Padre, 14 Sep 2019, 20:57:03 ]



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

mexa
14. Sep 2019, 21:28#224

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Svecem nav katoda... sveces un dzirkstelsprauga ir pec manualja(ja piemram galvaa nestaav viitnes ieliktenis, un sveces lidz ar to vajag garaakas, tobish ja kolhozeets...


Hola devejam NEVAR izmerit pretestibu tas ir pusvaditajs ar integretu pastuuzi/konvertoru, tam ir vainu logiska/sleedzis izeja vainu lineaara. Tu laikam runaa par induktivo deveju, tam 0 pretestibas ir apravums-misene vai kolhozeet defekteto vietu-ja atrodama.
Dzirkstelspraugai jaatbilst izejas voltazai no spoles, zem spiediena tas viss mainaas, un viena diapazona maza/liela sprauga var nedot pietiekosu spreksteli lai normali aizdedzinatu degmaisijumu. Ja sita HV vadu-un uzliki tu tadu ka vajag? Runa par pretestibu HV vadaa un/vai pipite.
Spole ari var but beigta. Arii jauna svece.
Bet karburatori ir reaali 100% uzfrisinati lai iet talak?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Online

Padre
14. Sep 2019, 21:33#225

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Cik nu uzfrišināti - izjaukti, visi kanāli izpūsti ar kompresoru, 30.minūtes meklēju vienu gumijas blīvīti, salikts viss kopā.
Kas dīvaini - pēc tam piedarbināts, braukts minūtes 15-20 - raustījās, bet nedaudz un pēc 20minūtēm kā no automāta sāka šaut + apgriezieni peldēt, nācās turēt gāzi, lai neslāptu un tiktu uz mājām.
Gribu to raustekli pilnībā iznīdēt, lai var braukt.
Karbiķi? Pludiņi? Spoles?

Par kolhozu nemācēšu teikt - kas tur iepriekš darīts - HVZ.
Pirms manis - nevarēja pielaist, pieslīpēja vārstus un tad nu varēja pielaist - tā vecais īpašnieks.. ticēt? neticēt? hvz...


14 Sep 2019, 21:28:44 mexa rakstīja:
Svecem nav katoda... sveces un dzirkstelsprauga ir pec manualja(ja piemram galvaa nestaav viitnes ieliktenis, un sveces lidz ar to vajag garaakas, tobish ja kolhozeets...


Hola devejam NEVAR izmerit pretestibu tas ir pusvaditajs ar integretu pastuuzi/konvertoru, tam ir vainu logiska/sleedzis izeja vainu lineaara. Tu laikam runaa par induktivo deveju, tam 0 pretestibas ir apravums-misene vai kolhozeet defekteto vietu-ja atrodama.
Dzirkstelspraugai jaatbilst izejas voltazai no spoles, zem spiediena tas viss mainaas, un viena diapazona maza/liela sprauga var nedot pietiekosu spreksteli lai normali aizdedzinatu degmaisijumu. Ja sita HV vadu-un uzliki tu tadu ka vajag? Runa par pretestibu HV vadaa un/vai pipite.
Spole ari var but beigta. Arii jauna svece.
Bet karburatori ir reaali 100% uzfrisinati lai iet talak?

[ Šo ziņu laboja Padre, 14 Sep 2019, 21:36:15 ]



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

mexa
14. Sep 2019, 22:29#226

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Ultraskanja, karbjiem droseles ass blibslegi ir ok?

Pie lietas ir jakjeras klaat lidz sapem-kas atbaida klientus-pieejas cena, un saakas kolhozs, ja grib pats-cena mazaaka par darbu, bet mehanismi ta jarestauree vienalga, bez sikumiem nebuus nekaa.
Saku no pieredzes, ja kjeries-tad lidz asiniim un sanaaks. Varstus reguleja-tikai tad pielaidi nesen nopirktu? Ja taa sapratu tad nopirki nopistu, jeb kaads ekonomeeja. Varsti toch ir ok? Kjeede negrab, uzstiepejs ir ok, ellas spiediens arii lai stieptu kjeedi? Kompresija ir ok?
Sveces es lieku NGK, karbjiem jabut hermetiskiem maisijuma sagatavosanas kameraas, taa ir visulaiku? Parbaudi vismaz ar brakekliineri. Droselju bliives iipashi, vinjas sastaada pamata saapi, haotisku darbiibu, kad liekas ka viss ok. Vai nekjeras karbja mehanismi. Pagaidam tu leka pa malaam, terejot savu laiku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Online

Padre
15. Sep 2019, 08:50#227

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Tāks...
Vēlreiz un mēģināšu detalizētāk izklāstīt visu, ko zinu.
Mocis pirms manis ir stāvējis ilgi - apmēram gadu, neesot varēts piešķilt. Vēl pirms tam esot mainīts virzulis, jeb tā gredzeni, tobiš pēc tā remonta nevarēja pielaist.
Tad kāds izdomāja, ka jāpārbauda vārsti - izrādās ka tie nebija pieslīpēti.
Pieslīpējot vārstus - mocis piešķīlās.
Kad es viņu skatījos - pieleca, rūca, nekādas pazīmes par to ka raustās - nebija.
Tikai atbraucot mājās sajutu ka nav riktīgi - rīstās, raustās, apgriezieni peld, grib slāpt utt.. Karoč saslima pa ceļam. Jeb uzpeldēja kaut kas, par ko neteica pārdevējs.
Par cik mājās braucu pa grants ceļu un devu ručkā - problēmu nejutu, jo dodot ručkā problēmas nav.
Problēma ir braucot mierīgi - vienmērīgi.

Tas, kas ir darīts no manas puses :
Karburatori : noņemti, iztīrīti, izpūsti, membrānas veselas, adatiņas staigā bez aizķeršanās, degviela līst cauri bez aizturēm. Ultraskaņas vanniņas SPA netika pielietotas. Nomērit pludiņa augstumu?
Gaisa filtrs : nomainīts, jauns.
Svečvadi : nomainīti, jauni, pirkti MAXMOTO, silikona vadi gan nebija. Izvēle baigā arī nebija, faktiski nebija izvēles vispār, kādus vadus ņemt.
Pīpītes : nomainītas
Sveces : ieliktas jaunas, NGK, pēc manuālī atrastā koda - BET - nepārbaudīju, kāda ir atstarpe - pēc manuāļa šim mocim svecēm atstarpei jābūt 0.6-0.7mm

Kas manī rada aizdomas :
Indukcijas spole : pēc manuāļa pretestībai ir jābūt 0.5-0.6 - vienai spolei ir 0.52, otrai spolei mazliet mazāk, zem 0.5 - tas nav gud?

Vēl iespējams : Tas, ko minēja kolēģi jau ausgtāk - hola datčiks aplipis ar sūdiem un vēl sazin ko - par cik tagad eļļa ir nolieta, tad būs jāparauj vāks vaļā un jāskatās kas tur notiek - ŠO ES PAGAIDĀM NEMAINU

Mana teorija : pietiek dzirksteles lai piešķiltu, bet tas nenotiek vienmēr, dodot ručkā dzirkstele ir laba un iet, vienmērīgi vairs nepietiek elektrības un sāk dirsties viss, kā rezultātā - degviela turpina līt iekšā, dzirkstele sūdīga - nesadeg kārtīgi un rezultātā sāk rīstīties - pareizs virziens?
JEB
Iespējamas problēmas ar gumijas detaļām AP karburatoru - kas ir pa vidam starp cilindru un karbiķi - mikro plaisa, kad piešķil un sāk darboties, viņas sāk elpot un plaisa atverās un rauj gaisu iekšā pa daudz(bet svece taču ir ogles melna - par maz gaisa), bet šis ir maz ticams..

Nu un vēl protams vāŗsti un viss kas ar to saistīts..
Vakar piešķīlu - pēc skaņas un apgriezieniem redzu, ka viņš darbojas, bet brīžiem, nevienmērīgi cenšas pacelt apgriezienus - itkā parādās normāla dzirkstele vai tieši ieplūst pareizs degmaisījums un vienā setā vienkārši noslāpt - pat pie tā, ka apgriezieni ir normāli.
Vecajām svecēm mazliet, nedaudz samazināju attālumu dzirkstelei - pieleca no puspogas nospiešanas un darboties sāka jau vienmērīgi minūtes 5.. Dzirkstele? Attālums?
Šis būs jāpamēģina NGK svecēm - samazināt attālumu un tad vēlreiz piešķilt.

Un vēl ir čakars nomainīt eļļu - nav viena skrūvīte, caur kuru izliet eļļu, bet gan divas Viena motoram, viena rāmī

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

uldisa
15. Sep 2019, 13:15#228

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: R1200RT

pie vājas dzirksteles problēmas būtu ar auksto startu, kā arī dodot ručkā (tobiš nepietiks spēka aizdedzināt treknu maisījumu)... Pie vienmērīgas mazas slodzes vāja dzirkstele neietekmēs dzinēja darbību...

Offline

Padre
15. Sep 2019, 13:44#229

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Aizmirsu piebilst, ka ir arī problēma ar auksto startu - it īpaši pēc ilgākas stāvēšana - 2-3 dienām pa tukšo griež un kādā brīdī jau šauj ārā sakrāto degvielu...


15 Sep 2019, 13:15:36 uldisa rakstīja:
pie vājas dzirksteles problēmas būtu ar auksto startu, kā arī dodot ručkā (tobiš nepietiks spēka aizdedzināt treknu maisījumu)... Pie vienmērīgas mazas slodzes vāja dzirkstele neietekmēs dzinēja darbību...


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Naits
15. Sep 2019, 15:18#230

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4746

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Neticu ka nevarēja pielaist jo nebij pieslīpēti vārsti un tad pieslīpēja un aizgāja, pēc gatera tas viss stāsts izklausās.
Tur vārstiem atstarpes ir un vai vispār pa metkām viņš ir?
MAn ir bijis ka atved, tipa pielaist var, bet kaut kas nav labi, beigās trūkst vārstu šaibu un sadalenes vispār kaut kur šķībi saliktas. Un kad jautāju vai kaut ko darīja, teca ka jā bet tas ka nav pa metkām nelikās tik svarīgi.


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Padre
15. Sep 2019, 15:59#231

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Rīt piebraukšu vakarpusē landā, jāpaņem viens pīpītis no NGK
Ir indukcijas spoles uz vietas? Ar vienu ievadu +vadam.
Vot tur vēl neesmu līdis iekšā...neesmu vaku rāvis nost.


15 Sep 2019, 15:18:46 Naits rakstīja:
Neticu ka nevarēja pielaist jo nebij pieslīpēti vārsti un tad pieslīpēja un aizgāja, pēc gatera tas viss stāsts izklausās.
Tur vārstiem atstarpes ir un vai vispār pa metkām viņš ir?
MAn ir bijis ka atved, tipa pielaist var, bet kaut kas nav labi, beigās trūkst vārstu šaibu un sadalenes vispār kaut kur šķībi saliktas. Un kad jautāju vai kaut ko darīja, teca ka jā bet tas ka nav pa metkām nelikās tik svarīgi.

[ Šo ziņu laboja Padre, 15 Sep 2019, 16:00:34 ]



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Naits
15. Sep 2019, 16:08#232

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4746

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Par to kas ir uz vietas labāk jautā dusk.
Ja tā godīgi tad negribu iedziļināties Tavā problēmā, nepatīk man tas mocis Nu mazliet ar padomu jau var

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Padre
15. Sep 2019, 16:12#233

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Nu mazliet jau doma velk uz to pusi, kas bija pirms manis darīts - moš ne pa metkām viss salikts, moš tomēr vārstiem nelabi...

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Gantais
15. Sep 2019, 21:41#234

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2609

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.

Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Padre
15. Sep 2019, 22:23#235

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: BMW F650

Laba ideja - pārbaudīšu gumijas pāreju. Moš tur tas suns aprakts..
Sadalenes arī pārbaudīšu.



15 Sep 2019, 21:41:13 Gantais rakstīja:
Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.

Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Top.LV