Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Motocikla izvēle neceļu braukšanai

AutorsZiņojums
m279
24. Jul 2011, 22:02#81

Kopš: 03. Jul 2011

Ziņojumi: 4

Braucu ar: YZ 450, CR 500


18 Jul 2011, 23:33:06 webo rakstīja:


650 kubus gribu, jo esu braucis kle 400cm3,nu tas ir mopedsvismaz uz ielas.Ieprieks braucuar baiku varbut tas tapeec.

moci domaaju kadu noleeta gala.....


Iekjer pa letam naudam kadu 2t 500 nieku. Ja par maz jaudas.. izvile uz kadiem 90 ps'iem un bus tev prieks.

Vienigais ja ar 4t var baudit braucienu.. tad ar 2t kaa iespringi .. ta atspringt var tikai kad beidz braukt.
Vismaz man pilnigam amatierim ta ir.

-----------------
If You Talk to God, You're Spiritual. If He Talks Back, You're Nuts.

Offline

Rx
15. Sep 2011, 11:49#82

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster

Sveiki bezceļu braucēji.

jautajums tāds - ir radusies nopietna interese par krosa mopēdu. Kāds būtu optimālākais variants priekš pirmā krosinieka - 250 / 450 ccm? ar dubļiem esmu pazīstams, ar visiem iespējamajiem krievu drapakiem ir gāzts (krosa minska, ižs)

ir pāris varianti:

#1

#2

#3

Protams ir vēl daudzi, bet šie apmēram ieskatam.
budžets ~1k-1.5k Ls

Un kādas ir izmaksas, lai pārtaptu par SM?

-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

Rx
15. Sep 2011, 21:49#83

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster


15 Sep 2011, 21:22:42 Bagars rakstīja:

Loģiski būtu sākt no otra gala:
SuMo konvertācija no ~300Ls -500....
Ja gribi arī SuMo, tad labāk no 450cc
Es ņemtu reģistrētu. Piedāvātajā resursu apjomā Mo markai nav būtiskas nozīmes, neieteiktu vecu Husabergu. Vajadzētu rezervēt kādus tugrikus atbilstoša ekipa iegādei.
Bet ja gribi kvalitatīvāku raskladu, tad būtu nepieciešams plašāks vajadzību izklāsts: brauksi tikai pa mežu, brauksi ar sumo pa trasi, vai varbūt arī pa ceļu jābrauc.
A mo markai nav būtiskas nozīmes. Kas patīk, to ņem. Tāpat pa to ciparu visi būs jāskrūvē.


Ekips pamazām tiek iepirkts
SM varētu būt kā variants, ja apniks pa mežiem gāzt, tāpēc interesējos par cenām.

-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

Bond
15. Sep 2011, 22:00#84

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:

lietotu 4taktu krosinieku galīgi neieteiktu pirkt, var iebrezties uz lielām naudām.

Offline

Rx
15. Sep 2011, 22:06#85

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster


15 Sep 2011, 22:00:48 Bond rakstīja:
lietotu 4taktu krosinieku galīgi neieteiktu pirkt, var iebrezties uz lielām naudām.


Varētu sīkāk?

-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

dropman
15. Sep 2011, 22:12#86

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Es savukārt piebildīšu ka īsts krosenieks nav gluži ideāls variants mežiem jo amīši pārāk cieti un kārba vairāk domāta krosam (robi tuvu viens otram).

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

UDT
15. Sep 2011, 22:14#87

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


15 Sep 2011, 22:06:17 Rx rakstīja:

15 Sep 2011, 22:00:48 Bond rakstīja:
lietotu 4taktu krosinieku galīgi neieteiktu pirkt, var iebrezties uz lielām naudām.


Varētu sīkāk?


Nu ir jau taa laimes speele - tam piekriitu.
Vienu sezonu braukushu veel ok bet vecaaku nu risks ir.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

UDT
15. Sep 2011, 22:21#88

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Es jau domaaju ka prieksh vizinaashanaas pa mezhu jaanjem enduro - regjistreejams ar radiatora ventilatoru, starteri lampaam utt.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

arturz
15. Sep 2011, 22:28#89

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Bulldog

Gribās braukt pa mežu un ielu bet nekāds hard endurogalvā nav kā ir ar KTM LC4 un LC4 Adventure

Offline

dropman
15. Sep 2011, 22:29#90

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Jamahas divtakteris mežā bija foršs bet nu relaksēti un igli ar viņu pabraukt nevar. Piektais robs prasās jau tad kad uz exc tikai uz ceturto pārslēdzies. Mainot zobratus sanāca tā ka dubļos baigi jāpiepūlas lai nenoslāptu. Un arī priekšējā dakša uz visām meža saknēm lēkāja. Uz exc tā nav.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

dropman
15. Sep 2011, 22:32#91

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

xxxxx teksti tapēc, ka gan jau kādam arī nepaveiksies un uzreiz pēc nopirkšanas motorā sanāks kapi. Nu un tad lai cilvēks labāk tad tam ir gatavs

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

feciic
15. Sep 2011, 22:36#92

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


15 Sep 2011, 22:28:24 arturz rakstīja:
Gribās braukt pa mežu un ielu bet nekāds hard endurogalvā nav kā ir ar KTM LC4 un LC4 Adventure

Tad ņem dominatoru vai transalpu.

Offline

Goblins
15. Sep 2011, 22:40#93

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


15 Sep 2011, 22:15:32 Bagars rakstīja:

15 Sep 2011, 22:12:19 dropman rakstīja:
Es savukārt piebildīšu ka īsts krosenieks nav gluži ideāls variants mežiem jo amīši pārāk cieti un kārba vairāk domāta krosam (robi tuvu viens otram).

sorry, .....
cik un kādi krosinieki Tev ir bijuši?


es piebildiishu ka nopirku lietotu, kas 3 sezonas bijaa gaazts pa trasi un viss bija ok, protams peec gadaa naacaas attaisiit motoru, nomainiit virzuli u.c lietas , bet kopumaa esmu apmierinaats, protams nebija mega leeti, bet nebija arii nekaads kosmoss

mocis ktm sx 450

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

arturz
15. Sep 2011, 22:46#94

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Bulldog


15 Sep 2011, 22:36:45 feciic rakstīja:

15 Sep 2011, 22:28:24 arturz rakstīja:
Gribās braukt pa mežu un ielu bet nekāds hard endurogalvā nav kā ir ar KTM LC4 un LC4 Adventure

Tad ņem dominatoru vai transalpu.


Dominātors nepatīk Transalps tam nevisai patīk interesē tieši KTM LC4 un LC4 ADVENTURE

Offline

dropman
15. Sep 2011, 22:48#95

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


15 Sep 2011, 22:42:54 Bagars rakstīja:

15 Sep 2011, 22:29:36 dropman rakstīja:
Jamahas divtakteris mežā bija foršs bet nu relaksēti un igli ar viņu pabraukt nevar. Piektais robs prasās jau tad kad uz exc tikai uz ceturto pārslēdzies. Mainot zobratus sanāca tā ka dubļos baigi jāpiepūlas lai nenoslāptu. Un arī priekšējā dakša uz visām meža saknēm lēkāja. Uz exc tā nav.

Relaksējamies uz čopera...
Krosa/enduro riepas paredzētas citiem mērķiem
Ja skrien pa lēnu, pamainam zobratus. Ja gribam ātri un pa zampu, trenējam meistarību. Ja ar meistarības trenēšanu ļeņins, liekam Rekluse autosajūgu - nekur neslāps, pat sajūga hēbeli varēs krūmos izmest.
lai dakša nelēkātu, tā jāregulē. ir tur tādas divas skrūvītes, eļļas līmenis dakšā un dažādas cietības atsperes. Ņemam manuāli rokā un uz priekšu.

2-takteris noteikti lētāk sanāx. Gan pats mocis, gan apkopēs un remontos. tikai virzulis un klanis būs 2x biežāk lāmaina. Tāpat kāda svece līdzi jāvadā, un 2t eļļa, ko pie fueļa pieliet...

jā, tikai rekluse maksā pusi no divtaktera vērtības
Pārējais izņemot čoperi protams ir tā kā tu saki


-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

marcis
15. Sep 2011, 22:52#96

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Vienlocekliski jāņem F650GS Dakar

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

arturz
15. Sep 2011, 22:54#97

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Bulldog


15 Sep 2011, 22:52:04 marcis rakstīja:
Vienlocekliski jāņem F650GS Dakar


kĀPĒC?

Offline