Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārijas ar moto
Autors | Ziņojums |
rex_saugerty | | Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
| nu man TA tikai pateica, ka aizmugure nestrādā. jo godīgi teikšu nelietoju. bet neapstrīdu, ka panikas bremzēšanā pakaļa gan jau kādu labumu dos. bet tajā pašā laikā man tikai priekšu lietojot sanāk nobremzēt ārāk nekā čoms ar savu F2, gandrīz nobloķējot aizmuguri.
viss ir kā pierod braukt un kas par moci
----------------- patīk gudri dir*t | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'
| Pārsēžoties no kombinētajām bremzēm (VFR) uz nekombinētajām (FJR) daudz strjomnāka braukšana. Neesmu es Rossi, kas pie 2xxkmh liekot pa nažiem, pielieto pakaļu lai labāk ierakstītos elkonī. ikdienas braukšanā kombinētā sistēma ir daudz muļķudrošāka, ar VFR nekad nekādu problēmu nebija liekot pa nažiem, savukārt ar tagadējo FJR Yamaiku šis tas ir jāapgūst. | Offline | | |
QQlis | | Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Nu gāžot pa asfaltu es arī neredzu problēmu, mazāk ir ar galvu jādomā bremzējot, bet smadzene atrofējas līdz ar to! Man problēma rodas tajā brīdī, kad ir braukšana kaut vai pa granteni - tur bišķiņ vairāk uzspied pakaļbremzi un arī priekša aiziet slīpi, par kaut kādiem dubļiem nemaz nerunājot... tas ir tas kas pietrūkst/traucē, ka nevar pakaļu slidināt nesabloķējot priekšu. Nemaz nerunājot par pazīmēšanos kā senos laikos ar ričuku apmetot ripā bremzējot ar pakaļu!
Šis ir tāpat kā palīg sistēmas auto pretizslīdēšanas utt - ļoti palīdz tiem, kas relatīvi slikti vada auto un nejūt transportu, ja to lietu pieprot, tad šāda sistēma traucē arī savākties... Ar autiņu uz slidena ceļa līkumā dabūju uzmest pirueti, viss tikai dēļ tā, ka drošības sistēma neļāva iebērt gāzīti līkumā, lai ar vikmi varētu izlīdzināt, beigās piruete un dusmas, nebūtu sistēma būtu iedevis mizā un izietu kā lielais no situācijas... Bet tas viss ir relatīvs...[ Šo ziņu laboja QQlis, 08 Jun 2016, 10:51:53 ]
----------------- | Offline | | |
|
damn | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 857
Braucu ar: Honda TRX400EX
|
08 Jun 2016, 10:30:40 Atrix rakstīja:
Protams, galvenā bremzēšana ar priekšas riteni, bet kamēr aizmugurējai riepai ir vismaz kaut kāda saķere ar asfaltu, aizmugures bremze palīdz apstāties ātrāk Čoperim aizm.bremzei lielāka nozīme, baikam- minimāla.
Pagājušogad BE kursos, teorijas paužu diskusijās, viens lielīgs Goldwing braucējs ar centās iestāstīt, ka galvenā bremze esot aizmugurei (neatkarīgi no moča)
| Offline | | |
jegx | | Kopš: 13. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 204
Braucu ar: Kawasaki ZX600R
|
08 Jun 2016, 09:35:47 MartinsR rakstīja:
šorīt Lokomotīves ielā viens Bandīts bij avarējis.
par laimi motobraucējam viss kārtībā, cik aprunājos ar viņu, tikai plecs apdauzīts. škrobe par to ka moto vien pirms 2 nedēļām dabūjis.
vārdusakot velosipēdists labā hodā neatmetoties maucis pāri gājēju pārejai, viņš licis moci pa bremzēm, pakaļa izslīdējusi, un rezultāts bildē
bet labi ka ir 3 liecinieki, tad jau lieta atrisināsies. ieteicu nākamo moci ņemt ar ABS, jo ekstremālā situācijā bremzēšanas spēku ir grūti kontrolēt, parasti sažmiedz pilnu hēbeli, tāpēc arī rati sabloķējās. abs šo kļūdu būtu izvilcis gan jau.
Motociklistam ieteiktu savlaicīgi sazināties ar cietušo un vienoties un mēģināt iztikt bez sarežģītiem procesiem. A liecinieku padarīšana ļoti nosacīta. Pēc pusgada atsaucās labi ja 1 no 3. Bet uz tiesu to vienu bez piebarošana neaizvilkt. Un tad, ko tieši viņš redzēja? Motocikls brauca pa ielu un velosipēds pāri gājēju pārejai ? | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
| Endūrim ir tāda PRO funkcija, ar kuru var atslēgt visas elektronikas un integrēto bremzi. Tad esi tikai Tu un mo
-----------------
| Offline | | |
QQlis | | Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
|
08 Jun 2016, 10:49:49 damn rakstīja:
08 Jun 2016, 10:30:40 Atrix rakstīja:
Protams, galvenā bremzēšana ar priekšas riteni, bet kamēr aizmugurējai riepai ir vismaz kaut kāda saķere ar asfaltu, aizmugures bremze palīdz apstāties ātrāk Čoperim aizm.bremzei lielāka nozīme, baikam- minimāla.
Pagājušogad BE kursos, teorijas paužu diskusijās, viens lielīgs Goldwing braucējs ar centās iestāstīt, ka galvenā bremze esot aizmugurei (neatkarīgi no moča)
Gan jau ka īsts mocis ir tikai čopers vai klaviere, kam tiešām priekšējās bremzes ir viena no ātrākājām receptēm kā novilkt uz muti... (nezinu vai tiešām tā ir, bet pieņemu, ka tuvu taisnībai jābūt, ņemot vērā svara sadalījumu un dakšas/rāmja ģeometriju).
----------------- | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
08 Jun 2016, 10:21:09 UgunsX rakstīja:
08 Jun 2016, 10:00:42 kidd rakstīja:
kā to var dabūt gatavu? vai nu baigais nazis, ka ar abiem ratiem bremzē, vai nu mopedka advancēta, kur pakaļa arī bremzējas kopā ar priekšu [ bet tad teorijā pakaļai nevajadzētu izslīdēt] , vai arī primārā versija, ka nemāk lietot priekšējās bremzes un metis pa mēmajiem ar pakaļbremzi. Dīvaini. Bet nu gadās
Kas tur dīvains, vai tad tu bremzē tikai ar priekšu ja mopēdu vajag fiksi mierā dabūt? Tad jau nav brīnums ka esi savulaik regulāri uz muti maucies Bet, ja nopietni, tad ir tak pilnīgi normāli bremzēt ar abām bremzēm. Ja sanāk ar aizmugurējām pārcensties, tad tas, pa lielam, ir tikai dēļ paša nolaidības, ka neesi pirms tam kādā laukumā izmēģinājis un patestējis kur tā robeža ir.
ahujeķ tik gudrs, ka pat irst nevar pasūtīt es uz muti noliku ne jau tapēc, ka lietotu bremzes specifiski, bet tapēc, ka bailēm ir lielas acis - priekšējo hēbeli pārspiedu. 2x . 2x noliku uz acīm, jo ņēmu līkumu ar celīti , kaut riepas nebija uzsilušas. Vairāk kritis neesmu. Neesmu gājis pie Spaidera uz bremzēšanas kursiem, tapēc nemācēšu un negribēšu komentēt par "pareizu" bremzēšanu. uz sausa asvalta es lietoju tikai priekšējās bremzes. Ir bijis , ka slīd ārā, bet esmu savācies. Tiesa gan - 1x uz tā sausā asvalta bija smiltis un bedres, kuras nevarēja pamanīt. Otrā reize bija 333 ovālā, kad Goblins izdomāja nolīst no trases nogriežot trajektoriju brutāli. Pakaļējās bremzes piespiežu uz šaubīgiem ceļiem vai tad, kad līst lietus. | Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 605
Braucu ar:
| Labi, labi, necepies, neuztver tik nopietni | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| Sen jau esmu aizmirsis, ko nozīmē cepties par komentāriem interneta vidē | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| ar iepriekšējo bmw bez abs vienreiz uz bāņa sanāca nodod pa mēmajiem ar priekšējo bremzi pie kādiem 120, brīnos, kā nekas nenotika - tikai uzvilku strīpu uz asfalta (neredzēju, bet gan jau) un uzkūpināju gumiju (redzēju un jutu dūmus). Tā kā bmw priekšējā dakša bremzējot nenirst iekšā štokos, bet paliek +/- līmenī, arī nepārlidoju pāri stūrei. Pēc sekundes atlaidu bremzi un braucu tālāk.
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ar kaaju pret riteni
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: KTM Duke 790
|
08 Jun 2016, 14:47:27 mexa rakstīja:
ar kaaju pret riteni
labāk esot ar zolēm pret asfaltu, tikai kārtīgi jāpiespiež
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
rex_saugerty | | Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
| ar ātrumiem neder?
----------------- patīk gudri dir*t | Offline | | |
Armis | | Kopš: 21. Mar 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 74
Braucu ar: Ižu/Emku/HonduCB750/Z1000
| Uz Krastenes pretī zivju paviljonam policija, ātrie un mocīc ar nošķiltu purnu uz pekas stāvēja. Bij sācis līt ... baigi slidens gan jau ka
----------------- Baikera galvenā bagātība meklējama starp kājām. | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 11. Jun 2009
Ziņojumi: 731
Braucu ar:
| ikdienā uz asfalta es ar priekšejām + bišķi pakaļējām bremzēju, bet atzīsos, ka tad, kad priekšā kāds ir izgriezis, es automātā ar visu spēku instinktivi esmu spiedis pakaļējās,par priekšējām tik pēc kādas nepilnas sekundes atcerējies.. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
08 Jun 2016, 14:47:27 mexa rakstīja:
ar kaaju pret riteni
Zvanot Goblinam bieži vien dzirdams fonā-Nu cik var teikt,nebremzēt ar kājām! | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Nu kad jau visi spamo, tad es ar... Bremzēju vispirms ar priekšu, tad laideni, ar izjūtu ņemu klāt aizmuguri. Lai aizmugure nebloķētos tik ātri, lieku aizmugurē parastos (minerālos) bremžu klučus. Un vēl- braucot ar pasažieri, aizmugure bremzē ievērojami labāk... | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Jun 2016, 21:54:11 Huligaans rakstīja:
ikdienā uz asfalta es ar priekšejām + bišķi pakaļējām bremzēju, bet atzīsos, ka tad, kad priekšā kāds ir izgriezis, es automātā ar visu spēku instinktivi esmu spiedis pakaļējās,par priekšējām tik pēc kādas nepilnas sekundes atcerējies..
Tas ir sasodīti bīstams gājiens tā darīt, jo var moci sanest šķērsām un tad jau - kak karta ļažet , es šitādā versijā ar jawa savus metrus 15 pa asfaltu nošļūcu, kad priekšējais nometa pa nažiem lietus laikā, sanāca karuselis tik ātri, ka pat nobīties nepaguvu
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1285
Braucu ar: honda 600 un 125
| piekrājiet mocim ar abs | Offline | | |
|
|