Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārijas ar moto
Autors | Ziņojums |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Protams drīkst. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
30 Jul 2016, 22:54:41 cbx650e rakstīja:
Nu man taa liekas ka 100% vainu piesies mocistam , jo cik zinu tad noteikumoe nekur nav rakstiits kad starp masinaam driikst braukt.
Tas taapat kaa vienvirziena ielaa ja brauc atpakalgaitaa ( Araa no staavvietas piemeram ) tad ja kas notiek tas vainiigs tas kursh brauca atpakalgaitaa.
Ne sū*a, parakājies avotos, sapratīsi, ka mo vispār nav joslu veidojošs TL. Un galvenais, ka aizliegts atvērt autosa duravas, nepārliecinoties par drošību. Atbild ja ne vadītājs, tad īpašnieks.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Nu es nekur nerakaashos . Tiesibas liku 1979 dadaa. Cik zinu toreiz nedriksteeja .
Nu bet LV jau visko var ko normalaa eiropaa nedriikst, piemeeri
1) 125 ccm moci ar B tiesibaam braukt, citur vajag A1
2) uz ietves parkot , daudz kur citur nedriikst
3) tagad uzzinaju ka mocis nav TL un kustiba par joslaam nav jaievero !!!!!
Interesanti cik liela ir " drosha distance " kad brauc starp joslaam ??????
Vismaz rietumeiropaa velosipeedistu driikst apbraukt kad var ietureet 1,5 metru distanci,citaadi eksaamenaa izkritiisi kaa likts. Tad jau arii iznaak kad starp mashinaam uun joslaam driikst braukt ja ir uz katru pusi 1,5 metrs un veel mocha platums tas buutu vismaz 4 metri. | Offline | | |
|
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
31 Jul 2016, 00:24:06 cbx650e rakstīja:
Interesanti cik liela ir " drosha distance " kad brauc starp joslaam ???
Te runa iet par intervalu ne par distanci. Ja bija domats intervals, tad 0,5m būs pietiekoši ja abrauc nekustīgu škersli pie max atļauta ātruma.
P.s.Cipars 0,5m nemts no apdrošinatāju metodiskajiem norādijumiem[ Šo ziņu laboja Next, 31 Jul 2016, 00:58:29 ] | Offline | | |
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Taatad tavs "droshais intervaals" sanaak 2x0,5 metri un veel + 1metrs motocikls kaut kaa sanaak 2 metri starp mashinaam un nevis 1,1 metrs. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
31 Jul 2016, 01:14:25 cbx650e rakstīja:
Taatad tavs "droshais intervaals" sanaak 2x0,5 metri un veel + 1metrs motocikls kaut kaa sanaak 2 metri starp mashinaam un nevis 1,1 metrs.
Mans? Ne, ne, nekada gadijumā! Es savu drošu intervālu mēru ar acumēru un tas mainās atkarībā no ātruma, tl gabarītiem un virzieniem | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Ja kādam vajag mērvienības drošuma vērtēšanai, tad labāk lai nelien. Iztēli vajag darbināt - sākot ar streipuļojoša velosipēdista projekciju uz asfalta, līdz pat čujam, cik mašīnas dienā izlien no tuvējā D.B. kooperatīva celiņa, neskatoties abos virzienos.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
xcio | | Kopš: 21. Oct 2015
Ziņojumi: 101
Braucu ar:
|
31 Jul 2016, 02:21:09 vlkpc rakstīja:
Ja kādam vajag mērvienības drošuma vērtēšanai, tad labāk lai nelien. Iztēli vajag darbināt - sākot ar streipuļojoša velosipēdista projekciju uz asfalta, līdz pat čujam, cik mašīnas dienā izlien no tuvējā D.B. kooperatīva celiņa, neskatoties abos virzienos.
Ar masinu sudigi izlist, lai klo reszetu abos virzienos it ipasi ja autosi aaparkoti uz krostojuma, tad vismaz 1m jaizlien uz ceļa. Tas ka galvenais ceļš nenozime ka var braukt acim ciet, vienmēr jabūt uzmanīgam. | Offline | | |
sciroco | | Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
| Viedokļi daļās Kādam ir reāla pieredze? | Offline | | |
Andriis | | Kopš: 05. Jul 2014
Ziņojumi: 26
Braucu ar: Yamahu
| Reku jums PDF kur var atrast visas atbildes:
https://www.ltab.lv/wp-content/uploads/2011/03/6628.pdf
Lai ne visu, kaut kad tieši skatījos par šo tēmu, bet par durvju atvēršanu neatradu. Lai gan situācijā kad atver durvis priekšā braucošam velosipēdistam autovadītāja vaina ir 100%.
Bet tā braukšana starp rindām tāds slidens jautājums. Situācija 101 lpp ir psc, vienmēr esi vainīgs tu. Jo braukšana starp rindām tiek traktēts kā "rupjšs pārkāpums" Lai gan protams maukt starp rindām uz 50 nav īpaši gudri.
30 Jul 2016, 22:54:41 cbx650e rakstīja:
Tas taapat kaa vienvirziena ielaa ja brauc atpakalgaitaa ( Araa no staavvietas piemeram ) tad ja kas notiek tas vainiigs tas kursh brauca atpakalgaitaa.
Par šo ir konkrēts gadījums kur cilvēks griez ārā no pagalma pa kreisi uz vienvirziena ielas, skatās pa labi un dod ārā, a tur no kreisās puses šim atpakaļgaitā viens virsū. Un dabūja 50/50 atbildību. Lai gan gribēja pat no pagalma braucošajam vairāk likt jo izbraucot no pagalma ir jādod ceļš visos virzienos braucošajiem.
Līdzīgu sitāciju var redzēt augstāk minētajā PDF 124lpp.[ Šo ziņu laboja Andriis, 31 Jul 2016, 12:43:56 ] | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Pāris gadus atpakaļ te postēja cilvēks, kam tieši tāda situācija bija. Cik atceros- braucot lejā no vanšu tilta starp rindām Volvo pasažieris atvēra durvis kreisajā joslā stāvošai mašīnai. Mocis ietesa durvīs un apdauzīja vēl vienu mašīnu. Motociklistu taisija par vainīgu. Argumenti bija vienkārši kuriozs- policijas pieaicinātais eksperts uzrakstija, ka Volvo pakaļējām pasažiera durvīm esot ļoti īpatnēja konstrukcija, tāpēc durvju atvērējs neko neesot varējis redzēt utt utt... Nezinu, vai motociklists tiesājās un k-ko panāca tālāk, bet pirmais lēmums no policijas un apdrošinātājiem bija, ka viņš vainīgs. Šlinkums meklēt te, bet toreiz džeks bija salicis te visu lēmumu un ekspertīzes kopijas, kā arī aplika krāniem gan ekspertu, gan apdrošinātāju, kurš tajā gadā reklamējās kā īpaši draudzīgais motociklistiem. Eksperts, kurš to sviestu uzrakstīja, starp citu, pa televizoru vienā motociklistu raidijumā regulāri parādās, testē močus, tipa speciālists/autoritāte | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
31 Jul 2016, 14:17:36 lomsz rakstīja:
Pāris gadus atpakaļ te postēja cilvēks, kam tieši tāda situācija bija. Cik atceros- braucot lejā no vanšu tilta starp rindām Volvo pasažieris atvēra durvis kreisajā joslā stāvošai mašīnai. Mocis ietesa durvīs un apdauzīja vēl vienu mašīnu. Motociklistu taisija par vainīgu. Argumenti bija vienkārši kuriozs- policijas pieaicinātais eksperts uzrakstija, ka Volvo pakaļējām pasažiera durvīm esot ļoti īpatnēja konstrukcija, tāpēc durvju atvērējs neko neesot varējis redzēt utt utt... Nezinu, vai motociklists tiesājās un k-ko panāca tālāk, bet pirmais lēmums no policijas un apdrošinātājiem bija, ka viņš vainīgs. Šlinkums meklēt te, bet toreiz džeks bija salicis te visu lēmumu un ekspertīzes kopijas, kā arī aplika krāniem gan ekspertu, gan apdrošinātāju, kurš tajā gadā reklamējās kā īpaši draudzīgais motociklistiem. Eksperts, kurš to sviestu uzrakstīja, starp citu, pa televizoru vienā motociklistu raidijumā regulāri parādās, testē močus, tipa speciālists/autoritāte
Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
albro | | Kopš: 02. Mar 2016
No: Bauska
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Kawasaki KLE
| Nupat Bauskā slavenajā memtu krustojumā smaga avārija. BMW krustojumā ielika sānos mocim, kura vadītājs uzlidoja uz pretībraucošā auto. Šķiet ārzemnieks. Uz slimnīcu tika dzīvs aizvests! | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 640
Braucu ar: auto-moto-velo
|
31 Jul 2016, 14:41:32 Archy96 rakstīja:
Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.
Kurš būtu vainīgs, ja motociklam braucot starp rindām, notiktu ceļu satiksmes negadījums ietriecoties atvērtās automobiļa durvīs?
Atbild Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Ja kāds atvērs durvis, tad viņš pats ir vainīgs (ja atvērs vadītājs, tad OCTA maksās zaudējumus, ja pasažieris, tad tas ir civiltiesisks strīds un pasažieris maksā no savas kabatas). Pirmkārt, pasažierus nav paredzēts izlaist otrajā, trešajā joslā. Lai izlaistu pasažierus ir jāapstājas CSN paredzētajā kārtībā - atļautā vietā ceļa malā.
Par pārkārtošanos vispār nav jautājumu - pirms manevra ir jāpārliecinās par drošību. Neviens normāls motociklists nelidos garām automobilim, kurš viņa virzienā rāda pagriezienu." | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
31 Jul 2016, 00:24:06 cbx650e rakstīja:
Nu es nekur nerakaashos . Tiesibas liku 1979 dadaa. Cik zinu toreiz nedriksteeja.
Interesanti cik liela ir " drosha distance " kad brauc starp joslaam ??????
"toreiz nedrīkstēja" - lūk jums bīstams satiksmes dalībnieks, kurš neuzskata par vajadzīgu pasekot aktuālajam ceļu satiksmes regulējumam.
Lielbritānijā un vēl daudzkur izplatīts horizontālais ceļa apzīmējums "SLOW". Aizmirstot oficiālo tulkojumu, jēga saglabājas - ja citiem satiksmes dalībniekiem šķiet, ka TL vadītājs brauc par ātru, tad viņš ir vai nu muļķis, vai bezkauņa, maigi izsakoties
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Flybnt | | Kopš: 21. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: Motorrad
|
31 Jul 2016, 20:21:41 sandors rakstīja:
31 Jul 2016, 14:41:32 Archy96 rakstīja:
Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.
Kurš būtu vainīgs, ja motociklam braucot starp rindām, notiktu ceļu satiksmes negadījums ietriecoties atvērtās automobiļa durvīs?
Atbild Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Ja kāds atvērs durvis, tad viņš pats ir vainīgs (ja atvērs vadītājs, tad OCTA maksās zaudējumus, ja pasažieris, tad tas ir civiltiesisks strīds un pasažieris maksā no savas kabatas). Pirmkārt, pasažierus nav paredzēts izlaist otrajā, trešajā joslā. Lai izlaistu pasažierus ir jāapstājas CSN paredzētajā kārtībā - atļautā vietā ceļa malā.
Par pārkārtošanos vispār nav jautājumu - pirms manevra ir jāpārliecinās par drošību. Neviens normāls motociklists nelidos garām automobilim, kurš viņa virzienā rāda pagriezienu."
Varbūt derētu ieviest tādu noteikumu, ja auto pasažieris dara ko stulbu (piemēram satiksmē ver vaļā durvis) un izraisa CSN, tā ir vadītāja vaina, ka nenodrošināja to, lai pasažieris nekāpj ārā no auto tur, kur to nav paredzēts darīt.
Pareizi jau būtu šādos gadījumos, kad pasažieris, verot durvis, izraisa CSN, uzskatīt automobili par vainīgu un tātad pieprasīt atlīdzību no OCTA.
Kā vispār šajos gadījumos, kad no pasažiera jāpiedzen kompensācija, ir ar IF OCTA+ (vai kā viņa tur saucas)? Tad arī ir tas pats variants, ka no savas OCTA var saņemt uzreiz atlīdzību un tad pati apdrošināšanas kompānija cīnās vai nu ar pasažieri vai ar auto OCTA kompāniju. | Offline | | |
Bagars | | Kopš: 09. Sep 2008
Ziņojumi: 4235
Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi
| Vai ar motociklu drīkst braukt starp stāvošiem automobiļiem Latvijā? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
31 Jul 2016, 20:21:41 sandors rakstīja:
31 Jul 2016, 14:41:32 Archy96 rakstīja:
Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.
Kurš būtu vainīgs, ja motociklam braucot starp rindām, notiktu ceļu satiksmes negadījums ietriecoties atvērtās automobiļa durvīs?
Atbild Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Ja kāds atvērs durvis, tad viņš pats ir vainīgs (ja atvērs vadītājs, tad OCTA maksās zaudējumus, ja pasažieris, tad tas ir civiltiesisks strīds un pasažieris maksā no savas kabatas). Pirmkārt, pasažierus nav paredzēts izlaist otrajā, trešajā joslā. Lai izlaistu pasažierus ir jāapstājas CSN paredzētajā kārtībā - atļautā vietā ceļa malā.
Par pārkārtošanos vispār nav jautājumu - pirms manevra ir jāpārliecinās par drošību. Neviens normāls motociklists nelidos garām automobilim, kurš viņa virzienā rāda pagriezienu."
Varbūt es maldos, bet vai nebija tāds punkts, kur teikts, ka vadītajs ir atbildīgs par visām darbībām, ko ,atrodoties transportlīdzeklī, veic pasažieri, kā piemēram - piesprādzēšanās????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Yamaha FJR1300 '08, Honda XR600r
|
30 Jul 2016, 15:15:14 Archy96 rakstīja:
30 Jul 2016, 15:11:23 Spool rakstīja:
Vakar pie luksoforiem Krasta/Turgēņeva krustā bija neliels crash.
Piebraucu- apjautājos vai viss ok- parunājos, čo pa čom..
Džeks bija lēnām braucis ctarp auto un kreisajā pusē esošajam auto pasažieris bija atvēris durvis. Čalis ar celi tās durvis bija palocījis un uzgāzies labajā pusē esošajam auto.
Pašam nekas(bija ceļu sargi- tajā dienā džeks nemaz negribēja viņus likt, bet uzlika), mocim spogulis sasists un uz sāniem esot mazliet apskrāpēts..
Labi, ka viss notika ar 0 km/h auto un moto tuvu tam..
Pasažieris stāstīja, ka pēķšņi esot izdomājis, ka kāps ārā un nepārliecinoties vēris vaļā durvis....
Tāpēc nekad nedrīkst lidot pilnā hodā starp mašīnām, jo šādi scenāriji ir ļoti bieži sastopami, pats gandrīz dāmīti izšķaidīju, kura izdomāja ielas vidū kāpt laukā
Tā, atlikt diršanu, cietušais biju es!
Sadursme bija ap 25-30km/h, sitiens bija labs, ar celi nolociju druvju kanti, labi, ka biju uzvilcis FOX ceļsargus pie +26 grādiem!
Pasažieris gribējis apskatīt vai pakaļējais ritenis nav caurs.
Milzīgs prieks, ka daudzi motobrucēji piesteidzās palīgā un apjautāties vai vajag palīzību..
Atbrauca četras motopeles, kas uzreiz pateica, ka 100% vainīgs auto pasažieris, jo nekur nav aizliegts braukt vairākiem transporta līdzekļiem vienā joslā, ja tās platums to pieļauj, taču diemžēl viņš nav auto īpašnieks un viņam nav OCTA, tāpēc man būs jātaisa neatkarīga ekspertīze, tāme un jāpiedāvā labprātīgi segt radušos izdevumus, ja atteiksies, tad tiesa, kas protams ir gadu gadiem ilgs pasākums. Sviests!
Skāde: apsisti/saskrāpēti plastmasi, nolauzts spogulis, sabojāts kāpslis, uz pusēm pārlūzis FOX ceļsargs.
Kungi, brucam prātīgi un VELKAM ekipējumu.[ Šo ziņu laboja BigArchi, 31 Jul 2016, 21:41:31 ]
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
zoom | | Kopš: 15. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Kawasaki Burgman
| Labvakar,
Jums ir jāvēršas nevis pie neatkarīga eksperta bet pie sertificēta transportlīdzekļu zaudējumu novērtēšanas eksperta - ekspertu saraksts ir pieejams LTAB mājas lapā - https://services.ltab.lv/lv/expert. ja nepieciešami ekspertu telefon numuri lūdzu rakstiet man personīgi.
----------------- Так будет не всегда.... | Offline | | |
|
|