Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 43 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Reliģiskiem un Rasu disputiem

AutorsZiņojums
Niere
28. Jan 2018, 15:10#2761

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 7332

Braucu ar:

starp citu, nesen pavisam nejauši uzzināju interesantus biogrāfiskus faktus par Darvinu. izrādās čalis bijis visai galējs sadists, kas izpaudies jau kopš bērnības - tipa kaķīšu dīrātājs un nagu maucējs.
tā monstra varoņdarbi ar dzīvniekiem plaši aprakstīti gan viņa paša pierakstos, gan dažādās grāmatās.

te arī skaidrojums, kādēļ Darvinam bija tik svarīgi 'novākt no ceļa' Dievu (kas gan nav izdevies):
"as a little boy I was much given to inventing deliberate falsehoods, and this was always done for the sake of causing excitement" (1958, p. 23). Darwin also admitted to stealing for the fun of it (p. 24). A clearer example of his sadistic impulse was when, as a young boy, Darwin "beat a puppy . . . simply from enjoying the sense of power." He even admitted that he later felt much guilt over his behavior, indicating that he knew his actions were wrong (p. 27). At this time, he still had a strong faith in God, and this fact may partly explain his guilt (p. 25)."

vai tas nav zīmīgi, ka tiklīdz papētam kādu sparīgu ateistu, atrodam daudz interesanta viņa pozīcijas izskaidrojumam. un šis nav adHominem, šī ir acīmredzama cilvēka tendenciozitātes motivācija.

Offline

Lazda
28. Jan 2018, 15:35#2762

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Honda CBR600 F4i


28 Jan 2018, 15:00:06 Niere rakstīja:
viss iepriekšējais nekādā veidā nav pretrunā Rakstos atrodamajam.
es gan ierosinātu interesantāku pārdomu - ja reiz ateistprāt 'premordālā zupa' bez apziņas, nolūka un plāna spēj uzevolucionēt līdz cilvēkam, kādēļ vairošanai nepieciešami divi - vīrietis un sieviete? no evolūcijas pozīcijām visneproduktīvākā, mazefektīvākā un neuzticamākā metode.

Ja nav pretrunā, tad sanāk, ka dievs atbalsta miljoniem dzīvības aizsākumu nobeigšanu? Interesanti, ka tu to atbalsti, bet tik ļoti iestājies pret abortu.
Par vīrišķo un sievišķo dzimumu, es pieļauju, ka ir notikušas mutācijas, kas līdz tam ir novedušas un organismi tādā veidā ir bijuši spējīgi izdzīvot. Ja šāda vairošanās nestrādātu, tad tas viss process vienkārši aprautos.
Bet Niere, es tā arī nesaprotu, kāpēc, dievs ir radījis pasauli, kurā izdzīvo stiprākais? Vai tas tiešām ir godīgi, ka vājākajam ir jāiet bojā tikai tāpēc, ka saņem sliktākus gēnus no vecākiem? Kā arī no kurienes ir tik liela cilvēku dažādība, ja jau mēs visi esam radušies no vieniem senčiem un mūsos nenotiek mutācijas?

-----------------

Offline

Niere
28. Jan 2018, 16:02#2763

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 7332

Braucu ar:

neizliecies nezinām, ka cilvēks sākas ar ieņemšanas brīdi, nevis ar olšūnas vai spermatozoīda rašanās brīdi. šī veida fakin demagoģija traki besī!

šis te ir interesanti:
Par vīrišķo un sievišķo dzimumu, es pieļauju, ka ir notikušas mutācijas, kas līdz tam ir novedušas un organismi tādā veidā ir bijuši spējīgi izdzīvot. Ja šāda vairošanās nestrādātu, tad tas viss process vienkārši aprautos.

pieņēmumi. nu labi, lai būtu. bet pati pozīcijas konstrukcija - izrien no prezumcijas, ka evolūcija ir neapstrīdāma (par to jau runājām un pierādīta nav). līdz ar to sanāk tas pats loģiskais strupceļš, kas ar dzīvības rašanos šajā pašā diskusijā - ja reiz dzīvība ir radusies, tātad ir iespējams uzmest ar pirmo reizi 1:4^300tajā pakāpē. proti, loģika būtvēta no greizas prezumcijas un cēloņsarakrību apgriešanas kājām gaisā.
nesaskati?

un tālāk:
[..] kāpēc, dievs ir radījis pasauli, kurā izdzīvo stiprākais? Vai tas tiešām ir godīgi, ka vājākajam ir jāiet bojā tikai tāpēc, ka saņem sliktākus gēnus no vecākiem?

te atkal greizs pieņēmums fonā - proti, ka fiziskā nāve ir visa beigas. Raksti uz to skatās absolūti pretēji - šeit mēs esam kā šķirotavas stacijā pirms patiesās dzīves. un jāteic, ka milzu veisminiekiem šajā dzīvē (visos aspektos, ne tikai ģenētiski) patiesībā ir arī vislielākie riski tikt atmestiem tieši augstprātības dēļ.
Kā arī no kurienes ir tik liela cilvēku dažādība, ja jau mēs visi esam radušies no vieniem senčiem un mūsos nenotiek mutācijas?

viss tas pats, kas ar suņiem un Darvina krustknābi. pielāgošanās notiek. bet atrodi kādu piemēru, kur noticis lēciens starp dažādiem veidiem. kā atceries, arī ateists Nr.1 tika nolikts smieklīgā stuporā, nespējot tādu nosaukt. kādēļ šis bija spiests iebēgt muļķīgā marsiešu piesaukšanā)))

Offline

soulfreak
28. Jan 2018, 17:34#2764

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4124

Braucu ar: Yamaha XJR1300SP

Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?

Offline

Niere
28. Jan 2018, 17:41#2765

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 7332

Braucu ar:

katram būs pēc viņa darbiem, izņemot tos, kuri nav bijuši augstprātīgi paņemt "brīvbiļeti"

Offline

Lazda
28. Jan 2018, 18:27#2766

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Honda CBR600 F4i

Jā, cilvēka rašanās ir brīdis, kad notiek apaugļošana, bet vai spermatozoīds nav dzīva struktūra? Kāpēc lielāko daļu no viņiem var upurēt tikai tāpēc, lai viens no viņiem apaugļotu olšūnu? Vai nebūtu efektīvāk, ja dievs būtu radījis organismus, kur vīrišķā organisma viens spermatozoīds spēj apaugļot olšūnu? Vai tas nebūtu racionālāk? Vai tomēr dievs nemaz nav tik racionāls un viņam patīk izšķērdība? Man kaut kā šķiet, ka ja cilvēku būtu radījis dievs, kuram, kā Tu visu laiku uzsver ir saprāts, tad viņš būtu spējīgs aizdomāties par to.
Mēs abi divi runājam par divām dažādām teorijām, kurām katrs ticam un uzskatām par pareizām. Tu pats saproti, ka ne manai, ne Tavai teorijai nav neapstrīdamu pierādījumu. Ja tādi būtu, tad te nemaz nebūtu tik izvērstas diskusijas.
Tu visu laiku uzsver uz citu kļūdām, bet, ja vari, tad lūdzu iemet atsauci uz avotu par 1:4^300 iespēju. Un pat ja tāda ir, tad kā jau vienreiz minēja, tad Tu īsti pats nesaproti varbūtības teoriju. 1% varbūtība nenozīmē, ka no 100 reizēm 1 būs īstā. Pie šādas varbūtības var arī gadīties, ka no 100 reizēm visas 100 būs īstās.
Nu, par to pēc nāves dzīvi ir diezgan interesanti. Arī tas man īsti nav saprotams. Kāda jēga tad cilvēkam vispār gūt kādas labas emocijas un visu pārējo šajā dzīvē, ja viņš varētu iet par mūku un atdoties dievam, tādā veidā nodrošinot tikšanu paradīzē un savu īsto dzīvi baudīt pēc fiziskās nāves?
Par pārejas formām - ko tad Tu saki par jau pašā sākumā pieminēto "lidojošo" zivi? Vai arī tur Tu nesaskati, ka šajā dzīvniekā ir pazīmes gan no zivs, gan no putna?

-----------------

Offline

mezamaris
28. Jan 2018, 22:30#2767

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: 4881

Kungi,atslābstiet.Vai nav vienalga,viss ir relatīvs.

-----------------
Ja pa virsu uzšņauc kokaīnu,tad alus šķirne zaudē nozīmi.

Offline

mezamaris
28. Jan 2018, 23:11#2768

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: 4881

Ok,vēl divi ali.

-----------------
Ja pa virsu uzšņauc kokaīnu,tad alus šķirne zaudē nozīmi.

Offline

zazzaa
29. Jan 2018, 10:14#2769

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3266

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

pag...a par rasismu nekas nav apspriest ... Dievs pēc savas līdzības radīja cilvēku...kur tad nēģeri radās? cepot ilgāk krasnī palika...vai jau ellē pabijuši un apcepušies un ķiņieši?
Vai arī Dievs ir melns?

Vai tomēr evolūcijas ietekmē tas ķermenis pielāgojies ārējiem vides apstākļiem?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

soulfreak
29. Jan 2018, 12:36#2770

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4124

Braucu ar: Yamaha XJR1300SP

Dievs ir visu cilvēku apvienojums, viņš ir sarkans, dzeltens, balts, melns, zaļš, gaišzils...

Offline

MIGs
29. Jan 2018, 16:31#2771

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3904

Braucu ar: Honda cbr954rr Fireblade, Yamaha R1

Es sēdēju un domāju, Niere, Tev tomēr nav taisnība !

-----------------

Offline

Teiksmaqq
29. Jan 2018, 20:16#2772

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1550

Braucu ar: VISU

Homo sapines ir viena rase. Ādas krāsa deguns utt ir tikai sociāla pazīme

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

notnow
29. Jan 2018, 23:28#2773

Kopš: 17. Aug 2017

Ziņojumi: 99

Braucu ar: 1,304 cc (79.6 cu in)


28 Jan 2018, 17:34:23 soulfreak rakstīja:
Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?


Mātes Terēzes mīts
Autors: Tim Challies

Māte Terēze (pazīstama arī kā Māte Terēze no Kalkutas) piedzima 1910. gadā valstī, ko tagad sauc par Bosniju. Viņa piedzima albāņu vecākiem un tajā laikā viņa bija zināma kā Agnes Gonxha Bojaxhiu. Viņas darbība, ar kuru viņa kļuva slavena, sākās 1929. gada 6. janvārī, kad viņa ieradās Kalkutā, Indijā, lai strādāt ar nabadzīgajiem un trūcīgajiem. Kad 1997.gada septembrī viņa nomira, viņa ieņēma direktors amatu visā pasaulē pārstāvētai organizācijai, kas pazīstama kā “Labdarības misionāri." Pašlaik organziācijai ir vairāk nekā 500 misijas vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Viņa saņēmēja daudzas balvas, tostarp prestižākā no visām balvām bija Nobela Miera prēmijai. Viņa izpelnījās atzinību visā pasaulē kā kristīgās mīlestības un žēlsirdības piemērs un kā cilvēks, kurš veltīts savu dzīvi ne tikai sludinot evaņģēliju nabagiem un trūkumcietējiem no pasaules, bet arī vienlaicīgi rūpējoties par viņus fiziskajām vajadzībām. Neapšaubāmi, viņas darbības paliks kā viena no lielākajām humānās palīdzības programmām pasaules vēsturē.
Māte Terēzes atainojums plašsaziņas līdzekļos un tas, kā tas tiek popularizēts mūsu kultūrā, ir visai pagodinošs (drīz viņa tiks pasludināta Romas Katoļu baznīcas svēto kārtā) un gandrīz vai dievišķots. Bet, precīzāk izpētot viņas uzskatus un darbību, varam secināt, ka viņas tēls un darbība ir tālu no tā, kā tas tiek pasniegts.

Māte Terēze, pats par sevi saprotams, bija dievbijīga Romas katoliete. Daži no viņas uzskatiem nepārprotami ir krasā pretrunā ar galvenajām kristīgās ticības patiesībām. Bet, izskatās, ka šis fakts neizraisa šaubas daudziem kristiešiem pat protestantu baznīcās, kuri pat šodien turpina viņu uzskatīt par lielisks paraugu kristiešu ētikai, mīlestībai un pašuzupurēšanās pilnai dzīvei. Viņas nodošanās Romas Katoļu teoloģiju ir acīmredzama viņas runās un rakstu darbos. Savā runā, kuru viņa teica Vispasaule (Katoļu) Priesteru sanākmē (Worldwide Retreat For Priests) 1984. gada oktobrī, viņa teica sekojošo:

a) "Pēc tam, kad priesteris ir pateicis vārdu, mazs maizes gabaliņš kļūst Kristus miesu, par Dzīvības Maizi.”
b) "Bez priesteriem, bez Jēzus, kurš iet kopā ar viņiem, mūsu māsas nekur nevar iet”.
c) "Kad priesteris ir klāt, tad mums ir mūsu altāris un mūsu mājoklis un mūsu Jēzus. Tikai priesteri liek Jēzum būt ar mums. ... Jēzus grib būt klāt, bet mēs nevaram Viņu saņemt, ja vien jūs, priesteri, vispirms nedot Viņu mums. Tas ir iemesls, kāpēc es tik ļoti mīlu priesterus. Mēs nekad nevarētu būt tas, kas mēs esam un darīt lietas, ko mēs darām, ja nebūtu jūs - priesteru, kuri pirmie dot mums Jēzu”.
d) "Marija ... ir mūsu patronese un mūsu Māte, un viņa vienmēr mūs ved pie Jēzus”.

Tikai no šiem četriem citātiem vien mēs iegūtu ieskatu pārliecībā, kas ir pretrunā tik daudzām Evaņģēlija patiesībām. Mēs redzam ticība transubstanciācija (tam, ka maize Svētajā Vakarēdienā faktiski kļūst par Kristus miesa) un viņas ticību, ka Kristus ir klātesošs šajā maizi. Mēs arī redzam viņas pārliecību, ka Marija, Jēzus māte, ir starpnieks starp Dievu un mums, cilvēkiem (skatīt Katoļu Katehisma punktus # 969, # 1172 un # 494), un kā ir kāds, kam ir nozīme mūsu pestīšanā.

Kad viņa strādāja ar nabagiem, Māte Terēze bija stingri pārliecināta, ka jebkura veida evaņģelizācijas nav nepieciešams. Savā grāmatā “Dzīve Garā: pārdomas, meditācijas un lūgšanas”, viņa raksta:

"Mēs nekad nemēģinam pievērst kristietībai tos, kas saņem atbalstu no misionāru labdarības, bet mūsu darbā mēs liecinājām par Dieva mīlestības klātbūtni un, ja katoļi, protestanti, budisti, vai agnostiķi tā rezultātā kļuva par labākiem cilvēkiem - vienkārši labāki - mēs esam apmierināti ar tādu rezultātu. Tas ir svarīgi pašam indivīdam, kurai reliģijai viņš pieder. Ja indivīds domā un uzskata, ka kāds veids ir vienīgais veids, kā Dievs ienāk viņas vai viņa dzīvē - tā ir viņu dzīve. Ja viņš nezina citu veidu, un, ja viņam nav šaubu, ja viņam nav nepieciešams, lai kaut ko meklētu, tad tas ir viņa ceļš uz pestīšanu. “(lpp. 81-82)
Ar šādu paziņojumu mēs varam uzskatīt, ka viņa bija ne tikai Romas katoliete, bet bija arī universāliste, uzskatot, ka būtībā visas reliģijas noved pie viena un tā paša Dieva. Atkal un atkal mēs redzam viņu izklāstot šādus universālisma uzskatus. Intervijā ar “Christian News” mūķene, kura strādāja kopā ar Māti Terēzi, tika lūgta pastāstīt par hinduistiem, par kurie viņas (mūķenes) rūpējās: "Šie cilvēki gaida savu nāves stundu. Ko jūs viņiem sakiet, lai sagatavotu viņus nāvei un mūžībai?” Mūķene atklāti pateica: ”Mēs viņiem saku, lai viņi lūdzas savam Bhagwan, saviem dieviem."

“Vienkāršs ceļš” ir Mātes Terēzes mācības un meditāciju apkopojums. No darba, kurš tiek apzīmēts kā "unikāls garīgs ceļvedis", mēs varētu sagaidīt, ka šī grāmata saturēts unikālu ieskatu Rakstos un kristieša dzīvē. Tā vietā, grāmatas priekšvārdā lasām:

"Kristieša dzīvesveids vienmēr ir bijis mīlēt Dievu un savu tuvāko kā sevi pašu. Tomēr Māte Terēze ir, iespējams, ietekmējusies no Austrumiem, ir izstrādājusi Sešu soļu sistēmu, lai radītu mieru sev un citiem,un šo sistēmu var praktizēt ikviens - pat kāds, kuram nav nekādas reliģiskās pārliecības vai reliģija atšķiras no kristietības - bez apvainojumiem kādai pārliecībai vai praktizēšanai. Tas ir iemesls, kāpēc lasot Māte Terēze un viņas līdzdalībnieku vārdus, mēs varam, ja mēs to izvēlamies, aizstāt atsauces uz Jēzu ar atsaucēm uz citiem dieviem vai dievišķību simboliem.”

Seši miera soļi, kā to māca Mātes Terēze, ir klusums, lūgšana, ticība, mīlestība, kalpošana un miers. Ikvienam, kurš nav pārliecināts par to, kam viņš tic, viņa ieteica sākot ar maziem mīlestību darbiem pret citiem cilvēkiem. Viņa grāmatā ietver trīs lapas ar paraugu lūgšanām un pašā sākumā atzīme, sakot, ka, ja tu neesi kristietis, tad tu vari aizstāt vārdu "Jēzus" ar "dievs." (lpp. 35). Visā grāmatā nekur nav neviens mājiens, ka viņa paļaujas tikai uz Kristu kā savu pestītāju. Drīzāk mēs lasām tādas lietas kā, piemēram, "Es vienmēr esmu teikusi, ka mums jāpalīdz hinduistam kļūt par labāku hinduistu, musulmanim kļūt par labāku musulmani, katolim kļūt par labāku katoli.” (lpp. 31).

Lasītāj, apsver arī šādu citātu no cita avota: "Es mīlu visas reliģijas. ... Ja cilvēki kļūst labāki hinduisti, labāki musulmaņi, labāki budisti pateicoties mūsu mīlestības darbiem, tad tur ir kaut kas, kas liek kaut kam augt”. Vai kādā citā vietā: “Dievs ir viss - budisti, hinduisti, kristieši u.c., visiem ir pieeja vienam un tam pašam Dievam. "

Mēs redzam, ka Māte Terēze turējās pie pārliecības, kas ir pretrunā ar daudziem Bībeles principiem. Galvenais no šiem principiem ir tas, ka Kristus ir vienīgais pestīšanas veids (ceļš). Jāņa 14: 6 Jēzus norāda: "Es esmu ceļš, patiesība un dzīvība. Neviens nenāk pie Tēva kā vien caur mani.” Mācot, ka visas reliģijas var pārvarēt plaisu starp cilvēku un Dievu, Māte Terēze mācīja principus pilnīgi pretējus Bībelei. Tajā pašā laikā viņa mācīja savādu "pseido-panteisms", kurā viņa ticēja, ka Jēzus ir iemājojies ikvienā cilvēkā. Viņa teica: "Kad mēs iznīcinām nedzimušo bērnu, mēs iznīcināt Dievu" (1985. gada 11 Novembris “Christian News”) un "mirstošie, kroplie, garīgi slimo, nevēlamie, nemīlētie - tie ir Jēzus citā veidolā. . ... Kopā ar nabadzīgo cilvēku man ir iespēja būt kopā ar Jēzu 24 stundas diennaktī”. (Citā gadījumā, viņa atkal pierādīja savu panteisko filozofiju, sakot: "Katrs AIDS upuris ir Jēzu kādā žēluma pilnā tēlā; Jēzus ir ar visiem ... (AIDS slimnieki ir) Dieva bērni, (kuri) ir radīti lielām lietām "(1 / 1⅜6, Time)).

Varbūt viņa vienkārši izklāstīja Jēzus mācību, ka "ko jūs esat darījuši vienam no šiem vismazākajiem maniem brāļi, to jūs esat arī man darījuši”? Bet nav Bībliska pamatojuma tam, lai teiktu, ka Jēzus ir fiziski iemājojis nabagos un slimajos.
Pretrunas viņas uzskatos ir skaidri saredzamas. Mēs redzam līdzīgas pretrunas arī viņas humānās palīdzības darbā. Kopējā cilvēku pārliecība ir tāda, ka Māte Terēze strādāja ar slimajiem un trūcīgajiem, lai mīlestībā aprūpēti, viņi atgrieztos pie veselības. Pārbaudot viņas misiju darbību izrādījās, ka tas ir tālu no patiesības. Māte Terēze uzskatīja, ka ciešanām ir garīga vērtība. Reiz, rūpējoties par pacientu, kurš mirst no vēža, viņa teica: "Tu ciet tāpat kā Kristus pie krusta. Tātad Jēzus tevi skūpsta”. (Christoper Hitchens - Misionārs Amats: Māte Terēze teorijā un praksē, 41. lpp.). Šī iemesla dēļ viņa nenozīmēja pretsāpju līdzekļus viņas uzraudzītajās klīnikās, izvēloties ļaut viņas pacientiem piedzīvot fiziskas ciešanas, kuras, kā viņa ticēja, nestu tos tuvāk Kristum. Neskatoties uz desmitiem miljonu dolāru, kuri katru gadu tika saziedoti viņas labdarības organizācijai, viņas misijas bija vājas slimnieku aprūpē un nepiedāvāja nekādu reālu veselības aprūpi. Viņas misijas galvenokārt rūpējās par kritiski slimiem un vienkārši deva viņiem vietu (telpu), kur iet nomirt. Ir interesanti atzīmēt, ka tad, kad Mātei Terēzei kļuva slikti, viņa varēja doties uz vislabākajām veselības aprūpes iestādēm, lai saņemtu ārstēšanu.

Kāda tad ir nozīme tam, ka atmaskojam mītu par Māti Terēzi? Atbilde ir šāda - visā pasaulē mācītāji protestantu baznīcās turpina runāt par Māti Terēzi kā par īpašu svēto. Viņi turpina viņu pieminēt kā galveno piemēru, kad runājam par pašuzupurēšanos evaņģēlijam. No kancelēm tiek apspriests, kā Māte Terēze reaģēja uz Kristus Lielo Pavēli izplatīt evaņģēliju visā pasaulē. Patiesība ir tāda, ka ja viņa arī kaut ko sludināja, tad viņa sludināja viltus/maldu mācību. To darot, viņa sniedz mums piemēru nevis par kristiešu reakciju, atsaucoties Dieva aicinājumam, bet piemēru labdarības darbiem un līdzcietībai, kas ir pilnībā atdalīti no Patiesības.

-----------------
This Indian weed now wither'd quite,
'Tho' green at noon, cut down at night,
Shows thy decay;
All flesh is hay.
Thus think, and smoke tobacco.

Offline

soulfreak
30. Jan 2018, 00:01#2774

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4124

Braucu ar: Yamaha XJR1300SP

Divos vārdos sakot - fanātiska sadiste, kas pati nevēlējās tādas ciešanas savas dzīves izskaņā, kādas bij nesusi tūkstošiem bezspēcīgu cilvēku...

Offline

soulfreak
30. Jan 2018, 07:55#2775

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4124

Braucu ar: Yamaha XJR1300SP

Paralēlā dimensija atkal liek par sevi manīt

Offline

kba-pro
30. Jan 2018, 08:43#2776

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


29 Jan 2018, 23:28:11 notnow rakstīja:

28 Jan 2018, 17:34:23 soulfreak rakstīja:
Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?


Mātes Terēzes mīts
Autors: Tim Challies

Māte Terēze (pazīstama arī kā Māte Terēze no Kalkutas) piedzima 1910. gadā valstī, ko tagad sauc par Bosniju. Viņa piedzima albāņu vecākiem un tajā laikā viņa bija zināma kā Agnes Gonxha Bojaxhiu. Viņas darbība, ar kuru viņa kļuva slavena, sākās 1929. gada 6. janvārī, kad viņa ieradās Kalkutā, Indijā, lai strādāt ar nabadzīgajiem un trūcīgajiem. Kad 1997.gada septembrī viņa nomira, viņa ieņēma direktors amatu visā pasaulē pārstāvētai organizācijai, kas pazīstama kā “Labdarības misionāri." Pašlaik organziācijai ir vairāk nekā 500 misijas vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Viņa saņēmēja daudzas balvas, tostarp prestižākā no visām balvām bija Nobela Miera prēmijai. Viņa izpelnījās atzinību visā pasaulē kā kristīgās mīlestības un žēlsirdības piemērs un kā cilvēks, kurš veltīts savu dzīvi ne tikai sludinot evaņģēliju nabagiem un trūkumcietējiem no pasaules, bet arī vienlaicīgi rūpējoties par viņus fiziskajām vajadzībām. Neapšaubāmi, viņas darbības paliks kā viena no lielākajām humānās palīdzības programmām pasaules vēsturē.
Māte Terēzes atainojums plašsaziņas līdzekļos un tas, kā tas tiek popularizēts mūsu kultūrā, ir visai pagodinošs (drīz viņa tiks pasludināta Romas Katoļu baznīcas svēto kārtā) un gandrīz vai dievišķots. Bet, precīzāk izpētot viņas uzskatus un darbību, varam secināt, ka viņas tēls un darbība ir tālu no tā, kā tas tiek pasniegts.

Māte Terēze, pats par sevi saprotams, bija dievbijīga Romas katoliete. Daži no viņas uzskatiem nepārprotami ir krasā pretrunā ar galvenajām kristīgās ticības patiesībām. Bet, izskatās, ka šis fakts neizraisa šaubas daudziem kristiešiem pat protestantu baznīcās, kuri pat šodien turpina viņu uzskatīt par lielisks paraugu kristiešu ētikai, mīlestībai un pašuzupurēšanās pilnai dzīvei. Viņas nodošanās Romas Katoļu teoloģiju ir acīmredzama viņas runās un rakstu darbos. Savā runā, kuru viņa teica Vispasaule (Katoļu) Priesteru sanākmē (Worldwide Retreat For Priests) 1984. gada oktobrī, viņa teica sekojošo:

a) "Pēc tam, kad priesteris ir pateicis vārdu, mazs maizes gabaliņš kļūst Kristus miesu, par Dzīvības Maizi.”
b) "Bez priesteriem, bez Jēzus, kurš iet kopā ar viņiem, mūsu māsas nekur nevar iet”.
c) "Kad priesteris ir klāt, tad mums ir mūsu altāris un mūsu mājoklis un mūsu Jēzus. Tikai priesteri liek Jēzum būt ar mums. ... Jēzus grib būt klāt, bet mēs nevaram Viņu saņemt, ja vien jūs, priesteri, vispirms nedot Viņu mums. Tas ir iemesls, kāpēc es tik ļoti mīlu priesterus. Mēs nekad nevarētu būt tas, kas mēs esam un darīt lietas, ko mēs darām, ja nebūtu jūs - priesteru, kuri pirmie dot mums Jēzu”.
d) "Marija ... ir mūsu patronese un mūsu Māte, un viņa vienmēr mūs ved pie Jēzus”.

Tikai no šiem četriem citātiem vien mēs iegūtu ieskatu pārliecībā, kas ir pretrunā tik daudzām Evaņģēlija patiesībām. Mēs redzam ticība transubstanciācija (tam, ka maize Svētajā Vakarēdienā faktiski kļūst par Kristus miesa) un viņas ticību, ka Kristus ir klātesošs šajā maizi. Mēs arī redzam viņas pārliecību, ka Marija, Jēzus māte, ir starpnieks starp Dievu un mums, cilvēkiem (skatīt Katoļu Katehisma punktus # 969, # 1172 un # 494), un kā ir kāds, kam ir nozīme mūsu pestīšanā.

Kad viņa strādāja ar nabagiem, Māte Terēze bija stingri pārliecināta, ka jebkura veida evaņģelizācijas nav nepieciešams. Savā grāmatā “Dzīve Garā: pārdomas, meditācijas un lūgšanas”, viņa raksta:

"Mēs nekad nemēģinam pievērst kristietībai tos, kas saņem atbalstu no misionāru labdarības, bet mūsu darbā mēs liecinājām par Dieva mīlestības klātbūtni un, ja katoļi, protestanti, budisti, vai agnostiķi tā rezultātā kļuva par labākiem cilvēkiem - vienkārši labāki - mēs esam apmierināti ar tādu rezultātu. Tas ir svarīgi pašam indivīdam, kurai reliģijai viņš pieder. Ja indivīds domā un uzskata, ka kāds veids ir vienīgais veids, kā Dievs ienāk viņas vai viņa dzīvē - tā ir viņu dzīve. Ja viņš nezina citu veidu, un, ja viņam nav šaubu, ja viņam nav nepieciešams, lai kaut ko meklētu, tad tas ir viņa ceļš uz pestīšanu. “(lpp. 81-82)
Ar šādu paziņojumu mēs varam uzskatīt, ka viņa bija ne tikai Romas katoliete, bet bija arī universāliste, uzskatot, ka būtībā visas reliģijas noved pie viena un tā paša Dieva. Atkal un atkal mēs redzam viņu izklāstot šādus universālisma uzskatus. Intervijā ar “Christian News” mūķene, kura strādāja kopā ar Māti Terēzi, tika lūgta pastāstīt par hinduistiem, par kurie viņas (mūķenes) rūpējās: "Šie cilvēki gaida savu nāves stundu. Ko jūs viņiem sakiet, lai sagatavotu viņus nāvei un mūžībai?” Mūķene atklāti pateica: ”Mēs viņiem saku, lai viņi lūdzas savam Bhagwan, saviem dieviem."

“Vienkāršs ceļš” ir Mātes Terēzes mācības un meditāciju apkopojums. No darba, kurš tiek apzīmēts kā "unikāls garīgs ceļvedis", mēs varētu sagaidīt, ka šī grāmata saturēts unikālu ieskatu Rakstos un kristieša dzīvē. Tā vietā, grāmatas priekšvārdā lasām:

"Kristieša dzīvesveids vienmēr ir bijis mīlēt Dievu un savu tuvāko kā sevi pašu. Tomēr Māte Terēze ir, iespējams, ietekmējusies no Austrumiem, ir izstrādājusi Sešu soļu sistēmu, lai radītu mieru sev un citiem,un šo sistēmu var praktizēt ikviens - pat kāds, kuram nav nekādas reliģiskās pārliecības vai reliģija atšķiras no kristietības - bez apvainojumiem kādai pārliecībai vai praktizēšanai. Tas ir iemesls, kāpēc lasot Māte Terēze un viņas līdzdalībnieku vārdus, mēs varam, ja mēs to izvēlamies, aizstāt atsauces uz Jēzu ar atsaucēm uz citiem dieviem vai dievišķību simboliem.”

Seši miera soļi, kā to māca Mātes Terēze, ir klusums, lūgšana, ticība, mīlestība, kalpošana un miers. Ikvienam, kurš nav pārliecināts par to, kam viņš tic, viņa ieteica sākot ar maziem mīlestību darbiem pret citiem cilvēkiem. Viņa grāmatā ietver trīs lapas ar paraugu lūgšanām un pašā sākumā atzīme, sakot, ka, ja tu neesi kristietis, tad tu vari aizstāt vārdu "Jēzus" ar "dievs." (lpp. 35). Visā grāmatā nekur nav neviens mājiens, ka viņa paļaujas tikai uz Kristu kā savu pestītāju. Drīzāk mēs lasām tādas lietas kā, piemēram, "Es vienmēr esmu teikusi, ka mums jāpalīdz hinduistam kļūt par labāku hinduistu, musulmanim kļūt par labāku musulmani, katolim kļūt par labāku katoli.” (lpp. 31).

Lasītāj, apsver arī šādu citātu no cita avota: "Es mīlu visas reliģijas. ... Ja cilvēki kļūst labāki hinduisti, labāki musulmaņi, labāki budisti pateicoties mūsu mīlestības darbiem, tad tur ir kaut kas, kas liek kaut kam augt”. Vai kādā citā vietā: “Dievs ir viss - budisti, hinduisti, kristieši u.c., visiem ir pieeja vienam un tam pašam Dievam. "

Mēs redzam, ka Māte Terēze turējās pie pārliecības, kas ir pretrunā ar daudziem Bībeles principiem. Galvenais no šiem principiem ir tas, ka Kristus ir vienīgais pestīšanas veids (ceļš). Jāņa 14: 6 Jēzus norāda: "Es esmu ceļš, patiesība un dzīvība. Neviens nenāk pie Tēva kā vien caur mani.” Mācot, ka visas reliģijas var pārvarēt plaisu starp cilvēku un Dievu, Māte Terēze mācīja principus pilnīgi pretējus Bībelei. Tajā pašā laikā viņa mācīja savādu "pseido-panteisms", kurā viņa ticēja, ka Jēzus ir iemājojies ikvienā cilvēkā. Viņa teica: "Kad mēs iznīcinām nedzimušo bērnu, mēs iznīcināt Dievu" (1985. gada 11 Novembris “Christian News”) un "mirstošie, kroplie, garīgi slimo, nevēlamie, nemīlētie - tie ir Jēzus citā veidolā. . ... Kopā ar nabadzīgo cilvēku man ir iespēja būt kopā ar Jēzu 24 stundas diennaktī”. (Citā gadījumā, viņa atkal pierādīja savu panteisko filozofiju, sakot: "Katrs AIDS upuris ir Jēzu kādā žēluma pilnā tēlā; Jēzus ir ar visiem ... (AIDS slimnieki ir) Dieva bērni, (kuri) ir radīti lielām lietām "(1 / 1⅜6, Time)).

Varbūt viņa vienkārši izklāstīja Jēzus mācību, ka "ko jūs esat darījuši vienam no šiem vismazākajiem maniem brāļi, to jūs esat arī man darījuši”? Bet nav Bībliska pamatojuma tam, lai teiktu, ka Jēzus ir fiziski iemājojis nabagos un slimajos.
Pretrunas viņas uzskatos ir skaidri saredzamas. Mēs redzam līdzīgas pretrunas arī viņas humānās palīdzības darbā. Kopējā cilvēku pārliecība ir tāda, ka Māte Terēze strādāja ar slimajiem un trūcīgajiem, lai mīlestībā aprūpēti, viņi atgrieztos pie veselības. Pārbaudot viņas misiju darbību izrādījās, ka tas ir tālu no patiesības. Māte Terēze uzskatīja, ka ciešanām ir garīga vērtība. Reiz, rūpējoties par pacientu, kurš mirst no vēža, viņa teica: "Tu ciet tāpat kā Kristus pie krusta. Tātad Jēzus tevi skūpsta”. (Christoper Hitchens - Misionārs Amats: Māte Terēze teorijā un praksē, 41. lpp.). Šī iemesla dēļ viņa nenozīmēja pretsāpju līdzekļus viņas uzraudzītajās klīnikās, izvēloties ļaut viņas pacientiem piedzīvot fiziskas ciešanas, kuras, kā viņa ticēja, nestu tos tuvāk Kristum. Neskatoties uz desmitiem miljonu dolāru, kuri katru gadu tika saziedoti viņas labdarības organizācijai, viņas misijas bija vājas slimnieku aprūpē un nepiedāvāja nekādu reālu veselības aprūpi. Viņas misijas galvenokārt rūpējās par kritiski slimiem un vienkārši deva viņiem vietu (telpu), kur iet nomirt. Ir interesanti atzīmēt, ka tad, kad Mātei Terēzei kļuva slikti, viņa varēja doties uz vislabākajām veselības aprūpes iestādēm, lai saņemtu ārstēšanu.

Kāda tad ir nozīme tam, ka atmaskojam mītu par Māti Terēzi? Atbilde ir šāda - visā pasaulē mācītāji protestantu baznīcās turpina runāt par Māti Terēzi kā par īpašu svēto. Viņi turpina viņu pieminēt kā galveno piemēru, kad runājam par pašuzupurēšanos evaņģēlijam. No kancelēm tiek apspriests, kā Māte Terēze reaģēja uz Kristus Lielo Pavēli izplatīt evaņģēliju visā pasaulē. Patiesība ir tāda, ka ja viņa arī kaut ko sludināja, tad viņa sludināja viltus/maldu mācību. To darot, viņa sniedz mums piemēru nevis par kristiešu reakciju, atsaucoties Dieva aicinājumam, bet piemēru labdarības darbiem un līdzcietībai, kas ir pilnībā atdalīti no Patiesības.


Nu vispār jāsaka diezgan liela pīzda izstās bijusi

Offline

Tomucis
30. Jan 2018, 09:04#2777

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 888

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k

savas 5 kapeikas ielikšu

Offline

Sco
30. Jan 2018, 16:07#2778

Kopš: 28. Apr 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 63

Braucu ar: FX650


no evolūcijas pozīcijām visneproduktīvākā, mazefektīvākā un neuzticamākā metode


Ja Niere būtu pastudējis evolūciju, tad zinātu, ka jebkurš dabīgās evolūcijas gala produkts vienmēr ir minimāli nepieciešamais lai izdarītu savu darbu jeb tīri tehniski ņemot "vislielākais sūds, kas tomēr kaut kā darbojas".
Piemēram, cilvēka acs salīdzinot ar dziļūdens organismu acīm ir diezgan primitīvas un nepilnīgas konstrukcijas utt.

Offline

Teiksmaqq
30. Jan 2018, 19:48#2779

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1550

Braucu ar: VISU


29 Jan 2018, 23:28:11 notnow rakstīja:

28 Jan 2018, 17:34:23 soulfreak rakstīja:
Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?


Mātes Terēzes mīts
Neko nezinu par attiecīgo personāžu, kurš man tāpat neko neizsaka, bet tas teksts izskatās pēc viena tante teica otrai tantei, ka trešā tante ir kauko izdarījusi ceturtajai tantei

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Spool
30. Jan 2018, 19:49#2780

Kopš: 09. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 299

Braucu ar: Versys

Vai Dievs spēj radīt tādu akmeni, ko pats nevar pacelt...?!!

Ja spēj - tad nav visu varens...
Ja nespēj - nav visu spējīgs...


-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

Top.LV