Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: CSN jautājums

AutorsZiņojums
DUNCIS
04. Jun 2015, 17:06#441

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


04 Jun 2015, 16:57:02 Teiksmaqq rakstīja:

04 Jun 2015, 16:16:52 WR125X rakstīja:
ir iedota pareizā atbilde, izpratnes par to, kāpēc tā un kāpēc ne savādāk, tāpat nav
Man laiakm grūta galva, bet nekādi nevaru izprast, kā zaļais mo tiks garām fūrei, ja tā ir iebraukusi krustojumā


Es protams nezinu visus Latvijas krustojumus, bet es neēsmu redzējis, ka vietās, kur šāda izmēra fūrēm ir atļauts braukt, nebūtu uzstādīti luksafori, vai vismaz priekšrocības zīmes, takā beidzam cepties, šī situācija es atļaušos apgalvot - nav reāla. Bet dzīvojamajā zonā gan skatamies un ievērojam "labo roku" jo tur šādas zīmes ne vienmēr ir sastopamas.

Offline

Lisiy
04. Jun 2015, 17:53#442

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


04 Jun 2015, 16:57:02 Teiksmaqq rakstīja:
Man laiakm grūta galva, bet nekādi nevaru izprast, kā zaļais mo tiks garām fūrei, ja tā ir iebraukusi krustojumā


Tikpat grūti saprast, kā mocis tiek cauri sastrēgumam, ja tur tak priekšā mašīnas

Nu un, var jau izbraukt arī vairākos soļos. Iebrauc fūre krustā, tad līdz fūrei iebrauc zaļais mocis, tad sarkanais gar zaļo, tad fūrei brīvs un beigās tiek zaļais ar pie braukšanas . Nu, vai, ja visiem grūtas galvas, tad smuki sabrauc krustā un var patērzēt par dzīvi, kamēr situācija atrisinās.

[ Šo ziņu laboja Lisiy, 04 Jun 2015, 17:55:51 ]



-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

mrGrant
04. Jun 2015, 18:55#443

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 213

Braucu ar: HD


Nu un, var jau izbraukt arī vairākos soļos. Iebrauc fūre krustā, tad līdz fūrei iebrauc zaļais mocis, tad sarkanais gar zaļo, tad fūrei brīvs un beigās tiek zaļais ar pie braukšanas . Nu, vai, ja visiem grūtas galvas, tad smuki sabrauc krustā un var patērzēt par dzīvi, kamēr situācija atrisinās.

Kaut reizi dzīvē kāds no klātesošajiem šādus manevrus ir redzējis?

[ Šo ziņu laboja mrGrant, 04 Jun 2015, 18:55:43 ]

Offline

ksneps
05. Jun 2015, 15:53#444

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Jautājums par CSN - pieņemsim, ka 5 auto brauc kolonnā viens aiz otra. Pirmās auto bremzē un otrais auto ieskrien pirmajā (distances neievērošana, vainīgs otrais auto). Secīgi visi pārējie auto arī saskrienas (izveidojas vilcieniņš). Vai kolonnas pēdējais auto ir vainīgs par sadursmes izraisīšanu ar priekšā esošo auto (4turto auto)? Vai arī kolonnas pēdējais auto nav vainīgs? Kā tur sanāk?

Offline

ghost_az
05. Jun 2015, 16:04#445

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"

Katrs atbild par to, ko ir sasitis ar savu auto (t.i. par priekš esošā auto bojājumiem).
Jā, arī pēdējais ir vainīgs.

("Jābrauc tā, lai vari jebkurā brīdī apstāties, ja priekšā braucošā auto vietā uzrodas stabs!" - neatceros vairs, kas to teica...)

Offline

Pufaix
05. Jun 2015, 16:37#446

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT

Manuprāt, šādos gadījumos tie kas ir astes galā nav vainīgi, jo viņiem netiek dots bremzēšanas ceļš...
Ex šefam uz vanšinieka sanāca ielikt aizmugurē autiņam, kas tikko bija samīcījies ar priekšā esošo, vņam octa nogludināja visu 100%

pieļauju gan, ka šādos gadījomos ir nianses un rezultāts atkarīgs no tā ko CP saraksta protokolā...

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 05 Jun 2015, 16:38:06 ]

Offline

DUNCIS
05. Jun 2015, 17:05#447

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


05 Jun 2015, 16:37:11 Pufaix rakstīja:
Manuprāt, šādos gadījumos tie kas ir astes galā nav vainīgi, jo viņiem netiek dots bremzēšanas ceļš...
Ex šefam uz vanšinieka sanāca ielikt aizmugurē autiņam, kas tikko bija samīcījies ar priekšā esošo, vņam octa nogludināja visu 100%

pieļauju gan, ka šādos gadījomos ir nianses un rezultāts atkarīgs no tā ko CP saraksta protokolā...


Neviens cits jau tev nedos bremzēšanas ceļu.. Tas tev pašam ir jākontrolē. Es ļoti saprotu tos gadījumus (arī šo konkrēto, kad bembis bez vajadzības šosejas vidū nometa mēmos) man pašam ir bijis līdzīgi, pēc teorijas tu esi vainīgs, neatkarīgi cik vel daudz priekšā sabučojās, bet vajadzētu likumā ierakstīt kādos gad. šoferis nav vainīgs iebraucot pakaļā, mēs taču ikdienā nebrauksim visi ar tādu domu, ka visi priekšā esošie ir debīli un tulit varetu mest pa mēmajiem, vai vel nez ko darīt, tas nav reāli tā dzīvot. Vienkārši jābūt piesardzīgam un jāskatās kā situācija uz ceļa varētu notikt pāris soļus uz priekšu, piem. Ja kāds tuvojas no estakādes attālumā jau vajag skatīties cik masinas aizmugure, kas blakus, ja nu vajag izvairīties, vai tas šoferis tevi varētu nepamanīt, jo fūre labajā joslā tevi aizsedz un gatavoties jebkura bridi bremzet ja nu nepamana tiešam. No visiem lošiem tāpat neizdosies izvairīties

Offline

Teiksmaqq
15. Jul 2015, 15:30#448

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


05 Jun 2015, 17:05:49 DUNCIS rakstīja:
kad bembis bez vajadzības šosejas vidū nometa mēmos

Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

DUNCIS
15. Jul 2015, 15:44#449

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


15 Jul 2015, 15:30:05 Teiksmaqq rakstīja:

05 Jun 2015, 17:05:49 DUNCIS rakstīja:
kad bembis bez vajadzības šosejas vidū nometa mēmos

Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?


Tu pārprati (es mazliet neskaidri uzrakstīju).
Tā doma bija, ka saprotu to, kurš ietriecās tajā bembī un tie, kas pēc tam attiecīgi nākamajā...

Offline

suricat
15. Jul 2015, 18:18#450

Kopš: 22. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Smuku mopēdu :)


15 Jul 2015, 15:30:05 Teiksmaqq rakstīja:

Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?

Diskutabls jautājums. Attaisnojums var būt arī sirdsklauves, pēkšņi uznācis reibonis vai citas tikpat nepierādāmas kaites, kuru rezultātā, lai neierautu pretējā joslā, šoferis strauji apstājies.

Offline

DUNCIS
15. Jul 2015, 21:13#451

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


15 Jul 2015, 18:18:29 suricat rakstīja:

15 Jul 2015, 15:30:05 Teiksmaqq rakstīja:

Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?

Diskutabls jautājums. Attaisnojums var būt arī sirdsklauves, pēkšņi uznācis reibonis vai citas tikpat nepierādāmas kaites, kuru rezultātā, lai neierautu pretējā joslā, šoferis strauji apstājies.


Tapēc jau minētajā pantā arī ir teikts "aizliegts,ja tas nav nepieciešams CS drošībai". Tas, ka cilvēkam paliek slikti un tiek strauji bremzēts, skaitās, kā attaisnojošs iemesls, bet nu no visiem šiem gadījumiem es nedomāju tādi gadījumi sastāda lielu procentu.

Vienkārši jāpērk reģistrators, KASKO un domājot ar galvu, jātrennē sevi skatīties, kas notiek arī aiz priekšā braucošajām mašīnām, citu braukšanas ētiku mēs tāpat neviens neizmainīsim, jāsāk ar sevi. Nav ko te vairs daudz par šo tēmu diskutēt, tai reāli nav gala un to var malt mūžīgi, jēga?

Offline

suricat
16. Jul 2015, 14:13#452

Kopš: 22. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Smuku mopēdu :)


15 Jul 2015, 21:13:25 DUNCIS rakstīja:
Tapēc jau minētajā pantā arī ir teikts "aizliegts,ja tas nav nepieciešams CS drošībai". Tas, ka cilvēkam paliek slikti un tiek strauji bremzēts, skaitās, kā attaisnojošs iemesls, bet nu no visiem šiem gadījumiem es nedomāju tādi gadījumi sastāda lielu procentu.

Vienkārši jāpērk reģistrators, KASKO un domājot ar galvu, jātrennē sevi skatīties, kas notiek arī aiz priekšā braucošajām mašīnām, citu braukšanas ētiku mēs tāpat neviens neizmainīsim, jāsāk ar sevi. Nav ko te vairs daudz par šo tēmu diskutēt, tai reāli nav gala un to var malt mūžīgi, jēga?

Es jau vairāk par to, ka šāds aizbildinājums ir gandrīz nepārbaudāms un var tikt izmantots ļaunprātīgi. Kas savukārt nozīmē praktiski neiespējamu bremzētāja sodīšanu. Vismaz tajos gadījumos, kad nav reģistratora ieraksta.

Offline

Juritis
22. Aug 2015, 09:06#453

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar: s1000rr & r6 stunt

Sveiki ta nu manā praksē šis ir pirmais gadījums un ceru ka pēdējais, padalieties pieredzē par to kas un kā labāk darāms?
Pavasarī tiku csn rezultātā mocis lupatās, pats slimnīcā. pēc ilgām izmeklēšanām saņēmu atziņu kurā norādīts ka otras puses vaina pierādīta pilnībā, bet tā savu vainu neatzīst un runāšot tik tiesā ar advokātu, ta nu iesakiet kādu labu juristu csn lietās
Vēl jautājums par morālās atlīdzības saņemšanu, pie kā vērsties un kā to aprēķina, papētot noprotu ka to izmaksā vainīgās puses octa, jeb tomēr tā tiek piedzīta no vainīgās puses, konkrētajā gadījumā man nodarīti smagi miesas bojājumi
paldies jav iepriekš

Offline

Darkman
22. Aug 2015, 09:40#454

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

No BMW Powera jurists Jānis Pūce
http://janispuce.lv/lv/
Ja ne pats, tad varbūt ieteiks kādu kas uz šo specializējas.
Par nemateriālajiem zaudējumiem, saskaņā ar OCTA likumu vari vērsties pie otras puses OCTA apdrošinātāja. Bet viņi maksās tikai pēc tiesas sprieduma.
Atlīdzības apmēru nosaka MK Noteikumi Nr. 340
Ja gribi vairāk prasīt, tad vari pret vainīgo tiesā vērsties ar prasību, bet nedomāju, ka tiesa piespriedīs kaut ko vairāk, kā paredzēts MK Nr. 340.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

sapnis
31. Dec 2015, 02:09#455

Kopš: 25. Apr 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 36

Braucu ar:

manuprāt nekorekts jautājums , jo nav jautājumā norādīts kam kādā virzienā atļauts braukt , tiek jautāts par to kādos vispār var braukt . saprotu ka piesienos burtiem , bet tik pat labi aiz nepārtrauktās var pārkārtoties un braukt jebkur

Offline

Geduss
31. Dec 2015, 02:26#456

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

atradis par ko piesieties.
Un no kuras joslas var pa kreisi un apgriezties?
Nav jau fūre pēc bildes itkā

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

sapnis
31. Dec 2015, 02:32#457

Kopš: 25. Apr 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 36

Braucu ar:

pa kreiso joslu var braukt jebkur , nekas to neaizliedz , gan bilde gan jautājums ir malidinoši

Offline

Gunman
31. Dec 2015, 10:05#458

Kopš: 24. Apr 2011

Ziņojumi: 486

Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;


31 Dec 2015, 02:32:41 sapnis rakstīja:
pa kreiso joslu var braukt jebkur , nekas to neaizliedz , gan bilde gan jautājums ir malidinoši


Un ko nozīmē papildus sekcija luksoforā?

-----------------
Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs

Offline

Inc
31. Dec 2015, 10:06#459

Kopš: 11. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar:

Jāvērtē jautājums pēc tās situācijas, kas fiksēta konkrētajā attēlā. Citādi var zibenīgi sapīties meistarībā.

Atmetam domas par to, kur auto/moto var būt pēc kāda brīža (pat ja attēlā redzams kadrs no dzīvas satiksmes). Skātāmies konkrēti kur tas ir pašlaik un tad atbildam uz jautājumu.

56.6. zaļas bultas (bultu) signāls uz melna fona atļauj braukt norādītajā virzienā (virzienos). Tāda pati nozīme ir zaļai bultai luksofora papildsekcijā, turklāt bulta, kas atļauj nogriezties pa kreisi, atļauj arī apgriezties braukšanai pretējā virzienā. Ja zaļās bultas signāls luksofora papildsekcijā ir izslēgts, transportlīdzekļu braukšana attiecīgajā virzienā ir aizliegta;

--------

Konkrēti attēlā redzamajā brīdī var braukt tikai taisni, jo:

1. Motocikls atrodās pirmajā joslā, kura atdalīta no pārējām ar nepārtraukto līniju.
2. Luksoforā ir ieslēgts zaļais signāls (atļauta kustība visos virzienos) un papildsekcija, kas atļauj braukt taisni.

Bet jautājumā ir norādīts "pārbraukt krustojumu". Tātad tiek pieņemts, ka motocikls turpina kustību un krustojumu šķērso.
Balstoties uz to un izvērtējot attēlā redzamo, var pieļaut ka motocikls paspēs droši pārkārtoties uz kreiso malējo joslu un būs iespējama apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, kā arī nogriešanās pa kreisi.

Būtu interesanti uzzināt jautājuma autora(-es) viedokli.

Offline

Darkman
31. Dec 2015, 12:42#460

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

Kārtējais fantazētājs, kas grib vētru ūdens glāzē uz pārdesmit lapām sataisīt?

Jautājumā skaidri un gaiši rakstīts "attēlotajā situācijā" - tas ir visā bildē ir tikai viens transportlīdzeklis, kas stāv labajā joslā. UN VISS.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline