Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Avārijas ar moto

AutorsZiņojums
kinigadners
30. Jul 2016, 23:40#4361

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Protams drīkst.

Offline

vlkpc
30. Jul 2016, 23:43#4362

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


30 Jul 2016, 22:54:41 cbx650e rakstīja:
Nu man taa liekas ka 100% vainu piesies mocistam , jo cik zinu tad noteikumoe nekur nav rakstiits kad starp masinaam driikst braukt.
Tas taapat kaa vienvirziena ielaa ja brauc atpakalgaitaa ( Araa no staavvietas piemeram ) tad ja kas notiek tas vainiigs tas kursh brauca atpakalgaitaa.

Ne sū*a, parakājies avotos, sapratīsi, ka mo vispār nav joslu veidojošs TL. Un galvenais, ka aizliegts atvērt autosa duravas, nepārliecinoties par drošību. Atbild ja ne vadītājs, tad īpašnieks.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

cbx650e
31. Jul 2016, 00:24#4363

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Nu es nekur nerakaashos . Tiesibas liku 1979 dadaa. Cik zinu toreiz nedriksteeja .
Nu bet LV jau visko var ko normalaa eiropaa nedriikst, piemeeri
1) 125 ccm moci ar B tiesibaam braukt, citur vajag A1
2) uz ietves parkot , daudz kur citur nedriikst
3) tagad uzzinaju ka mocis nav TL un kustiba par joslaam nav jaievero !!!!!
Interesanti cik liela ir " drosha distance " kad brauc starp joslaam ??????
Vismaz rietumeiropaa velosipeedistu driikst apbraukt kad var ietureet 1,5 metru distanci,citaadi eksaamenaa izkritiisi kaa likts. Tad jau arii iznaak kad starp mashinaam uun joslaam driikst braukt ja ir uz katru pusi 1,5 metrs un veel mocha platums tas buutu vismaz 4 metri.

Offline

Next
31. Jul 2016, 00:57#4364

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


31 Jul 2016, 00:24:06 cbx650e rakstīja:
Interesanti cik liela ir " drosha distance " kad brauc starp joslaam ???

Te runa iet par intervalu ne par distanci. Ja bija domats intervals, tad 0,5m būs pietiekoši ja abrauc nekustīgu škersli pie max atļauta ātruma.

P.s.Cipars 0,5m nemts no apdrošinatāju metodiskajiem norādijumiem

[ Šo ziņu laboja Next, 31 Jul 2016, 00:58:29 ]

Offline

cbx650e
31. Jul 2016, 01:14#4365

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Taatad tavs "droshais intervaals" sanaak 2x0,5 metri un veel + 1metrs motocikls kaut kaa sanaak 2 metri starp mashinaam un nevis 1,1 metrs.

Offline

Next
31. Jul 2016, 01:34#4366

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


31 Jul 2016, 01:14:25 cbx650e rakstīja:
Taatad tavs "droshais intervaals" sanaak 2x0,5 metri un veel + 1metrs motocikls kaut kaa sanaak 2 metri starp mashinaam un nevis 1,1 metrs.

Mans? Ne, ne, nekada gadijumā! Es savu drošu intervālu mēru ar acumēru un tas mainās atkarībā no ātruma, tl gabarītiem un virzieniem

Offline

vlkpc
31. Jul 2016, 02:21#4367

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Ja kādam vajag mērvienības drošuma vērtēšanai, tad labāk lai nelien. Iztēli vajag darbināt - sākot ar streipuļojoša velosipēdista projekciju uz asfalta, līdz pat čujam, cik mašīnas dienā izlien no tuvējā D.B. kooperatīva celiņa, neskatoties abos virzienos.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

xcio
31. Jul 2016, 09:39#4368

Kopš: 21. Oct 2015

Ziņojumi: 101

Braucu ar:


31 Jul 2016, 02:21:09 vlkpc rakstīja:
Ja kādam vajag mērvienības drošuma vērtēšanai, tad labāk lai nelien. Iztēli vajag darbināt - sākot ar streipuļojoša velosipēdista projekciju uz asfalta, līdz pat čujam, cik mašīnas dienā izlien no tuvējā D.B. kooperatīva celiņa, neskatoties abos virzienos.


Ar masinu sudigi izlist, lai klo reszetu abos virzienos it ipasi ja autosi aaparkoti uz krostojuma, tad vismaz 1m jaizlien uz ceļa. Tas ka galvenais ceļš nenozime ka var braukt acim ciet, vienmēr jabūt uzmanīgam.

Offline

sciroco
31. Jul 2016, 11:43#4369

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Viedokļi daļās Kādam ir reāla pieredze?

Offline

Andriis
31. Jul 2016, 12:43#4370

Kopš: 05. Jul 2014

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Yamahu

Reku jums PDF kur var atrast visas atbildes:
https://www.ltab.lv/wp-content/uploads/2011/03/6628.pdf

Lai ne visu, kaut kad tieši skatījos par šo tēmu, bet par durvju atvēršanu neatradu. Lai gan situācijā kad atver durvis priekšā braucošam velosipēdistam autovadītāja vaina ir 100%.

Bet tā braukšana starp rindām tāds slidens jautājums. Situācija 101 lpp ir psc, vienmēr esi vainīgs tu. Jo braukšana starp rindām tiek traktēts kā "rupjšs pārkāpums" Lai gan protams maukt starp rindām uz 50 nav īpaši gudri.


30 Jul 2016, 22:54:41 cbx650e rakstīja:
Tas taapat kaa vienvirziena ielaa ja brauc atpakalgaitaa ( Araa no staavvietas piemeram ) tad ja kas notiek tas vainiigs tas kursh brauca atpakalgaitaa.


Par šo ir konkrēts gadījums kur cilvēks griez ārā no pagalma pa kreisi uz vienvirziena ielas, skatās pa labi un dod ārā, a tur no kreisās puses šim atpakaļgaitā viens virsū. Un dabūja 50/50 atbildību. Lai gan gribēja pat no pagalma braucošajam vairāk likt jo izbraucot no pagalma ir jādod ceļš visos virzienos braucošajiem.
Līdzīgu sitāciju var redzēt augstāk minētajā PDF 124lpp.

[ Šo ziņu laboja Andriis, 31 Jul 2016, 12:43:56 ]

Offline

lomsz
31. Jul 2016, 14:17#4371

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Pāris gadus atpakaļ te postēja cilvēks, kam tieši tāda situācija bija. Cik atceros- braucot lejā no vanšu tilta starp rindām Volvo pasažieris atvēra durvis kreisajā joslā stāvošai mašīnai. Mocis ietesa durvīs un apdauzīja vēl vienu mašīnu. Motociklistu taisija par vainīgu. Argumenti bija vienkārši kuriozs- policijas pieaicinātais eksperts uzrakstija, ka Volvo pakaļējām pasažiera durvīm esot ļoti īpatnēja konstrukcija, tāpēc durvju atvērējs neko neesot varējis redzēt utt utt... Nezinu, vai motociklists tiesājās un k-ko panāca tālāk, bet pirmais lēmums no policijas un apdrošinātājiem bija, ka viņš vainīgs. Šlinkums meklēt te, bet toreiz džeks bija salicis te visu lēmumu un ekspertīzes kopijas, kā arī aplika krāniem gan ekspertu, gan apdrošinātāju, kurš tajā gadā reklamējās kā īpaši draudzīgais motociklistiem. Eksperts, kurš to sviestu uzrakstīja, starp citu, pa televizoru vienā motociklistu raidijumā regulāri parādās, testē močus, tipa speciālists/autoritāte

Offline

Archy96
31. Jul 2016, 14:41#4372

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Jul 2016, 14:17:36 lomsz rakstīja:
Pāris gadus atpakaļ te postēja cilvēks, kam tieši tāda situācija bija. Cik atceros- braucot lejā no vanšu tilta starp rindām Volvo pasažieris atvēra durvis kreisajā joslā stāvošai mašīnai. Mocis ietesa durvīs un apdauzīja vēl vienu mašīnu. Motociklistu taisija par vainīgu. Argumenti bija vienkārši kuriozs- policijas pieaicinātais eksperts uzrakstija, ka Volvo pakaļējām pasažiera durvīm esot ļoti īpatnēja konstrukcija, tāpēc durvju atvērējs neko neesot varējis redzēt utt utt... Nezinu, vai motociklists tiesājās un k-ko panāca tālāk, bet pirmais lēmums no policijas un apdrošinātājiem bija, ka viņš vainīgs. Šlinkums meklēt te, bet toreiz džeks bija salicis te visu lēmumu un ekspertīzes kopijas, kā arī aplika krāniem gan ekspertu, gan apdrošinātāju, kurš tajā gadā reklamējās kā īpaši draudzīgais motociklistiem. Eksperts, kurš to sviestu uzrakstīja, starp citu, pa televizoru vienā motociklistu raidijumā regulāri parādās, testē močus, tipa speciālists/autoritāte


Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

albro
31. Jul 2016, 19:58#4373

Kopš: 02. Mar 2016

No: Bauska

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Kawasaki KLE

Nupat Bauskā slavenajā memtu krustojumā smaga avārija. BMW krustojumā ielika sānos mocim, kura vadītājs uzlidoja uz pretībraucošā auto. Šķiet ārzemnieks. Uz slimnīcu tika dzīvs aizvests!

Offline

sandors
31. Jul 2016, 20:21#4374

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


31 Jul 2016, 14:41:32 Archy96 rakstīja:

Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.




Kurš būtu vainīgs, ja motociklam braucot starp rindām, notiktu ceļu satiksmes negadījums ietriecoties atvērtās automobiļa durvīs?
Atbild Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Ja kāds atvērs durvis, tad viņš pats ir vainīgs (ja atvērs vadītājs, tad OCTA maksās zaudējumus, ja pasažieris, tad tas ir civiltiesisks strīds un pasažieris maksā no savas kabatas). Pirmkārt, pasažierus nav paredzēts izlaist otrajā, trešajā joslā. Lai izlaistu pasažierus ir jāapstājas CSN paredzētajā kārtībā - atļautā vietā ceļa malā.
Par pārkārtošanos vispār nav jautājumu - pirms manevra ir jāpārliecinās par drošību. Neviens normāls motociklists nelidos garām automobilim, kurš viņa virzienā rāda pagriezienu."

Offline

vlkpc
31. Jul 2016, 20:27#4375

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


31 Jul 2016, 00:24:06 cbx650e rakstīja:
Nu es nekur nerakaashos . Tiesibas liku 1979 dadaa. Cik zinu toreiz nedriksteeja.
Interesanti cik liela ir " drosha distance " kad brauc starp joslaam ??????


"toreiz nedrīkstēja" - lūk jums bīstams satiksmes dalībnieks, kurš neuzskata par vajadzīgu pasekot aktuālajam ceļu satiksmes regulējumam.
Lielbritānijā un vēl daudzkur izplatīts horizontālais ceļa apzīmējums "SLOW". Aizmirstot oficiālo tulkojumu, jēga saglabājas - ja citiem satiksmes dalībniekiem šķiet, ka TL vadītājs brauc par ātru, tad viņš ir vai nu muļķis, vai bezkauņa, maigi izsakoties

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Flybnt
31. Jul 2016, 20:29#4376

Kopš: 21. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Motorrad


31 Jul 2016, 20:21:41 sandors rakstīja:

31 Jul 2016, 14:41:32 Archy96 rakstīja:

Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.




Kurš būtu vainīgs, ja motociklam braucot starp rindām, notiktu ceļu satiksmes negadījums ietriecoties atvērtās automobiļa durvīs?
Atbild Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Ja kāds atvērs durvis, tad viņš pats ir vainīgs (ja atvērs vadītājs, tad OCTA maksās zaudējumus, ja pasažieris, tad tas ir civiltiesisks strīds un pasažieris maksā no savas kabatas). Pirmkārt, pasažierus nav paredzēts izlaist otrajā, trešajā joslā. Lai izlaistu pasažierus ir jāapstājas CSN paredzētajā kārtībā - atļautā vietā ceļa malā.
Par pārkārtošanos vispār nav jautājumu - pirms manevra ir jāpārliecinās par drošību. Neviens normāls motociklists nelidos garām automobilim, kurš viņa virzienā rāda pagriezienu."


Varbūt derētu ieviest tādu noteikumu, ja auto pasažieris dara ko stulbu (piemēram satiksmē ver vaļā durvis) un izraisa CSN, tā ir vadītāja vaina, ka nenodrošināja to, lai pasažieris nekāpj ārā no auto tur, kur to nav paredzēts darīt.

Pareizi jau būtu šādos gadījumos, kad pasažieris, verot durvis, izraisa CSN, uzskatīt automobili par vainīgu un tātad pieprasīt atlīdzību no OCTA.

Kā vispār šajos gadījumos, kad no pasažiera jāpiedzen kompensācija, ir ar IF OCTA+ (vai kā viņa tur saucas)? Tad arī ir tas pats variants, ka no savas OCTA var saņemt uzreiz atlīdzību un tad pati apdrošināšanas kompānija cīnās vai nu ar pasažieri vai ar auto OCTA kompāniju.

Offline

Bagars
31. Jul 2016, 20:29#4377

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4235

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Vai ar motociklu drīkst braukt starp stāvošiem automobiļiem Latvijā?

Offline

Archy96
31. Jul 2016, 21:09#4378

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Jul 2016, 20:21:41 sandors rakstīja:

31 Jul 2016, 14:41:32 Archy96 rakstīja:

Irbītis, je nemaldos, ja jā "autoritēte" , un to "eksperta" atzinumu es arī atceros, bija diezgan murgains savārstījums, kur finālā visas bumbas tika uzkrāmētas motociklistam, kurs būtībā vispār ne pie kā nebija vainīgs.




Kurš būtu vainīgs, ja motociklam braucot starp rindām, notiktu ceļu satiksmes negadījums ietriecoties atvērtās automobiļa durvīs?
Atbild Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Ja kāds atvērs durvis, tad viņš pats ir vainīgs (ja atvērs vadītājs, tad OCTA maksās zaudējumus, ja pasažieris, tad tas ir civiltiesisks strīds un pasažieris maksā no savas kabatas). Pirmkārt, pasažierus nav paredzēts izlaist otrajā, trešajā joslā. Lai izlaistu pasažierus ir jāapstājas CSN paredzētajā kārtībā - atļautā vietā ceļa malā.
Par pārkārtošanos vispār nav jautājumu - pirms manevra ir jāpārliecinās par drošību. Neviens normāls motociklists nelidos garām automobilim, kurš viņa virzienā rāda pagriezienu."


Varbūt es maldos, bet vai nebija tāds punkts, kur teikts, ka vadītajs ir atbildīgs par visām darbībām, ko ,atrodoties transportlīdzeklī, veic pasažieri, kā piemēram - piesprādzēšanās????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

BigArchi
31. Jul 2016, 21:38#4379

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Yamaha FJR1300 '08, Honda XR600r


30 Jul 2016, 15:15:14 Archy96 rakstīja:

30 Jul 2016, 15:11:23 Spool rakstīja:
Vakar pie luksoforiem Krasta/Turgēņeva krustā bija neliels crash.
Piebraucu- apjautājos vai viss ok- parunājos, čo pa čom..

Džeks bija lēnām braucis ctarp auto un kreisajā pusē esošajam auto pasažieris bija atvēris durvis. Čalis ar celi tās durvis bija palocījis un uzgāzies labajā pusē esošajam auto.

Pašam nekas(bija ceļu sargi- tajā dienā džeks nemaz negribēja viņus likt, bet uzlika), mocim spogulis sasists un uz sāniem esot mazliet apskrāpēts..

Labi, ka viss notika ar 0 km/h auto un moto tuvu tam..

Pasažieris stāstīja, ka pēķšņi esot izdomājis, ka kāps ārā un nepārliecinoties vēris vaļā durvis....


Tāpēc nekad nedrīkst lidot pilnā hodā starp mašīnām, jo šādi scenāriji ir ļoti bieži sastopami, pats gandrīz dāmīti izšķaidīju, kura izdomāja ielas vidū kāpt laukā


Tā, atlikt diršanu, cietušais biju es!

Sadursme bija ap 25-30km/h, sitiens bija labs, ar celi nolociju druvju kanti, labi, ka biju uzvilcis FOX ceļsargus pie +26 grādiem!

Pasažieris gribējis apskatīt vai pakaļējais ritenis nav caurs.

Milzīgs prieks, ka daudzi motobrucēji piesteidzās palīgā un apjautāties vai vajag palīzību..

Atbrauca četras motopeles, kas uzreiz pateica, ka 100% vainīgs auto pasažieris, jo nekur nav aizliegts braukt vairākiem transporta līdzekļiem vienā joslā, ja tās platums to pieļauj, taču diemžēl viņš nav auto īpašnieks un viņam nav OCTA, tāpēc man būs jātaisa neatkarīga ekspertīze, tāme un jāpiedāvā labprātīgi segt radušos izdevumus, ja atteiksies, tad tiesa, kas protams ir gadu gadiem ilgs pasākums. Sviests!

Skāde: apsisti/saskrāpēti plastmasi, nolauzts spogulis, sabojāts kāpslis, uz pusēm pārlūzis FOX ceļsargs.

Kungi, brucam prātīgi un VELKAM ekipējumu.

[ Šo ziņu laboja BigArchi, 31 Jul 2016, 21:41:31 ]



-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!

Offline

zoom
31. Jul 2016, 22:06#4380

Kopš: 15. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Kawasaki Burgman

Labvakar,

Jums ir jāvēršas nevis pie neatkarīga eksperta bet pie sertificēta transportlīdzekļu zaudējumu novērtēšanas eksperta - ekspertu saraksts ir pieejams LTAB mājas lapā - https://services.ltab.lv/lv/expert. ja nepieciešami ekspertu telefon numuri lūdzu rakstiet man personīgi.


-----------------
Так будет не всегда....

Offline