Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
Psihologs
19. Feb 2013, 19:25#301

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


19 Feb 2013, 10:43:23 feciic rakstīja:
Ja eļļa ir arī rāmī tad ar diviem litriem nepietiks.


Pietiks. 1.3 litri blokā un 0.6 litri rāmī. 100 grami vēl paliks ko rāmja filtrā saliet.

Offline

Niere
19. Feb 2013, 19:30#302

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


19 Feb 2013, 19:25:00 Psihologs rakstīja:

19 Feb 2013, 10:43:23 feciic rakstīja:
Ja eļļa ir arī rāmī tad ar diviem litriem nepietiks.

Pietiks. 1.3 litri blokā un 0.6 litri rāmī. 100 grami vēl paliks ko rāmja filtrā saliet.

te iraid tas, ko ktm uzskata par piemērotu un ar visiem tilpumiem.
varu iedot arī alternatīvus speceņu specus.

Offline

dropman
19. Feb 2013, 20:13#303

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Niere varētu dot savu komentāru par "eni i-Ride moto gp 10W60" kā alternatīvu ktm ieteiktajai "Motorex Power Synt 4T 10W50"

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Mintons
19. Feb 2013, 20:15#304

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


19 Feb 2013, 19:23:42 Andrs rakstīja:

19 Feb 2013, 17:57:35 Mintons rakstīja:
Vēl!!!!


KAS tas par zobratu kreisaja puse pats pedejais????
man tads nav motoraa
Tas ir balansieris,tev viņš ir izņemts.
ko vins balans'e? nekas slikts bez vina nevar notikt?

Offline

Andrs
19. Feb 2013, 20:30#305

Kopš: 13. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: enduro moci



Tas ir balansieris,tev viņš ir izņemts.
ko vins balans'e? nekas slikts bez vina nevar notikt?
Domāts,lai kompensētu vizuļa radīto disbalansu(1 cilindrs).Bez viņa nekas daudz nemainīsies-LC4 tāpat ir baigais vibrators.Daži pat speciāli ņem laukā balansieri-ātrāk uzņem apgriezienus.

-----------------
Bet nezāles jau neiznīkst!

Offline

Mintons
19. Feb 2013, 20:41#306

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


19 Feb 2013, 20:30:47 Andrs rakstīja:


Tas ir balansieris,tev viņš ir izņemts.
ko vins balans'e? nekas slikts bez vina nevar notikt?
Domāts,lai kompensētu vizuļa radīto disbalansu(1 cilindrs).Bez viņa nekas daudz nemainīsies-LC4 tāpat ir baigais vibrators.Daži pat speciāli ņem laukā balansieri-ātrāk uzņem apgriezienus.
a paldies

Offline

MIGs
19. Feb 2013, 22:20#307

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es ar Duke 1 braukāju bez balansiera, jo "tā gadijās", kad ieliku balansieri atpakāl, tad motors palika kuslāks/mierīgāks, varbūt nedaudz mazāk vibrēja. Varbūt.


-----------------

Offline

lockhead
19. Feb 2013, 22:35#308

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Īsti jēgas jau viņam nav, vismaz vizuāli vērtējot, bet reāli apdomājot, tas iespējams mazina slodzi uz kreiso pamatnieku.

Offline

Niere
19. Feb 2013, 22:49#309

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


19 Feb 2013, 20:13:40 dropman rakstīja:
Niere varētu dot savu komentāru par "eni i-Ride moto gp 10W60" kā alternatīvu ktm ieteiktajai "Motorex Power Synt 4T 10W50"

uz sitienu neatradu pietiekamu informāciju par Eni konkrēto produktu, taču neiesaku tik radikāli paplašinātu viskozitātes diapazonu - SAE 10W-60. tāda eļļa ar 10W šo 60 nav spējīga noturēt, jo satur pārāk daudz viskozitātes modifikatoru. ja kādam dzelzim tiešām rekomendēts 60mit karstajā galā, tad drīzāk jāskatās uz, piemēram, 20W-60 vai tamlīdzīgi. protams, tāda eļļa nav piemērota pat +5C temperatūrai.

verdikts:
visdrīzāk šajā situācijā nav vajadzības iespringt uz ##W-60, jo tas samazina arī motora jaudu.

Offline

motoinstruktors
20. Feb 2013, 18:29#310

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4


19 Feb 2013, 22:49:22 Niere rakstīja:

19 Feb 2013, 20:13:40 dropman rakstīja:
Niere varētu dot savu komentāru par "eni i-Ride moto gp 10W60" kā alternatīvu ktm ieteiktajai "Motorex Power Synt 4T 10W50"

uz sitienu neatradu pietiekamu informāciju par Eni konkrēto produktu, taču neiesaku tik radikāli paplašinātu viskozitātes diapazonu - SAE 10W-60. tāda eļļa ar 10W šo 60 nav spējīga noturēt, jo satur pārāk daudz viskozitātes modifikatoru. ja kādam dzelzim tiešām rekomendēts 60mit karstajā galā, tad drīzāk jāskatās uz, piemēram, 20W-60 vai tamlīdzīgi. protams, tāda eļļa nav piemērota pat +5C temperatūrai.

verdikts:
visdrīzāk šajā situācijā nav vajadzības iespringt uz ##W-60, jo tas samazina arī motora jaudu.

...motoFAVORĪTā pa lēto(7Ls/L)tiku pie MOTOREX 20W60,izmantoju vasarā-bet,divreiz bija motora problēmas...varbūt sakritība...
Pēdējos gadus izmantoju tikai PUTOLINE(attiecīgi markai,modelim ieteikto)gan vasarā,gan ziemā-braucu,kad ārā siltāks par -10...viss OK

Offline

Niere
20. Feb 2013, 18:39#311

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


20 Feb 2013, 18:29:59 motoinstruktors rakstīja:
...motoFAVORĪTā pa lēto(7Ls/L)tiku pie MOTOREX 20W60,izmantoju vasarā-bet,divreiz bija motora problēmas...varbūt sakritība...
Pēdējos gadus izmantoju tikai PUTOLINE(attiecīgi markai,modelim ieteikto)gan vasarā,gan ziemā-braucu,kad ārā siltāks par -10...viss OK

tad atļaušos iekopēt šodienas vēstījumu no eļļu diskursa. moš noder:

20 Feb 2013, 11:16:23 Niere rakstīja:
Tā kā pēdējā laikā manu aktualizējamies zemo temperatūru viskozitāšu tēmu, iemetu Youtūbī informatīvu video.

Kaut arī atainota diferu eļļas uzvedība, motoriem tas tikpat aktuāli.
Lai saprastu SAE viskozites klašu salīdzinājumu starp transmisiju un motoru eļļām, te diagramma:



kā redzams, 75W-## pielīdzināms 5W-##, bet 80W-## aptuveni 20W-##.
no tā varat tuvināti redzēt, kas zemā temperatūrā notiek ar, piemēram, 20W-50 eļļu. Iedomājieties, ka tādu mega viskozitāti jāizspiež pa eļļas kanāliem.
domāju, ka skijoringotājiem aktuāla tēma, jo, kā saprotu, ziemā zemāku viskozitāti neviens necenšas izmantot.


Offline

Mintons
20. Feb 2013, 23:05#312

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki

HELP please!!!!
Iznemu statoru no aizdedzes vacina un ielieku atpakal un nav vairs pareiza aizdedze
ir atzime ka vacinam jabut pret bloku bet tas stators vel regulejas pa pasu vaku(nezinaju citadak nebutu veris valjaa...ka lai uzregule atpakal to statoru???
zinu ka rotora ir punktins pret statora svitrinu jabut bet nezinu ka taja bridi aizdedzes vakam jabut...ka to aizdedzi regulet/?

Offline

GUN
21. Feb 2013, 09:25#313

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

kārtīgi noprecizē modeli, gadu, sameklē remonta manuāli un RŪPĪGI izlasi kas tur rakstīts

Offline

Mintons
21. Feb 2013, 11:05#314

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


21 Feb 2013, 09:25:46 GUN rakstīja:
kārtīgi noprecizē modeli, gadu, sameklē remonta manuāli un RŪPĪGI izlasi kas tur rakstīts

es skatijos manuāli,tur itka ir ka liek bet tur nav precizi pateikts..tur ir ka aizgriez lidz galam pa labi un tad griez atpakal lidz ierauga markejumu kkada skirba..izskatas ka vini nav lielu uzmanibu tam pieversusi ka perfekti jauzliek,,varbut nav tik traki...UN ka var zinat ka tam rotoram jastāv kad liek virsu aizdedzi(par to tur nekas nav teikts...ja zinatu ka tiesi precizi jastav rotoram tad varetu kko meginat...

Offline

GUN
22. Feb 2013, 15:56#315

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

vēl jo projām nav skaidrs par kādu aizdedzi konkrēti iet runa, ir dažādi varianti, bet pa manam šķiet ka statoru nemaz nevar nepareizi iebāzt vākā un tajā caurumā, kas aizkrūvēts ar korķi, vajadzētu rēgoties tai metkai, kas uz statora un attiecīgi pieskrūvējot vāku pagrozot pa labi vai pa kreisi, vajadzētu redzēt metku uz rotora, pārējais kā papīros rakstīts

Offline

GUN
22. Feb 2013, 16:02#316

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC


[ Šo ziņu laboja GUN, 22 Feb 2013, 16:05:59 ]

Offline

motoinstruktors
22. Feb 2013, 16:28#317

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4


20 Feb 2013, 23:05:05 Mintons rakstīja:
HELP please!!!!
Iznemu statoru no aizdedzes vacina un ielieku atpakal un nav vairs pareiza aizdedze
ir atzime ka vacinam jabut pret bloku bet tas stators vel regulejas pa pasu vaku(nezinaju citadak nebutu veris valjaa...ka lai uzregule atpakal to statoru???
zinu ka rotora ir punktins pret statora svitrinu jabut bet nezinu ka taja bridi aizdedzes vakam jabut...ka to aizdedzi regulet/?

...uztaisi bildi-Tavu jautājumu grūti saprast...
Aizdedzes nolasītājam jābūt noteiktā attālumā no rotora(magnēta) izciļņa...kas vēl?

Offline

Mintons
22. Feb 2013, 20:09#318

Kopš: 17. Feb 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Kawasaki


22 Feb 2013, 15:56:02 GUN rakstīja:
vēl jo projām nav skaidrs par kādu aizdedzi konkrēti iet runa, ir dažādi varianti, bet pa manam šķiet ka statoru nemaz nevar nepareizi iebāzt vākā un tajā caurumā, kas aizkrūvēts ar korķi, vajadzētu rēgoties tai metkai, kas uz statora un attiecīgi pieskrūvējot vāku pagrozot pa labi vai pa kreisi, vajadzētu redzēt metku uz rotora, pārējais kā papīros rakstīts
Aizdedze ir SEM menajam motoram...pa aizdedzes vaku stators ari regulejas...es jau uzreguleju,laikam ir apmeram pareizi..

Offline

SemteX
31. Mar 2013, 13:19#319

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


22 Feb 2013, 20:09:42 Mintons rakstīja:

22 Feb 2013, 15:56:02 GUN rakstīja:
vēl jo projām nav skaidrs par kādu aizdedzi konkrēti iet runa, ir dažādi varianti, bet pa manam šķiet ka statoru nemaz nevar nepareizi iebāzt vākā un tajā caurumā, kas aizkrūvēts ar korķi, vajadzētu rēgoties tai metkai, kas uz statora un attiecīgi pieskrūvējot vāku pagrozot pa labi vai pa kreisi, vajadzētu redzēt metku uz rotora, pārējais kā papīros rakstīts
Aizdedze ir SEM menajam motoram...pa aizdedzes vaku stators ari regulejas...es jau uzreguleju,laikam ir apmeram pareizi..

Motora blokā var ieskrūvēt klokenei specialu noblokejosu skrūvi kura noblokes klokeni TDC punktaa un tad uzregulē aizdedzi:P tas ka stators stav vākā ir vng,galvenais ka atzimi redz taja caurumaa...ta skruve drosvien dargi maksā prieks skrūves bet pats jau ari drosvien var uztaisiit

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

feciic
03. Apr 2013, 13:28#320

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Kādam varbūt ir LC4 eļļas sūknis uz andeli?

Offline