Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)

AutorsZiņojums
kba-pro
19. Jul 2016, 15:31#161

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


19 Jul 2016, 15:17:22 Archy96 rakstīja:
Šis noteikti arī zelta vērtībā nostājās. Vai tiešām nebija opcijas sameklēt kaut ko jau gatavu no aftermarket?


Nu par zelta vērtību gan īsti nepiekritīšu, bet nu jāatdzīst tad, kas kuram ir zelta vērtība??... Citam 30 Eur ir zelta vērtē, citam desmitiem reižu vairāk, un arī tad, nekas īpašs.
Nopirkt gatavu un visticamāk tikai droši vien attāli tuvinātu, kā tika minēts iepriekš, nav iespējams. Neviens izplūdes ražotājs nedod un nepublicē trubas specifikāciju, kas nozīmē nopirkt to kas tev nemaz nav piemērots un tikai tad secināt, ka neder.


[ Šo ziņu laboja kba-pro, 19 Jul 2016, 15:32:17 ]

Offline

Geduss
19. Jul 2016, 15:47#162

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

LV nav neviens kas loka tos līkumus ar mendreli? Tāpat lai cik roka piešauta, katra šuve kaut ko jau minimāli ietekmē un cik laiku tas paņem.

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

Archy96
19. Jul 2016, 15:48#163

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jul 2016, 15:46:42 Bagars rakstīja:

19 Jul 2016, 15:17:22 Archy96 rakstīja:
Šis noteikti arī zelta vērtībā nostājās. Vai tiešām nebija opcijas sameklēt kaut ko jau gatavu no aftermarket?

Reiz viens klasiķis teica..

16 Jul 2016, 19:57:33 Archy96 rakstīja:
Neviens motoru sporta veids nekad nebūs lēts, tas vienkārši nav iespējams.

Pilnīgi piekrītu klasiķim...

16 Jul 2016, 01:26:11 Archy96 rakstīja:
Nevajag moci vispār pirkt, nebūs jāuztraucās, mocis - tie ir izdevumi

Apkopojot šo visu - trūkst konsekvences

16 Jul 2016, 02:18:20 Archy96 rakstīja:
Paga paga, demagoģiju atliekam,
.... samaksāt .. par pasākumu, kur tomēr daudzi cilvēki ir savu darbu ieguldījuši utt, tas ir kaut kas cits ..

Bet par to demagoģijas, es pat teiktu - daiļdiršanas pasākumu, piekrītu par 100%



Atkal demagoģija.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mikrefons
19. Jul 2016, 15:58#164

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

No kāda metāla izplūde?
Vai nav drusku par tuvu ūdens trubai izplūde?

Offline

kba-pro
19. Jul 2016, 15:59#165

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


19 Jul 2016, 15:47:10 Geduss rakstīja:
LV nav neviens kas loka tos līkumus ar mendreli? Tāpat lai cik roka piešauta, katra šuve kaut ko jau minimāli ietekmē un cik laiku tas paņem.


Igors sametināja par aptuveni 1.1/2 darba dienu.

Uzsveram vēlreiz to, ka galvenais iemesls kāpēc header’is tika izgatavots no "sheet meatl" lokšņu materiāla ir tas, ka tas ir vienmērīgs konuss no sākuma līdz beigām. Vienkāršāk sakot, tā forma ir kā dzimšanas dienu muļķīgajām cepurītēm. Mūsu gadījumā cepurīte vēl ir izliekta, princips kā divtaktu motocikla izpūtējam.

Offline

kba-pro
19. Jul 2016, 16:01#166

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


19 Jul 2016, 15:58:31 mikrefons rakstīja:
No kāda metāla izplūde?
Vai nav drusku par tuvu ūdens trubai izplūde?


1mm SS. Attālums no dzesēšanas lokanās caurulītes aptuveni 3-5 mm. Pilnīgi pietiekoši, galvenais lai ir gaisa sprauga starpā.

Offline

karlsons
19. Jul 2016, 18:35#167

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


19 Jul 2016, 15:17:22 Archy96 rakstīja:
Šis noteikti arī zelta vērtībā nostājās. Vai tiešām nebija opcijas sameklēt kaut ko jau gatavu no aftermarket?




-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
20. Jul 2016, 12:22#168

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Ieskats citā "Dārguma Lādē" gan tiešā, gan pārnestā nozīmē.





Offline

mikrefons
20. Jul 2016, 12:28#169

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Vai ir pieraksti ar kopējo bilanci?
Interesanti, cik šāds projekts kopā izmaksā.

Offline

mexa
20. Jul 2016, 12:45#170

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja ne cipars, tad proporcija pret mopēda vērtību tā teikt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niksons
20. Jul 2016, 12:57#171

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


20 Jul 2016, 12:28:48 mikrefons rakstīja:
Vai ir pieraksti ar kopējo bilanci?
Interesanti, cik šāds projekts kopā izmaksā.


Kāda starpība ?
Kamēr var atļauties, tikmēr vīlē. Nav ko bojāt sev garastāvokli ar kaut kādiem cipariem

Nu un izskatās, ka kundziņam darbā vai pie čomiem pa vakariem ir pieeja dažādiem verķiem. Ja būtu jāmaksā reālā, objektīvā cena par to verķu izmantošanu, tad aparātu & programmu noma vien būtu vairākas mopēda cenas




Man bija līdzīgi - aizgāju vienā sestdienā pie čoma ar 5-asu CNC safrēzēju sievai siltumnīcas komponentes. Garāžā saliku kopā 3D puzli un uzmetu pāri plēvi. Materiāli no LF atkritumu kastes, iekārtas noma - par brīvu. Rezultātā laba siltumnīca pa kapeikām, un saturīgi pavadīta diena. Un sieva laimīga. Ja par to visu būtu jāmaksā pilna cena - 3 normālas siltumnīcas varētu nopirkt veikalā. Ar piegādi un uzstādīšanu

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

mikrefons
20. Jul 2016, 13:05#172

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Taisnība jau vien ir



20 Jul 2016, 12:57:31 Niksons rakstīja:

Kāda starpība ?
Kamēr var atļauties, tikmēr vīlē. Nav ko bojāt sev garastāvokli ar kaut kādiem cipariem

Offline

kba-pro
21. Jul 2016, 09:50#173

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


20 Jul 2016, 12:57:31 Niksons rakstīja:

20 Jul 2016, 12:28:48 mikrefons rakstīja:
Vai ir pieraksti ar kopējo bilanci?
Interesanti, cik šāds projekts kopā izmaksā.


Kāda starpība ?
Kamēr var atļauties, tikmēr vīlē. Nav ko bojāt sev garastāvokli ar kaut kādiem cipariem

Nu un izskatās, ka kundziņam darbā vai pie čomiem pa vakariem ir pieeja dažādiem verķiem. Ja būtu jāmaksā reālā, objektīvā cena par to verķu izmantošanu, tad aparātu & programmu noma vien būtu vairākas mopēda cenas




Man bija līdzīgi - aizgāju vienā sestdienā pie čoma ar 5-asu CNC safrēzēju sievai siltumnīcas komponentes. Garāžā saliku kopā 3D puzli un uzmetu pāri plēvi. Materiāli no LF atkritumu kastes, iekārtas noma - par brīvu. Rezultātā laba siltumnīca pa kapeikām, un saturīgi pavadīta diena. Un sieva laimīga. Ja par to visu būtu jāmaksā pilna cena - 3 normālas siltumnīcas varētu nopirkt veikalā. Ar piegādi un uzstādīšanu


Jā protams pasākuma bilance ar tiešajām izmaksām ir zināma, nedaudz vēlāk painformēsim.

Nikson, par iespējām un pieejām ... mēs vienkārši izmantojam pieejamos resursus un akumulētās zināšanas, tieši tā pat kā tu, savā biznesā. Šķiet es nojaušu, kuras ir tās vietas par kurām tu domā, bet jāsaka Galīgi Garām!, tas nepavisam nav tur.

Par programmām, varu tikai teikt to, ka tās ir pieejamas visiem. Latvija vēl ir kā Eldorado... pagaidām.

Par jēdzienu "objektīva cena" neko daudz nekomentēšu, vien tikai tik daudz, ka Latvijā legāls un kvalitatīvs pakalpojumu tirgus High-Tech galā vienkārši neeksistē, līdz ar to jebkura izpratne par jēdzienu “objektīva cena” ir izkropļota.

Offline

kba-pro
21. Jul 2016, 10:14#174

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Dzinēja salikšana:
Motorstundu skaitītājs pirms lielo perturbāciju sākuma rādīja 68 darba stundas. Ja par savu akumulēto darba stundu skaitu vis ir skaidrs, tad par vēsturi pirms tam īstas pārliecības nav, līdz ar to pieņemam lēmumu visu likt jaunu.
Lācīša vēdera saturs OEM un Aftermarket jau tradicionāli tiek iegādāts US.







Offline

Niksons
21. Jul 2016, 10:18#175

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


21 Jul 2016, 09:50:41 kba-pro rakstīja:

Jā protams pasākuma bilance ar tiešajām izmaksām ir zināma, nedaudz vēlāk painformēsim.

Nikson, par iespējām un pieejām ... mēs vienkārši izmantojam pieejamos resursus un akumulētās zināšanas, tieši tā pat kā tu, savā biznesā. Šķiet es nojaušu, kuras ir tās vietas par kurām tu domā, bet jāsaka Galīgi Garām!, tas nepavisam nav tur.

Par programmām, varu tikai teikt to, ka tās ir pieejamas visiem. Latvija vēl ir kā Eldorado... pagaidām.

Par jēdzienu "objektīva cena" neko daudz nekomentēšu, vien tikai tik daudz, ka Latvijā legāls un kvalitatīvs pakalpojumu tirgus High-Tech galā vienkārši neeksistē, līdz ar to jebkura izpratne par jēdzienu “objektīva cena” ir izkropļota.


Tas nav pie Bumbiera ? Es biju pārliecināts, ka Tu pa to kolhozu maisies

Par programmu pieejamību - nu par poļu naudu jau daudz ko var ielikt. Es pat teiktu - kamēr tas privāti, ne naudas pelnīšanai - pat ir ok

Nu par iekārtām - pie mums nākošnedēļ brauc vācieši skatīties vienu diezgan unikālu iekārtu. Rūpnīca palūdza, vai nevaram parādīt vienam vācu potenciālajam klientam to tehnoloģiju, ko mēs te nopulējām

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

kba-pro
21. Jul 2016, 10:32#176

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


21 Jul 2016, 10:18:20 Niksons rakstīja:

21 Jul 2016, 09:50:41 kba-pro rakstīja:

Jā protams pasākuma bilance ar tiešajām izmaksām ir zināma, nedaudz vēlāk painformēsim.

Nikson, par iespējām un pieejām ... mēs vienkārši izmantojam pieejamos resursus un akumulētās zināšanas, tieši tā pat kā tu, savā biznesā. Šķiet es nojaušu, kuras ir tās vietas par kurām tu domā, bet jāsaka Galīgi Garām!, tas nepavisam nav tur.

Par programmām, varu tikai teikt to, ka tās ir pieejamas visiem. Latvija vēl ir kā Eldorado... pagaidām.

Par jēdzienu "objektīva cena" neko daudz nekomentēšu, vien tikai tik daudz, ka Latvijā legāls un kvalitatīvs pakalpojumu tirgus High-Tech galā vienkārši neeksistē, līdz ar to jebkura izpratne par jēdzienu “objektīva cena” ir izkropļota.


Tas nav pie Bumbiera ? Es biju pārliecināts, ka Tu pa to kolhozu maisies

Par programmu pieejamību - nu par poļu naudu jau daudz ko var ielikt. Es pat teiktu - kamēr tas privāti, ne naudas pelnīšanai - pat ir ok

Nu par iekārtām - pie mums nākošnedēļ brauc vācieši skatīties vienu diezgan unikālu iekārtu. Rūpnīca palūdza, vai nevaram parādīt vienam vācu potenciālajam klientam to tehnoloģiju, ko mēs te nopulējām


Tur grozos regulāri, bet tik un tā tas nav pie pana Gruševska

Offline

kba-pro
22. Jul 2016, 11:07#177

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:






Vienīgais Aftermarkets kurš tika iegādāts Latvijā.



Offline

kba-pro
25. Jul 2016, 18:26#178

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Otrais lielākais izdevumu postenis projekta bilances sarakstā - Xceldyne valvetrain komponentes:
- titāna vārsti virpoti no sagataves (cepure nav metināta pie kāta)
- titāna retaineri
- vārstu atsperes
- vara berilija sēžas
- bronzas vadīklas

Kāpēc Xceldayne?
- Lieliska izturības rezerves un svara attiecība. Šie parametri kļūst kritiski svarīgi ilglaicīgiem apgriezieniem to augšējā joslā.
- Lieliska siltumvadītspēja
- Lieliska nodilumizturība, Xceldyne ilgtermiņā neietekmē sēžu lepēšana ar vārstu pret sēžu. Atstarpes kādas ir iestatītas paliek nemainīgas izņemt gadījumus kad pavirši tiek izpildītas dzinēja un tā barošanas sistēmas apkopes. Varam tikai atkārtoties ka ne reizi ~ 170 m/h laikā vecākajai māsai nebijām saskārušies ar vārstu atstarpju nobīdi no tolerances un netika novērota nekāda vārstu slēgvirsmas sēšanās vai sēžu ovāla izstrāde.



Daži komponenšu svara salīdzinājumi.








[ Šo ziņu laboja kba-pro, 25 Jul 2016, 18:27:56 ]

Offline

Archy96
25. Jul 2016, 18:33#179

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Runā, ka gondām dzinēja oriģinālajā izpildījumā ir tā problēma ar vārstu sēšanos ligzdās.

Man autosam (gonda CRV) tur visu laiku bija regulāras un sistemātiskas auzas, kombinācijā ar gāzes iekārtu. Tajā pašā laikā pasūds noripoja 500000 bez līšanas motorā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
25. Jul 2016, 21:08#180

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


25 Jul 2016, 18:33:16 Archy96 rakstīja:
Runā, ka gondām dzinēja oriģinālajā izpildījumā ir tā problēma ar vārstu sēšanos ligzdās.

Man autosam (gonda CRV) tur visu laiku bija regulāras un sistemātiskas auzas, kombinācijā ar gāzes iekārtu. Tajā pašā laikā pasūds noripoja 500000 bez līšanas motorā.


Šķiet, ka problēmas parasti ir visiem, vieniem vairāk, citiem mazāk, ja braucamais nav pienācīgi kopts. Šie simptomi droši parādās motocikliem "maukām" kurus katrs jaunais īpašnieks nopērk cerībā, ka viņam jau pietiks pabraukt un pēc tam ātrāk pārdot nākamajam, kamēr rūc.

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 25 Jul 2016, 21:08:29 ]

Offline