Arī tad, ja cietušajam nebija OCTA? Tad sanāk, ka vainīgajam nekas nebūs jāmaksā, kaut kas te neiet kopā...
Pardon, zemāk palasot viss tapa skaidrs, vēl jautājums, cik ilgi policija patur močus pie sevis tipa ekspertīze, un vēl no kā prasīt, ja moči policijas stāvlaukumā tiek glabāti zem klajas debess, pat tenta nav... Gadījumā, ja pēcāk elektronika sāks gļukot?
19 Jul 2016, 15:52:31 mikrefons rakstīja:
Šajā gadījumā būs darīšana ar Latvijas trasnportlīdzekļu apdrošināšanas biroju (LTAB),
kas visus zaudējumus piedzīs no tā kuram nebija apdrošināšanas.
Zinu vienu kadru kurš katru mēnesi maksā 50EUR jau kādus 5 gadus un noteikti kādus 10 vēl maksās. Apdrošināties vajag obligāti!
19 Jul 2016, 15:40:20 Bullis rakstīja:
Un kā ir gadījumā, ja cietušajam nav OCTA, vainīgās puses apdrošinātājs tik un tā sedz izdevumus, kas radušies CSN?
19 Jul 2016, 09:19:47 mexa rakstīja:
jā, kapeikas piemaksā un tavs drošeklis pats iet mūļus sist
Es vēlreiz saku: nav ko sist, ja nav noformēts protokols, kurā minēti visi zaudējumi. Saskaņotais vienkārši tam nav paredzēts. "Baltā" tā arī pateikuši.
Kā tur juridiski pareizi? Bojāta trešās personas manta vai kā tur...
HUĻIganam tak būtu jāzin!
tu varbuut pat noticeeji ka ies reaali kauties? te doma viena, peerc pie droshinaataaja kas tev liekas ok un labi atmaksaa(man IF patiik) un neraizejies ka otraa pusee buus Balta, vai leishi... nekas cits te nav aprunaats kaa piem octa nebuushana
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Oho, atkal kautinsh, laikam vechiem mochi saplisa
Par OCTA,
Ja cietusham nav OCTA - dodamies pie vainigas puses apdroshinataja. Protams bus jasamaksa sods ja bija izsaukta policija. Labak taja bridi uzzvanit savam brokerim (ja ir iespeja). Kartojas 5 minushu laika.
Ja CSN gadijuma Tavam ekipam, koferiem telefoniem utt pizdec, tad visticamak ta nav viegla avarija un Tevi pakos uz slimnicu uz parbaudem. Nevajag telot iron manu\womanu un atteikties. Tiks izsaukta policija jo tika nodariti miesas bojajumi. Tie visu nofoches. Pafoche ari pats. Ja pec kritiena Tev sanaca piemizt bikses (visi cilveki esam) un nospraga telefons. Dodamies pie dileriem vai vnk servisiem dabut defektacijas aktus kur tiks attelots, ka iekarta nospraga delj "water damage". Turpinam krat chekus.
Talak visus chekus iesniedzam vainigas puses apdroshinatajam. Iesnieguma ari noradam visas iekartas / mantas kas saplisa ar attiecigiem defektacijas aktiem. Jo zinamak kantoris, kas veica defektaciju jo labak.
Apdroshinatajs apskatisies, cik maksas Tavs verkis SS-ka, noskaitis utilizacijas ieguvumu un piedavas Tev xx EUR. Slimnicas izdevumus ari kompenses.
P.s. Par atriem un slimnicam - dabusiet normalas parbaudes gaidot nevis 1.5 gadu rinda, bet 1.5 stundu. Cietushos uz tomografijam un rentgeniem steidziga karta ved. Tas, ka dulls - to visi zin, bet ta dabusi zinat ka ne tikai dulls, bet ari audzes nav. Nu un sleptas traumas ari neviens neatcela.
[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 19 Jul 2016, 22:31:54 ]
----------------- Life is hard and then your warranty expires
19 Jul 2016, 22:27:02 hopper_offlinus rakstīja:
Oho, atkal kautinsh, ...
Par OCTA,
Ja cietusham nav OCTA - dodamies pie vainigas puses apdroshinataja. Protams bus jasamaksa sods ja bija izsaukta policija. Labak taja bridi uzzvanit ...
varbūt ir jēga pateikt, ka ne visos gadījumos jāmaksā sods, bet gan tikai tajos, ja bez OCTA piedalījies satiksmē.
Tev taisniba, varetu ari gadities ta, ka kads ieparkojas Tava aparata kamer tas stav uz trotuara (vai ari Tu to biji stumis pa to pashu trotuaru), tad, protams - nekadu sodu vienalga ir tam apdroshinashana vai ari tas vispar registrets
----------------- Life is hard and then your warranty expires
Es drošinos IFā.
Un izmantoju iespēju visu kārtot pie sava apdrošinātāja.
Jau kādu laiku ir tāds opšens - nevis ķert rokā vainīgā drošinātāju, bet iet pie sava un tas tad skaidrojas.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
20 Jul 2016, 08:48:42 Niksons rakstīja:
Es drošinos IFā.
Un izmantoju iespēju visu kārtot pie sava apdrošinātāja.
Jau kādu laiku ir tāds opšens - nevis ķert rokā vainīgā drošinātāju, bet iet pie sava un tas tad skaidrojas.
20 Jul 2016, 08:48:42 Niksons rakstīja:
Es drošinos IFā.
Un izmantoju iespēju visu kārtot pie sava apdrošinātāja.
Jau kādu laiku ir tāds opšens - nevis ķert rokā vainīgā drošinātāju, bet iet pie sava un tas tad skaidrojas.
Es atkal paļaujos uz dievu, un nedrošinos vispār
OCTA
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Bildēs ļoti acīmredzami izpaužas cilvēka psiholoģiskais iespaids.
Ja Tu skaties uz šķērsli, tad visdrīzāk iebrauksi tajā.
Pašam ik pa laikam arī sev jāaizrāda, ka jāskatās uz turieni, kur vajag izbraukt, nevis uz šķērsli.
Fig viņu zina vai hondists varēja vēl zemāk saguldīt braucamo. Noteikti bremzes arī bija līdz maximumam nospiestas.
Šajā gadījumā skatiens maz ko mainītu, ātrums pirms līkuma gan.
20 Jul 2016, 13:48:38 kristaps rakstīja:
Bildēs ļoti acīmredzami izpaužas cilvēka psiholoģiskais iespaids.
Ja Tu skaties uz šķērsli, tad visdrīzāk iebrauksi tajā.
Pašam ik pa laikam arī sev jāaizrāda, ka jāskatās uz turieni, kur vajag izbraukt, nevis uz šķērsli.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Tāpēc vajag braukt uz trasi un mācīties krāmēt līkumos, jo pēc sēdpozīcijas var redzēt, ka hondists to nejēdz, kā arī mācēt izvērtēt ar kādu ātrumu jāieiet līkumā, lai to varētu arī izbraukt
P.S. Hondistam vajag uzlikt maksimāli lielu sodu, tas noteikt viņu padarīs par labāku braucēju, esmu par to 100% pārliecināts
Pēc 4.kadra spriežot tas VFRa iznīcinātājs bez nepareizas sēdpozīcijas un trajektorijas izvēles,pie kuras tik vai tā būtu iespējams izbraukt līkumu bez frontālās sadursmes, tomēr tika nospiedis bremzes, jo mo ir manāmi iztaisnojies vertikāli,atšķirībā no sākuma kadra un moto guldījuma leņķa. Laika intervāls starp kadriem ir pietiekami mazs un psiholoģiskais faktors spiest pa bremzēm ir daudz ticamāks nekā vnk gāzes grifa atlaišana, ātruma zaudēšana un moto pašiztaisnošanās dēļ ratu žiroskopiskā efekta......lai jau Spiders un vai RGX te pakomentē kā speciālisti.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Abiem diviem hardly moveriem ekips arī piemeklēts tāds, lai traumas būtu maksimālās iespējamās, čaumala - openface, maika, džinsas, kurpītes, kur dirsā ellē šitādā paskatā uz moča.