Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Stulbākais, ko remontējot moci esi izdarījis

AutorsZiņojums
marcis
10. Apr 2010, 21:08#101

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Komōn, Sliktais!
Es tieši ar to trijkāji savam skrūvēju filtru nost!!!!


10 Apr 2010, 15:59:03 Sliktais rakstīja:

10 Apr 2010, 14:19:03 MIGs rakstīja:
Ļoti labs rīks priekš filtriem ir ar trīs kājām, kuras savelkas uz to pusi uz kuru skrūvē ( teorijā gan vaļā, gan ciet ) - virsū liek varatoku vai tarkšķi un aiziet.
+- Šādi:
Mājas apstākļos notīram filtru lai nav smiltis un eļļains ( lai neslīd), ņemam ādas siksnu ar izturīgu sprādzi un aiziet.

Ar tiem kam ir ķēde vai neilona lente - ar tiem parasti netiek tolkam klāt - ja tiek, tad viss notiek.
Tipa šītādi:

Man ir tāds kā augšējais, bet ar to moča filtram klāt netiek, otrs ir tāda savelkama tērauda lenta, idejiski līdzīgs otrajam. Kad mainīju eļļu DXO mocim, ar to otro knapi varēju izkustināt, rāvās riņķī, tad ar plaķenēm kārtīgi savilku, aizgāja, bet smagi. Tikko nomainīju savējam eļļu, filtrs ar "sjomņiku" atskrūvējās viegli


-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Archy96
10. Apr 2010, 21:54#102

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Izdzenam filtram cauri skrūvgriezi un vaļā ir - kolhoz style

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
10. Apr 2010, 22:08#103

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es ar visbiežk izmantoju skrūvgriezi - cauri un vaļā.
Tāpat krosačam mūžīgais čakars dabūt ārā ieliekamos filtrus - nemaz nemēģinu neko citu - ar skrūvgriezi cauri, aizaķē un izvelc ...

-----------------

Offline

Sliktais
11. Apr 2010, 07:38#104

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Apr 2010, 21:08:23 marcis rakstīja:
Komōn, Sliktais!
Es tieši ar to trijkāji savam skrūvēju filtru nost!!!!

Jā, tikai jānoņem ātrumpārslēdzēja kronšteins
Pagājšpavasar tieši tā arī darīju, filtrs arī, scuka, neskrūvējās vaļā, un tā arī skrūvējot filtru moci apgāzu

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

valdo
11. Apr 2010, 10:06#105

Kopš: 11. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Zr 550

lai pagatavotu eļļas filtra atlaidēju ir nepieciešams:
1.muciņa(nevaidzīga,var būt ar plaisu)apmēram uz 19,
2.gabals no vecas zobsiksnas vai rievsiksnas,
3.fleksis,
4.nedaudz iztēles.
atšķirībā no šeit augstāk minētā trijkāja der JEBKURA diametra filtriem + izmaksas ir nekādas + reāli darbojas

-----------------
jēgai jābūt...

Offline

MIGs
11. Apr 2010, 12:56#106

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Domāju, ka var vēl vienkāršāk - ņem kautkādu 21/24mm muciņu - izšmirģelē lai paliek 3 vai 4 asas kājas. Tad šo muciņu smuki uzliek uz pagaraniātāja, ar āmuri BUM iesit filtrā ( Izduras cauri filtra apakšai), un skrūvē vāļā.

Varētu būt forši, ja nelec no tā filra ārā.

Nezinu, nav itkā vajadzība, bet varētu būt labi brīžos kad nenāk vaļā un klāt tik arī ar neko nevar.
Tik viss būs noliets ar atrabotku....


-----------------

Offline

Kennyy
14. Apr 2010, 20:40#107

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Sodien konkreti nolaidu udeni... Sakas viss ar to ,ka no rita MO negribeja dziedat,izgriezu pustukshu akji,pierubiju ar krokodiljiem pie auto...nekaa !!! ,tad nostuumos slapju muguru,atkal nekaa... ,parbaudiju sveci-zirgu var nosist...noravu karbikji un izputu pie kompresora dizes... un atkal nekaa
Beigas sapratu,ka esmu Piiii,jo zupas limenis bij zems un pagriezhot uz rezervi viss aigaaja...
Shit happens...

Offline

dzeksis
14. Apr 2010, 20:53#108

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


14 Apr 2010, 20:40:10 Kennyy rakstīja:
Sodien konkreti nolaidu udeni... Sakas viss ar to ,ka no rita MO negribeja dziedat,izgriezu pustukshu akji,pierubiju ar krokodiljiem pie auto...nekaa !!! ,tad nostuumos slapju muguru,atkal nekaa... ,parbaudiju sveci-zirgu var nosist...noravu karbikji un izputu pie kompresora dizes... un atkal nekaa
Beigas sapratu,ka esmu Piiii,jo zupas limenis bij zems un pagriezhot uz rezervi viss aigaaja...
Shit happens...


labs, šitā jau var izārdīt visu motoru meklējot problēmu.. beigās, izrādā.. ka bendžas naf..
Labs..

Offline

se7en
14. Apr 2010, 21:06#109

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E34 M5

muljtiks Avārijas Brigāde

-----------------
In case if I die, I'm leaving you a message: "F*** you all!"

Offline

maniac
14. Apr 2010, 23:07#110

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Visu laiku mēģinu tikt topā
Mainot eļļu aprāvu otru vītni no trim. Pirmo pirms manis vācietis Reanimēju ar Ivara (26155617) un HeliCoil palīdzību
Uzliku atpakaļ sajūga vāku un kurbulēju, lai pārbaudītu tek/netek eļļa. Labi, ka aķis bija panosēdies - nepielēca. Bet man gan pielēca! - nolieto eļļu atpakaļ ta nebiju ielējis
Sapratu - nav lemts... Turpināšu rīt

-----------------

Offline

Zibens
15. Apr 2010, 00:06#111

Kopš: 28. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Honda CBR 600RR

aizmirsu pieskruuveet atboinjiku, tas peec tam rbaucot nogaazaas

Offline

lenko
15. Apr 2010, 01:58#112

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


14 Apr 2010, 20:53:02 dzeksis rakstīja:

14 Apr 2010, 20:40:10 Kennyy rakstīja:
Sodien konkreti nolaidu udeni... Sakas viss ar to ,ka no rita MO negribeja dziedat,izgriezu pustukshu akji,pierubiju ar krokodiljiem pie auto...nekaa !!! ,tad nostuumos slapju muguru,atkal nekaa... ,parbaudiju sveci-zirgu var nosist...noravu karbikji un izputu pie kompresora dizes... un atkal nekaa
Beigas sapratu,ka esmu Piiii,jo zupas limenis bij zems un pagriezhot uz rezervi viss aigaaja...
Shit happens...


labs, šitā jau var izārdīt visu motoru meklējot problēmu.. beigās, izrādā.. ka bendžas naf..
Labs..
Izārdit vēl tā,bet ka nepārdod pa lēto,tjip ar defektu Esmu nopircis lētu tehniku ar diagnozi ka motors beigts(neiet divi cil.motors izjaukts pilnibā)Manas izmaksas bija blīves un pāris svečvadi

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

markelis
15. Apr 2010, 09:05#113

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


11 Apr 2010, 12:56:57 MIGs rakstīja:
Domāju, ka var vēl vienkāršāk - ņem kautkādu 21/24mm muciņu - izšmirģelē lai paliek 3 vai 4 asas kājas. Tad šo muciņu smuki uzliek uz pagaraniātāja, ar āmuri BUM iesit filtrā ( Izduras cauri filtra apakšai), un skrūvē vāļā.

Varētu būt forši, ja nelec no tā filra ārā.

Nezinu, nav itkā vajadzība, bet varētu būt labi brīžos kad nenāk vaļā un klāt tik arī ar neko nevar.
Tik viss būs noliets ar atrabotku....



ja filtrs kaartiigi piecepies sitais nestraadaas. tas verkjis darbosies kaa konservbundzhu attaisaamais un filtra galaa buus tikai smuks caurums.

Offline

raimob
15. Apr 2010, 10:08#114

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: KTM 950


Ar šitādu neviens filtrs nav palicis pie motora!!!

[ Šo ziņu laboja raimob, 15 Apr 2010, 10:09:33 ]



-----------------

Offline

Niksons
15. Apr 2010, 10:20#115

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO



Močiem bieži ir problēmas ar piekļūšanu, tāpēc jālieto ir šis

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

partijnieks
15. Apr 2010, 10:24#116

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Tak, vienkārši skrūvējot filtru virsū vajag ar eļļainu pirkstu apiet pa blīvi, un nevajadzēs nevienu no šitiem briesmu rīkiem pēc tam.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

OfMoto
15. Apr 2010, 11:40#117

Kopš: 14. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 74

Braucu ar: KTM LC4

Baikam ar degvielas līmeņrādi aizmirst krānu attaisīt vaļā pēc līšanas zem bākas. No rīta piešķiļas, pasildās un klusums.

Nenomainīt eļļu laicīgi.

Baikam skrūvējot atpakaļ plastmasas aizmirst kaut kādu plastmasiņu, vadiņu vai sastiķēt plastmasas kopā un mēģināt labot kļūdu neatskrūvējot tās 6 skrūves.

Offline

Chris
15. Apr 2010, 12:29#118

Kopš: 24. Aug 2009

Ziņojumi: 145

Braucu ar: R1

Mainot eļļu, neuzsildīju moci, lai varētu dabūt ārā pēc iespējas vairāk "vecās" eļļas ārā!

Offline

dzivnieks
15. Apr 2010, 14:18#119

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa


15 Apr 2010, 14:03:27 genaadijs rakstīja:

10 Apr 2010, 21:54:21 Archy96 rakstīja:
Izdzenam filtram cauri skrūvgriezi un vaļā ir - kolhoz style


+1

ir arii taa nacies darit kad ar rokaam neiet valjaa. ja godigi nebiju redzejis visadus verkjus lai atskruvetu filtru.

Offline

m-ser
15. Apr 2010, 19:50#120

Kopš: 17. Apr 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: zx6r


15 Apr 2010, 12:29:42 Chris rakstīja:
Mainot eļļu, neuzsildīju moci, lai varētu dabūt ārā pēc iespējas vairāk "vecās" eļļas ārā!



man gribās domāt ka labāk moci noturēt dienu~divas un tad drošvien visa ella būs satecējusi lejā, ja tu esi tiko rūcinājis tad tā eļļa ir visos pakšos, kamēr viņa notek..

Offline