Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
karlsons
29. Oct 2013, 21:21#21

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


29 Oct 2013, 20:58:37 Negantelis rakstīja:

29 Oct 2013, 20:18:44 karlsons rakstīja:
dzineejs ta var buut izturiigs, bet ja saimnieks lošara, tad poļube zaļots






Cik tūkstošus km var nbaukt šādā režīmā ?
[IMG]http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...382893936_1958.j




nekaa jau tur taada nav...dabiskaa vide

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Gatis_22
29. Oct 2013, 21:21#22

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638

Arī savu laiku biju līdzīgas izvēles priekšā.
Domāju, ka šādas cenas kategorijā visreālākais ir Dominators.
Dominatoru motori ir ārkārtīgi dzīvelīgi, pats viņš ir vienkāršs kā Jawa un salīdzinoši viegls.
Nobraucu ar Dominatoru vienu sezonu - dinamika laba, arī pa ārpus apdzīvotām vietām var mierīgi braukt, var arī uzlīst uz kādas meža taciņas!
Un pats galvenais arguments Dominatora izvēlē - tā taču Honda. Vēl šodien daudzi ražotāji nespēj līdzināties 20-gadīgu japāņu motoru kvalitātei

P.S
Par KLE arī ir dzirdētas labas atsauksmes.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 29 Oct 2013, 21:22:43 ]

Offline

eddie
30. Oct 2013, 00:25#23

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Man līdzīga dilemma kā topika autoram. A kategorija jau mēnesi kā kabatā, bet mocis sētā iestumts vēl nav. Nu jau arī vairs nav baigā jēga, taču līdz pavasarim gan kaut ko vajadzētu saštukot.

Topika sākumā minētajiem klāt vēl skatos arī Transalpu. Bet principā - jo vairāk lasu par visiem, jo tikai apjukušāks kļūstu. Skaidrs, ka ar katru derētu kādu līkumu izbraukt vispirms, lai saprastu, vai ir manai pakaļai piemērots, no bildēm un video vien gudrs netiksi. Tikai ej nu atrodi kādu, kas dos testēt iesācējam savu lolojumu..

Mani ikdienas maršruti - pa šoseju tik cik gabaliņš aiz Ādažiem līdz Vecrīgai (parasti Via Baltica/Baltezers/Jugla/Brīvības iela/gatve, taču mēdzu braukt arī apkārt, caur Carnikavu/Garciemu/Kalngali/Jaunciema gatvi/Ganību dambi). Būtībā par lielu šo attālumu nosaukt grūti. Uz endūru skatos, jo pastāv iespēja maršrutu saīsināt, dažās vietās braucot pa granteni. Un blakus mājām ir poligons - ne nu baigi braukt trakot ar smagsvara endūru, taču aizbraukt līdz sēņu vietām varbūt arī šad tad varētu. Tālāki braucieni vismaz sākotnēji varētu izpalikt, jo tie parasti ir ģimeniskā sastāvā kopā ar sīčiem, attiecīgi ar auto.

Tas, kas mani nedaudz satrauc attiecībā uz šiem 500-650 kubu endūriem- vai nejutīšos uz šosejas apdalīts. Negrasos baigi skriet, taču ir pierasts braukt ar auto, kuram astē reti kāds pielīp. Zin kā - ar moci drošāk ir nemaisīties citiem pa kājām, bet maķenīt iemīt un tālāk jau dudināt savā nodabā. Aptuveni tā, kā paātrinājās motoskolas un csdd eksāmenu kawas, vēl šķiet pieņemami iesākumam, taču, skatoties šeit uzskaitīto endūru jaudas parametrus, jāsecina, ka uz šosejas nebūs gluži tā kā ar auto..

Offline

mezavecis
30. Oct 2013, 08:01#24

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Grūti būs divus vienā dabūt-rezultātā nebūs ne tas ne tas ja nebūtu ierobežots budžets lielo lc8 gariem gabaliem-tūrismam un vieglu 125-300cm 2t mežu kaplēšanai!
sorry par nobīdi no tēmas

Offline

Rezuss
30. Oct 2013, 08:39#25

Kopš: 29. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F


30 Oct 2013, 00:25:42 eddie rakstīja:
Man līdzīga dilemma kā topika autoram. A kategorija jau mēnesi kā kabatā, bet mocis sētā iestumts vēl nav. Nu jau arī vairs nav baigā jēga, taču līdz pavasarim gan kaut ko vajadzētu saštukot.

Topika sākumā minētajiem klāt vēl skatos arī Transalpu. Bet principā - jo vairāk lasu par visiem, jo tikai apjukušāks kļūstu. Skaidrs, ka ar katru derētu kādu līkumu izbraukt vispirms, lai saprastu, vai ir manai pakaļai piemērots, no bildēm un video vien gudrs netiksi. Tikai ej nu atrodi kādu, kas dos testēt iesācējam savu lolojumu..

Mani ikdienas maršruti - pa šoseju tik cik gabaliņš aiz Ādažiem līdz Vecrīgai (parasti Via Baltica/Baltezers/Jugla/Brīvības iela/gatve, taču mēdzu braukt arī apkārt, caur Carnikavu/Garciemu/Kalngali/Jaunciema gatvi/Ganību dambi). Būtībā par lielu šo attālumu nosaukt grūti. Uz endūru skatos, jo pastāv iespēja maršrutu saīsināt, dažās vietās braucot pa granteni. Un blakus mājām ir poligons - ne nu baigi braukt trakot ar smagsvara endūru, taču aizbraukt līdz sēņu vietām varbūt arī šad tad varētu. Tālāki braucieni vismaz sākotnēji varētu izpalikt, jo tie parasti ir ģimeniskā sastāvā kopā ar sīčiem, attiecīgi ar auto.

Tas, kas mani nedaudz satrauc attiecībā uz šiem 500-650 kubu endūriem- vai nejutīšos uz šosejas apdalīts. Negrasos baigi skriet, taču ir pierasts braukt ar auto, kuram astē reti kāds pielīp. Zin kā - ar moci drošāk ir nemaisīties citiem pa kājām, bet maķenīt iemīt un tālāk jau dudināt savā nodabā. Aptuveni tā, kā paātrinājās motoskolas un csdd eksāmenu kawas, vēl šķiet pieņemami iesākumam, taču, skatoties šeit uzskaitīto endūru jaudas parametrus, jāsecina, ka uz šosejas nebūs gluži tā kā ar auto..


Tavām vēlmēm tieši kā radīts
http://www.autonews.lv/raksts/4372/Kads-Traks-M...-Adventure-1190/

Bet tas noteikti nav pirmais mocis

-----------------
Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!

Offline

envy
30. Oct 2013, 08:56#26

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


29 Oct 2013, 21:17:41 shuriks rakstīja:
Jā, tiek jau apspriests PM Tikai nedaudz ir šaubas par Rotax dzineju uzticamību salīdzinājumā ar japāņu dzinējiem


tas motors ir labu labais 100 000km iet toč.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 09:20#27

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 08:39:26 Rezuss rakstīja:

30 Oct 2013, 00:25:42 eddie rakstīja:
Man līdzīga dilemma kā topika autoram. A kategorija jau mēnesi kā kabatā, bet mocis sētā iestumts vēl nav. Nu jau arī vairs nav baigā jēga, taču līdz pavasarim gan kaut ko vajadzētu saštukot.

Topika sākumā minētajiem klāt vēl skatos arī Transalpu. Bet principā - jo vairāk lasu par visiem, jo tikai apjukušāks kļūstu. Skaidrs, ka ar katru derētu kādu līkumu izbraukt vispirms, lai saprastu, vai ir manai pakaļai piemērots, no bildēm un video vien gudrs netiksi. Tikai ej nu atrodi kādu, kas dos testēt iesācējam savu lolojumu..

Mani ikdienas maršruti - pa šoseju tik cik gabaliņš aiz Ādažiem līdz Vecrīgai (parasti Via Baltica/Baltezers/Jugla/Brīvības iela/gatve, taču mēdzu braukt arī apkārt, caur Carnikavu/Garciemu/Kalngali/Jaunciema gatvi/Ganību dambi). Būtībā par lielu šo attālumu nosaukt grūti. Uz endūru skatos, jo pastāv iespēja maršrutu saīsināt, dažās vietās braucot pa granteni. Un blakus mājām ir poligons - ne nu baigi braukt trakot ar smagsvara endūru, taču aizbraukt līdz sēņu vietām varbūt arī šad tad varētu. Tālāki braucieni vismaz sākotnēji varētu izpalikt, jo tie parasti ir ģimeniskā sastāvā kopā ar sīčiem, attiecīgi ar auto.

Tas, kas mani nedaudz satrauc attiecībā uz šiem 500-650 kubu endūriem- vai nejutīšos uz šosejas apdalīts. Negrasos baigi skriet, taču ir pierasts braukt ar auto, kuram astē reti kāds pielīp. Zin kā - ar moci drošāk ir nemaisīties citiem pa kājām, bet maķenīt iemīt un tālāk jau dudināt savā nodabā. Aptuveni tā, kā paātrinājās motoskolas un csdd eksāmenu kawas, vēl šķiet pieņemami iesākumam, taču, skatoties šeit uzskaitīto endūru jaudas parametrus, jāsecina, ka uz šosejas nebūs gluži tā kā ar auto..


Tavām vēlmēm tieši kā radīts
http://www.autonews.lv/raksts/4372/Kads-Traks-M...-Adventure-1190/

Bet tas noteikti nav pirmais mocis


500-650 ccm motori pamatā iet līdz 160, cēliens arī, ja viena pakaļa uz moča ir pietiekama, lai arī uz štrāses normāli spētu turēties plūsmai priekšā. Adventure būtu labs, bet šaubos, ka to vajadzētu kā pirmo, labāk paņem to pašu transalpu, vēlams pēc 99gada, kad nāk jau ar diviem priekšējiem bremžu diskiem. Turklāt arī ceļošanai nebūs slikts, jo tomēr divi cilindri un vibrācijas mazākas.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

shuttle
30. Oct 2013, 09:32#28

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition


29 Oct 2013, 21:16:29 zazzaa rakstīja:

29 Oct 2013, 21:14:07 envy rakstīja:
ņem no TB BMW, pa lēto sakarīgs aparāts

+1
budžetā iekļausie un kādai nopietnākai enduro tupelei sanāks

Pirms pērc dzen uz sevisu

Offline

shuriks
30. Oct 2013, 09:37#29

Kopš: 29. Oct 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


30 Oct 2013, 09:32:53 shuttle rakstīja:

29 Oct 2013, 21:16:29 zazzaa rakstīja:

29 Oct 2013, 21:14:07 envy rakstīja:
ņem no TB BMW, pa lēto sakarīgs aparāts

+1
budžetā iekļausie un kādai nopietnākai enduro tupelei sanāks

Pirms pērc dzen uz sevisu


Domā iesmērēs?

Offline

shuriks
30. Oct 2013, 09:39#30

Kopš: 29. Oct 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


30 Oct 2013, 09:20:46 andrejins rakstīja:

30 Oct 2013, 08:39:26 Rezuss rakstīja:

30 Oct 2013, 00:25:42 eddie rakstīja:
Man līdzīga dilemma kā topika autoram. A kategorija jau mēnesi kā kabatā, bet mocis sētā iestumts vēl nav. Nu jau arī vairs nav baigā jēga, taču līdz pavasarim gan kaut ko vajadzētu saštukot.

Topika sākumā minētajiem klāt vēl skatos arī Transalpu. Bet principā - jo vairāk lasu par visiem, jo tikai apjukušāks kļūstu. Skaidrs, ka ar katru derētu kādu līkumu izbraukt vispirms, lai saprastu, vai ir manai pakaļai piemērots, no bildēm un video vien gudrs netiksi. Tikai ej nu atrodi kādu, kas dos testēt iesācējam savu lolojumu..

Mani ikdienas maršruti - pa šoseju tik cik gabaliņš aiz Ādažiem līdz Vecrīgai (parasti Via Baltica/Baltezers/Jugla/Brīvības iela/gatve, taču mēdzu braukt arī apkārt, caur Carnikavu/Garciemu/Kalngali/Jaunciema gatvi/Ganību dambi). Būtībā par lielu šo attālumu nosaukt grūti. Uz endūru skatos, jo pastāv iespēja maršrutu saīsināt, dažās vietās braucot pa granteni. Un blakus mājām ir poligons - ne nu baigi braukt trakot ar smagsvara endūru, taču aizbraukt līdz sēņu vietām varbūt arī šad tad varētu. Tālāki braucieni vismaz sākotnēji varētu izpalikt, jo tie parasti ir ģimeniskā sastāvā kopā ar sīčiem, attiecīgi ar auto.

Tas, kas mani nedaudz satrauc attiecībā uz šiem 500-650 kubu endūriem- vai nejutīšos uz šosejas apdalīts. Negrasos baigi skriet, taču ir pierasts braukt ar auto, kuram astē reti kāds pielīp. Zin kā - ar moci drošāk ir nemaisīties citiem pa kājām, bet maķenīt iemīt un tālāk jau dudināt savā nodabā. Aptuveni tā, kā paātrinājās motoskolas un csdd eksāmenu kawas, vēl šķiet pieņemami iesākumam, taču, skatoties šeit uzskaitīto endūru jaudas parametrus, jāsecina, ka uz šosejas nebūs gluži tā kā ar auto..


Tavām vēlmēm tieši kā radīts
http://www.autonews.lv/raksts/4372/Kads-Traks-M...-Adventure-1190/

Bet tas noteikti nav pirmais mocis


500-650 ccm motori pamatā iet līdz 160, cēliens arī, ja viena pakaļa uz moča ir pietiekama, lai arī uz štrāses normāli spētu turēties plūsmai priekšā. Adventure būtu labs, bet šaubos, ka to vajadzētu kā pirmo, labāk paņem to pašu transalpu, vēlams pēc 99gada, kad nāk jau ar diviem priekšējiem bremžu diskiem. Turklāt arī ceļošanai nebūs slikts, jo tomēr divi cilindri un vibrācijas mazākas.


160 jau ir pilnīgi pietiekami, ar Enduro jau nav domāts lidot pa šoseju Africa Twin un lielie KTM ir traki lieli, nezinu vai ar tādiem es tikšu galā kā ar pirmajiem močiem. Un cenu kategorija tur jau ir daudz augstāka, KTM jau nu noteikti.

Offline

shuttle
30. Oct 2013, 09:55#31

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition


30 Oct 2013, 09:37:44 shuriks rakstīja:

30 Oct 2013, 09:32:53 shuttle rakstīja:

29 Oct 2013, 21:16:29 zazzaa rakstīja:

29 Oct 2013, 21:14:07 envy rakstīja:
ņem no TB BMW, pa lēto sakarīgs aparāts

+1
budžetā iekļausie un kādai nopietnākai enduro tupelei sanāks

Pirms pērc dzen uz sevisu


Domā iesmērēs?

iesmērēs, nosmērēs un aizsmērēs! bagātie dara kā grib, pārējie kā var!

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 09:57#32

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 09:55:06 shuttle rakstīja:

30 Oct 2013, 09:37:44 shuriks rakstīja:

30 Oct 2013, 09:32:53 shuttle rakstīja:

29 Oct 2013, 21:16:29 zazzaa rakstīja:

29 Oct 2013, 21:14:07 envy rakstīja:
ņem no TB BMW, pa lēto sakarīgs aparāts

+1
budžetā iekļausie un kādai nopietnākai enduro tupelei sanāks

Pirms pērc dzen uz sevisu


Domā iesmērēs?

iesmērēs, nosmērēs un aizsmērēs! bagātie dara kā grib, pārējie kā var!


TB jau tas ir F650 Strada, kas nozīmē, ka priekšā ir 18" rats, kam ko pumpainu atrast ir ļoti grūti!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

eddie
30. Oct 2013, 10:47#33

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Tie 160 kmh jau būtu pieņemami, pat vairāk par 140 nav baigi nepieciešami, lai iekļautos plūsmā. Bet jautājums jau, kāds ir paātrinājums virs 100-110, vai līdz aptuveni 130 tiek zibenīgi, vai arī nākas brīdi uzgaidīt. Pāris 125'nieki, ar kuriem tiku pabraukājies, arī bija aizspiežami līdz 110-120 kmh pēc spidometra un teorētiski varētu teikt, ka ar to pietiek apdzīšanai - t.i., ar mašīnu reizēm pie apdzīšanas nemaz vairāk neuzkāpj. Taču tas paātrinājums no 70-80 uz augšu... oj, labāk nerunāsim. Vārdu sakot - atņemam no maksimālā ātruma kādus 20% un iegūstam ātrumu, līdz kuram tehnika funkcionē atsaucīgi. Vismaz ar mašīnu tā ir. 200 izspiež, pāri arī iet, taču reāli tikai līdz kādiem 160 ir nezvērs un tad paliek ar vien gurdenāks.

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 10:52#34

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 10:47:36 eddie rakstīja:
Tie 160 kmh jau būtu pieņemami, pat vairāk par 140 nav baigi nepieciešami, lai iekļautos plūsmā. Bet jautājums jau, kāds ir paātrinājums virs 100-110, vai līdz aptuveni 130 tiek zibenīgi, vai arī nākas brīdi uzgaidīt. Pāris 125'nieki, ar kuriem tiku pabraukājies, arī bija aizspiežami līdz 110-120 kmh pēc spidometra un teorētiski varētu teikt, ka ar to pietiek apdzīšanai - t.i., ar mašīnu reizēm pie apdzīšanas nemaz vairāk neuzkāpj. Taču tas paātrinājums no 70-80 uz augšu... oj, labāk nerunāsim. Vārdu sakot - atņemam no maksimālā ātruma kādus 20% un iegūstam ātrumu, līdz kuram tehnika funkcionē atsaucīgi. Vismaz ar mašīnu tā ir. 200 izspiež, pāri arī iet, taču reāli tikai līdz kādiem 160 ir nezvērs un tad paliek ar vien gurdenāks.

paskaties youtubē kādu akselerācijas video. lielai daļai 650 dualsportiem līdz 120 viss ir normāli, pēc 120 jau paliek gurdenāki, bet ne tā kā ar 125niekiem.

Pats ar savu 125 esmu atvilcis līdz ierobežotājam, bet tas prasa apstākļus un garu ceļa gabalu... Bet pārliecinājos, ka uz 136 viņš iet, lai gan pēc 100 paliek ļoti gauss

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Marko
30. Oct 2013, 11:01#35

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


30 Oct 2013, 10:47:36 eddie rakstīja:
Tie 160 kmh jau būtu pieņemami, pat vairāk par 140 nav baigi nepieciešami, lai iekļautos plūsmā. Bet jautājums jau, kāds ir paātrinājums virs 100-110, vai līdz aptuveni 130 tiek zibenīgi, vai arī nākas brīdi uzgaidīt. Pāris 125'nieki, ar kuriem tiku pabraukājies, arī bija aizspiežami līdz 110-120 kmh pēc spidometra un teorētiski varētu teikt, ka ar to pietiek apdzīšanai - t.i., ar mašīnu reizēm pie apdzīšanas nemaz vairāk neuzkāpj. Taču tas paātrinājums no 70-80 uz augšu... oj, labāk nerunāsim. Vārdu sakot - atņemam no maksimālā ātruma kādus 20% un iegūstam ātrumu, līdz kuram tehnika funkcionē atsaucīgi. Vismaz ar mašīnu tā ir. 200 izspiež, pāri arī iet, taču reāli tikai līdz kādiem 160 ir nezvērs un tad paliek ar vien gurdenāks.
Normālā plūsmā, ar tiem 500-650 endūriem viss ir kārtībā. Tavām vajadzībām pilnīgi pietiks, salīdzinot ar 125'ku liksies, ka lido

Offline

eddie
30. Oct 2013, 11:06#36

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Jā, vaina jau salīdzināšanā.. Bet lieta tāda, ka es neviļus salīdzinu ar savu auto, nevis ar 125'niekiem. Ne velti es ātri vien saņēmos uz A kategorijas nokārtošanu - jo pietika dažas dienas ar 125'nieku, lai saprastu, ka tāda mopēdu būšana gluži nav priekš manis. Tai pat laikā kādam citam, kurš ikdienā pārvietojas ar kādu nepilnu 100hp mazmotorauto, 125'nieks, iespējams, šķiet gana žigls, vismaz pilsētai pilnīgi pietiekošs.

[ Šo ziņu laboja eddie, 30 Oct 2013, 11:07:39 ]

Offline

TB
30. Oct 2013, 11:06#37

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

BMW nekad nav bijis, ka pietrūkst, lai dinamiski iekļautos plūsmā vai apdzītu kādu uz šosejas. 130km/h uzņem visai raiti un arī paātrinājums no 100-130 ir ļoti pieņemams. Tieši tā pat pilsētā. No krusta var atstāt kaunā daudzus ar lielākiem mo

Offline

Marko
30. Oct 2013, 11:10#38

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


30 Oct 2013, 11:06:03 eddie rakstīja:
Jā, vaina jau salīdzināšanā.. Bet lieta tāda, ka es neviļus salīdzinu ar savu auto, nevis ar 125'niekiem. Ne velti es ātri vien saņēmos uz A kategorijas nokārtošanu - jo pietika dažas dienas ar 125'nieku, lai saprastu, ka tāda mopēdu būšana gluži nav priekš manis. Tai pat laikā kādam citam, kurš ikdienā pārvietojas ar kādu nepilnu 100hp mazmotorauto, 125'nieks, iespējams, šķiet gana žigls, vismaz pilsētai pilnīgi pietiekošs.
Kamēr neesi pamēģinājis pabraukt, nesapratīsi kas ir kas tikai lasot dažādus komentārus. KLE500 jau sen pārdevu, to nevaru tev piedāvāt pamēģināt, bet varu piedāvāt Hornetu pamēģināt, ja tev neliek mieru doma, ka nepietiek ar parastajiem ielas enduro mocīšiem.

Offline

eddie
30. Oct 2013, 11:30#39

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Kas ir domāts ar ielas enduro?

Tur jau tā lieta - ja varētu katru no šiem paņemt nomā uz diennakti un kārtīgi pavizināties, tad arī bilde kļūtu skaidrāka.

Sāku tagad rūpīgāk pētīt acceleration & top speed video, skaitīt līdzi sekundes. Var jau būt, ka tiešām nav tik traki... Tam pašam Transalpam paātrinājums virs 100 vismaz pēc video redzamā šķiet labāks, kā tiku iztēlojies.

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 11:34#40

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 11:30:36 eddie rakstīja:
Kas ir domāts ar ielas enduro?

Tur jau tā lieta - ja varētu katru no šiem paņemt nomā uz diennakti un kārtīgi pavizināties, tad arī bilde kļūtu skaidrāka.

Sāku tagad rūpīgāk pētīt acceleration & top speed video, skaitīt līdzi sekundes. Var jau būt, ka tiešām nav tik traki... Tam pašam Transalpam paātrinājums virs 100 vismaz pēc video redzamā šķiet labāks, kā tiku iztēlojies.

ielas enduro/dualsport/pilsētas enduro sauc kā gribi tie ir transalp un f650 līdzinieki

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline