Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Aprilia

Tēma: Aprilia Pegaso

AutorsZiņojums
Marko
01. Dec 2009, 23:47#21

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


01 Dec 2009, 23:39:57 Morsitis rakstīja:
cik atceros, tad jamie tukšgaitā neraustās.. Noteikti ir vērts paklausīties vai tukšgaitā nedzirdi "šujmašīnas" troksni
Tukšgaitā "dzenīti" nedzirdēju. Stāsts ir par braukšanu pie zemiem apgriezieniem, dodot ručkā no sākuma paraustās un tad aiziet normāli
Vēl viena lieta, pie startēšanas ir skaļāks troksnis, bet tas jau jādzird, lai varētu saprast kas tas varētu būt

Offline

maniac
02. Dec 2009, 09:00#22

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Ja pareizi saprotu, tad tam agregātam ir 2 karburatori?

Labrītiņ! Pegaso nav vienīgais- XT600 -arī viens stroķis, bet divi karburatori (dažādas uzbūves!)

-----------------

Offline

Modrs
02. Dec 2009, 09:41#23

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

startējot var trokšņot starteris, bendikss vai arī pats motors, kamēr nav eļļas spiediens sistēmā.

Offline

fuxins
31. Dec 2010, 13:35#24

Kopš: 23. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Aprilia pegaso

un kā Pegaso salīdzinājumā ar Transalpu?

Offline

grosha
31. Dec 2010, 14:54#25

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


31 Dec 2010, 13:35:41 fuxins rakstīja:
un kā Pegaso salīdzinājumā ar Transalpu?

Nesalīdzināmi Ja nauda ļauj izvēlētos transalpu, ja līdzekļi spiež tad BMW F 650 cs, nav pārgruzīts ar aļja uzlabojumiem, rotax dzinēji abiem, tik itālis mēģinājis ko samudrīt, ne visai veiksmīgi.

Offline

dzerrais
31. Dec 2010, 18:49#26

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1487

Braucu ar:


31 Dec 2010, 14:54:26 grosha rakstīja:

31 Dec 2010, 13:35:41 fuxins rakstīja:
un kā Pegaso salīdzinājumā ar Transalpu?

Nesalīdzināmi Ja nauda ļauj izvēlētos transalpu, ja līdzekļi spiež tad BMW F 650 cs, nav pārgruzīts ar aļja uzlabojumiem, rotax dzinēji abiem, tik itālis mēģinājis ko samudrīt, ne visai veiksmīgi.
man transaps!

Offline

Morsitis
01. Jan 2011, 23:58#27

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! Man transalps likās patīkamāks pa ceļu, bet vieglā meža pastaigā tomēr bij jūtams, ka jams ir smagāks. No meža izbraucu ar pārliecībuj, ka man Pegaso labāk patīk

Offline

brivdomatajs
05. Jan 2011, 15:18#28

Kopš: 04. May 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

kadam no jums nav bijusi saskarsme ar pegaso motoru...precīzāk kārbu...? Īsti negrib slēkties 2 pārnesums...slēdzot 2 gaņģī tāda sajuta kad gājiens par īsu un neieslēdzas līdz galam... kad izdodas ieslēkt tad vis ir kartiba pat nelec laukā....

Offline

eds
05. Jan 2011, 16:01#29

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

"kad izdodas ieslēkt tad vis ir kartiba pat nelec laukā" tas labi teikts.

manuprāt, morsītis zinās iekomentēt par pegaso kārbām.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Morsitis
05. Jan 2011, 16:52#30

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen!
Godīgi sakot es neko sakomentēt par kārbu nevaru... Pateicoties Edam, man tagad ir "jaunā" kārba, jo pateicoties kautkdam loham, vecajai asītei bij norautas šlices. Tb nevarēja nofiksēt priekšējo zobratu.

Visticamāk, ka jārauj vaļā motoru un jāskatās vai visi distanceri atsperes un zobrati normāli kustās.

Offline

brivdomatajs
05. Jan 2011, 21:35#31

Kopš: 04. May 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

kur tu iegaadaajies detalas?
kurs gads tev ir? man ira 95g 650ccm?
gruuti remontejams motors?

[ Šo ziņu laboja brivdomatajs, 05 Jan 2011, 21:36:27 ]

Offline

Morsitis
06. Jan 2011, 00:14#32

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen!
kautkādas daļas pasūtīju Moto Italia, kautko no Eda nopirku. Motors ir vienkāršs, kā pieckapeika, ja seko norādēm remontgrāmatā. Tur vienīgā sarežģītā lieta ir 5tais vārsts, kuru NOTEIKTI vajag sataisīt ja no motora sāk nākt šujmašīnas skaņa Var iedzīvoties vārstu vāka caurumā

Par vecumu... es pat neatceros vai nu 92 vai 94tā gada viņš ir pēc papīriem.

Offline

brivdomatajs
06. Jan 2011, 11:55#33

Kopš: 04. May 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

kas tad tam 5 vārstam nolietojas?
kas jamaina ja gadiijumaa saak šūt?

Offline

Morsitis
06. Jan 2011, 12:11#34

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen!
mēdz atskrūvēties uzgrieznis Nr21, piektā vārsta rokerītim, un tad jamais sāk brīvi lēkāt. Uz brakšanu, tas itkā neatstāj lielu iespaidu, vismaz sākotnēji...

Offline

eds
06. Jan 2011, 12:53#35

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

Ja nu gadījumā kādam vajag, man vēl ir kautkādas pegaso daļas palikušās gažarā:
- motora - bloki, cilindrs, galva, vārsti u.tml. (izņemot starteri un ātrumkārbu);
- riteņi ar asfalta riepām;
- rāmis ar visu dokumentāciju;
- vēl labu laiku lietojami zobrati un ķēde;
- bremžu mašīnas (priekšējā - čaina brembo)
- radiators

visu neuzskaitīju, ja kautkas interesē - PM

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

brivdomatajs
06. Jan 2011, 14:52#36

Kopš: 04. May 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

man jamaina detala ar numuru 17 18 16... tam dekompensatoram tani vieta kur maucas curi asite paradijusies plaisa....pie reizes buus jauzmet acs tam uzgrieznim...

Offline

Svekjiks
07. Jan 2011, 00:52#37

Kopš: 17. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Yamaha TT


31 Dec 2010, 14:54:26 grosha rakstīja:

31 Dec 2010, 13:35:41 fuxins rakstīja:
un kā Pegaso salīdzinājumā ar Transalpu?

Nesalīdzināmi Ja nauda ļauj izvēlētos transalpu, ja līdzekļi spiež tad BMW F 650 cs, nav pārgruzīts ar aļja uzlabojumiem, rotax dzinēji abiem, tik itālis mēģinājis ko samudrīt, ne visai veiksmīgi.


varu pakomentet, man ir bijushi 2 transalpi un pegaso. transalps salidzinajuma ar pegaso ir nevadams un ljumigs meesls, kursh pietam neiet. tas taa iisumaa.

bmw f650 cs ir citas klases mocis. cs ir tiirs ielinieks.
ja runa ir par f650 (nejaukt ar GS) tad ir maldigs uzskats, ka vini ir vienadi ar pegaso. tur viss atshkiras, sakot ar piekari, kas pegaso ir daudz advanceetaka, un beidzot ar motoru, kas pegaso ari ir daudz advancetaks un asaks.

starp citu bmw f650 ir razhots italijaa, nevis vaacijaa. tas praktiski ir italju mocis. tapat kaa transalps, saakot ar ja nemaldos 95 gadu tiek razhots italija, nevis japanaa.

[ Šo ziņu laboja Svekjiks, 07 Jan 2011, 00:52:57 ]



-----------------
nedzeriet viinu, no viina saap dibens :)

Offline

grosha
07. Jan 2011, 09:45#38

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

tik kapēc tas advancētais pegas nobrūk agrā jaunībā

Offline

deMarco
07. Jan 2011, 12:43#39

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Eds, Kas tev tur par to čaina brembo?

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Morsitis
07. Jan 2011, 12:46#40

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon


07 Jan 2011, 09:45:31 grosha rakstīja:
tik kapēc tas advancētais pegas nobrūk agrā jaunībā


hmm... vai 17 gadi, kopš ražošanas būtu agra jaunība? Cita lieta, tas, ka maza kilometrāža, bet to es savulaik jau aprakstīju biš citur - tehnika mīl, ka jamo lieto!!

Offline