Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha TDM 850

AutorsZiņojums
mezhavecs
07. Oct 2020, 12:16#101

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 154

Braucu ar: TDM850


07 Oct 2020, 12:09:30 booo_kat rakstīja:

07 Oct 2020, 11:55:57 mezhavecs rakstīja:

07 Oct 2020, 10:29:14 booo_kat rakstīja:
Ir doma uz nākamo sezonu pamēģināt pabraukt ar šitādu, jo sēdpozīcija man patīk un izskatās, ka arī tās retās reizes pa granti ir braucams.
Pārlapoju šo un citus forumus par modeli. Ēd eļļu, skaidrs, varētu kannu uz sezonu norakstīt. Lasīju arī, ka izpūtējs mēdz caurrūsēt un pēdējās izklaides ar gaisa filtra kasti.
Kas vēl jāņem vērā skatoties uz viņu? Un cik viņam ir ok noskrējiens, lai vēl apdomātu kā braucamo uz dažām nākamajām sezonām?


Pa granti ir braucams labi. Arī ar asfalta riteņiem. Man grants sanāk padaudz, tādēļ uzliku heidenau scout K60. Ar tām arī pa diezgan šķidru smilti var braukt. Eļļu patiesībā viņš ēd, ja regulāri tur virs 4k apgriezieniem, tas ir virs 110. Man kreisera ātrums mazliet virs tiem 4 tūkstošiem sanāk, nu bišīt viš to eļļu ēd, bet ne dramatiski. Jā, izpūtēja bunduli sakārtoju, tas patiešām bija kā redele (nezinu no kā, jo 3VD modelim pie tāda paša 70K nobraukuma, trumulis bija vesels). 4TX modelim (no 1996. gada) Tuvā gaisma varētu teikt, ka īsti nav. Jāliek papildus miglas lukturi. Citādas problēmas tā kā īsti nav novērotas. Augumam virs 180 prasās augstais stikls, jo citādi, ja atver vizieri ķiverei, nevar paelpot....


Paldies, esmu 185 cm garš, tā kā augstais stikls ir must have, bet nu cik skatos, lielākā daļa kas tirgojas, arī ir ar augsto.
Vēl viens mazliet iespējams stulbs jautājums, bet varbūt zini. Kā uz viņa jūtas pasažieris? Šad tad gan jau savu dāmu gribēsies arī paņemt līdzi braucot un negribas, lai sajūtas kā uz koka taburetes.


Man te puiks ar varadero un viņa kolēģis, kuram augums palēcienā esot 150 (tā draugi viņu apceļ) ar manu TDMu vasarā Igauniju brauca. Nu es teikšu, pēc novilktiem 500, dikti sprigani nolēca no mo. Katrā ziņā, sūdzību nebija nekādu, tā ka saprotu, gan lielais Varis, gan TDMs ir itin labs arī otrajā numurā sēžot. Cik pats esmu sēdējis otrajā rindā, pat ar 184 augumu nejutos slikti. Nav sajūta, ka sēdi otrajā stāvā, kājām vietas pietiek, ceļgali nav pie ausīm, ķeblis samērā ērts , labāks kā pilotam, tas pēc manas pakaļas... Gaitā arī pa sūdīgu ceļu ir mīksts, tomēr jau dualsport..

[ Šo ziņu laboja mezhavecs, 07 Oct 2020, 12:17:42 ]



-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

Steinbergs
07. Oct 2020, 12:25#102

Kopš: 08. May 2017

Ziņojumi: 10

Braucu ar: TDM850

ar tdm ir tā, ka gribot, negribot tas tev iemācīs kaut kādus tehnikas pamatus.
gaisa kasti var smuki pielikt (vismaz 3vd), tikai vajag tās gumijas karstā ūdenī paturēt, pirms liek virsū.
pieredze ar 3vd:
- kad eļļu ēd pār pa litram uz 1000 vēlams kapitālais
- kaitinoši jūt vēju uz ķiveri
- jāliek elektriskais benzīna sūknis, jo vakummsūknis mēdz strādāt/nestrādāt
- sprieguma regulātors jāliek no 4tx
- kaitinoši maza bāka
- jāskatās vai priekšējais zobrats nav piemetināts
- aizmugurējam ritenim zobrata bukses dārgas
- patīkams patēriņš
- kā šoferis nekad nēesmu noguris, lai cik ar viņu nobrauktu, pasažierei pēc 300km nav patīkami vairs mugurai
- lētas lietotas detaļas un pieejamas
- bāka rūsē
- aizmugurējais amīts deficīts, neremontējas, jauns pie 400 eirikiem
- ar mašīnām salīdzinot tas būtu parketnieks džips.
- cenu kategorijā īsti konkurenti viņam nav

Offline

Tomucis
07. Oct 2020, 12:34#103

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1035

Braucu ar: TDM

nu jau var teikt veselu sezonu veiksmīgi norullēju, laikam ap 6k (ok, nav īsti daudz)
man 4tx. ikdienas braukšana līdz 5k apgriezieni. uz 1k km pieleju ap 200/300, tāk a ļoti ciešama apetīte.
man ar augumu 193 oriģinālais stikls bija ļooti bēdīgi. uzliku augsto, vizieri praktiski jāver ciet tik ja auksts vējš. līz 100km/h neprasās. tomēr domāju vēl spoilerīti uzmets, pamēģināt.
Kundze kā pasažieris sūzas. teica max 1h attālumu gatava braukt, jo visu laiku slīd man virsū. cik noprotu, šo problēmu var izlabot ar upgreidoto sēdekli.

visādi citādi pa pilsētu un starp tām ļoti ērts, spējīgs. tik cik jāpierod starp mašīnām lienot nepārsvērt/nenomest

Offline

booo_kat
07. Oct 2020, 12:36#104

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Paldies mezhavecim un Steinbergam par izklāstu. Parketa džipa analogs močos ir tieši tas kas man vajadzīgs, jo mežu nekaplēšu, bet pa grantēto 25km pie čoma ciemos vai uz kādu tūrisma objektu gan gribēsies aizbraukt.

Tehniskas zināšanas ir un labprāt papildināšu, smērēt rokas nebaidos. Vienīgi nepatīk bieža, romantiska skrūvēšana ceļmalā.

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 12:47#105

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 154

Braucu ar: TDM850


07 Oct 2020, 12:36:34 booo_kat rakstīja:
Paldies mezhavecim un Steinbergam par izklāstu. Parketa džipa analogs močos ir tieši tas kas man vajadzīgs, jo mežu nekaplēšu, bet pa grantēto 25km pie čoma ciemos vai uz kādu tūrisma objektu gan gribēsies aizbraukt.

Tehniskas zināšanas ir un labprāt papildināšu, smērēt rokas nebaidos. Vienīgi nepatīk bieža, romantiska skrūvēšana ceļmalā.

Tas moto ir tik vienkāršs, ka visu skrūvējamo vari atstāt mājās, šis vienalga nepamanīs dažu daļu iztrūkumu...
Ir ok aparāts.

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

Top.LV