Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Noslīcis mocis.
Autors | Ziņojums |
helikopters1 | | Kopš: 27. Jul 2014
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki dl 650
| Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies! | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3413
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| ja jau piedarbinaaji, tad vajadzeeja pasildiit , gan jua ka no elljas uudens izdaliitos.
ja uudens ir karbuatoraa tad jaatiira.
otrs variants ir nolitk istabaa, siltumaa un cereet ka liidz naakamajai sezonai buus izzuvis
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
rullic | | Kopš: 26. Jan 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 162
Braucu ar:
| Parastu mašīnas eļļu liet mocī nebūtu tas pareizākais, ja motors, kārba un sajūgs peld vienā eļļas vannā. Sajūga diski sasūcas ar eļļas piedevām, var sākt slīdēt... | Offline | | |
|
matiicins | | Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Uzreiz darbināt gan nevajadzēja, var arī nesmuki sanākt
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline | | |
agrais | | Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
| Jā, iespējams ka piedarbinot izdarīji lielu k\lūdu... Ja ūdeni ierāva cilindrā, nu tad rezultāts var būt līdzīgs kā bildē.... Tur vairs karburatora tīrīšana un eļļas mainīšana var nelīdzēt. | Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2717
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Nebiedējat cilvi.. ja jau motors griezās un rūca, tad klanis vēl būs dzīvotājs.
Karburācija jātīra... motors, manuprāt, jāskalo nedarbinot.
Bet to es tikko izdomāju
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
Rosini | | Kopš: 01. Oct 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 101
Braucu ar: HONDA CX 650/V-Max
|
.
otrs variants ir nolitk istabaa, siltumaa un cereet ka liidz naakamajai sezonai buus izzuvis
Vai srūsējis | Offline | | |
norca13 | | Kopš: 08. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 503
Braucu ar: 998 cm3
|
02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!
Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Ideāli būs pa ziemu izcelt motoru... Tad tik redzēsi, vai nav mehānisku bojājumu... Ja nē, tad pamēģini izsūkt visu eļļu ar lielu šprici un trubinu, jo nolejot paliek daudz eļļas iekšā...Kā kuram motoram, protams, bet manam mocim 20% nav nolejami, paliek iekšā... | Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2717
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
02 Nov 2014, 19:57:32 lomsz rakstīja:
Ideāli būs pa ziemu izcelt motoru... Tad tik redzēsi, vai nav mehānisku bojājumu... Ja nē, tad pamēģini izsūkt visu eļļu ar lielu šprici un trubinu, jo nolejot paliek daudz eļļas iekšā...Kā kuram motoram, protams, bet manam mocim 20% nav nolejami, paliek iekšā...
Tur jau tie sūū, ka tai, kas neiztek, arī ar špricīti klāt netiek. Eļļa paliek dažādās kabatās un lai to dabūtu, daudz maz ārā, motors ir jāgroza turpu, šurpu... diez, kā to darīt ar visu moci
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
helikopters1 | | Kopš: 27. Jul 2014
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki dl 650
| Njā... Lasījos pa visādiem forumiem, nobiedēja raksts par cilvēku, kas šitā mocīti- nullīti nobeidza. Laikam bija dubļi sarauti motorā iekšā ar netīru ūdeni.
Njā tagad tikt ar to karburatoru kārtībā, kas viņam tieši ir jāver vaļā?
Njā nez cik reizes tā eļļa būs jāmaina.[ Šo ziņu laboja helikopters1, 02 Nov 2014, 20:17:17 ] | Offline | | |
helikopters1 | | Kopš: 27. Jul 2014
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki dl 650
|
02 Nov 2014, 18:20:18 karlsons rakstīja:
ja jau piedarbinaaji, tad vajadzeeja pasildiit , gan jua ka no elljas uudens izdaliitos.
ja uudens ir karbuatoraa tad jaatiira.
otrs variants ir nolitk istabaa, siltumaa un cereet ka liidz naakamajai sezonai buus izzuvis
Piedarbināju un uzsildīju, bet tā laikam bija mana kļūda, jo arī uzsilis motors darbojās tikai uz pilnu čoku un uzgāzējot noslāpa. | Offline | | |
helikopters1 | | Kopš: 27. Jul 2014
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki dl 650
| Vēl redzēju un lasīju, ka močus burtiski apgāž ar "kājām gaisā" un tad no cilindra dabū to ūdeni ārā.
Es tikai nesaprotu vai man cilindrā vēljoprojām var būt ūdens ja motors darbojas,bet slāpst uzgāzējot, vai pie vainas ir karburators? | Offline | | |
helikopters1 | | Kopš: 27. Jul 2014
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki dl 650
|
02 Nov 2014, 19:12:05 norca13 rakstīja:
02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!
Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu
Tiltos 2*? Kā saprast to ka tu eļļu nomainīji tiltos?[ Šo ziņu laboja helikopters1, 02 Nov 2014, 20:29:10 ] | Offline | | |
aivarsk | | Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
02 Nov 2014, 20:27:04 helikopters1 rakstīja:
02 Nov 2014, 19:12:05 norca13 rakstīja:
02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!
Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu
Tiltos 2*? Kā to saprast tiltos?
brute force ir qwadrs un tam ir reduktori. | Offline | | |
helikopters1 | | Kopš: 27. Jul 2014
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki dl 650
|
02 Nov 2014, 20:29:06 aivarsk rakstīja:
02 Nov 2014, 20:27:04 helikopters1 rakstīja:
02 Nov 2014, 19:12:05 norca13 rakstīja:
02 Nov 2014, 18:02:17 helikopters1 rakstīja:
Sveiki. Šodien sanāca noslīcināt moci (ūdens dziļums var būt mānīgs)
Situācija sekojoša: iebraucot ūdenī mocis noslāpa, izstumjot to iedarbināju, bet motors darbojās tikai ar pilnu čoku, uzdod gāzi uzreiz noslāpst. Aizvilku mājās, tur konstatēju, ka gaisa filtrā bij ūdens un eļļa motorā ir uzputojusi.
Ielēju parastu mašīnas eļļu lai izskalotu motoru, bet arī tā uzreiz palika par emulsiju.
Varbūt kāds gudrs vīrs man varētu dot padomu kā to ūdeni dabūt ārā.
Tātad jautājumi sekojoši:
1. Vai ūdens var būt cilindrā?
2. Vai ūdens var būt karburatorā?
3. Kā dabūt no ūdens tīru motoru?
Paldies!
Gadijās ieņurkot ar kawu brute force upē, galīgi noslīka, kamēr vēl pēc auto aizgāju, laiks pagāja.
Izvilku, nedarbināju gan atvedu uz rīgu visas eļļas izlēju(kopā ar ūdeni) ielēju jaunu parūcināju un atkal izlēju.(tiltos 2* mainiju, motorā 3* un viss bij ok.Eļļām gan nežēloju lēju, kas pienākas arī skalošanai .Drapaks iet un nav nekādu problēmu
Tiltos 2*? Kā to saprast tiltos?
brute force ir qwadrs un tam ir reduktori.
Sk | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 3326
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
02 Nov 2014, 20:24:17 helikopters1 rakstīja:
Vēl redzēju un lasīju, ka močus burtiski apgāž ar "kājām gaisā" un tad no cilindra dabū to ūdeni ārā.
Es tikai nesaprotu vai man cilindrā vēljoprojām var būt ūdens ja motors darbojas,bet slāpst uzgāzējot, vai pie vainas ir karburators?
apgāž lai pa sveces caurumu izlietu ūdeni
cilindrā 100% ka ūdens vairs nava... ja tur butu ūdens klaņi jau būtu līki un piešķilt nevarētu.
Domāju ka karburatorā ir ūdens pile, kas neļauj normāli darboties.
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5221
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Iztīri karbuli, nomaini gaisa filtru un vēl pāris reizes eļļu un būs labi. Ja viss būtu slikti tad vairs nelektu arī ar čoku.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
welder | | Kopš: 27. Mar 2011
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Exc 530
| Mans slīkšanas gadījums:izskrūvējām sveci,moci stāvus uz pakaļrata nolikām,lai iztek no karburatora.
Tad kurbulējām,lai izspļauj no cilindra pa sveces vietu.
Pēc tam sveci atpakaļ,kaut kā pielaidām ilgi kurbulējot.
Tad tiku līdz tuvākajam tankam(ap10km),nolēju eļļu,ielēju kaut kādu auto eļļu un uz mājām gāzu(15km)
Tad nolēju atkal eļļu,un noskrūvēju visus iespējamos sānu vākus,sagāžot iztecēja visa eļļa.
Pēc tam atstāju uz nedēļu visu atvērtu,lai izžūst.
Braucu ar to motoru vēl joprojām. | Offline | | |
Ilmars-Dzigurs | | Kopš: 20. Mar 2014
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Gribēju uzzināt, ka dažas ūdens piles cilindrā var nodarīt tādu kaitējumu, kā augšup redzamajā attēlā?
Vai tas ir domāts, ja piesūc daudz ūdens? | Offline | | |
|
|