Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)

AutorsZiņojums
kba-pro
26. Jul 2016, 15:13#181

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Custom sadales vārpsta no WebCam - trešais lielākais izdevumu postenis no "cashflow" viedokļa.
Jāatdzīst esošās sadales vārpstas profils ir gana labs ko simulāciju ģenerētās līknes tikai apliecina, bet pieņemam lēmumu tomēr to aizvietot jo:
- kā jau iepriekš minējām izteikti agresīvajam sadales vārpstas profilam piemīt straujas pašnoārdīšanās īpašības, jo šķiet pēc profilus modificējošās slīpēšanas tie nav tikuši termiski apstrādāti. Nodiluma pēdas uz profiliem ir skaidri redzamas.
- Agresīvais profils veido agresīvu vārstu kustības paātrinājumu un bremzēšanu samazinot vārstu un sēžu dzīves ciklu.
- Apgriezienu augšējā diapazonā liela iespējamība saskarties ar vārstu peldēšanu
- Piemērot jaudas raksturlīkni supermoto braukšanai iegūstot vienmērīgu paātrinājumu visas raksturlīknes garumā.
- Un pats galvenais, iespēju aizsniegt apgriezienu augšējo diapazonu saglabājot pieaugoša rakstura jaudas līkni

Izmantojot dzinēja darbības simulāciju programmu atbilstoši uzstādītajam mērķim tika izvēlēts vārstu pacelšanas augstums, atvēruma ilgums un sadales fāzes.
Profila formu nācās izvēlēties no WebCam bibliotēkas pēc tuvākā iespējamā. Ja nolemtu pasūtīt arī to pēc savas specifikācijas tad šis pasākums sadārdzinātos vēl par apmēram 50-60%.
Komunikācija ar WebCam'u ir excelenta.
Jāsaka godīgi no sadales vārpstu viedokļa tie nav jaudas griesti. Vēl lielāks kāpums ir iespējams, pielietojot daudz agresīvākus profilus, kuri savukārt prasa izmantot lielākus kompensatorus. Tas viennozīmīgi paliek vēl dārgāks pasākums no komponenšu izmaksu un arī ekspluatācijas termiņa viedokļa.
Komplektā ar sadales vārpstu pasūtam arī regulējamu tās zobratu, lai vajadzības gadījumā varētu eksperimentēt ar sadales fāzēm.





Offline

Archy96
26. Jul 2016, 15:23#182

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ja sadales vārpsta ir izgatavota no cementēta materiāla (nevis caurūdīta), kuram cieta ir tika virskārta (58 - 60HRC), parasti apmēram 1mm dziļumā, tad tikai loģiski, ka pieslīpējot kulaciņus, cietais slānis ir nost, un paliek relatīvi mīkstais (apmēram 35HRC), kuram vairs nav nepieciešamās nodilumizturības.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
27. Jul 2016, 09:09#183

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Turpinām likt kopā, pirmais piegājiens ar shim'u mērījumiem.




Regulējamā APE's zobrata iestādīšana "0" pozīcijā.



Lai iegūtu pilnīgu pārliecību, mehāniski ar vienkāršu metodi pārliecināmies par faktiskās minimālas distances toleranci starp vārstiem un virzuli.





Arī šis parametrs ir apmierinošs.







Dzinējs Salikts !

Offline

ANR
27. Jul 2016, 10:18#184

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 319

Braucu ar: LC4 640

Kas tas tāds par verķi ar uzrakstu "Lallaa"?

[ Šo ziņu laboja ANR, 27 Jul 2016, 10:19:12 ]

Offline

karlsons
27. Jul 2016, 10:22#185

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


27 Jul 2016, 10:18:56 ANR rakstīja:
Kas tas tāds par verķi ar uzrakstu "Lallaa"?


analogs šitadam:



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
27. Jul 2016, 12:44#186

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


27 Jul 2016, 10:22:52 karlsons rakstīja:

27 Jul 2016, 10:18:56 ANR rakstīja:
Kas tas tāds par verķi ar uzrakstu "Lallaa"?


analogs šitadam:




Offline

kba-pro
28. Jul 2016, 11:38#187

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:



Skats uz modificēto ieplūdes kanālu iekšpusi no gaisa filtra perspektīvas.




Dzelzs zirgs salikts...





Paldies par uzmanību un visu labu tiem kam vēl bija interese.

Offline

mikrefons
28. Jul 2016, 11:45#188

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Kas pa bremzēm?

Offline

Archy96
28. Jul 2016, 11:46#189

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

hei hei hei, bet kur dyno izdrukas?????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Geduss
28. Jul 2016, 13:30#190

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Nu vnk ideāli Cerams iegūtās zināšanas un pieredze bija tā vērtas!

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

Indo
28. Jul 2016, 16:47#191

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Mega! Viennozīmīgi interesantākais topiks ever @mp

Un, jā, jaudas izdruku, lūdzu!

-----------------

Offline

semigall
29. Jul 2016, 14:52#192

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


26 Jul 2016, 15:23:26 Archy96 rakstīja:
Ja sadales vārpsta ir izgatavota no cementēta materiāla (nevis caurūdīta), kuram cieta ir tika virskārta (58 - 60HRC), parasti apmēram 1mm dziļumā, tad tikai loģiski, ka pieslīpējot kulaciņus, cietais slānis ir nost, un paliek relatīvi mīkstais (apmēram 35HRC), kuram vairs nav nepieciešamās nodilumizturības.

ne tikai nodilumizturīgais slānis ir nost,tāpat apstrādātajā virskārtā rodās papildus spriegumi ,kas pēcapstrādē atkal ir jānoņem

Offline