Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Motocikla izvēle neceļu braukšanai

AutorsZiņojums
eds
02. Sep 2010, 10:59#61

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


02 Sep 2010, 10:56:07 markelis rakstīja:
kaadi veel buutu varianti?




-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

markelis
02. Sep 2010, 11:14#62

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


02 Sep 2010, 10:59:17 eds rakstīja:

02 Sep 2010, 10:56:07 markelis rakstīja:
kaadi veel buutu varianti?





un ar ko vinhs buuu labaaks par to kas man i tagad? ar to ka smagaaks un veel vairaak visaadu nevaidziigu lorinju virsuu

Offline

eds
02. Sep 2010, 11:17#63

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


02 Sep 2010, 11:14:09 markelis rakstīja:

02 Sep 2010, 10:59:17 eds rakstīja:

02 Sep 2010, 10:56:07 markelis rakstīja:
kaadi veel buutu varianti?





un ar ko vinhs buuu labaaks par to kas man i tagad? ar to ka smagaaks un veel vairaak visaadu nevaidziigu lorinju virsuu


visi tie loriņi tur ir riktīgi pa tēmu, bet nu es viņus varu noskrūvēt nost, ja tev tā labpatīk.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

webo
17. Jul 2011, 22:15#64

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Sveiki!

Ir doma panemt kaadu leetu aparaatu galvenokaart prieks bezcela, bet lai var ari parvietoties pa ielu, respektivi kaadu enduro... Skatijos letaa gala kle un dominatorus, ap 90. gadu sakumu. Interesee tiesi 650 kubu, kaa viniem ir ar manevresanu un ar paarkarsanu, kaada viniem dzesesana, uudens vai gaisa? Nu un vel ja kaads kautko gudru zin, tad luudzu izsakaties


Garumziimju nav jo kompis kautkaads strjomnijs

Offline

endurists
17. Jul 2011, 22:58#65

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Jul 2011, 22:15:56 webo rakstīja:
Sveiki!

Ir doma panemt kaadu leetu aparaatu galvenokaart prieks bezcela, bet lai var ari parvietoties pa ielu, respektivi kaadu enduro... Skatijos letaa gala kle un dominatorus, ap 90. gadu sakumu. Interesee tiesi 650 kubu, kaa viniem ir ar manevresanu un ar paarkarsanu, kaada viniem dzesesana, uudens vai gaisa? Nu un vel ja kaads kautko gudru zin, tad luudzu izsakaties


Garumziimju nav jo kompis kautkaads strjomnijs


No gaisiniekiem ģimenē ir bijuši vairāki DR650 un arī Dominators un Yam TT600, un nekad nevienam nav bijušas problēmas ar karšanu! Tagad ūdensdzeses WR426, LC4, EXC, SX ir katrs pa tvaikam kādā purā vai karjerā izsitis. Gaisiniekam poh. brauc tik! + DR650 bija arī eļļas dzeses radiators, Dominatoram, LC4, TT600 bija sausais karteris un līdz ar to ceļā uz un atplūdes rezervuārā eļļa tomēr paspēj pa kādu grādu atdzesēties. Kā arī mūsu klimats kopumā nav pārāk svelmējošs, ja speciāli nekausi tad kalpos godam.

P.S. Pašam pēdējā laikā atkal iepatikušies vecie DR750/800 kultivatori. Ja varētu pa kādiem 500Ls ar papīriem kādu atrast noteikti paņemtu ilgtermiņa projektam.




vēl varētu kādu superteneri vai vecu āfriku

[ Šo ziņu laboja endurists, 17 Jul 2011, 23:01:56 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

java
17. Jul 2011, 22:58#66

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3


17 Jul 2011, 22:15:56 webo rakstīja:
Sveiki!

Ir doma panemt kaadu leetu aparaatu galvenokaart prieks bezcela, bet lai var ari parvietoties pa ielu, respektivi kaadu enduro... Skatijos letaa gala kle un dominatorus, ap 90. gadu sakumu. Interesee tiesi 650 kubu, kaa viniem ir ar manevresanu un ar paarkarsanu, kaada viniem dzesesana, uudens vai gaisa? Nu un vel ja kaads kautko gudru zin, tad luudzu izsakaties


Garumziimju nav jo kompis kautkaads strjomnijs

Vēl līdzīgs brīnums ir suzuki dr650.
Visiem būs gaisa dzese.

Offline

webo
17. Jul 2011, 23:11#67

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Skaidrs, tad no taas gaisa dzess nav jabaidaas...
Kā ir ar detalām, cik viegli ir dabuut lietotas un jaunas, kā ar izturiibu, sii topika saakumaa lasiju ka kle esot problemas....

Kā redzu jūs vairāk esiet par to dr!

Lasiju par juusu ofrodiem, gribētos pievienoties jums ar laiku.... tapeec interese ir diezgan liela...

Offline

endurists
17. Jul 2011, 23:16#68

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Jul 2011, 23:11:42 webo rakstīja:
Skaidrs, tad no taas gaisa dzess nav jabaidaas...
Kā ir ar detalām, cik viegli ir dabuut lietotas un jaunas, kā ar izturiibu, sii topika saakumaa lasiju ka kle esot problemas....

Kā redzu jūs vairāk esiet par to dr!

Lasiju par juusu ofrodiem, gribētos pievienoties jums ar laiku.... tapeec interese ir diezgan liela...


gan Domim gan DR bija virs 15gadiem un 50'000 km un ripoja bez bēdu!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
18. Jul 2011, 03:47#69

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Jul 2011, 03:19:10 Bagars rakstīja:
Re kur super dzelzis gan mežam, gan grantenei iXeRs! vnk ideāls braucamais
p.s. nav mans un nepazīstu pārdevēju. Arī nekādi ieinteresēc neesmu a žēl....


Šitais ir pats labākis no hardajiem enduro, ja neskaita krosiniek-veidīgos

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Cipaans
18. Jul 2011, 09:15#70

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: RMZ 250;


18 Jul 2011, 03:13:28 Bagars rakstīja:

17 Jul 2011, 23:11:42 webo rakstīja:
Skaidrs, tad no taas gaisa dzess nav jabaidaas...
Kā ir ar detalām, cik viegli ir dabuut lietotas un jaunas, kā ar izturiibu, sii topika saakumaa lasiju ka kle esot problemas....

Kā redzu jūs vairāk esiet par to dr!

Lasiju par juusu ofrodiem, gribētos pievienoties jums ar laiku.... tapeec interese ir diezgan liela...

Muļķības! kas Tavā izpratnē ir neceļu braukšana? nobraukt no grantenes un istūrēt pļavā? tad derēs kle, DR, Āfrikas u.c. bubinatori. Kāpēc 650?
ja gribas pa mežu pavingrot, tad aizmirsti tos, kas par 140kg smagāki... jo.. diezvai offroadisti grib kādu enkuru pakaļā...


Pilniba piekritu sim postam, viss, kas ir smagaks par 140 kg, meza ir lieks, Talsu egoniem ar tiki lidz labakaja gadijuma ar LC4, XR, un paareejais tikai uz leju (svara zinjaa). Veciit, ir konkreeti, loti konkreeti jaaizdomaa, pa kurieni taisies braukt? pa grants celu, vai pa meza takaam un graavjiem! Katraa no gadiijumiem, moca izveele ir pilniigi savaadaaka! Un tad, kad es to izdomaajis, tad saac domaat par moci, nevis taa - njaa, pa purvu gribeetos reizi meenesii, aa un vecene lika uz operu aizvest pa iisaako celju!

-----------------
______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!!

Offline

endurists
18. Jul 2011, 09:36#71

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


18 Jul 2011, 09:15:07 Cipaans rakstīja:

18 Jul 2011, 03:13:28 Bagars rakstīja:

17 Jul 2011, 23:11:42 webo rakstīja:
Skaidrs, tad no taas gaisa dzess nav jabaidaas...
Kā ir ar detalām, cik viegli ir dabuut lietotas un jaunas, kā ar izturiibu, sii topika saakumaa lasiju ka kle esot problemas....

Kā redzu jūs vairāk esiet par to dr!

Lasiju par juusu ofrodiem, gribētos pievienoties jums ar laiku.... tapeec interese ir diezgan liela...

Muļķības! kas Tavā izpratnē ir neceļu braukšana? nobraukt no grantenes un istūrēt pļavā? tad derēs kle, DR, Āfrikas u.c. bubinatori. Kāpēc 650?
ja gribas pa mežu pavingrot, tad aizmirsti tos, kas par 140kg smagāki... jo.. diezvai offroadisti grib kādu enkuru pakaļā...


Pilniba piekritu sim postam, viss, kas ir smagaks par 140 kg, meza ir lieks, Talsu egoniem ar tiki lidz labakaja gadijuma ar LC4, XR, un paareejais tikai uz leju (svara zinjaa). Veciit, ir konkreeti, loti konkreeti jaaizdomaa, pa kurieni taisies braukt? pa grants celu, vai pa meza takaam un graavjiem! Katraa no gadiijumiem, moca izveele ir pilniigi savaadaaka! Un tad, kad es to izdomaajis, tad saac domaat par moci, nevis taa - njaa, pa purvu gribeetos reizi meenesii, aa un vecene lika uz operu aizvest pa iisaako celju!


ārzemēs ir pieņemts šāds dalījums:
1) Dual Sport - svars visiem tā ap 145-165, lielākoties ap 600-650cc. Tajā ietilpst visi DR650, DRZ400, TT600, LC4, XR600, XR600R, KLE, Tenere, Dominators, Hus TE610 u.c. lielie. Lielāks eļļas tilpums un pamatīgāks/masīvāks dzinējs -> lielāks resurss, cits labāks, cits sliktāks, bet nu apmēram vienā maisā bāžami pēc parametriem. parasti eļļas maiņu rekomendē ap 5000 km.

Ja māk braukt un negrib slīkt purvos, tad tīri labi braucami moči gan mežā gan pļavā gan uz ceļa.

2) Sport: te jau svars ap 110-115, ietilpst, WR, EXC,SX TC, TE510/450,CRF-X, KXF u.c. hard enduro un krosači ar/bez lampu - viegls un jaudīgs -> apkopes parasti 10-15m/h




-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

webo
18. Jul 2011, 23:33#72

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


18 Jul 2011, 09:15:07 Cipaans rakstīja:

18 Jul 2011, 03:13:28 Bagars rakstīja:

17 Jul 2011, 23:11:42 webo rakstīja:
Skaidrs, tad no taas gaisa dzess nav jabaidaas...
Kā ir ar detalām, cik viegli ir dabuut lietotas un jaunas, kā ar izturiibu, sii topika saakumaa lasiju ka kle esot problemas....

Kā redzu jūs vairāk esiet par to dr!

Lasiju par juusu ofrodiem, gribētos pievienoties jums ar laiku.... tapeec interese ir diezgan liela...

Muļķības! kas Tavā izpratnē ir neceļu braukšana? nobraukt no grantenes un istūrēt pļavā? tad derēs kle, DR, Āfrikas u.c. bubinatori. Kāpēc 650?
ja gribas pa mežu pavingrot, tad aizmirsti tos, kas par 140kg smagāki... jo.. diezvai offroadisti grib kādu enkuru pakaļā...


Pilniba piekritu sim postam, viss, kas ir smagaks par 140 kg, meza ir lieks, Talsu egoniem ar tiki lidz labakaja gadijuma ar LC4, XR, un paareejais tikai uz leju (svara zinjaa). Veciit, ir konkreeti, loti konkreeti jaaizdomaa, pa kurieni taisies braukt? pa grants celu, vai pa meza takaam un graavjiem! Katraa no gadiijumiem, moca izveele ir pilniigi savaadaaka! Un tad, kad es to izdomaajis, tad saac domaat par moci, nevis taa - njaa, pa purvu gribeetos reizi meenesii, aa un vecene lika uz operu aizvest pa iisaako celju!


Tur nav ko domaat, visss ir zinams

Es gribu prieks dubliem un meza, pa koplietosanas celiem vajag tikai laiaizbrauktu lidz tiem dubliem...

Kads var iedot atdresikur ir mocu parametri redzami?

650 kubus gribu, jo esu braucis kle 400cm3,nu tas ir mopedsvismaz uz ielas.Ieprieks braucuar baiku varbut tas tapeec.

moci domaaju kadu noleeta gala.....

Offline

endurists
18. Jul 2011, 23:53#73

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98



Pēc pieredzes varu teikt, ka 426,450, 510 cc ir jestrāki kā 650 kubu motori.

[ Šo ziņu laboja endurists, 18 Jul 2011, 23:54:19 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kinigadners
19. Jul 2011, 00:06#74

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


18 Jul 2011, 23:53:14 endurists rakstīja:


Pēc pieredzes varu teikt, ka 426,450, 510 cc ir jestrāki kā 650 kubu motori.
Tie jestrākie motori diezgan spēcīgi izrauj rokas,un kad prauc kautkādā barā diezgan jautrā tempā,nesatrenētā fizuha dod par sevi ātri zināt un brauciens jau pusē pārvēršās par pamatīgu murgu un nekontrolējamu braucienu uz 100procentiem.

Offline

deMarco
19. Jul 2011, 00:09#75

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Neko no šitā visa pa leilam nerubiju, bet pa lētuci, domājams, te var aizmirst

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Garders
19. Jul 2011, 00:12#76

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

es teiktu, ka svariigaakais ir starteris un krosa zaabaki
p.s.
parasti visi saak ar transalpu vai dominaatoru (zem 1000Ls), tad paarkaapj uz LC4 (zem 2000Ls) un veelaak uz ko vieglaaku (virs 2000 Ls).

Offline

webo
19. Jul 2011, 00:30#77

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


19 Jul 2011, 00:13:50 Bagars rakstīja:

Negribu maksat vairak par 1000ls, kamer nesmu to brauksanu isti izjutis

18 Jul 2011, 23:33:06 webo rakstīja:
........ gribu prieks dubliem un meza, pa koplietosanas celiem vajag tikai laiaizbrauktu lidz tiem dubliem...

Kads var iedot atdresikur ir mocu parametri redzami?

650 kubus gribu, jo esu braucis kle 400cm3,nu tas ir mopedsvismaz uz ielas.Ieprieks braucuar baiku varbut tas tapeec.

moci domaaju kadu noleeta gala.....

kādus tieši parametrus tev vajag? tipa 90/60/90 ???

Nesalīdzini tramvaja rokturi ar zirgu. Ir arī 250cc, kurus savākt nevarēsi...
Nosauc atvēlēto ciparu, tad var piemeklēt k-ko atbilstošu (pats teici - no lētā gala). Tāpēc ar "parametriem" nav ko pendrīties


Lidz 1000 ls. Negribu ,maksat vairak kamer nesu to brauksanu izjutis

Offline

Archy96
19. Jul 2011, 00:37#78

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jul 2011, 00:30:25 webo rakstīja:

19 Jul 2011, 00:13:50 Bagars rakstīja:

Negribu maksat vairak par 1000ls, kamer nesmu to brauksanu isti izjutis

18 Jul 2011, 23:33:06 webo rakstīja:
........ gribu prieks dubliem un meza, pa koplietosanas celiem vajag tikai laiaizbrauktu lidz tiem dubliem...

Kads var iedot atdresikur ir mocu parametri redzami?

650 kubus gribu, jo esu braucis kle 400cm3,nu tas ir mopedsvismaz uz ielas.Ieprieks braucuar baiku varbut tas tapeec.

moci domaaju kadu noleeta gala.....

kādus tieši parametrus tev vajag? tipa 90/60/90 ???

Nesalīdzini tramvaja rokturi ar zirgu. Ir arī 250cc, kurus savākt nevarēsi...
Nosauc atvēlēto ciparu, tad var piemeklēt k-ko atbilstošu (pats teici - no lētā gala). Tāpēc ar "parametriem" nav ko pendrīties


Lidz 1000 ls. Negribu ,maksat vairak kamer nesu to brauksanu izjutis

Iesaku tādu aparātu, kā TTR 600, vai TT600E, būs labs kompromiss starp uzturēšanas izmaksām un performance, bet ja pavilksies uz šo lietu pa noipietnam, tad jau varēs domāt kādu sportinieku

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

dropman
19. Jul 2011, 08:38#79

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


19 Jul 2011, 00:12:31 Garders rakstīja:
parasti visi saak ar transalpu vai dominaatoru (zem 1000Ls), tad paarkaapj uz LC4 (zem 2000Ls) un veelaak uz ko vieglaaku (virs 2000 Ls).

Jā, man tā arī sanāca. Nopirku transalpu un domāju ka nu tik būs man universāls mocis un braukšu pa purvu un uz darbu arī Arī LC4 izrādījās pietiekami govisks lai padomātu par kautko vēl vieglāku ...

Starpcitu te ir video kur redzams, ka meža brāļi nejoko: http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7667

[ Šo ziņu laboja dropman, 19 Jul 2011, 08:46:23 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

peecis
19. Jul 2011, 09:37#80

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


19 Jul 2011, 08:38:46 dropman rakstīja:

19 Jul 2011, 00:12:31 Garders rakstīja:
parasti visi saak ar transalpu vai dominaatoru (zem 1000Ls), tad paarkaapj uz LC4 (zem 2000Ls) un veelaak uz ko vieglaaku (virs 2000 Ls).

Jā, man tā arī sanāca. Nopirku transalpu un domāju ka nu tik būs man universāls mocis un braukšu pa purvu un uz darbu arī Arī LC4 izrādījās pietiekami govisks lai padomātu par kautko vēl vieglāku ...

Starpcitu te ir video kur redzams, ka meža brāļi nejoko: http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7667


btw, šobrīd normālu dominatoru zem Ls 1000 nevarot dabūt

[ Šo ziņu laboja peecis, 19 Jul 2011, 09:38:37 ]



-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline