Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
agrais
06. Nov 2014, 14:34#15541

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


06 Nov 2014, 13:50:09 Negantelis rakstīja:
Es domāju ka visekonomiskākais no el patēŗiņa viedokļa ir maksimāli zema temperatūra jo siltuma zudumi paliek ar vien lielāki pieaugot temperatūrai.

Laikam turēt zem 60% nedrīkst kaut kādas baktērijas vai taml.

Kāpēc jāmaina tas anods gan gribētu dzirdēt.




Savā laikā paziņa pāris mēnešus ņēmas ar boileri, slāgāja ārā, mērīja patēriņu. Beigās nonāca pie slēdziena ka ekonomiskāk ir neslēgt ārā. Uzlikt t uz apmēram 65 grādiem un lai stāv. Ieekonomēt var uzliekot miksējošo krānu dušā, tad uzliec vienu konstantu t un viss, nav krāns jāgroza regulējot. Ar visām citām darbībām nekāda ekonomija nesanāks.
Anods jau parasti vienkārši noēdas, ir gadījumi, kad no viņa vispār nekas nav palicis, tas nu cik bieži boileris tiek tīrīts un vaļā taisīts. Liepājā, piemēram, ir ļoti kaļķains ūdens, tur jau gada laikā anoda vairs nav, tas jau noreaģējis pilnībā. Līdz ar to apaug sildelements un arī vajadzīgs ilgāks laiks ūdens uzsilšanai... Līdz ar to arī lielāks strāvas patēriņs. Nu kaut kā tā...

Offline

Negantelis
06. Nov 2014, 14:46#15542

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Un vai šī iemesla dēļ notiek minētā
aizies pa gaisu
?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

agrais
06. Nov 2014, 15:00#15543

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


06 Nov 2014, 14:46:17 Negantelis rakstīja:
Un vai šī iemesla dēļ notiek minētā
aizies pa gaisu
?


Nu pa gaisu aiziet gan neaizies... Teorētiski pa gaisu varētu aiziet ja drošibas vārsts nestrādā un pie reizes arī termoregulātors neslēdzas ārā. Nu manu prāt tas būtu vienīgais iemesls. Protams, izņemot to ka boileris vienkārši sarūsējis un sāk tecēt kaimiņam uz galvas
Par to ka boileri vajag tīrīt liecina šņakoņas parādīšanās pie sildīšanas režīma. tas nozīmē ka sildelements apaudzis ar kaļķakmeņa kārtu.

Offline

Gantais
06. Nov 2014, 15:10#15544

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

noklausijos kinoteātri.... boilera tvertnes iekšpuse ir pārklāta ar emalju. Katru reizi, atverot krānu, boilerī strauji ieplūst auksts h2o un pie straujas T maiņas notiek, kās? Pareizi... emalja plaisā.
Anods, elektrolīzes procesā noārdās un audzē ciet, šīs plaisas emaljā un ja anodu nemaina, tad vienā brīdi, plaisas vietā ruslans izkož caurumiņu metālā, aš tādu, kā ar adatu izdurtu... Te lūk, apakšā dzīvojošo kaimiņu neapmierinātība ar jūsu boileri
Jo smagāks boilers, jo iespējams, ka biezāks metāls... var ilgāk izvilkt nemainot anodu

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Tomucis
06. Nov 2014, 15:38#15545

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu emalja ir ja ir smalkāks dārgāks boileris.Ir jau arī bez tās.Un ja tā anoda nav iekšā,tad vienkārši dēl švah ūdens boileris būs pilns ar melniem neto rūsas bet sūdu gabaliem.Tieši vienu boileri mēnesi atpakaļ tīriju.Šis bija bez anoda rukājis,iekšā kaļķi ar melniem sūdiem,uz 80l boilera nu kāds pus kilo sūdu iekšā bija

Offline

maniac
07. Nov 2014, 12:49#15546

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Interesanta uzparikte gariem ziemas vakariem:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11422&t...2686770184549324

-----------------

Offline

agrais
09. Nov 2014, 13:18#15547

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


03 Nov 2014, 20:32:02 Tomucis rakstīja:
Ir doma pašam uzmočīt akumulācijas tvertni.
Kādi ir varianti,kur var dabūt mucu,vai ko tamlīdzīgu uz 1m3 ? (uzreiz šodien nepirkšu,tik interesējos)


Pameklējies šajā forumā, konkrētais topiks gan par siltināšanu, bet tur vari painteresēties,varbūt kāds var ko ieteikt...

http://www.building.lv/forums/99/172970/inzenie...ora-siltinasana-

Offline

Kavacky
09. Nov 2014, 19:38#15548

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind

Kaut kāda zemu grādu turēšana - huiņa. Nekādas rezerves. Vismaz es negribētu, stāvot dušā saziepējies, konstatēt, ka kāds malacis pirms manis ir 5 l par daudz notecinājis, mazgājot rokas, tāpēc tagad iestājas halods.

Karstu vienmēr var atjaukt un iegūt vismaz mēreni siltu, kamēr knapi silts ūdens tajā boilerī ir tieši tik litri, cik nu ir...

A neekonomiski ir no tā, ka boileris kurina, kad nemaz nav vajadzīgs.

Vai tev vajag siltu ūdeni 3 naktī? Un 3 pa dienu?

Praktiski sildīt var beigt jau samērā agri vakarā, uz dušu atdzisis vēl nebūs, bet pēc dušas vairs tāpat nevajadzēs, tāpēc jāslēdz nost.

Naktī uz rīta pusi pieslēdz, lai uz celšanos ir silti, bet arī tajā brīdī var tālāk vairs nesildīt, pa dienu arī nevajadzēs.

Un tad atkal uz vakaru, lai silts, kad nāk mājās.

Lētajā variantā rozetes taimeris, dārgajā - gudrā māja.

-----------------

Offline

Teiksmaqq
09. Nov 2014, 21:24#15549

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


09 Nov 2014, 19:38:00 Kavacky rakstīja:
A neekonomiski ir no tā, ka boileris kurina, kad nemaz nav vajadzīgs.
Tad ir kaut kāda problēma ar bioleri. Man ir 200L boilerim uzlikts min 45 max 65. Nekad neesmu redzeejis, ka slēdzas iekšā, ja vien netiek kārtīgi notērets. Ja netērē, tad diennaktī nokrītas par 0.3-0.5'C

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

agrais
09. Nov 2014, 21:52#15550

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


09 Nov 2014, 21:24:20 Teiksmaqq rakstīja:

09 Nov 2014, 19:38:00 Kavacky rakstīja:
A neekonomiski ir no tā, ka boileris kurina, kad nemaz nav vajadzīgs.
Tad ir kaut kāda problēma ar bioleri. Man ir 200L boilerim uzlikts min 45 max 65. Nekad neesmu redzeejis, ka slēdzas iekšā, ja vien netiek kārtīgi notērets. Ja netērē, tad diennaktī nokrītas par 0.3-0.5'C


Pareizi, normālā boilerī temp. nokrītas ļoti minim\āli, uzturot siltumu ieslēdzas uz dažām minūtēm diennaktī. Bet ja slēgā iekšā-ārā..Tad pēc katras izsēgšanas ūdens atkal jāsilda pa jaunu. Pat uz vairākām dienām nav jēga slēgt ārā. Piemēram 3 dienās gaidīšanas režīmā boileris pastrādās minūtes 20. Bet izslēdzot, pēc tam pa jaunu atkal uzsildot, nu tad ar pusotru stundu var rēķināties... Kur te kāda ekonomija? Nu varbūt ja ir 30l boileris, varbūt tad... Kā jau teicu, paziņa caur skaitītāju testēja 80 litru boileri pāris mēnešus. No sākuma slēgāja ārā, tad mēģināja ko rādīs nelēdzot ārā. Konkrētus ciparus vairs neminos, bet ekanomiskāk bija neslēdzot ārā. Bet cik atceros, tad tāda izteikti liela šķirba nebija.


Offline

mexa
10. Nov 2014, 00:30#15551

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tas pat ar volframa spuldzeem. Pie not. nosaciijumiem ir leetaak nesleegaat jo pateereetaa jauda iesleedzoties vai boilera gadiijumaa uzsilst liidz "darba" temp var pateret vairak kopumaa nekaa uzturot. Var pat excelii uzmest kalkulaaciju, bet jaazin zudumi, inerce.... Kam daudz laika var kalkuleet. Gan jau sanaaks kuraa briidii buus leetaak izsleegt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

maniac
10. Nov 2014, 12:22#15552

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


09 Nov 2014, 21:52:00 agrais rakstīja:

09 Nov 2014, 21:24:20 Teiksmaqq rakstīja:

09 Nov 2014, 19:38:00 Kavacky rakstīja:
A neekonomiski ir no tā, ka boileris kurina, kad nemaz nav vajadzīgs.
Tad ir kaut kāda problēma ar bioleri. Man ir 200L boilerim uzlikts min 45 max 65. Nekad neesmu redzeejis, ka slēdzas iekšā, ja vien netiek kārtīgi notērets. Ja netērē, tad diennaktī nokrītas par 0.3-0.5'C


Pareizi, normālā boilerī temp. nokrītas ļoti minim\āli, uzturot siltumu ieslēdzas uz dažām minūtēm diennaktī. Bet ja slēgā iekšā-ārā..Tad pēc katras izsēgšanas ūdens atkal jāsilda pa jaunu. Pat uz vairākām dienām nav jēga slēgt ārā. Piemēram 3 dienās gaidīšanas režīmā boileris pastrādās minūtes 20. Bet izslēdzot, pēc tam pa jaunu atkal uzsildot, nu tad ar pusotru stundu var rēķināties... Kur te kāda ekonomija? Nu varbūt ja ir 30l boileris, varbūt tad... Kā jau teicu, paziņa caur skaitītāju testēja 80 litru boileri pāris mēnešus. No sākuma slēgāja ārā, tad mēģināja ko rādīs nelēdzot ārā. Konkrētus ciparus vairs neminos, bet ekanomiskāk bija neslēdzot ārā. Bet cik atceros, tad tāda izteikti liela šķirba nebija.




Es īrētā dzīvoklī arī patestēju. Sanāca, ka ar taimeri, kurš ieslēdzās uz rīta pusi un vakarā, elektrības patēriņš nokritās par apmēram 30%.

-----------------

Offline

Negantelis
10. Nov 2014, 14:40#15553

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Divriteņu žiromoči BBC.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Niere
11. Nov 2014, 01:35#15554

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8115

Braucu ar:

Komentārs par Archy96 komentāru aņuku sadaļā:

Vecais, ja es būtu Vienotības elektorāts, justos kārtējo reizi kapitāli uzmests (šis elektorāts gan ir pazemojams bez ierobežojumiem).
Līdz ar šo uzmetienu Rinkēvičs nav gejs, viņš i piders!
Un kā visi pideri, velk savus sūkātājus amatos, par ko var palasīties ĀM sniegtajās komandējumu atskaitēs iekš pietiek.com. Trīs gadu laikā gandrīz 70 komandējumos bijuši kopā.

Identisks piders ir Žagars operā, kuram arī izļurkātus ānusus ap sevai jāpulcē darbvietā.

Par Rinkeviču man gan nebija pārsteigums, jo šis staipījās piderpraida pirmajās rindās. Toreiz gan līdzi tika ņemts cits ānuss.

Un tagad tas pauts vēl paziņo, ka nodarbosies ar iekšpolitiku, jo tā, redz, viņam traucē dzīvot zilu dzīvi. Un liberālo lezbiešu lobistei Viņķelei tagad karogs rokā, šodien Krustpunktā klausījos - briestiet, viņa rakstīšot jaunu partnerattiecību likumu. Laulība esot novecojusi.

I visbeidzot - turpmāk viss, ko Rinkēvičs teiks un darīs Krievijas virzienā, būs pamatojams ar viņa zilo nepatiku pret zilajiem nedraudzīgu valsti. un visi viņa agrākie darbi tagad skatāmi tieši šādā griezumā.

Lai dzīvo Vienotība.... zilākā partija tēvzemē!
vēl atcerēsimies Kariņa un Kalnietes balsojumu Eiroparlamentā Lunačekas rezolūcijas kontekstā, uhhh, Vienotība!

Offline

Belis
11. Nov 2014, 10:17#15555

Kopš: 03. Aug 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 330

Braucu ar: Honda CB 1300 BMW 528

varbūt pazīstat, vai pašiem pieder kāda laba firma, kas man 2vām garāžām ieliks paceļamos vārtus (Cēsu raj)

Offline

mezazvers
11. Nov 2014, 10:24#15556

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650

Labdien kungi, vai kādam ir pieredze ar lētajiem poļu/ķīniešu invertoru pusautomātiem no ss.lv vai internetveikaliem. Skaidrs, ka nopietnai strādāšanai tie nav paredzēti, bet tīri sadzīves vajadzībām tak vajadzētu pietikt? Tik, cik man nepieciešams metināt pirkt "pro" aparātu nebūtu gudri. Tie paši lētie ķīniešu kompresori (un arī citi instrumenti) var kalpot ilgus gadus, ja vien tos nepārslogo, bet kā ir ar metināšanas tehniku?
Droši vien pirmais ieteikums būs nečakarēties un iedot visu metinātājam, bet diemžēl problēmas uzpeld darba procesā un ja reiz esmu atnācis uz garāžu tad gribu darboties tā lai man viss nenosprūst pie aizlūzuša stiprinājuma vai cita štrunta.
Viedokļi

Offline

agrais
11. Nov 2014, 10:34#15557

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


11 Nov 2014, 10:24:59 mezazvers rakstīja:
Labdien kungi, vai kādam ir pieredze ar lētajiem poļu/ķīniešu invertoru pusautomātiem no ss.lv vai internetveikaliem. Skaidrs, ka nopietnai strādāšanai tie nav paredzēti, bet tīri sadzīves vajadzībām tak vajadzētu pietikt? Tik, cik man nepieciešams metināt pirkt "pro" aparātu nebūtu gudri. Tie paši lētie ķīniešu kompresori (un arī citi instrumenti) var kalpot ilgus gadus, ja vien tos nepārslogo, bet kā ir ar metināšanas tehniku?
Droši vien pirmais ieteikums būs nečakarēties un iedot visu metinātājam, bet diemžēl problēmas uzpeld darba procesā un ja reiz esmu atnācis uz garāžu tad gribu darboties tā lai man viss nenosprūst pie aizlūzuša stiprinājuma vai cita štrunta.
Viedokļi


Mums darbā kādreiz tika leišu tirgū iepirkts FIRST aparāts. 200 amp, divas fāzes. Nu maksāja tajā laikā ap 100 ls. Rakstīts ka Austrijā ražots, bet nu maz ticams. Sākumā bija doma pāris autiņus biški pametināt, bet tad aizgāja nopietnākas lietas... Pēc neilga laika nojuka ručka, to nomainīju uz citas firmas. Kopš tā laika problēmas vairs nekādas nav, bet nekādi baigie metināšanas darbi jau arī netiek veikti. Pērkot skaties vai vari dabūt kādas rezerves daļas, tur dīzes, ručku...

Offline

marcis
11. Nov 2014, 12:36#15558

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Kāds zina ko sīkāk par šo izstrādājumu?

Žigulis + Kawa = love

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

reimondz
11. Nov 2014, 12:52#15559

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


11 Nov 2014, 12:36:22 marcis rakstīja:
Kāds zina ko sīkāk par šo izstrādājumu?

Žigulis + Kawa = love
Bija video, diemžēl no youtube ir izņemts.

-----------------

Offline

agrais
11. Nov 2014, 13:24#15560

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


11 Nov 2014, 12:12:54 Bagars rakstīja:

11 Nov 2014, 10:34:36 agrais rakstīja:

11 Nov 2014, 10:24:59 mezazvers rakstīja:
Labdien kungi, vai kādam ir pieredze ar lētajiem poļu/ķīniešu invertoru pusautomātiem no ss.lv vai .....
Viedokļi

Mums darbā kādreiz tika leišu tirgū iepirkts FIRST aparāts. 200 amp, divas fāzes. Nu maksāja tajā laikā ap 100 ls. .......

Viena fāze!

Bija arī 1fāznieki, tiki 160amp. Bet priekš, šad tad kaut ko pametināt pilnīgi pietiek... Tas bija kādus 6 gadus atpakaļ, tad pie mums veikalos no lētā gala nekā nebija, nu vismaz liepājā...Tamdēļ tika pirkts LT tirgū, tur jau tad izvēle bija plaša.

Offline