Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
Mintons
18. Feb 2013, 10:41#261

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 09:43:19 deMarco rakstīja:
Neko nezinu par KTM, bet pie sajūga "vilkšanas" vainas var būt arī eļļa. Vai nu vienkārši neveiksmīgs ražotājs, vai viskozitāte par lielu... Man tā bija GSXR 1000

ta ari ir ka uzsilst tad vairs nav ta ka grib kkur lekt..bet laikam bus vienalga jarauj vala jaskatas jo ar izspiestu sajugu metot zemaka gangji pacelas apgriezieni

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 10:43#262

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 09:50:10 Niere rakstīja:
ziemā slapjajiem sajūgiem visdrīzāk "vilkšanas" problēma var parādīties pat ar manuālī rekomendēto viskozitāti.
norāde uz šo varētu būt mainīga "vilkšanas" tendence, atkarībā no motora temperatūras. proti, uzsilis motors velk mazāk.

ta ari ir kad uzsilst tad nelec nekur prom bet vienalga kad uzsilst tad Liekot zemaka gangji pacelas motora apgriezieni,(bet ari nevienmer)tad ir tad nav!

Offline

Niere
18. Feb 2013, 10:55#263

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


18 Feb 2013, 10:43:26 Mintons rakstīja:
ta ari ir kad uzsilst tad nelec nekur prom bet vienalga kad uzsilst tad Liekot zemaka gangji pacelas motora apgriezieni,(bet ari nevienmer)tad ir tad nav!

kādas viskozitātes eļļa salieta un kas par dzelzi?

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 11:07#264

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 10:55:11 Niere rakstīja:

18 Feb 2013, 10:43:26 Mintons rakstīja:
ta ari ir kad uzsilst tad nelec nekur prom bet vienalga kad uzsilst tad Liekot zemaka gangji pacelas motora apgriezieni,(bet ari nevienmer)tad ir tad nav!

kādas viskozitātes eļļa salieta un kas par dzelzi?

15W40 motorex LC4 620
AUksta ella vnk pastiprina to vainu kamer neuzsilst bet vaina ka tada vienalga vel ir..bus jaiet uz garzu un jasak kko darit

Offline

Niere
18. Feb 2013, 11:18#265

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


18 Feb 2013, 11:07:17 Mintons rakstīja:
15W40 motorex LC4 620
AUksta ella vnk pastiprina to vainu kamer neuzsilst bet vaina ka tada vienalga vel ir..bus jaiet uz garzu un jasak kko darit

te arī varētu būt probzas cēlonis.
15W-## noteikti nav piemērota lietošanai ziemā motocikliem. viena lieta, ka velk sajūgu, otra tāda, ka startējot šī eļļa ļoti lēni nonāk līdz virsmām. protams, ja mocis netiek turēts siltā garažā.

attiecīgi, ieteikums iepirkt 5W-30 vai 5W-40 moto eļļu un izmantot to tieši ziemas apstākļos.
esošo 15W-40, ja vien intervāls nav uz beigām, noliet un atstāt lietošanai, kad nakts temperatūra vienmērīgi būs virs 0C līdz +5C.
vasarai lietotā viskozitāte ir ok, bet ziemai vēlama vismaz viena klase zemāka.

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 11:27#266

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 11:18:45 Niere rakstīja:

18 Feb 2013, 11:07:17 Mintons rakstīja:
15W40 motorex LC4 620
AUksta ella vnk pastiprina to vainu kamer neuzsilst bet vaina ka tada vienalga vel ir..bus jaiet uz garzu un jasak kko darit

te arī varētu būt probzas cēlonis.
15W-## noteikti nav piemērota lietošanai ziemā motocikliem. viena lieta, ka velk sajūgu, otra tāda, ka startējot šī eļļa ļoti lēni nonāk līdz virsmām. protams, ja mocis netiek turēts siltā garažā.

attiecīgi, ieteikums iepirkt 5W-30 vai 5W-40 moto eļļu un izmantot to tieši ziemas apstākļos.
esošo 15W-40, ja vien intervāls nav uz beigām, noliet un atstāt lietošanai, kad nakts temperatūra vienmērīgi būs virs 0C līdz +5C.
vasarai lietotā viskozitāte ir ok, bet ziemai vēlama vismaz viena klase zemāka.
paldies!!! baigi gudrs par eļļam esi man jau visa ta problema bija rudeni un pa ziemu nebraukaju bet vnk parucinu un esmu nolemis kerties klat lai lidz sezonai gatavs...
man ir driz eļļa jamaina..kadu tu ieteiktu liet kas ir laba un nav parak darga(firmu)?? un ko tomer labak liet 10w40 vai 15W40?
P.S skola bija klade par ellam pilnigi viss un nevaru vinu vairs atrast jau kuro gadu

Offline

Niere
18. Feb 2013, 11:30#267

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

jā, vēl:
uz fikso neatrodu Morotex moto eļļu ar 15W-40 viskozitāti. neesi sajaucis eļļu pielietojumu vai viskozitāti?

vēl:
pievērs uzmanību eļļas sastingšanas punktam, kā arī, ja ir uzrādīta, viskozitātei -20 vai citā zemā temperatūrā.
uzreiz jāsaka, ka Motorex man nezināmu iemeslu dēļ tradicionāli slēpj savu eļļu specifikācijas.
attiecīgi neko nevaru komentēt par konkrētiem produktiem.

Offline

Niere
18. Feb 2013, 11:39#268

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


18 Feb 2013, 11:27:11 Mintons rakstīja:
paldies!!! baigi gudrs par eļļam esi man jau visa ta problema bija rudeni un pa ziemu nebraukaju bet vnk parucinu un esmu nolemis kerties klat lai lidz sezonai gatavs...
man ir driz eļļa jamaina..kadu tu ieteiktu liet kas ir laba un nav parak darga(firmu)?? un ko tomer labak liet 10w40 vai 15W40?
P.S skola bija klade par ellam pilnigi viss un nevaru vinu vairs atrast jau kuro gadu

paldies, paldies.

konkrētu eļļu gan Tev neieteikšu, jo cenšos pieturēties pie neitralitātes ražotāju izvēlē.
vēl jo vairāk tādēļ, ka augstvērtīgu produktu ražotāju ir gana un var būt vien runa par konkrētām eļļām.
jautā, ja esi kādu eļļu noskatījis. ja būs kas bilstams, atbildēšu.

par eļļas izvēli vari arī uzjautāt foruma biedriem diskusijā Eļļa motocikliem.

viskozitāti vasarai, ja vien nav kādas īpašas indikācijas, izvēlies pēc sava moto manuāļa.

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 11:56#269

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 11:30:56 Niere rakstīja:
jā, vēl:
uz fikso neatrodu Morotex moto eļļu ar 15W-40 viskozitāti. neesi sajaucis eļļu pielietojumu vai viskozitāti?

vēl:
pievērs uzmanību eļļas sastingšanas punktam, kā arī, ja ir uzrādīta, viskozitātei -20 vai citā zemā temperatūrā.
uzreiz jāsaka, ka Motorex man nezināmu iemeslu dēļ tradicionāli slēpj savu eļļu specifikācijas.
attiecīgi neko nevaru komentēt par konkrētiem produktiem.
jaa ir ta ella 10w40 nevis 15w40
peleka kanna ar moci virsu...drosvein persu ieksa 10w40 bet nez kadu firmu,tad jau redzes

Offline

MIGs
18. Feb 2013, 13:16#270

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - ņem vērā, ka tradicionāli KTM LC4 motoriem vajag biezāku eļļu kā citiem un motori tieši tā arī ir dizainēti. Ok ziemai protams 15w50 vai 15w60 nevajag, bet vasarā tādas ūdeņainās varētu nebūt īsti labas.
Cik ir gadijies liet šķidrās eļļas tad "uz ausi" tas motors paliek dikti skaļš un parādas lieka graboņa. Arī jauniem un labiem motoriem.
Rēķini, ka tiem ir viens no vis-visresnākajiem virzuļiem + apgriezieni relatīvi augsti priekš tāda motora.

-----------------

Offline

Niere
18. Feb 2013, 13:34#271

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


18 Feb 2013, 13:16:46 MIGs rakstīja:
Niere - ņem vērā, ka tradicionāli KTM LC4 motoriem vajag biezāku eļļu kā citiem un motori tieši tā arī ir dizainēti. Ok ziemai protams 15w50 vai 15w60 nevajag, bet vasarā tādas ūdeņainās varētu nebūt īsti labas.
Cik ir gadijies liet šķidrās eļļas tad "uz ausi" tas motors paliek dikti skaļš un parādas lieka graboņa. Arī jauniem un labiem motoriem.
Rēķini, ka tiem ir viens no vis-visresnākajiem virzuļiem + apgriezieni relatīvi augsti priekš tāda motora.

Tev taisnība.
zinu, ka šiem dzelžiem ražotājs paredzējis līdz pat ##-60. neesmu sktījis gan manuāļus, taču tajos ir visai skops apraksts par visiem apstākļiem ārpus vidēji iedomājamā.
tomēr tur noteikti jābūt norādei uz vides temperatūras pielāgojumu. visai droši, ka tāda ##-60, pat mērenā ziemā, ir absolūti nepiemērota.

attiecīgi arī ieteicu skatīt manuāli, ja runa par vasaras viskozitāti.
esmu ievērojis, ka ļautis piecepās pie viena konkrēta produkta, pat ja tam ir iepērkamas dažādas viskozitātes. tā ir kļūda.

vari pats ievērtēt, kā atšķiras 5W-30 un 20W-50 viskozitātes @0C. atšķirība 4,5 reizes. tas ir ļoti daudz. un zem 0C šī atšķirība pieaug ģeometriskā progresijā.
iedomājies, kas notiek ar ##W-60 pat ja tas ir 10W-60.

Offline

endurists
18. Feb 2013, 13:54#272

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


18 Feb 2013, 13:34:45 Niere rakstīja:

18 Feb 2013, 13:16:46 MIGs rakstīja:
Niere - ņem vērā, ka tradicionāli KTM LC4 motoriem vajag biezāku eļļu kā citiem un motori tieši tā arī ir dizainēti. Ok ziemai protams 15w50 vai 15w60 nevajag, bet vasarā tādas ūdeņainās varētu nebūt īsti labas.
Cik ir gadijies liet šķidrās eļļas tad "uz ausi" tas motors paliek dikti skaļš un parādas lieka graboņa. Arī jauniem un labiem motoriem.
Rēķini, ka tiem ir viens no vis-visresnākajiem virzuļiem + apgriezieni relatīvi augsti priekš tāda motora.

Tev taisnība.
zinu, ka šiem dzelžiem ražotājs paredzējis līdz pat ##-60. neesmu sktījis gan manuāļus, taču tajos ir visai skops apraksts par visiem apstākļiem ārpus vidēji iedomājamā.
tomēr tur noteikti jābūt norādei uz vides temperatūras pielāgojumu. visai droši, ka tāda ##-60, pat mērenā ziemā, ir absolūti nepiemērota.

attiecīgi arī ieteicu skatīt manuāli, ja runa par vasaras viskozitāti.
esmu ievērojis, ka ļautis piecepās pie viena konkrēta produkta, pat ja tam ir iepērkamas dažādas viskozitātes. tā ir kļūda.

vari pats ievērtēt, kā atšķiras 5W-30 un 20W-50 viskozitātes @0C. atšķirība 4,5 reizes. tas ir ļoti daudz. un zem 0C šī atšķirība pieaug ģeometriskā progresijā.
iedomājies, kas notiek ar ##W-60 pat ja tas ir 10W-60.




Pag pag paturpini, nespeciālistam no tabulas nekļūst skaidrs kurš ir labais gals kurš nē.

Visu ziemu nobraucu ar 15W50, nebiji īsti pareizā izvēle?

[ Šo ziņu laboja endurists, 18 Feb 2013, 13:57:33 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Niere
18. Feb 2013, 14:19#273

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

to: Endūrists

palūkoju www.ktm.com . uz sitienu neatradu tieši Tava dzelža manuāli, bet te, kā saprotu, līdzīga versija.

dīvainā kārtā secinu, ka ktm saviem klientiem piedāvā absolūti skopu informāciju par eļļām un to viskozitātēm.
ir tikai kas šāds:



attiecīgi 10W-50 rekomendēts jebkuros apstākļo, taču tā pilnīgi noteikti nav patiesība.

Offline

MIGs
18. Feb 2013, 16:56#274

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Neatminos no galvas, bet 525SX manuāli toč ir norādītas vairākas viskozitātes.
Par LC4 vēl vajadzētu ņemt vērā, ka šim motoram ir N reinkarnācijas. Precīzāk kādas 7-8.
Un jā, 690 vasarā iesaka 15w50 un 15w60.

-----------------

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 17:07#275

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki

Tatad motors ir atjaukts sajugs izjaukts--Dzelzs diski NAV saverpusies(vismaz aar aci neredz un saliekot 2.dzelzs diskus kopa ari neko nemanu...dzelzs diski neav ari apdegusi un tur nekada glazurina nav,varbut mazliet melnas svitras bet ar ne parak...kad jaucu ara tad bija ta salipuši kopa bet neko sliktu nemaniju tur..IR safocets bet nemaku ielikt bildi te...

Offline

Niere
18. Feb 2013, 17:09#276

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

to: MIG

lai vai kā, bet mo ražotāji reti kad vispār izskata lietošanas opciju zem 0C. viņu saprašanā "normāls" raideris tādos apstākļos bliež ar snowmobīli. tas tāpat kā rekomendācijas reti tiek dotas īstai Sahāras t virs +40C.

jāņem vērā, ka manuālī nav iespējams aprakstīt visas iespējamās situācijas.

optimālas viskozitātes piemeklēšana apstākļos, kad nav objektīvu mērījumu, ir savā ziņā māksla. taču mūsu platuma grādu ziema mocim vienmēr būs ārpus ražotāja redzesloka.

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 17:19#277

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki

+ vel
ar roku izspiedu sajuga karodzinu pie motora pilnigi lidz pasam galam cik vareja un ieliku atruma un kurbulejot vienalga iet uz prieksu...varbut tiesam Vainiga ir Eļļa?

Vai jega slipet tos metala diskus ja tur knapi kkadas svikas no sajuga?

Offline

lockhead
18. Feb 2013, 17:36#278

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Jāpaprovē moš eļļa labi uzsildīt un tad paskatīt, kas notiek?

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 17:37#279

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki

skatos manuāli tur ir ari atzimes kad liek sajugu,un ka dzelzs diski pareizi jaliek...mosk kads titars pirmstam ardijis un nepareizi sastelejis,jo germetika bija uz sajuga vaaka,tad drosvien ir jau ardits kadreiz

Offline

Mintons
18. Feb 2013, 17:39#280

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


18 Feb 2013, 17:36:38 semjonoff rakstīja:
Jāpaprovē moš eļļa labi uzsildīt un tad paskatīt, kas notiek?

hwz..itka rudeni braukaju tad jau bija motors darba tempratura un vng kad brauc ar kadu 2 gangi un izpiez sajugu tad vins taka negrib staties bet iet vel mazliet,bet ari ne vienmer,,vins ta ik pa laikam ta kad vinam uznaak

Offline