Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)

AutorsZiņojums
karlsons
28. Jun 2016, 09:50#61

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Tocna kuuls vareetu apstaastiit savu versiju kaa vinsh to sariitu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
28. Jun 2016, 10:02#62

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


28 Jun 2016, 00:54:09 mezamaris rakstīja:

27 Jun 2016, 14:14:56 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:

27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?




Jāgrauž arī protams vēl ir.



Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?


Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi.
Nu graužot var pa laikam pieliet ar divkomponentu silikonu un pēc iegūtā atlējuma kontrolēt izmēru un formu...


Jā, viena no domām bija printēt 3D modeli sadalītu par segmentiem...

Offline

kba-pro
28. Jun 2016, 10:08#63

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Portu metināšana.
Šeit labprāt uzklausītu speciālistu viedokli, par portu metināšanas tehnoloģiju. Pievienotajā attēlā redzams aizmetināts ieplūdes ports. Jautājums, kurš zin ar kādu tehnoloģiju tas ir izdarīts un ar kādām metodēm.
Nav saprotams kā to var izdarīt? Vai tur tiek izmantots kāds īpašs deglis? Katrā ziņā aizmetināt 250 cm3 dzinēja galvas ieplūdes portus šķiet ir mākslas darbs.



Zināms ka US ir viens meistars kurš to prot, bet nu vizuāla informācija ir pieejama tikai par darba rezultātiem.

Mums atliek izsšķirties starp diviem variantiem:
- aizlīmēšana ar epoxīdiem (Epoxy-weld), to piedāvā pat nopietnas performances darbnīcas;
- lodēšana ar Techno-Weld stieņiem

Pēc konsultācijas ar Juri Rambu no Ramoto tika lemts par labu lodēšanai. Galu galā jāizmēģina.

Diemžēl arī šīs bildes esam pasējuši, bet rezultāts apskatāms ir.



Secinājums:
Faktiskais rezultāts nu galīgi neatbilda tam kāds tika gaidīts, bet gods un slava Jurim, kurš šo darbu paveica. Zinot situāciju, ka materiāls bija jāuzaudzē gan uz porta griestiem , gan arī uz grīdas, tas nebija viegls uzdevums. Mēs visi bijām pārāk lieli optimisti.
Techno-weld ir lielisks risinājums ja jāveic tikai kāda neliela sektora labošana vienā plaknē. Apjomīgam 3D aizpildījuma ar dobu vidu tas nav īsti piemērots.

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 28 Jun 2016, 10:20:33 ]

Offline

maris77
28. Jun 2016, 12:35#64

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F

Eksperiments apsveicams! Modelešana tika veikta ar SolidWorks?

Ja ir tāds entuziasms, butu jau bijsi pavisam skaisti pec esošas izvilēšanas salikt un uzlikt uz stenda un izmerit jaudu. Un tad uztaisit optimalo variantu un atkal izmerit. Man nezkapec ir aizdomas ka portu caurpludes pieaugums nav 1:1 proporcionals jaudas pieaugumam.

Diezgan sens, bet esi lasijis sho:
http://www.mototuneusa.com/think_fast.htm

Tur cilveks tieši aģitē par portu samazināšanu. Itkā tādejādi iegūstot lielāku griezes momentu un iespējams jaudu. Tīri intuitīvi man arī liekas ka efekts varētu būt lielāka jauda pašā apgriezienu galā, bet mazāka (un mazāks griezes moments) vidū. Kas kopsumā ir mazāk baudāmi.

Offline

Archy96
28. Jun 2016, 12:51#65

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Lai tikai nesanāk šmuce un kāds gabals no tā uzlodējuma neatlobās un neielido cilindrā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zix
28. Jun 2016, 13:07#66

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S

Varbūt tāpēc arī izšķīrās par labu uzmetināšanai nevis epoksīdiem Lai gan-par visādiem ķīmijas brīnumiem (kuri strādā arī) ir dzirdēts

Offline

Archy96
28. Jun 2016, 13:13#67

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Šis ir tas kas tev vajadzīgs ideālam rezultātam:

http://www.centroidcnc.com/cnc_porting_machine.html









Tikai rēķinies, ka viena darba stunda uz šāda aparāta izmaksā ap 100eiro, toties būs gan precīzi un ar garantiju.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Jun 2016, 13:17:25 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
28. Jun 2016, 13:23#68

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Archy cik lv taadi aparaati ir?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
28. Jun 2016, 13:23#69

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Jun 2016, 13:23:06 karlsons rakstīja:
Archy cik lv taadi aparaati ir?


Es zinu kādus 3 gab, varbūt vēl ir.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zutis
28. Jun 2016, 13:35#70

Kopš: 04. Aug 2015

Ziņojumi: 15

Braucu ar: buti

Archy,
Varbūt tevi var pierunāt izpaust šo aparātu atrašanās vietas?

Offline

shkapars
28. Jun 2016, 13:49#71

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ja jau pacietīsieties, tad redzēsiet gan plūsmas modelēšanu, gan cnc darbgaldu darbībā

maris77 pieminētā literatūra ir gana labs informācijas avots, tiesa, iesākumam. bet, ja ir interese, tad mūsdienās pasaulplašajā tīmeklī var atrast daudz noderīgas informācijas. vajag tikai rakt

[ Šo ziņu laboja shkapars, 28 Jun 2016, 13:55:31 ]

Offline

karlsons
28. Jun 2016, 15:50#72

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Lay down and relax

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
28. Jun 2016, 16:10#73

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


28 Jun 2016, 12:35:04 maris77 rakstīja:
Eksperiments apsveicams! Modelešana tika veikta ar SolidWorks?

Ja ir tāds entuziasms, butu jau bijsi pavisam skaisti pec esošas izvilēšanas salikt un uzlikt uz stenda un izmerit jaudu. Un tad uztaisit optimalo variantu un atkal izmerit. Man nezkapec ir aizdomas ka portu caurpludes pieaugums nav 1:1 proporcionals jaudas pieaugumam.

Diezgan sens, bet esi lasijis sho:
http://www.mototuneusa.com/think_fast.htm

Tur cilveks tieši aģitē par portu samazināšanu. Itkā tādejādi iegūstot lielāku griezes momentu un iespējams jaudu. Tīri intuitīvi man arī liekas ka efekts varētu būt lielāka jauda pašā apgriezienu galā, bet mazāka (un mazāks griezes moments) vidū. Kas kopsumā ir mazāk baudāmi.


Solidworks procesā piedalās tikai daļēji. Mototuneusa ir labi zināms, patiesībā viņš aģitē par ko citu un tas saucās FORMA.
Jau pašā sākumā pieminējām mērķi specifiskam pielietojuma, uz to arī ejam.
Raksturlīkne vienmēr ir diskutabls jautājums, bet pārsvarā to vienmēr diktē pielietojums.

Offline

kba-pro
28. Jun 2016, 16:10#74

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


28 Jun 2016, 14:37:15 Coooool rakstīja:
Pagaidām neredzu ne skaitļus, ne ieguvumu, ne praktisku jēgu!


Nu nevaru tev palīdzēt draugs.

Offline

kba-pro
28. Jun 2016, 16:12#75

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


28 Jun 2016, 13:13:37 Archy96 rakstīja:
Šis ir tas kas tev vajadzīgs ideālam rezultātam:

http://www.centroidcnc.com/cnc_porting_machine.html



Pasaka

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 28 Jun 2016, 16:13:09 ]

Offline

kba-pro
28. Jun 2016, 17:05#76

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


28 Jun 2016, 16:40:52 Coooool rakstīja:
kba-pro, vismaz apgaismo, cik ieguvumu zirgos prognozē?! Cik zirgi ir tagad?


Mums ir savs scenārijs un secība, lai topiks nesanāk saraustīts.
Ja tu varētu paciesties nedaudz?? lūdzu.

Offline

zutis
28. Jun 2016, 18:15#77

Kopš: 04. Aug 2015

Ziņojumi: 15

Braucu ar: buti

Kūl, lūdzu strādājošu piemēru. Savādāk mums visiem liekas, ka tu no sevis taisi muļķi

Offline

kba-pro
29. Jun 2016, 08:27#78

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Kā jau iepriekš tika uzdoti jautājumi par to kādā veidā tad digitālās transformācijas tiks materializētas objektā dabā, tad jāsaka ka šī problēma nodarbināja prātu jau ilgu laiku. Mērķi protams ir visaugstākie, nepieciešamas lai to izdara mašīna = "plāns A". Kā "plāns B" tiek turēts variants paveikt to manuāli, izmantojot dažāda veida maketus, konduktorus, modeļu fragmentus utt.

Jāatdzīst Techno-Weld izmantošana un rezultāts bija pēdējais impulss "plāna A" nepieciešamībai.
Lodējuma cietība sasniedz ~ 93 brineļus pēc cietības skalas. Ņemot vērā uzlodētā materiāla kultūrslāņa biezumu un tā cietību "plāns B" kļūst gandrīz nereāls.

Gatavojamies "plānam A"

Tiek izmantotas CAM sistēmas, lai iegūtu griezējinstrumenta ceļu (toolpath), kurš tiek apvienots ar griešanas režīmiem un piesaistēm. Mērķis iegūt piecasu CNC apstrādes programmu, kas saderīga ar darbgalda konfigurāciju, kuru plānojam izmantot.



Tā kā uzģenerētais G kods dažādu iemeslu dēļ ne vienmēr pilnībā atbilst vēlmēm, tad nepieciešama iejaukšanās tajā izmantojot vienkāršu free-pascal programmu.



Pēc G koda virtuālās mašīnsimulācijas tiek uzģenerēts porta pirmās puses apstrādes iespējamais digitālais rezultāts.

Offline

Archy96
29. Jun 2016, 08:36#79

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Jā, 5 asu apstrāde ir vienīga metode, kam šis te viss būtu pa spēkam.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
30. Jun 2016, 00:31#80

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


28 Jun 2016, 10:08:07 kba-pro rakstīja:
Portu metināšana.
Šeit labprāt uzklausītu speciālistu viedokli, par portu metināšanas tehnoloģiju. Pievienotajā attēlā redzams aizmetināts ieplūdes ports. Jautājums, kurš zin ar kādu tehnoloģiju tas ir izdarīts un ar kādām metodēm.
Nav saprotams kā to var izdarīt? Vai tur tiek izmantots kāds īpašs deglis? Katrā ziņā aizmetināt 250 cm3 dzinēja galvas ieplūdes portus šķiet ir mākslas darbs.



Zināms ka US ir viens meistars kurš to prot, bet nu vizuāla informācija ir pieejama tikai par darba rezultātiem.

Mums atliek izsšķirties starp diviem variantiem:
- aizlīmēšana ar epoxīdiem (Epoxy-weld), to piedāvā pat nopietnas performances darbnīcas;
- lodēšana ar Techno-Weld stieņiem

Pēc konsultācijas ar Juri Rambu no Ramoto tika lemts par labu lodēšanai. Galu galā jāizmēģina.

Diemžēl arī šīs bildes esam pasējuši, bet rezultāts apskatāms ir.



Secinājums:
Faktiskais rezultāts nu galīgi neatbilda tam kāds tika gaidīts, bet gods un slava Jurim, kurš šo darbu paveica. Zinot situāciju, ka materiāls bija jāuzaudzē gan uz porta griestiem , gan arī uz grīdas, tas nebija viegls uzdevums. Mēs visi bijām pārāk lieli optimisti.
Techno-weld ir lielisks risinājums ja jāveic tikai kāda neliela sektora labošana vienā plaknē. Apjomīgam 3D aizpildījuma ar dobu vidu tas nav īsti piemērots.

Nu lodēšana tā ir nosacīta,jo,,lodējot tiek uzkarsēta detaļa un izkausēta lode,, šie stieņi īstenībā ir vienkāršs bismuts,kuru pazina un lietoja jau pag.gadsimta30tajos.Pašizmaksa smieklīga,bet tagad šo aizmirsto lietu pasniedz kā baigo hai teksu.Izkausētā bismutā šķīst alumīnijs,tādējādi tiek panākts salīdzinoši drošs savienojums.Mazas detaļas tā lodēt,kad piešaujās, ir baigi ok.
Es parasti tā saķeru alimīnija konstrukcijas pirms vest metināt,bismuta klātbūtne vēlāk netraucē metināšanai.

Offline