Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
hla
27. Sep 2012, 11:21#201

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


27 Sep 2012, 11:13:42 SemteX rakstīja:
!!!doma pirkt LC-4 modelis tas kas nāk bez startera,tikai ar kurbuli...kadas atsauksmes vispar par lc4? ir kadas lietas kas butu jazina skatoties to moci?
vai kkas loti daudziem modeliem biezi plīst?
paldies iepriekš


pliist vinjiem viskautkas...

kurbuleeshanas skaits ir tieshi proporcionaals skatiitaaju skaitam...

[ Šo ziņu laboja hla, 27 Sep 2012, 11:21:38 ]

Offline

robertoblack
27. Sep 2012, 18:05#202

Kopš: 26. Jul 2009

Ziņojumi: 67

Braucu ar:


27 Sep 2012, 11:13:42 SemteX rakstīja:
!!!doma pirkt LC-4 modelis tas kas nāk bez startera,tikai ar kurbuli...kadas atsauksmes vispar par lc4? ir kadas lietas kas butu jazina skatoties to moci?
vai kkas loti daudziem modeliem biezi plīst?
paldies iepriekš

Pamēri kompresiju,ja ir iespēja, jabūt pāri 10,ja ir 9 tad kautkas nav labi ar virzuļa cilindra grupu

Offline

sokis
27. Sep 2012, 19:51#203

Kopš: 12. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Kleksi, k-750 pašlaik dzelžu kaudze

varbūt kāds var pateikt kā pareizi jāregulē aizdedze LC4 2005gada(pelēkais motors). Ir manuālis priekš melnā motora, bet pēc tā nesanāk salikt pēc aizzīmēm. Varbūt var pastāstīt kur var novilkt manuāli vai kādu bildīti

Offline

SemteX
27. Sep 2012, 21:36#204

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


27 Sep 2012, 18:05:18 robertoblack rakstīja:

27 Sep 2012, 11:13:42 SemteX rakstīja:
!!!doma pirkt LC-4 modelis tas kas nāk bez startera,tikai ar kurbuli...kadas atsauksmes vispar par lc4? ir kadas lietas kas butu jazina skatoties to moci?
vai kkas loti daudziem modeliem biezi plīst?
paldies iepriekš

Pamēri kompresiju,ja ir iespēja, jabūt pāri 10,ja ir 9 tad kautkas nav labi ar virzuļa cilindra grupu

a vinam vnk izkruve sveci un taka masinai ja?
tur var labi klāt tikt?

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

GUN
28. Sep 2012, 10:35#205

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC


27 Sep 2012, 11:13:42 SemteX rakstīja:
!!!doma pirkt LC-4 modelis tas kas nāk bez startera,tikai ar kurbuli...kadas atsauksmes vispar par lc4? ir kadas lietas kas butu jazina skatoties to moci?
vai kkas loti daudziem modeliem biezi plīst?
paldies iepriekš

man ir 540 sxc, nobraucu vasaru nav ne vainas, lec normāli, pirms pirkt var aizdzīt uz kādu sesvisu lai meistari paskatās, sapiķosi kādus 30, bet varbūt radīsies kāda skaidrība, viņiem medz būt dažādi dārgi sīkumi ko varbūt pirmajā piegājienā pats nepamanīsi, piemēram amortizatora apakšējais gultnis (ābolītis) 42 Ls

Offline

lockhead
28. Sep 2012, 10:40#206

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


27 Sep 2012, 11:13:42 SemteX rakstīja:
!!!doma pirkt LC-4 modelis tas kas nāk bez startera,tikai ar kurbuli...kadas atsauksmes vispar par lc4? ir kadas lietas kas butu jazina skatoties to moci?
vai kkas loti daudziem modeliem biezi plīst?
paldies iepriekš
IMHO, ja pats gatavs rokas smērēt, ta nav tik traki. Ir mums te pagastā vienam piparam tāds kaplis supermoto izpildījumā. Plīst bieži, bet nost nemaina, laikam jau patīk. Bet pats netaisa, katreiz sūta uz rīg' un pievieno 300 lašus.

Offline

tarinsch-s
28. Sep 2012, 13:18#207

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 320

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250


28 Sep 2012, 10:40:42 semjonoff rakstīja:

27 Sep 2012, 11:13:42 SemteX rakstīja:
!!!doma pirkt LC-4 modelis tas kas nāk bez startera,tikai ar kurbuli...kadas atsauksmes vispar par lc4? ir kadas lietas kas butu jazina skatoties to moci?
vai kkas loti daudziem modeliem biezi plīst?
paldies iepriekš
IMHO, ja pats gatavs rokas smērēt, ta nav tik traki. Ir mums te pagastā vienam piparam tāds kaplis supermoto izpildījumā. Plīst bieži, bet nost nemaina, laikam jau patīk. Bet pats netaisa, katreiz sūta uz rīg' un pievieno 300 lašus.
Man ir 620,95 gada. Kad nopirku biju ,bija jasparda tas ap 5-10 min, kad palaidu jau biju noguris ,braukt vairs negribejas. Pec metora remonta lec 1-3 sperienu,bet nauda sanaca ap1200eiro,nomainiju visu+ darbs.

Offline

lockhead
12. Oct 2012, 14:03#208

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kurva suka bļaģ...
Vecais stāsts par govi un vetārstu. Ir dzenis galvā. Izceļu motoru, noņemu vārstu vāku. Vizuālu defektu nav, pederes dzīvas, atstarpes ok, rullīši uz rokera gūd. Izmazgāju, nokasu blīvējuma paliekas. Ai, jāuzmet apakaļ. Uzmetu to vāku apakaļ, pievelku ar 2 skrūvēm un pakurbulēju. Dzenis mauka tāds aizlidojis. Ko darīt? Ieliks motoru apakaļ, tad atnāks Mērfijs...

Offline

lupinu21
12. Oct 2012, 15:13#209

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

dzenis,un jautrība sākas.
Turies.
Diviem dzeņiem nevajadzētu lidot kopā pat ar Mērfiju.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lockhead
12. Oct 2012, 20:57#210

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


12 Oct 2012, 20:38:50 Bagars rakstīja:
.. un viss tikai tāpēc, ka nav pareizā skursteņa

100%

Offline

SemteX
20. Oct 2012, 19:58#211

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Kapec tam Super competition modelim spidometrā ir 120 bet EGS 180? kpc tik liela atskiriba?


-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

lesis
24. Oct 2012, 21:23#212

Kopš: 24. Oct 2012

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Interesē cik pieejami Latvijā ir tieši 620tie modeļi,609cc dzinēji?
Vai 625/640 modeli var pārtaisīt par 609cc?
Tur 76mm kloķvārpsta derēs 78mm vietā?
Kuriem modeļiem/gadam nāk elektriskais starteris?
Šiem modeļiem mēdz būt sausais karteris?

Cik šie dzinēji sver?450cc dzinēji parasti 30kg.

Offline

endurists
25. Oct 2012, 09:24#213

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Oct 2012, 21:23:19 lesis rakstīja:
Interesē cik pieejami Latvijā ir tieši 620tie modeļi,609cc dzinēji?
Vai 625/640 modeli var pārtaisīt par 609cc?
Tur 76mm kloķvārpsta derēs 78mm vietā?
Kuriem modeļiem/gadam nāk elektriskais starteris?
Šiem modeļiem mēdz būt sausais karteris?

Cik šie dzinēji sver?450cc dzinēji parasti 30kg.


Advrider.com redzēju bildi, kur 625/640 blokam bija uzsēdīnāts 620tā cilindrs ar galvu, tik neiedziļinājos kāda kloķene tur iekšā stāv. 640 ar lielo eļļas loku ir sausais karteris, jo visu lieko pumpē prom uz rezervuāru rāmī.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lockhead
04. Nov 2012, 12:01#214

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kādam nav labas bildes ar LC4 galvu bez vāka? Manuālī sūdīgas bildes.
Joprojām tiek meklēts dzenis izplūdes vārstu pusē. Ir aizdoma uz nepareizi saliktiem pričendāļiem, tieši interesē tas dzelzis kas nāk uz sadalenes uzreiz aiz gultņa, no zvaigznes puses. Manuālī nosaukuma tam mēslam nav, bet man kā vēsturniekam nav īsti skaidrs kādas funkcijas tas pilda :šuriks_nokautrējies:

Offline

Psihologs
04. Nov 2012, 13:45#215

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

semjonoff, Tu būsi slikts cilvēks, ja pēc visas šīs satuvināšanās ar KTM izstrādājumu neuzrakstīsi jaunu/labāku manuāli

Offline

zet
04. Nov 2012, 16:57#216

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t...958&page=218

Offline

lockhead
05. Nov 2012, 11:35#217

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


04 Nov 2012, 13:45:31 Psihologs rakstīja:
semjonoff, Tu būsi slikts cilvēks, ja pēc visas šīs satuvināšanās ar KTM izstrādājumu neuzrakstīsi jaunu/labāku manuāli

Meibēeee... ar mātes valodu piesātinātu

[ Šo ziņu laboja semjonoff, 05 Nov 2012, 11:36:12 ]

Offline

quickordead
05. Nov 2012, 11:47#218

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


04 Nov 2012, 12:01:10 semjonoff rakstīja:
Kādam nav labas bildes ar LC4 galvu bez vāka? Manuālī sūdīgas bildes.
Joprojām tiek meklēts dzenis izplūdes vārstu pusē. Ir aizdoma uz nepareizi saliktiem pričendāļiem, tieši interesē tas dzelzis kas nāk uz sadalenes uzreiz aiz gultņa, no zvaigznes puses. Manuālī nosaukuma tam mēslam nav, bet man kā vēsturniekam nav īsti skaidrs kādas funkcijas tas pilda :šuriks_nokautrējies:


Te kaut kas par tēmu it kā:

http://www.adventure-enduro.de/motorrad/ktm/motor/nockenwelle/

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

lockhead
09. Nov 2012, 22:42#219

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kas tas par sūdu uz sadalenes, kādas funkcijas tas pilda un nahujam leperē kā puņķis uz kociņa?
P.S. Nu nav man augstākās inženiertehniskās, nav...!

[ Šo ziņu laboja semjonoff, 09 Nov 2012, 22:43:45 ]

Offline

zazzaa
09. Nov 2012, 22:57#220

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


09 Nov 2012, 22:42:56 semjonoff rakstīja:
Kas tas par sūdu uz sadalenes, kādas funkcijas tas pilda un nahujam leperē kā puņķis uz kociņa?
P.S. Nu nav man augstākās inženiertehniskās, nav...!



mans domat tas ir dekopresors... vismaz manam husqy ir lidziga figna un ari lepere, bet vel vinam uz maneja ir atspere. Tipa centrabēdzs spēka rezultāta nerada dekopresiju, bet kad starteim jagriez (leni griezot nostaja ta ka izpludes varsts/sti paliek paverti)

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline