Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Stulbākais, ko remontējot moci esi izdarījis

AutorsZiņojums
eds
15. Apr 2010, 21:33#121

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


15 Apr 2010, 19:50:08 m-ser rakstīja:

15 Apr 2010, 12:29:42 Chris rakstīja:
Mainot eļļu, neuzsildīju moci, lai varētu dabūt ārā pēc iespējas vairāk "vecās" eļļas ārā!



man gribās domāt ka labāk moci noturēt dienu~divas un tad drošvien visa ella būs satecējusi lejā, ja tu esi tiko rūcinājis tad tā eļļa ir visos pakšos, kamēr viņa notek..


silta/karsta eļļa ir šķidrāka un ātrāk iztek ārā no visiem paksiem.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

LODE
15. Apr 2010, 21:45#122

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:

Mainot elju uzzinaaju,ka kartera caurumam aprauta viitne un ari kjeedei pizdec + veel paaris siikumu!!!

Offline

_ix_
15. Apr 2010, 21:58#123

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu

Bļa kamēr raxtīju kāds jau ir padzēsis kko, nav gluži pajāt par šeit šitas paļubomu ir kā spama topiks, kur ierēkt vienam par otru tas ka kāds kko lieku ieraxtījis par ko cepties

-----------------

Offline

grosha
15. Apr 2010, 22:11#124

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


15 Apr 2010, 21:45:13 LODE rakstīja:
Mainot elju uzzinaaju,ka kartera caurumam aprauta viitne un ari kjeedei pizdec + veel paaris siikumu!!!

Ar tām aprautām vītnēm tur katru dienu kāds uzrodas, liela daļa atzīstas paši
IX, es neir vainīgs, es neir dzēss tav run

Offline

LODE
15. Apr 2010, 22:12#125

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:

Ja atziitos,domaa leetaak buutu bijis..

Offline

maniac
15. Apr 2010, 22:13#126

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

silta/karsta eļļa ir šķidrāka un ātrāk iztek ārā no visiem paksiem

Ieslēdz funktieri! Mocis iepriekš zin, ka lies no auksta un tāpēc tā eļļa "aizķeras pakšos"? Vai Tu viņu iemauc saldētavā, lai fiksi sasalst?
Tieši aukstam visa (!) eļļa ir apakšā. Vienīgais - ja ļoti ilgi stāv (mēnešiem), nogulsnējas, tas, kas nešķīst. Un var atkal uzpeldēt ar svaigo karsto eļļu Bet- noliešanas korķis taču pašā apakšā un, ja pačeko kā tas mocis stāv, var panākt, ka VISS smuki iztek. It sevišķi, ja nav steiga. Atstāj kaut vai uz nakti!
Un tagad - poņeslas! Nospļaudiet mani!

[ Šo ziņu laboja maniac, 15 Apr 2010, 22:22:24 ]



-----------------

Offline

maniac
15. Apr 2010, 22:18#127

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Mainot elju uzzinaaju,ka kartera caurumam aprauta viitne un ari kjeedei pizdec + veel paaris siikumu!!!


Redzēju šodien. Par ķēdi nezinu... Bet tas tak "rashodņaks" . Par kartera korķi puišiem bija idejas. Necepies. Tas taču tikai rūcošs dzelzis Bez kura reizēm "cīši grūti"

-----------------

Offline

eds
15. Apr 2010, 22:18#128

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


15 Apr 2010, 22:13:25 maniac rakstīja:
silta/karsta eļļa ir šķidrāka un ātrāk iztek ārā no visiem paksiem

Ieslēdz funktieri! Mocis iepriekš zin, ka lies no auksta un tāpēc tā eļļa "aizķeras pakšos"?
Tieši aukstam visa (!) eļļa ir apakšā. Vienīgais - ja ļoti ilgi stāv (mēnešiem), nogulsnējas, tas, kas nešķīst. Un var atkal uzpeldēt ar svaigo karsto eļļu Bet- noliešanas korķis taču pašā apakšā un, ja pačeko kā tas mocis stāv, var panākt, ka VISS smuki iztek. It sevišķi, ja nav steiga. Atstāj uz nakti
Un tagad - poņeslas! Nospļaudiet mani!


te vajag zinātniskus pētījumus, tāpatās kā domas dalās par to vai vajag sildīt matoru pirms braukšanas.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

LODE
15. Apr 2010, 22:25#129

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:


15 Apr 2010, 22:18:43 maniac rakstīja:
Mainot elju uzzinaaju,ka kartera caurumam aprauta viitne un ari kjeedei pizdec + veel paaris siikumu!!!


Redzēju šodien. Par ķēdi nezinu... Bet tas tak "rashodņaks" . Par kartera korķi puišiem bija idejas. Necepies. Tas taču tikai rūcošs dzelzis Bez kura reizēm "cīši grūti"


Iisti nesapratu tavu rakstito,bet es jau necepjos-mocis ir pie manis un arii ofisaa bija pabijis.

Offline

maniac
15. Apr 2010, 22:35#130

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

te vajag zinātniskus pētījumus, tāpatās kā domas dalās par to vai vajag sildīt matoru pirms braukšanas.


Par eļļas tecēšanu gravitācijas ietekmē?
Sapratu, ka joko.
Par sildīšanu pirms braukšanas. Politehniskajā jau 70-to gadu beigās bija tieši ZINĀTNISKS PĒTĪJUMS! Tiesa - ar auto. Galvenais kritērijs bija motora resurss (nodilums), kā arī degvielas patēriņš. Un secinājums - visvairāk dilst palaišanas brīdī! Jo strādā "pa sauso". Un nezinciktur procenti resursa aiziet uz "iekurbulēšanu". Un "sildīt" vislabāk un visātrāk, bez nelietderīgas degvielas dedzināšanas, ir lēnu braucot.
Šīs atziņas izmantoju jau gadus 30. Ar autiņu.
Ar moci - kamēr sačammājos, viņš jau strādā bez čoka. Tātad - iesilis Pabraukaļi!

[ Šo ziņu laboja maniac, 15 Apr 2010, 22:36:02 ]



-----------------

Offline

Bandit
15. Apr 2010, 22:35#131

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 713

Braucu ar: Valkyrie


15 Apr 2010, 21:45:13 LODE rakstīja:
Mainot elju uzzinaaju,ka kartera caurumam aprauta viitne un ari kjeedei pizdec + veel paaris siikumu!!!
Vai tad nevar iedziit jaunu viitni, par izmeeru lielaaku?

[ Šo ziņu laboja Bandit, 15 Apr 2010, 22:36:38 ]



-----------------
Aizver Muti, okupant!!!

Offline

LODE
15. Apr 2010, 22:37#132

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:


15 Apr 2010, 22:35:55 Bandit rakstīja:

15 Apr 2010, 21:45:13 LODE rakstīja:
Mainot elju uzzinaaju,ka kartera caurumam aprauta viitne un ari kjeedei pizdec + veel paaris siikumu!!!
Vai tad nevar iedziit jaunu viitni, par izmeeru lielaaku?



viss jau ok,taas bija tikai shiis dienas atskaites,prieksh firmas.

Offline

janchuks1
16. Apr 2010, 10:08#133

Kopš: 01. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Honda CBR 1000F

Nolemu pagajušo ruden, ka pa ziemu pārkrāsošu savu moto. Visas plastmasas noņēmu rudenī, ziemā kaut kā nesanāca sakrāsot. Visu biju salicis prātīgi kastē un maisā. Moto pa ziemu vajadzēja pārdzīt uz citu garāžu divas reizes. Pirms nedēļas kad vienreiz sāku krāsot, izrādās ka vienas plastmasa detaļas nav Tā arī neesmu atradis Ja kādam ir kaut kas no vecā CBR 1000F plastmasām lidz 90gadam. Plz padodiet ziņu PM.

-----------------
_ _ _ _ _
Life begins @ 250
...IT konsultācijas un datortehnikas remonts

Offline

trimmers
16. Apr 2010, 13:35#134

Kopš: 05. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: z750s

Pievelkot eļļas filtru izmantoju stelatslēgu un nedaudz pārcentos, jo ar rokām normāli nesanāca pievilkt - filtram piemetās vērpe


-----------------
Autoserviss Valmieras ielā 26 (iebraukšana no Lienes ielas). Tel.26363040

Offline

MIGs
16. Apr 2010, 14:11#135

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

kā nez tas filtrs pēctam tika skrūvēts vaļā, ja ar rokām to mēreni pievelkot ne vienmēr var dabūt vaļā.

Ticamāk, ka tev tur bija sabeigta vītne vai uzdzini šķībi, bet nu jā, interesanti !

-----------------

Offline

m-ser
16. Apr 2010, 23:15#136

Kopš: 17. Apr 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: zx6r


16 Apr 2010, 13:35:34 trimmers rakstīja:
Pievelkot eļļas filtru izmantoju stelatslēgu un nedaudz pārcentos, jo ar rokām normāli nesanāca pievilkt - filtram piemetās vērpe

lāābs!. citiem būs mācība.

Offline

ursus
20. Apr 2010, 20:45#137

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

nav gluži stulbākais.
Kopš pirkšanas-dodot ruckā-motors bija paskaļš,ar tendenci it kā zvana. Pat biju griezies pie Suzuki spečukiem,varbūt ,ka vajag diagnostiku(inžektors,ar katalizatoru).Mani mierināja,ka viss ir oki-doki,un ka neko man nevajag

Šogad pirms laika nomainu motora eļļu,nu nav ,nu nav kaut kas.Droš paliek nedroš ieleju 20W-50(10w-40 vietā). NEKAS nemainās.

Pa to laiku cīnos ar sava plastmasnieka grabēšanu.
Viens sāns tā kā šad tad blarkšķ motora ritmā. nu oki ielieku gumijas ripas(pašlīmējošās). lai plastmasa pret plastmasu nesitas.

motora zvans,blarkšķis PAZUDA

[ Šo ziņu laboja ursus, 20 Apr 2010, 20:46:25 ]



-----------------
JAWA

Offline

maniac
20. Apr 2010, 20:47#138

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Viens sāns tā kā šad tad blarkšķ motora ritmā. nu oki ielieku gumijas ripas(pašlīmējošās). lai plastmasa pret plastmasu nesitas.

Nu bet loooģiski! Tie taču Mārupes gurķi!

-----------------

Offline

ursus
20. Apr 2010, 20:50#139

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


20 Apr 2010, 20:47:56 maniac rakstīja:
Viens sāns tā kā šad tad blarkšķ motora ritmā. nu oki ielieku gumijas ripas(pašlīmējošās). lai plastmasa pret plastmasu nesitas.

Nu bet loooģiski! Tie taču Mārupes gurķi!


tā ka turpināšu liet 10W-40 ,labi jau ka nekas nemainījās

-----------------
JAWA

Offline

valdez
08. May 2010, 23:45#140

Kopš: 25. Jun 2009

Ziņojumi: 35

Braucu ar: riteņiem uz riteņiem

pārbaudot 2 sveces aizmirst tās ieskrūvēt atpakaļ un pusstundu ņemties gar kārbiķiem, gaisa filtru un bāku un pārējo huiņu ar benžu un instrumentiem arī bijis faili, bet pārsvarā izpsrukts cauri ar gariem smiekliem un vārdiem "bleģ vot kur tas ir!"

Offline