Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Lielais degvielas patēriņa tests

AutorsZiņojums
Niere
14. Jan 2014, 00:53#101

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

jā, tas datčiks ir zelta vērts. arvien nekur neesmu manījis skaidrojumu, kādēļ tādu neuzstāda rūpnieciski katram motoram.

Offline

chirkainais
14. Jan 2014, 01:25#102

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


13 Jan 2014, 23:42:38 Niere rakstīja:
..
katrs (..) auto ir milzīgs kāposts, ko daudzi pat neapzinās, jo neveic personīgo izdevumu grāmatvedību. domāju, ka daudziem izdevumi uz km lielāki par taxi..

ja mocis tad skaidrs, uz sirdslietu naudu nežēlo, bet tam lai savu dirsu pārvietotu ar komfortu, sanāk nesamērīgs piķis. īpaši, ja autoss tiek lietots mājas-darbs-šops-mājas režīmā, kur km parasti nesaskrien.


Šinī kontekstā es arī vēl nedaudz stostos - paturēt vēl auto vai nē, jo savu lielāko ikdienas kilometru bagāžu salasu ar velo. Autiņu tikai reizi nedēļā, divās pierūcinu un izkustinu, lai bremzes neirūsē. Pa pus gadu tagad salasījušies 3k km.. Bet tie mazie km diži nesāp, jo nav ari nekas daudz jāiegulda un mazais nodoklis tam 22gadīgajam Civic'am ar 400k uz šiltes - ripo joprojām ar 6l/100km. studenta sapnis.

[ Šo ziņu laboja chirkainais, 14 Jan 2014, 01:26:30 ]



-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Niksons
14. Jan 2014, 08:10#103

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


14 Jan 2014, 00:44:29 Bagars rakstīja:

13 Jan 2014, 23:45:05 Niere rakstīja:

13 Jan 2014, 23:27:57 Niksons rakstīja:
...ienākošo gaisu jau tās fufaikas nesasildīs

fufaikas un kartona kastes radiatoram priekšā liek, lai samazinātu aukstā gaisa plūsmu caur radiatoru.
nezinu gan, vai tas jaunam autosam būtu vēlami.


Ieskrūvējiet lubrikanta temperatūras pulksteni un tad māciet citus par termostatiem, fufaikām uc iepakojuma materiāliem

P.s. pastāv arī opcija: ziemas un vasaras termostati


nestrīdēšos.

Tikai izklāstu savu viedokli. IMHO kartons vai brezenta prezītis uz radiatora grilla tikai kompensēs sliktu termostatu.
Specializēta panna (kaut kāda jau tur ir), protams, palīdzēs neatdzist karterim. Tāpat izolācija ar anti-marsiešu plēvi. Bet nu ar kritisku aci skatoties, diži izpausties tur nevar. Motoram apkārt ir visādas hujācijas, t.sk izplūdes kolektori 'n'shit. Izdarot kaut ko mazliet nepareizi, var sajāt visu....

Bet tai pat laikā atceros kā man jūlijā gāja Varšavā. Bija +38 un iekūlos korķī....
Temperatūra no standarta +89 pacēlās uz +90 Apkārt poļu mašīnām radiātoru korķi sprāga kā korķi no šamp pudelēm...

Kaut ko jāties, likt virsū, ņemt nost - nu man nestāv.
Vieglāk ir ieprogrammēt webastu uz 30 min pirms


P.S. mašinai tieši gads (fočēju apdrošinātājiem)


P.P.S. sīkajiem vislielākais prieks ir par dvd


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Teiksmaqq
14. Jan 2014, 08:30#104

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


13 Jan 2014, 14:18:49 VATERLAND rakstīja:
Konkreeti moo, kas apriikoti ar shprici palielinas tieshi deell gaisa temperatuuras pazeminaashanaas,jo ECU/CDI apreekkina treknaaku zupu.
Mazliet palasīju grāmatu. Aukstāks gaiss ir blīvāks, tātad uz to pašu zupas daudzumu raujās iekšā vairāk skābekļa, zupa labāk sadeg, dabū vairāk enerģijas. Varbūt tur ir vēl kāda aparatūra, kam nepatīk aukstums?

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

martinss
14. Jan 2014, 09:08#105

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Atkariigs no konstrukcijas un kaa razhotajs izvelejies. Man mocim radiatoros temperatura vienmer ir zema, reali paceljas tikai ja pie kadiem +30 ja saac pa pilsetu mullaaties. Faktiski izskatas, ka visu laiku iet pa mazo loku. Uz cilindriem veel ir ribas, kas arii dzesee. Isak sakot, sajuuta, ka dzeses sistema ir ar loti lielu rezervi.

Autos man 1.6l benziinieks un tas pats staasts ziemaas, kas dizelim- salonu stavot pie -10-15 piesildiit nevar. Un ja viss radiators nav kartiigi nosegts, tad braucot ir arii motoram ir paveesi. Termostatu pats parbaudiju peec manuaalii paredzeetas proceduuras, viss ok.
Un pirms radiatora pat ir paredzeets likt ziemaas aizsegu.

Par zupinju, jaa, ziemaa eed vismaz par 1-2l vairaak.
Mocim, cik nu sanaca pa ziemaam kadreiz pabraukt, nekadu butisku starpiibu nemaniju.


14 Jan 2014, 08:10:31 Niksons rakstīja:

nestrīdēšos.

Tikai izklāstu savu viedokli. IMHO kartons vai brezenta prezītis uz radiatora grilla tikai kompensēs sliktu termostatu.
Specializēta panna (kaut kāda jau tur ir), protams, palīdzēs neatdzist karterim. Tāpat izolācija ar anti-marsiešu plēvi. Bet nu ar kritisku aci skatoties, diži izpausties tur nevar. Motoram apkārt ir visādas hujācijas, t.sk izplūdes kolektori 'n'shit. Izdarot kaut ko mazliet nepareizi, var sajāt visu....

Bet tai pat laikā atceros kā man jūlijā gāja Varšavā. Bija +38 un iekūlos korķī....
Temperatūra no standarta +89 pacēlās uz +90 Apkārt poļu mašīnām radiātoru korķi sprāga kā korķi no šamp pudelēm...

Kaut ko jāties, likt virsū, ņemt nost - nu man nestāv.
Vieglāk ir ieprogrammēt webastu uz 30 min pirms






P.P.S. sīkajiem vislielākais prieks ir par dvd


Diezgan acis pamoka siichiem. Tapec autosaa tikai pasakas/stastus klausamies.

[ Šo ziņu laboja martinss, 14 Jan 2014, 09:08:35 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mexa
14. Jan 2014, 09:29#106

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

interkūleri liek ļurbinētiem dzinējiem, jo turbīna tā labi sakarsē gaisu kas siltā stāvoklī ļoti maz iepildītu degkameru, un no turbīnas sanāktu maza lietderība. par atmosfēriskajiem nezinu vai kādam maz rūpnīca izdomāja uzlikt kooleri

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Andreits
14. Jan 2014, 10:19#107

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


13 Jan 2014, 18:30:30 Niksons rakstīja:

13 Jan 2014, 18:06:07 karlsons rakstīja:

13 Jan 2014, 17:14:21 Andreits rakstīja:
Nikson, kas tas Tev par švaku vojadžeri, kas rij tikai 8,5 l vidēji Mans 2,8 automatic bez 9 nekustas, pat pa šoseju


tu laikam esi agresiivais vojadzerists kush nevienam nelauj sevi apdziit, nevienu nepalaizh un visaadi citaadi izpildaas


bet nu visiem pokšiem jau nu vojadžers ir kā bullim lupata. Par visām varēm jāapdzen.
Labi, pilsētā jau nu nav tā pati ātrākā mašīna, bet nu plūsmā tāpat turās...
bet uz šos. uz 100 km trāpās kādi 2 - 3 pajolīši, kuri man apdzen, neskatoties ne uz ko . Man uzlikts kruīzs uz 105 (faktā ir ~ 103), un tad tie seski sāk braukt man pa priekšu uz 90 ...


vo šito arī esmu ievērojis
P.S. man ir vēl iepriekšējā modelreihe, šitas jau ir ūberkaralis

un visiem dīzeļvojadžeriem standartā nāk papildus dzesēšanas šķidruma apsilde, ziemā var iztikt bez kartoniem pie radiatora

[ Šo ziņu laboja Andreits, 14 Jan 2014, 10:28:23 ]



-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

screwy
14. Jan 2014, 11:27#108

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots

Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...

Runājot par turbo+intercooleriem, vasarā pie +30 ir ļoooti jūtams ka auto iet švakāk, Evolūcijām jau pat ir uztaisīti aukstā ūdens smidzinātāji uz IC, lai vasarā to labāk dzesētu

Offline

Niksons
14. Jan 2014, 11:48#109

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


14 Jan 2014, 09:08:05 martinss rakstīja:

Diezgan acis pamoka siichiem. Tapec autosaa tikai pasakas/stastus klausamies.


acis pašas kā tādas ir vienkāršs orgāns. Nu kā fočuka objektīvs. To jau nevar sajāt kratot
"Optikā" problēmas sākās ar sensoru - nervu tīklu ... Tad, uzliekot brilles ir jāpiekoriģē optika


14 Jan 2014, 10:19:30 Andreits rakstīja:


P.S. man ir vēl iepriekšējā modelreihe, šitas jau ir ūberkaralis

un visiem dīzeļvojadžeriem standartā nāk papildus dzesēšanas šķidruma apsilde, ziemā var iztikt bez kartoniem pie radiatora


Man jau nemaz nav "kraizlers" bet "lančija"

Man bija baigi detalizēts apraksts. Fragments:
MYB STOW N GO BADGE
NFA 20 GALLON FUEL TANK
NHA ENGINE OIL COOLER
NHD HEAVY DUTY TRANSMISSION OIL COOLER
NHJ EXTERIOR MIRRORS W/HEATING ELEMENT
NHS HEATED STEERING WHEEL
NMC ENGINE COOLING
NMR HEAVY DUTY RADIATOR
RB2 RADIO-AM/FM W/INTERGRATED DISPLAY - INFINITY
RSQ UCONNECT HANDS-FREE COMMUNICATION (BUX)
RSU AUDIO JACK INOUT FOR MOBILE DEVICES
RSX REMOTE USB PORT
SBA POWER RACK AND PINION STEERING
SDD PERFORMANCE SUSPENSION
SER LOAD LEVELING AND HEIGHT CONTROL
TBG SPARE TIRE COMPAT FULL DIAMETER T175/90D17
TBM TIRE CARRIER WINCH
XAP PEDALS - POWER ADJUSTABLE
XBN TIP START


papildus hīteris nav parādīts
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija


14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots

Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...


Man tie dīzeļi laikam savādāki. Kad ir aukstumi, tad es palīdzu piešķilt kaimiņu benzīnerus
Maniem nekad nav bijušas problēmas. Arī pie -35


14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Runājot par turbo+intercooleriem, vasarā pie +30 ir ļoooti jūtams ka auto iet švakāk, Evolūcijām jau pat ir uztaisīti aukstā ūdens smidzinātāji uz IC, lai vasarā to labāk dzesētu


Es atkal to redzu otrādāk - kad ir aukstums, tad visi tie TDI labāk iet

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

karlsons
14. Jan 2014, 11:54#110

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots

Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...




Ar nosiptiem auto taa gadaas

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

screwy
14. Jan 2014, 11:59#111

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:




14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots

Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...


Man tie dīzeļi laikam savādāki. Kad ir aukstumi, tad es palīdzu piešķilt kaimiņu benzīnerus
Maniem nekad nav bijušas problēmas. Arī pie -35


14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Runājot par turbo+intercooleriem, vasarā pie +30 ir ļoooti jūtams ka auto iet švakāk, Evolūcijām jau pat ir uztaisīti aukstā ūdens smidzinātāji uz IC, lai vasarā to labāk dzesētu
Es atkal to redzu otrādāk - kad ir aukstums, tad visi tie TDI labāk iet





Protams man nebija jaunie dīzeļi ar kartera apsildi un vēl visādiem brīnumiem, vienkārši 90to gadu spridzekļi ar 300k nobraukumu , bet pēc čakarēšanās, kuru man viņi nodrošināja, es apzvērējos vairs uz dīzeļu pusi neskatīties.

TDI es īpašu starpību nejutu, jo viņi negāja paļubomu

Benzīns+Turbo, tur gan atšķirību var baigi just.

[ Šo ziņu laboja screwy, 14 Jan 2014, 12:02:48 ]

Offline

screwy
14. Jan 2014, 12:00#112

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


14 Jan 2014, 11:54:54 karlsons rakstīja:

14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots

Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...benzīns jau pēc 3 minūtēm silts un omulīgs...




Ar nosiptiem auto taa gadaas


Kapēc uzreiz nopists, vienkarši savu mūžu jau kārtīgi nokalpojis darba zirgs

Offline

mexa
14. Jan 2014, 12:54#113

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kārtīgi kalpojis zirgs ir labi barots un profilaktiski jaukts pēc KKM. mans darba dīzelis ar 80KKm lec nedomājot no pirmā. paziņas 90 gadu pasāts pēc apkopes arī priši leca salos.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Marko
14. Jan 2014, 13:09#114

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:

14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots

Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...

Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.

Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs.

Offline

Marko
14. Jan 2014, 13:12#115

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


14 Jan 2014, 11:48:47 Niksons rakstīja:
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija

Cik apmēram maksā tādu sildītāju uzstādīt, ja tāds nemaz nav paredzēts?

Offline

Niere
14. Jan 2014, 13:18#116

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

kāda klasika panesās...
esmu apmēram 400 000km sešu gadu laikā norullējis ar darba devēja passātiem. problēmas nav bijušas ne reizi pat -34C. tāpat arī kolēģiem problēmas nebija nekad.
protams, ja nemaina degvielas filtrus un neveic citus obligātus pasākumus, tad iznākums vienkāršs - vainīgs auto vai degvielas ražotājs/tirgotājs.
tā iestādīta cilvju galvas - izvairīties no atbildības.
atbildība vispār tāda tēma 'tehniska', ka gluži vai raksts prasās.

Offline

Niere
14. Jan 2014, 13:20#117

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

un gāzes fanus jāsabēdina - no eļļinieka viedokļa tas nekas foršs nav. protams, ja vien autosus nemaina ik pēc dažiem gadiem.

Offline

soulfreak
14. Jan 2014, 13:26#118

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


14 Jan 2014, 13:20:33 Niere rakstīja:
un gāzes fanus jāsabēdina - no eļļinieka viedokļa tas nekas foršs nav. protams, ja vien autosus nemaina ik pēc dažiem gadiem.


Ja reiz kustini šo tematu, tad izpaudies līdz galam

Offline

Niere
14. Jan 2014, 13:31#119

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

soulfreak,
slinkums
vien pārdomām - no visiem Rīgas taksometriem tikai puse ir benzīns/gāze, otra puse dīzeļi.

Offline

screwy
14. Jan 2014, 13:33#120

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


14 Jan 2014, 13:20:33 Niere rakstīja:
un gāzes fanus jāsabēdina - no eļļinieka viedokļa tas nekas foršs nav. protams, ja vien autosus nemaina ik pēc dažiem gadiem.


Pilnīgas muļķības!

Lūdzu tiešām šo pamatot...

Offline