Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
-Ivo-
07. Jun 2013, 00:03#41

Kopš: 19. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 950 Adventure

Ideja ir, Continental twinduro tkc 80. Neesmu mēģinājis, bet veikela plauktā izskatās daudzsološi. Varbūt kāds ir tādas lietojis un zin pastāstīt sīkāk ?

-----------------
Moto vadītāju apmācība
A,A2,A1,AM kategorija
http://armoci.lv/

Offline

Sandis_ur
07. Jun 2013, 08:41#42

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


07 Jun 2013, 00:03:10 -Ivo- rakstīja:
Ideja ir, Continental twinduro tkc 80. Neesmu mēģinājis, bet veikela plauktā izskatās daudzsološi. Varbūt kāds ir tādas lietojis un zin pastāstīt sīkāk ?

Ari skatos uz šim

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Resnais
07. Jun 2013, 10:59#43

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,


07 Jun 2013, 08:41:24 Sandis_ur rakstīja:

07 Jun 2013, 00:03:10 -Ivo- rakstīja:
Ideja ir, Continental twinduro tkc 80. Neesmu mēģinājis, bet veikela plauktā izskatās daudzsološi. Varbūt kāds ir tādas lietojis un zin pastāstīt sīkāk ?

Ari skatos uz šim

TKC 80
http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=4...&postcount=3

Es pats nākamās domāju pamēģināt dunlop 908rr, ir dzirdētas labas atsauksmes.

Abām šīm riepām ir viens mīnuss - uz asfalta ātri dilsts.

Offline

Auser
07. Jun 2013, 13:01#44

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Man priekšā stāv TKC 80. Ir OK. Nobraukti 5tkm, arī diezgan daudz pa trotuāru, vēl jau ies kādu laiku. Man ir Mitas E10 uz tirdziņu jauna, bet KTM-iem laikam 18' rats aizmugurē. Man ir 150/70/17. Kā TKC 80 uzvedās aizmugurē nezinu, gan jau, ka labi. Jautājums ir price/performance/distance. Es savam likšu aizmugurē Mitas E09. Tad varēšu salīdzināt ar E10.


-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

ansizzz
25. Jun 2014, 00:41#45

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni

Vai kāds no šo kumeļu īpašniekiem ir mainijis stock hidraulisko sajūga cilindru pret šo Oberon motolietas , jāņem pilns komplekts, vai sajūga cilindra montāžas plate der tā pati, kas stock'am?

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja ir mainijis uz ko citu. Savādāk jau konkrēti ZB, paliku uz ceļa, pildot un atgaisojot sajūgu.

Paldies Naitam par pričendāļiem, ko iekļava drapaka remkomplektā, ši procesa atvieglošanai

[ Šo ziņu laboja ansizzz, 25 Jun 2014, 00:42:58 ]



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

baizels
25. Jun 2014, 08:02#46

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


25 Jun 2014, 00:41:46 ansizzz rakstīja:
Vai kāds no šo kumeļu īpašniekiem ir mainijis stock hidraulisko sajūga cilindru pret šo Oberon motolietas , jāņem pilns komplekts, vai sajūga cilindra montāžas plate der tā pati, kas stock'am?

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja ir mainijis uz ko citu. Savādāk jau konkrēti ZB, paliku uz ceļa, pildot un atgaisojot sajūgu.

Paldies Naitam par pričendāļiem, ko iekļava drapaka remkomplektā, ši procesa atvieglošanai
Varu draudziņ tev pateikt,ka nopirksi tikai visu komplektu pie Serģa , vai motolietās. Remkomplekts nepiedāvājās un cilindrs pie Serģa ja nemaldos maksāja kādi 110ls Nomaini uzpildi ar pareizo eļļu ,kas maksā 100g 9ls un brauksi bez bēdu. Alternatīvas var būt tikai ebay un nedomāju ka izdevīgāk ar visu atsūtīšanu.

[ Šo ziņu laboja baizels, 25 Jun 2014, 08:03:23 ]



-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sasha
25. Jun 2014, 11:36#47

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

es braucu ar aftermarket sajūga cilindru jau 5. vai 6. gadu. viss ir labi, bet eļļu protams cenšos mainīt. Oriģinālais cilindriņš nomira kad mocim bija ~4gadi. iemeslus precīzi nezinu, bet gan jau ka pirmais moča īpašnieks nebija pievērsis nekādu uzmanību šim mezglam.



25 Jun 2014, 00:41:46 ansizzz rakstīja:
Vai kāds no šo kumeļu īpašniekiem ir mainijis stock hidraulisko sajūga cilindru pret šo Oberon motolietas , jāņem pilns komplekts, vai sajūga cilindra montāžas plate der tā pati, kas stock'am?

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja ir mainijis uz ko citu. Savādāk jau konkrēti ZB, paliku uz ceļa, pildot un atgaisojot sajūgu.

Paldies Naitam par pričendāļiem, ko iekļava drapaka remkomplektā, ši procesa atvieglošanai

Offline

scorers
30. Jun 2014, 14:52#48

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Husky701

Ir kāds izmēģinājis, cik liela jēga ir no šādas opcijas, ja uzliek mazajam stiklam?
(Puig Clip-On KTM 990 Adventure/R)

Offline

piter
30. Jun 2014, 15:10#49

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


07 Jun 2013, 00:03:10 -Ivo- rakstīja:
Ideja ir, Continental twinduro tkc 80. Neesmu mēģinājis, bet veikela plauktā izskatās daudzsološi. Varbūt kāds ir tādas lietojis un zin pastāstīt sīkāk ?

turās pa granti labi, pa asfaltu arī ir ok.. bet 10tkm un riepa ir plika..
tagad doma ir ņemt Mitas E10

Offline

sivenc
13. Jul 2014, 15:41#50

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KTM LC8

sveiki zēni!
Varbuut kaads var pastaastiit kapeec 950 adventuurei
pie darba temperatuuras paliek apgruutinoshi paarsleegt aatrumus, prasaas ar speeku spiest uz paarsleedzeeja... Aukstam dzineejam vis sleedzas ideaai. vai pie vainas vareetu buut motorella ipone 10w50 vai varbuut sajuugs beidzas nost?

Offline

MIGs
13. Jul 2014, 16:01#51

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vai hidroliskajam sajūgam eļļas līmenis ir pietiekams ?!

-----------------

Offline

sivenc
13. Jul 2014, 16:06#52

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KTM LC8


13 Jul 2014, 16:01:23 MIGs rakstīja:
Vai hidroliskajam sajūgam eļļas līmenis ir pietiekams ?!


jaa sajuugam liimenis ir ok!

Offline

Resnais
14. Jul 2014, 09:07#53

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,


13 Jul 2014, 16:06:43 sivenc rakstīja:

13 Jul 2014, 16:01:23 MIGs rakstīja:
Vai hidroliskajam sajūgam eļļas līmenis ir pietiekams ?!


jaa sajuugam liimenis ir ok!


Apmaini sajūgam eļļu.

Offline

ansizzz
14. Jul 2014, 13:37#54

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


25 Jun 2014, 11:36:04 Sasha rakstīja:
es braucu ar aftermarket sajūga cilindru jau 5. vai 6. gadu. viss ir labi, bet eļļu protams cenšos mainīt. Oriģinālais cilindriņš nomira kad mocim bija ~4gadi. iemeslus precīzi nezinu, bet gan jau ka pirmais moča īpašnieks nebija pievērsis nekādu uzmanību šim mezglam.



25 Jun 2014, 00:41:46 ansizzz rakstīja:
Vai kāds no šo kumeļu īpašniekiem ir mainijis stock hidraulisko sajūga cilindru pret šo Oberon motolietas , jāņem pilns komplekts, vai sajūga cilindra montāžas plate der tā pati, kas stock'am?

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja ir mainijis uz ko citu. Savādāk jau konkrēti ZB, paliku uz ceļa, pildot un atgaisojot sajūgu.

Paldies Naitam par pričendāļiem, ko iekļava drapaka remkomplektā, ši procesa atvieglošanai


Niagāru atgādinošais apakšējais sajūga cilindrītis nomainīts, izskatās, ka pats cilindrītis bija ok, spieeda eļļu garām gar montāžas plati, tā izskatās mazliet deformēta laika gaitā. Orģinālā plastamsas kaka nomainīta pret aftermarket alumīnija ražojumu.



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

puisitis
14. Jul 2014, 15:03#55

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Adventure


14 Jul 2014, 13:37:12 ansizzz rakstīja:

25 Jun 2014, 11:36:04 Sasha rakstīja:
es braucu ar aftermarket sajūga cilindru jau 5. vai 6. gadu. viss ir labi, bet eļļu protams cenšos mainīt. Oriģinālais cilindriņš nomira kad mocim bija ~4gadi. iemeslus precīzi nezinu, bet gan jau ka pirmais moča īpašnieks nebija pievērsis nekādu uzmanību šim mezglam.



25 Jun 2014, 00:41:46 ansizzz rakstīja:
Vai kāds no šo kumeļu īpašniekiem ir mainijis stock hidraulisko sajūga cilindru pret šo Oberon motolietas , jāņem pilns komplekts, vai sajūga cilindra montāžas plate der tā pati, kas stock'am?

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja ir mainijis uz ko citu. Savādāk jau konkrēti ZB, paliku uz ceļa, pildot un atgaisojot sajūgu.

Paldies Naitam par pričendāļiem, ko iekļava drapaka remkomplektā, ši procesa atvieglošanai


Niagāru atgādinošais apakšējais sajūga cilindrītis nomainīts, izskatās, ka pats cilindrītis bija ok, spieeda eļļu garām gar montāžas plati, tā izskatās mazliet deformēta laika gaitā. Orģinālā plastamsas kaka nomainīta pret aftermarket alumīnija ražojumu.





Cilindrīti nemainīji ? Šī jau ir tikai un vienīgi montāžas plate. Viņa neko neblīvē utml. Ja tev šajā platē ir eļļa, tad viņai tur nav jābūt. Pats galvenais ir nomainīt cilindrīti un šo var atstāt original. Teorijā alumīnija nedaudz labāk dzesē, bet tas ir nenozīmīgi. Stock cilindrīša nelaime - kātiņš nedaudz pa īsu un viņš visu laiku sanāk "lauzienā", tāpēc arī nobeidzās un sāk laist eļļu garām. Pie motolietām sanāk ~ taspats kas e-bay. KSM viņus netirgo. Ir divi - Oberons un Rekluse.

Offline

ansizzz
14. Jul 2014, 16:45#56

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


14 Jul 2014, 15:03:12 puisitis rakstīja:

14 Jul 2014, 13:37:12 ansizzz rakstīja:

25 Jun 2014, 11:36:04 Sasha rakstīja:
es braucu ar aftermarket sajūga cilindru jau 5. vai 6. gadu. viss ir labi, bet eļļu protams cenšos mainīt. Oriģinālais cilindriņš nomira kad mocim bija ~4gadi. iemeslus precīzi nezinu, bet gan jau ka pirmais moča īpašnieks nebija pievērsis nekādu uzmanību šim mezglam.



25 Jun 2014, 00:41:46 ansizzz rakstīja:
Vai kāds no šo kumeļu īpašniekiem ir mainijis stock hidraulisko sajūga cilindru pret šo Oberon motolietas , jāņem pilns komplekts, vai sajūga cilindra montāžas plate der tā pati, kas stock'am?

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja ir mainijis uz ko citu. Savādāk jau konkrēti ZB, paliku uz ceļa, pildot un atgaisojot sajūgu.

Paldies Naitam par pričendāļiem, ko iekļava drapaka remkomplektā, ši procesa atvieglošanai


Niagāru atgādinošais apakšējais sajūga cilindrītis nomainīts, izskatās, ka pats cilindrītis bija ok, spieeda eļļu garām gar montāžas plati, tā izskatās mazliet deformēta laika gaitā. Orģinālā plastamsas kaka nomainīta pret aftermarket alumīnija ražojumu.





Cilindrīti nemainīji ? Šī jau ir tikai un vienīgi montāžas plate. Viņa neko neblīvē utml. Ja tev šajā platē ir eļļa, tad viņai tur nav jābūt. Pats galvenais ir nomainīt cilindrīti un šo var atstāt original. Teorijā alumīnija nedaudz labāk dzesē, bet tas ir nenozīmīgi. Stock cilindrīša nelaime - kātiņš nedaudz pa īsu un viņš visu laiku sanāk "lauzienā", tāpēc arī nobeidzās un sāk laist eļļu garām. Pie motolietām sanāk ~ taspats kas e-bay. KSM viņus netirgo. Ir divi - Oberons un Rekluse.

Samainiju visu, gan cilindr'iti, gan montāžas plati, prieks un laime

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

sivenc
19. Jul 2014, 11:58#57

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar: KTM LC8


14 Jul 2014, 09:07:47 Resnais rakstīja:

13 Jul 2014, 16:06:43 sivenc rakstīja:

13 Jul 2014, 16:01:23 MIGs rakstīja:
Vai hidroliskajam sajūgam eļļas līmenis ir pietiekams ?!


jaa sajuugam liimenis ir ok!


Apmaini sajūgam eļļu.


apmainiiju ellu, vecaa peec vircas izskatiijaas...
Tagad ir ok.
Paldies.

[ Šo ziņu laboja sivenc, 19 Jul 2014, 11:58:55 ]

Offline

cilveks52
20. Jul 2014, 22:20#58

Kopš: 27. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: ktm 950,suzukidrz 400

Nobraukti ap 40 000,nomira benzïna sūknis. Viņš nemirst uzreiz,vēl kādu brīdi čakarē smadzenes,(ta strādā ,ta ne.Ieslēdz aizdedzi un nedzirdi ka uzpumpē )labi ja tas notiek garāžā kā man.you tube vīri maina kontaktus bet Serģis to nepiedāvā,tikai sūkni komplektā,gaidu kad atsūtīs.Maksā gan tāds sūds.

Offline

Valdis
21. Jul 2014, 14:41#59

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562


20 Jul 2014, 22:20:02 cilveks52 rakstīja:
Nobraukti ap 40 000,nomira benzïna sūknis. Viņš nemirst uzreiz,vēl kādu brīdi čakarē smadzenes,(ta strādā ,ta ne.Ieslēdz aizdedzi un nedzirdi ka uzpumpē )labi ja tas notiek garāžā kā man.you tube vīri maina kontaktus bet Serģis to nepiedāvā,tikai sūkni komplektā,gaidu kad atsūtīs.Maksā gan tāds sūds.

Manam nobeidzās pie 45k, mainīju tikai kontaktus, ebay.co.uk nopērkami, ar visu pastu sanāca kaut kas ap 25 EUR. Nomaiņa arī elementāra, viens vads jānolodē un jāpielodē.

Offline

puisitis
21. Jul 2014, 16:03#60

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Adventure


20 Jul 2014, 22:20:02 cilveks52 rakstīja:
Nobraukti ap 40 000,nomira benzïna sūknis. Viņš nemirst uzreiz,vēl kādu brīdi čakarē smadzenes,(ta strādā ,ta ne.Ieslēdz aizdedzi un nedzirdi ka uzpumpē )labi ja tas notiek garāžā kā man.you tube vīri maina kontaktus bet Serģis to nepiedāvā,tikai sūkni komplektā,gaidu kad atsūtīs.Maksā gan tāds sūds.


Kaut kur ADVraiderā bija šī figņa ķidāta. Ir trīs iespējamie risinājumi.
Ir remontkomplekts.
Ar nelielām korekcijām var iebāzt cita moča pumpi (laikam no hondas)
var piemeklēt (laikam Mitsu)auto pumpi, tikai tādā gadījumā viņš fiziski atrodās ārpus bākas

Šis vēl interesants :

http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-facet-fuel-pump

Offline