Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Noslīcis mocis.

AutorsZiņojums
Piradzinjsh
02. Nov 2014, 22:11#21

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

palasi par "hidrotriecienu" dzinējam

Offline

Gantais
02. Nov 2014, 22:14#22

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Bildē redzamajam jau ir bijis normāls hidro trieciens.... par pili, tikai biksēs vajag satraukties, klanim tā neko nenodara (es par bildē redzamo klani)

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

matiicins
02. Nov 2014, 22:37#23

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


02 Nov 2014, 22:14:33 Gantais rakstīja:
Bildē redzamajam jau ir bijis normāls hidro trieciens.... par pili, tikai biksēs vajag satraukties, klanim tā neko nenodara (es par bildē redzamo klani)
es kādu puslitru ūdens izlēju no motora, tā ka dažas piles neko ļaunu nenodarīs Vienīgi, ja ilgi atstāsi mitru, tad var korozija parādīties

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

MIGs
02. Nov 2014, 23:27#24

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Esmu skalojis to emulsiju(ūdens+eļļa) ārā ar benzīnu. Pēc tam tīru eļļu + kārtīgi uzsildīt/sasildīt.
protams aŗiu eļļas filtroas ūdens/emulsija sakrājas.
Ja ir tikai mazleit ūdens, tad nav traki - iztvaikos. Arī, ja nedaudz benzīns - arī tas iztvaikos.

-----------------

Offline

helikopters1
02. Nov 2014, 23:38#25

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650

Paldies par info. Rītvakar būs jāmēģina piedabūt pie dziesmas.

Offline

helikopters1
03. Nov 2014, 17:46#26

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650


02 Nov 2014, 20:40:53 Naits rakstīja:
Iztīri karbuli, nomaini gaisa filtru un vēl pāris reizes eļļu un būs labi. Ja viss būtu slikti tad vairs nelektu arī ar čoku.

Gribēju uzzināt, kas tieši karburatorā ir jātīra, precīzāk, kur tas ūdens ir paslēpies.

Offline

karlsons
03. Nov 2014, 17:47#27

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

iedod kaadam lai iztiira, liekas ka mocis pec tam neleks un detaljas plaiks paari

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Naits
03. Nov 2014, 17:57#28

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Notecini pludiņkameras, varbūt ar to pietiks. Bet izklausās, ka zināšanu Tev nav, tāpēc padomā. Jo pēc tam būs dārgāk

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

helikopters1
03. Nov 2014, 18:00#29

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650


03 Nov 2014, 17:57:42 Naits rakstīja:
Notecini pludiņkameras, varbūt ar to pietiks. Bet izklausās, ka zināšanu Tev nav, tāpēc padomā. Jo pēc tam būs dārgāk

Njā, nav gan,bet nu rokas nav abas kreisās.

Offline

Archy96
03. Nov 2014, 18:05#30

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

ja tas būtu mans noslīkušais mocis, es darītu tā:

1) Izjauktu pilnībā karburātorus un to visu izpūstu ar kompresoru, tā lai spīd un laistās.
2) Pie reizes arī gaisa filtra kasti izpucētu.
3) Tad izlietu eļļu, noņemtu izpūtējus un noskrūvētu pavisam nost motora apakšējo "padonu", jo kā zināms, ūdens ēlļā nosēžās apakšā. Mainot tikai eļļu visu ūdeni laukā nekad nedabūsi, tik un tā kaut kas paliks iekšā. Izpucētu tur visu rūpīgi.
4) Pēc tam vēl reizes 3 nomainītu eļļu. Un protams, filtru.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
03. Nov 2014, 18:53#31

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

šī instrukcija gan par 2takteri, bet ir daži padomi tur interesanti. vienkāršākais veids, kā dabūt ūdeni no cilindriem - izskrūvēt sveci(-es) un apgāzt dampi ar kājām gaisā.



atverot YTrubu, būs arī citas instrukcijas, tostarp, kā nenonākt līdz šādam neapskaužamam stāvoklim.
vai arī lasīt kaudzi instrukciju ar atslēgvārdiem how to gut water out of flooded motorcycle engine

Offline

jurciks000
04. Nov 2014, 20:56#32

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 86

Braucu ar: -700cm3 4x4 ; Iž Ju-3 ka


03 Nov 2014, 18:05:17 Archy96 rakstīja:
ja tas būtu mans noslīkušais mocis, es darītu tā:

1) Izjauktu pilnībā karburātorus un to visu izpūstu ar kompresoru, tā lai spīd un laistās.
2) Pie reizes arī gaisa filtra kasti izpucētu.
3) Tad izlietu eļļu, noņemtu izpūtējus un noskrūvētu pavisam nost motora apakšējo "padonu", jo kā zināms, ūdens ēlļā nosēžās apakšā. Mainot tikai eļļu visu ūdeni laukā nekad nedabūsi, tik un tā kaut kas paliks iekšā. Izpucētu tur visu rūpīgi.
4) Pēc tam vēl reizes 3 nomainītu eļļu. Un protams, filtru.


Šis ir labs padoms, es noskrūvētu visus motora vākus, kurus var noskrūvēt un tur iztīrītu visu, izpūstu riktīgi ar kompresoru un izsildītu ar fēnu. Tad 3 reizes riktīgi uzsildi un nomaini eļļu.

Es pielietu kvadras reduktoru skaloju ar DD, ielēju nobraucu 1km un izlēju, un tā 3 reizes.
BET motoram un reduktoram ir atšķirība tāpēc nelej DD bet eļļu
Iet tikai ar čoku tāpēc,ka karburatora dīzēs un (vai) kanālos ir kāds gruzītis un smilšu grauds.
Uzliec karbūzi uz galda izravē izpūt ar kompresoru, tikai nesajauc dīzes vietām.
Un viss būs čiki.

Offline

helikopters1
05. Nov 2014, 20:46#33

Kopš: 27. Jul 2014

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki dl 650

Paldies par padomiem, tiku veiksmīgi galā ar šo ķibeli.

Offline

Naits
05. Nov 2014, 22:54#34

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline