tak neko nemaksā tie mopēdi ar abs. ir divi varianti, vai piekrāt skilu, vai piekrāt priekš abs es pagaidām ar otro bet sūdi sanak, kad nav ne skila ne abs
[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 09 Jun 2016, 01:22:28 ]
08 Jun 2016, 21:54:11 Huligaans rakstīja:
ikdienā uz asfalta es ar priekšejām + bišķi pakaļējām bremzēju, bet atzīsos, ka tad, kad priekšā kāds ir izgriezis, es automātā ar visu spēku instinktivi esmu spiedis pakaļējās,par priekšējām tik pēc kādas nepilnas sekundes atcerējies..
Tas ir sasodīti bīstams gājiens tā darīt, jo var moci sanest šķērsām un tad jau - kak karta ļažet , es šitādā versijā ar jawa savus metrus 15 pa asfaltu nošļūcu, kad priekšējais nometa pa nažiem lietus laikā, sanāca karuselis tik ātri, ka pat nobīties nepaguvu
Man gan liekas ka viss pareizi izdarīts. ar nospiesto pakalejo noslogo mocim nedaudz priekšu un tad spied priekšejās bremzes cik nu tur. Galvenais nenobloķēt pakalu kad tā piepacelsies, tajā brīdi var vispar atlaist pak. bremzi. Cik nu man ir bijis ka bloķejas pakaļa, nekas traks nenotika, vnk nepatīkami ka sanes un viss
Ko te var ņemties ar to ABS.
Ar ABS jau braucu 8 gadus un pa visu šo laiku tikai vienu reizi ekstrēmā situācijā iespējams glāba līkumā uz asfalta.
Ja nostrādā ABS, tad kaut kas ir izdarīts nepareizi, jāmācās bremzēt.
09 Jun 2016, 08:48:58 apophis rakstīja:
Ko te var ņemties ar to ABS.
Ar ABS jau braucu 8 gadus un pa visu šo laiku tikai vienu reizi ekstrēmā situācijā iespējams glāba līkumā uz asfalta.
Ja nostrādā ABS, tad kaut kas ir izdarīts nepareizi, jāmācās bremzēt.
Airbags jau ar izšauj tikai tad, kad kaut kas ir sanācis nepareizi, iespējams, Tev nenormāli paveicās tanī dienā.
Kad kokvedējs man uztaisīja šlakbaumu, iespējams, ABS būtu palīdzējis.
Tas ir sasodīti bīstams gājiens tā darīt, jo var moci sanest šķērsām un tad jau - kak karta ļažet , es šitādā versijā ar jawa savus metrus 15 pa asfaltu nošļūcu, kad priekšējais nometa pa nažiem lietus laikā, sanāca karuselis tik ātri, ka pat nobīties nepaguvu
Nu, nu. Lietus laikā izslīdot priekšējām nokritīsi daudz ātrāk, nekā ar pakaļējām.
Vispār jau tāds vasaras lietutiņš normālu moci ar normālām riepām (tourance u.tml. enduroveidīgajām) praktiski neietekmē. Atmetiet to niķi mīzt un taupīt savus glaunos pļerdakus un izbrauciet ielās pa ziemu, pa sniegu - uzreiz būs skaidrs, kā vajag un kā nevajag bremzēt
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!
Vakar Jūrmalā uz galvenās štrāses, kur pagrieziens uz Dzintaru koncertzāli, ap pus 11 vakarā redzēts dīvains skats - mocīts krustojumā uz sāniem pie apmalēm, divas ceļu policijas ekipāžas + kriminālistu busiņš, kuram aizmugurē stāv rokudzelžos saslēgts raiders baltā kombī ar ķiveri galvā...
09 Jun 2016, 09:59:24 akasiko rakstīja:
aizmugurē stāv rokudzelžos saslēgts raiders baltā kombī ar ķiveri galvā...
gan jau kaut ko nogrēkojies bija..
šorīt Dārzciema ielas Lukoilā piebraucu pie sūkņa, sākšu pildīties kā ierasts, a babulis māj un bļauj no kases lodziņa - "mužčina, pered zapravkoi nado..." - pirmkārt, aizrādīju, ka jālieto valsts valoda, otrkārt pēc sarunas noskaidrojās ka pēdējās nedēļas laikā vairāki egoni ar moci ir uzpildījušies un paņēmuši vagu.
Tāpēc tagad tur priekš moto uzpildes- priekšapmaksa, vismaz kādu laiku
[ Šo ziņu laboja MartinsR, 09 Jun 2016, 10:14:34 ]
09 Jun 2016, 09:59:24 akasiko rakstīja:
Vakar Jūrmalā uz galvenās štrāses, kur pagrieziens uz Dzintaru koncertzāli, ap pus 11 vakarā redzēts dīvains skats - mocīts krustojumā uz sāniem pie apmalēm, divas ceļu policijas ekipāžas + kriminālistu busiņš, kuram aizmugurē stāv rokudzelžos saslēgts raiders baltā kombī ar ķiveri galvā...
noteikti nē. tajā krustā vajadzēja pa labi. 200m un stacija. pāri sliedēm un esi uzreiz prom no CP. lai atrautos uz ceļa vajag stipri vairāk skilu un veiksmi.