Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
lockhead
14. Nov 2012, 16:54#241

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


14 Nov 2012, 12:00:15 motoinstruktors rakstīja:
...semjonoff,paņem beidzot KTM service manual...sūdīgi ar angleni?
Tam gredzenam sīks nodilums jau traucē normāli strādāt,atsperītei obligāti jābūt...
Esmu mainījis,pirms tam starteris nevarēja pagriezt...

Tas manuālis ir sūds uz puļķa, salīdzinot autosu manuāļus, kur pat zābaks saprot kas un kā. Anglene ar klibo, resp, tehniskā valoda ir kkas cits. Kkad weekendā pieķeršos pie mo, vēl jau nav paša vaina atrasta, varbūt tas dekompresors nemaz nav švaks.

Offline

lockhead
19. Nov 2012, 17:18#242

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Noņēmu to dekompresoru. Dzenis aizlaidās. Ko lai dar? Mauc bez tā un gaida kad starteris atņirgsies, vai meklēs kas šim kaiš...?

Offline

zet
19. Nov 2012, 17:24#243

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

Es braucu vispar bez nekā (nav starteris, nav dekompresors). Bet tev vel rocene ir. Bet starteris ir liels bonus, ja.

Offline

lockhead
11. Dec 2012, 19:26#244

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Semjons ir lašara. Rīt saliks visu vietās un skatīsies. Ir klusa aizdoma ka epopeja ar dzeni varētu beigties ar mazu bēdu

Offline

lockhead
11. Dec 2012, 19:39#245

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


11 Dec 2012, 19:31:21 Bagars rakstīja:
Būsi, beidzot, pareizo skursteni uzlicis?

tas vēl ir atklāts jautājums.
bet pa tēmu, atklājās neprecizitātes salikšanā, kad man vasarā tajā motorā norisinājās kapusvētki dēļ izjukušā gultņa.

Offline

GUN
08. Jan 2013, 15:58#246

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

man ir dellorto kabis, iet mocic normāli, lec arī labi, manuprāt jēga kaut ko uzlabot ir tad, ja esi sasniedzis līmeni kad jaudas ir par maz, man pagaidām vairāk neprasās
p.s. ja sūdīgi lec tad varbūt vaina nemaz nav karbī, vai vienkārši vajag iztīrīt to

Offline

zazzaa
08. Jan 2013, 19:04#247

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


08 Jan 2013, 18:10:38 SemteX rakstīja:

08 Jan 2013, 15:58:14 GUN rakstīja:
man ir dellorto kabis, iet mocic normāli, lec arī labi, manuprāt jēga kaut ko uzlabot ir tad, ja esi sasniedzis līmeni kad jaudas ir par maz, man pagaidām vairāk neprasās
p.s. ja sūdīgi lec tad varbūt vaina nemaz nav karbī, vai vienkārši vajag iztīrīt to

vnk visi te runaja par mikuni ka jamaina bet delorto nebija pieminets un tpc jautaju...ta jau iet viss labi...bet auksts lec labak neka silts divainI
vajag paregulet vai nu karbi vai varstus -varbut nosedusies un uzsilstot varstam izstiepjoties varstu atstarpe ir par mazu
A delorto nomainit uz mikuni jau nebus īpaši liels uzlabojums
ja dari tad dari kartigi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7160

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Mintons
17. Feb 2013, 13:51#248

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki

caw visiem varat kads palidzet skiet ka slid lidzi sajuugs,nesmu nekads specialists un isti nesaprotu vai slid vai nee,,ir kadas pazimes pec kuram pateikt vai parbaudit vai slid lidz vai ne?
par slidesanu nojautu kad no 5gangj metu zemaka un motora apgriezieni pacēlās ar izspiestu sajuugu
un stavot uz vietas kad ieliek atruma tad ieliekas ar tādu sitoienu itka MO gribetu kautkurlekt
3.kad MO ir noslapets un ieliekot atruma un izspiezot sajūgu vinu viegli vaidzetu varet pastumt? man vins ta smagi iet ar izspiestu sajugu un 1 atruma

Offline

MIGs
17. Feb 2013, 14:05#249

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Noliec moci uz sāna, notīri smiltis utt no vāka, noņem kartera sajūga vāku, noņem kurvim augšu, izņem diskus un paksatie svai dzelzs diski ir taisni vai sametušies.

Parasti viņi sametās, ja baigi pārkarsē sajūgu ( trennē startiņus, rokā sdubļos un slidina sajūgu utt).

Ja ritīgi sametās, tad nemaz nevar atrast neintrālo uz vietas stāvot un liekot ātrumā mocis vai nu slāpst vai grib braukt uz priekšu.

-----------------

Offline

Mintons
17. Feb 2013, 14:19#250

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


17 Feb 2013, 14:05:33 MIGs rakstīja:
Noliec moci uz sāna, notīri smiltis utt no vāka, noņem kartera sajūga vāku, noņem kurvim augšu, izņem diskus un paksatie svai dzelzs diski ir taisni vai sametušies.

Parasti viņi sametās, ja baigi pārkarsē sajūgu ( trennē startiņus, rokā sdubļos un slidina sajūgu utt).

Ja ritīgi sametās, tad nemaz nevar atrast neintrālo uz vietas stāvot un liekot ātrumā mocis vai nu slāpst vai grib braukt uz priekšu.

neitralo varu atrast viegli.
un ta ir ka vins gribetu braukt bet nav tik traki ka brauc jau prom vienkarsi noraustas

Offline

lockhead
17. Feb 2013, 15:12#251

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Slīd vai ne var vēsi saprast, kad do ručkā 2. un 3. gaņģī uz laba seguma

Offline

MIGs
17. Feb 2013, 15:16#252

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es no rakstītā sapratu, ka viņam velk līdzi nevis izslīd sajūgs ?!

-----------------

Offline

lockhead
17. Feb 2013, 15:19#253

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


17 Feb 2013, 15:16:25 MIGs rakstīja:
Es no rakstītā sapratu, ka viņam velk līdzi nevis izslīd sajūgs ?!

Ja velk, ta pirmais kas jāpārbauda ir brīvkustība uz sajūga pievada asītes, imho. Un tad jau var vērt vaļā.

Offline

Mintons
17. Feb 2013, 15:41#254

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


17 Feb 2013, 15:19:01 semjonoff rakstīja:

17 Feb 2013, 15:16:25 MIGs rakstīja:
Es no rakstītā sapratu, ka viņam velk līdzi nevis izslīd sajūgs ?!

Ja velk, ta pirmais kas jāpārbauda ir brīvkustība uz sajūga pievada asītes, imho. Un tad jau var vērt vaļā.
ka tiesi tas japarbauda,kas tur jaskatas? ta asite ir tā kas iet motorā ieksā?

Offline

Mintons
17. Feb 2013, 15:44#255

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki

Iespejam ja ka velk lidzi...liekas ta itka nebutu lidz galam izspiests....kad ar 2. un 3 dod rucka lidz galam uz asfalta tad celas ratā

Offline

lockhead
17. Feb 2013, 15:51#256

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


17 Feb 2013, 15:41:38 Mintons rakstīja:
ka tiesi tas japarbauda,kas tur jaskatas? ta asite ir tā kas iet motorā ieksā?

es darītu tā:
-pie hēbeļa atlaistu trosīti gandrīz līdz galam (kādi 3 apgriezieni lai paliek)
-atlaistu pie motora troses karodziņu (atslēga uz 8mm)
-pavilktu ar roku to karodziņu uz sevi, vienlaicīgi ar skrūvgriezi pagriežot sajūga asi līdz atdurei, un pievilktu atlaisto skrūvi.

BET!!! Man šodien ir pohmels un vispār tā ir laucinieku metode, kura ir galīgi aplama

Offline

deMarco
18. Feb 2013, 09:43#257

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Neko nezinu par KTM, bet pie sajūga "vilkšanas" vainas var būt arī eļļa. Vai nu vienkārši neveiksmīgs ražotājs, vai viskozitāte par lielu... Man tā bija GSXR 1000

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Niere
18. Feb 2013, 09:50#258

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

ziemā slapjajiem sajūgiem visdrīzāk "vilkšanas" problēma var parādīties pat ar manuālī rekomendēto viskozitāti.
norāde uz šo varētu būt mainīga "vilkšanas" tendence, atkarībā no motora temperatūras. proti, uzsilis motors velk mazāk.

Online

endurists
18. Feb 2013, 09:56#259

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Feb 2013, 13:51:26 Mintons rakstīja:
caw visiem varat kads palidzet skiet ka slid lidzi sajuugs,nesmu nekads specialists un isti nesaprotu vai slid vai nee,,ir kadas pazimes pec kuram pateikt vai parbaudit vai slid lidz vai ne?
par slidesanu nojautu kad no 5gangj metu zemaka un motora apgriezieni pacēlās ar izspiestu sajuugu
un stavot uz vietas kad ieliek atruma tad ieliekas ar tādu sitoienu itka MO gribetu kautkurlekt
3.kad MO ir noslapets un ieliekot atruma un izspiezot sajūgu vinu viegli vaidzetu varet pastumt? man vins ta smagi iet ar izspiestu sajugu un 1 atruma


Parasti moto slengā "velk" un "slīd" apzīmē divus pretējus efektus.

"slīd" kad dodot virsū izslīd sajūgs - nu simptomi kā automātiskjai kārbai.

"velk līdzi" - kad līdz galam neizspiežas vai citādi neatbrīvojas sajūgs - ir grūti pastumt kad mocis ātrumā un nospiests sajūgs, vai arī grūtāk ielikt neitrālī, kad mocis ir rūcošs.

Tavā gadījumā, vispirms ieteiktu nočekot vai hēbeļa brīvgājiens nav par lielu, ja ir tad pieregulēt, lai tas būtu pavisam maz 1-2mm, pašā augšējā pozīcijā.

Ja tas nepalīdz tad, droši vien ir savērpušies, vai uzcepušies metāla starpdiski, palīdzēt var tā, ka maigi, ar smilšpappīru noslīpē nost to "glazūriņu"

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 10:38#260

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 09:56:53 endurists rakstīja:

17 Feb 2013, 13:51:26 Mintons rakstīja:
caw visiem varat kads palidzet skiet ka slid lidzi sajuugs,nesmu nekads specialists un isti nesaprotu vai slid vai nee,,ir kadas pazimes pec kuram pateikt vai parbaudit vai slid lidz vai ne?
par slidesanu nojautu kad no 5gangj metu zemaka un motora apgriezieni pacēlās ar izspiestu sajuugu
un stavot uz vietas kad ieliek atruma tad ieliekas ar tādu sitoienu itka MO gribetu kautkurlekt
3.kad MO ir noslapets un ieliekot atruma un izspiezot sajūgu vinu viegli vaidzetu varet pastumt? man vins ta smagi iet ar izspiestu sajugu un 1 atruma


Parasti moto slengā "velk" un "slīd" apzīmē divus pretējus efektus.

"slīd" kad dodot virsū izslīd sajūgs - nu simptomi kā automātiskjai kārbai.

"velk līdzi" - kad līdz galam neizspiežas vai citādi neatbrīvojas sajūgs - ir grūti pastumt kad mocis ātrumā un nospiests sajūgs, vai arī grūtāk ielikt neitrālī, kad mocis ir rūcošs.

Tavā gadījumā, vispirms ieteiktu nočekot vai hēbeļa brīvgājiens nav par lielu, ja ir tad pieregulēt, lai tas būtu pavisam maz 1-2mm, pašā augšējā pozīcijā.

Ja tas nepalīdz tad, droši vien ir savērpušies, vai uzcepušies metāla starpdiski, palīdzēt var tā, ka maigi, ar smilšpappīru noslīpē nost to "glazūriņu"
Tatad man velk līdzi nevis slid,bus jaskatas

Offline