Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha TDM 850

AutorsZiņojums
Jony
13. Feb 2009, 10:08#1

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki GSF1250

Nekādīgi nevaru izvēlēties mopedku
Vai kāds pieredzējis vai vienkārši zinošs cilvēks nevarētu mani apgaismot mar šito Yamahu ap 97.g.
Nu ko no viņa īsti varētu gaidīt, cik uzticams, utml.
Jo pēc šosejnieka takā īsti neizkatās (dizains ), bet negribas arī ticēt tiem, kas pie pārdošanas sludinājuma viņu nosauc par enduro
Help!

Offline

spoks
13. Feb 2009, 10:24#2

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5245

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

šitāds ir lietotājam Kawaracer, ja nemaldos... gan jau jams iepostēs

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

kawaracer
13. Feb 2009, 12:47#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1191

Braucu ar: HD FXFBS, XY74, YX74, YZ74

Ļoti ērts ielas motocikls! Galīgi nav paredzēts enduro, bet ja ļoti gribās mežā var iebraukt(lēnām)! Mazliet smagnējs, bet pie tā ātri pierod. Motors ļoti uzticams (ir redzēti ar vairāk, kā ar 100t km noskrējienu, kas arī liecina par ērtību, jo cilvēki ir izmantojuši garākiem pārbraucieniem)ceļ vienmērīgi no maziem apgriezieniem, kas arī piedod komfortu.
Tāds ērts tālbraucienu motocikls.
Jauns maksā pietiekoši dārgi, lai nebūtu jāšaubās par kvalitāti.
Man vēl patīk, ka braucot pilsētā - sēdi augstāk un vairāk arī redzi uz priekšu. Nekāds tālbraucējs gan neesmu - manam TDM850 02" ir tikai 6000 km noskrējiens

[ Šo ziņu laboja kawaracer, 13 Feb 2009, 12:47:42 ]



-----------------
Rezerves daļas un serviss visiem itāļu auto, kā arī JEEP, Chrysler, Dodge, Hyundai, Isuzu, Suzuki, SsangYong un Seat.

Eneos eļļas Rīgā
Vairumā un mazumā
ENEOS JX Nippon Oil
No.1 Oil in Japan

Offline

peecis
13. Feb 2009, 13:06#4

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2799

Braucu ar: bmw r1100s, yamaha YRS-24B

man bij trx 850 (tas pats motors) ar ~75k uz shiltes, vienīgā problēma bij eļļas ēšana.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Jony
13. Feb 2009, 13:17#5

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki GSF1250

Paldies par infu, patiešām vērtīga.
Tikai nu galīgi nebraucu tēmā nafig daži friči tajās adresē mobile.de un arī motoscout24.de raksta ka šis i Enduro/Touring Enduro

[ Šo ziņu laboja Jony, 15 Feb 2009, 15:24:19 ]

Offline

Jony
13. Feb 2009, 13:22#6

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki GSF1250


13 Feb 2009, 13:06:09 peecis rakstīja:
man bij trx 850 (tas pats motors) ar ~75k uz shiltes, vienīgā problēma bij eļļas ēšana.

Interesanti a kapē šis motors ņammā to eļļu? Kaut kur jau vēl biju tādas baumas dzirdējis. Nu bet tas jau itkā nevaidzētu būt labi, ka ēd eļļu, jeb tas ir OK?

Offline

peecis
13. Feb 2009, 13:46#7

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2799

Braucu ar: bmw r1100s, yamaha YRS-24B

btw, tiem motoriem ir sausais karteris - eļļa dzīvojas motora augšpusē esošajā rezervārā, tāpēc līmenis nav tik svarīgs.
citi tdm lietotāji brīdināja, ka līmenis regulāri jāpārbauda arī tiem, kuriem vēl neēd, jo eļļu ņamāt jamie sākot pēkšņi.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Jony
13. Feb 2009, 16:27#8

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki GSF1250


13 Feb 2009, 13:46:08 peecis rakstīja:
btw, tiem motoriem ir sausais karteris - eļļa dzīvojas motora augšpusē esošajā rezervārā, tāpēc līmenis nav tik svarīgs.
citi tdm lietotāji brīdināja, ka līmenis regulāri jāpārbauda arī tiem, kuriem vēl neēd, jo eļļu ņamāt jamie sākot pēkšņi.

Pēc kāda km noskrējiena viņš sāk ņammāt eļļu? Un cik aptuveni viņš to eļļu ēd, Nu cik japielej nu piemēram pēc 1000km.
Čota sabijos no tās eļļas ēšanas

Offline

martinss
13. Feb 2009, 16:37#9

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: QWERTY...

Par noskrejienu nezinu, gan jau var arzemju forumos atrast. Cik es sapratu, tad taa eljas eeshana ir konstruktiva ipatniiba, kura visizteiktaak paradaas motoram griezhot apgriezienus lidz galam... Ta ka no taa nav jabaidaas, bet vienkarshi jaseko eljas limenim lidzi.


Pēc kāda km noskrējiena viņš sāk ņammāt eļļu? Un cik aptuveni viņš to eļļu ēd, Nu cik japielej nu piemēram pēc 1000km.
Čota sabijos no tās eļļas ēšanas

[ Šo ziņu laboja martinss, 13 Feb 2009, 16:38:35 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
13. Feb 2009, 16:41#10

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: QWERTY...


Bishku pabraucu ar sho... Peec transalpa likaas besiigi ciets un nepierasti liels trobelis no atrumkaarbas salidzinot ar hondu.
Bet arii stabilaaks pie atrumiem virs 100 salidzinot ar transalpu.


13 Feb 2009, 12:47:24 kawaracer rakstīja:
Ļoti ērts ielas motocikls! Galīgi nav paredzēts enduro, bet ja ļoti gribās mežā var iebraukt(lēnām)! Mazliet smagnējs, bet pie tā ātri pierod. Motors ļoti uzticams (ir redzēti ar vairāk, kā ar 100t km noskrējienu, kas arī liecina par ērtību, jo cilvēki ir izmantojuši garākiem pārbraucieniem)ceļ vienmērīgi no maziem apgriezieniem, kas arī piedod komfortu.
Tāds ērts tālbraucienu motocikls.
Jauns maksā pietiekoši dārgi, lai nebūtu jāšaubās par kvalitāti.
Man vēl patīk, ka braucot pilsētā - sēdi augstāk un vairāk arī redzi uz priekšu. Nekāds tālbraucējs gan neesmu - manam TDM850 02" ir tikai 6000 km noskrējiens


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Jony
13. Feb 2009, 17:41#11

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki GSF1250


13 Feb 2009, 12:47:24 kawaracer rakstīja:
Ļoti ērts ielas motocikls! Galīgi nav paredzēts enduro, bet ja ļoti gribās mežā var iebraukt(lēnām)! Mazliet smagnējs, bet pie tā ātri pierod. Motors ļoti uzticams (ir redzēti ar vairāk, kā ar 100t km noskrējienu, kas arī liecina par ērtību, jo cilvēki ir izmantojuši garākiem pārbraucieniem)ceļ vienmērīgi no maziem apgriezieniem, kas arī piedod komfortu.
Tāds ērts tālbraucienu motocikls.
Jauns maksā pietiekoši dārgi, lai nebūtu jāšaubās par kvalitāti.
Man vēl patīk, ka braucot pilsētā - sēdi augstāk un vairāk arī redzi uz priekšu. Nekāds tālbraucējs gan neesmu - manam TDM850 02" ir tikai 6000 km noskrējiens

Mežā, lēnām, var iebraukt, a kā viņš uzvedas, kad uzbrauc uz graņķenes?

Offline

martinss
13. Feb 2009, 18:04#12

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: QWERTY...


Uz normalas grantenes lidz kadiem 80km/h TDMi tureejaas pakalj, vairaak gan nee.


13 Feb 2009, 17:41:37 Jony rakstīja:
Mežā, lēnām, var iebraukt, a kā viņš uzvedas, kad uzbrauc uz graņķenes?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
13. Feb 2009, 18:18#13

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13109

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


13 Feb 2009, 13:17:15 Jony rakstīja:
Paldies par infu, patiešām vērtīga.
Tikai nu galīgi nebraucu tēmā nafig daži friči tajās adresē mobile.de un arī motoscout24.de raksta ka šis i Enduro/Touring Enduro
Man pamazām sāk likties, ka beigu beigās palikšu pie šitā mocīša

Esmu dzirdējis arī apzīmējumu "New sports" TDMam.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Maigonis
13. Feb 2009, 19:08#14

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Krievu netaa par TDM bija rakstiits- ka viens no labaakajiem universaalajiem motocikliem

Offline

kawaracer
13. Feb 2009, 19:48#15

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1191

Braucu ar: HD FXFBS, XY74, YX74, YZ74


13 Feb 2009, 18:04:39 martinss rakstīja:

Uz normalas grantenes lidz kadiem 80km/h TDMi tureejaas pakalj, vairaak gan nee.


13 Feb 2009, 17:41:37 Jony rakstīja:
Mežā, lēnām, var iebraukt, a kā viņš uzvedas, kad uzbrauc uz graņķenes?



Pilnīgi piekrītu un arī tekstam, ka uz normālas grantenes, jo pa sūdīgu un virs 80km/h mīzējs neesmu, bet tas nebūtu labi
Šis mocis ir domāts asfaltam!
Ērts braucamais ar kuru var arī pāri 200km/h pavilkt droši.

-----------------
Rezerves daļas un serviss visiem itāļu auto, kā arī JEEP, Chrysler, Dodge, Hyundai, Isuzu, Suzuki, SsangYong un Seat.

Eneos eļļas Rīgā
Vairumā un mazumā
ENEOS JX Nippon Oil
No.1 Oil in Japan

Offline

spoks
14. Feb 2009, 15:34#16

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5245

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


13 Feb 2009, 19:48:13 kawaracer rakstīja:
Ērts braucamais ar kuru var arī pāri 200km/h pavilkt droši.

nu a kā ar pretvēju... nepūš baigi? piemēram pie 140 Km/h? parasti šis ātrums ir labs vēja plūsmas rādītājs!

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

kawaracer
14. Feb 2009, 23:37#17

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1191

Braucu ar: HD FXFBS, XY74, YX74, YZ74


14 Feb 2009, 15:34:12 spoks rakstīja:

13 Feb 2009, 19:48:13 kawaracer rakstīja:
Ērts braucamais ar kuru var arī pāri 200km/h pavilkt droši.

nu a kā ar pretvēju... nepūš baigi? piemēram pie 140 Km/h? parasti šis ātrums ir labs vēja plūsmas rādītājs!

Nav tik traki, mani (ar maniem mazajiem kg) nost nepūš
pieliekties protams vajag kārtīgi, bet tas būris nav nemaz tik mazs un visumā normāli strādā.

-----------------
Rezerves daļas un serviss visiem itāļu auto, kā arī JEEP, Chrysler, Dodge, Hyundai, Isuzu, Suzuki, SsangYong un Seat.

Eneos eļļas Rīgā
Vairumā un mazumā
ENEOS JX Nippon Oil
No.1 Oil in Japan

Offline

dainuteevs
15. Feb 2009, 17:52#18

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: moci

zinu ka tdm ēd eļļu, un vājais punkts ir kārba!!pirmā pazīme ka neitralkā nevar normali ieslēgt, pēc tam parādās cirkstēšana un tad viss!
13 Feb 2009, 13:22:35 Jony rakstīja:

13 Feb 2009, 13:06:09 peecis rakstīja:
man bij trx 850 (tas pats motors) ar ~75k uz shiltes, vienīgā problēma bij eļļas ēšana.

Interesanti a kapē šis motors ņammā to eļļu? Kaut kur jau vēl biju tādas baumas dzirdējis. Nu bet tas jau itkā nevaidzētu būt labi, ka ēd eļļu, jeb tas ir OK?

Offline

EZ
15. Feb 2009, 19:14#19

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


15 Feb 2009, 17:52:57 dainuteevs rakstīja:
zinu ka tdm ēd eļļu, un vājais punkts ir kārba!!pirmā pazīme ka neitralkā nevar normali ieslēgt, pēc tam parādās cirkstēšana un tad viss!
13 Feb 2009, 13:22:35 Jony rakstīja:

13 Feb 2009, 13:06:09 peecis rakstīja:
man bij trx 850 (tas pats motors) ar ~75k uz shiltes, vienīgā problēma bij eļļas ēšana.

Interesanti a kapē šis motors ņammā to eļļu? Kaut kur jau vēl biju tādas baumas dzirdējis. Nu bet tas jau itkā nevaidzētu būt labi, ka ēd eļļu, jeb tas ir OK?

cik man ir teikushi yamahas defaltaa edot ellju nezinu mosh kartejas basnjas

Offline

dainuteevs
15. Feb 2009, 19:35#20

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: moci


15 Feb 2009, 19:14:54 EZ rakstīja:

15 Feb 2009, 17:52:57 dainuteevs rakstīja:
zinu ka tdm ēd eļļu, un vājais punkts ir kārba!!pirmā pazīme ka neitralkā nevar normali ieslēgt, pēc tam parādās cirkstēšana un tad viss!
13 Feb 2009, 13:22:35 Jony rakstīja:

13 Feb 2009, 13:06:09 peecis rakstīja:
man bij trx 850 (tas pats motors) ar ~75k uz shiltes, vienīgā problēma bij eļļas ēšana.

Interesanti a kapē šis motors ņammā to eļļu? Kaut kur jau vēl biju tādas baumas dzirdējis. Nu bet tas jau itkā nevaidzētu būt labi, ka ēd eļļu, jeb tas ir OK?

cik man ir teikushi yamahas defaltaa edot ellju nezinu mosh kartejas basnjas
nu nav gan,bet tas essot it kā normāli

Offline

Top.LV