Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 31 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: 660cc 125cc rāmī

AutorsZiņojums
Dirtbikerider
02. Dec 2018, 18:12#1

Kopš: 02. Dec 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki,
Vai kādam ir bijusi darīšana ar šādu projektu un cik grūti vai viegli ir pēc tam iziet apskati un kā uz to skatās policisti?

Paldies!

Offline

Padre
02. Dec 2018, 19:50#2

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Yamaha XJ600 S Diversion

Pirms ko tādu plāno darīt, papēti vismaz izmērus... kāda ir atšķirība 125 mopēdam un 650 kubīgam mocim.
Bet pareizāk būtu nokārtot A kategoriju un dragāt legāli
Neredzu citu vajadzību šādi čakarēties...

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.

Offline

mezamaris
02. Dec 2018, 21:23#3

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3798

Braucu ar: 4881

Nu jau galīgi appimpojus..s!
250 kubīgo 125 rāmī,nu vēl neko,bet te jau bezpriģels!

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

Naits
02. Dec 2018, 21:26#4

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4721

Braucu ar: TW125,gsxr1100

nav ko čakarēties, es liktu vismaz litrīgu


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Padre
02. Dec 2018, 21:41#5

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Yamaha XJ600 S Diversion

Galvenais lai visu pārējo atstāj no 125, bremzes tai skaitā
Ka tik lielāka kubatūra...

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.

Offline

PASSATizhi
02. Dec 2018, 22:00#6

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1040

Braucu ar: CBF 600 SA 07'

vecis bez A, kā sieva bez pupiem

Offline

uzgrieznis
02. Dec 2018, 22:29#7

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 464

Braucu ar: gsf650 k8

Ooo,veiksmi !
TA noteikti nepamanīs

Offline

Archy96
02. Dec 2018, 23:22#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13040

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Tomucis
03. Dec 2018, 08:21#9

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 930

Braucu ar:

hmm, bet varbūt tādā veidā ar litru patēriņu var dabūt 2l/100?

Offline

Sco
03. Dec 2018, 08:54#10

Kopš: 28. Apr 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 76

Braucu ar: FX650

Pēc šī jautājuma man vispār izskatās, ka tavas smadzenes nespēj pilnībā aptvert to, ko tieši tu taisies izdarīt (nu apmēram kā youtubē tiem lēkātājiem kas beigās nokrīt no mājas vai izšķaida sev olas).
1. Motora svars. 660cc motors sver vairāk nekā 125cc motors. Kas tev liek domāt ka 125cc rāmis standartā braucot to ilgstoši izturēs ? Vai tu zināsi, kurus mezglus un kā pārbūvēt ? Būs arī jāmaina amortizācija, visticamāk.
2. Motora jauda un griezes moments. 660cc dzinējam gan Zs gan Nm ir lielāki nekā 125cc. Kas tev liek domāt, ka paverot droseļvārstu tas 660cc motors caur ķēdi tev nesavērps gan rāmi gan pakaļējo dakšu ar savu jaudu ? Vai tu zināsi kurus mezglus un kā pārbūvēt lai tas nenotiktu ?

Ja uz abiem jautājumiem tev atbildēt ir vieglāk kā nospļauties - tad uz priekšu. Uz TA ieliec 125cc dzinēju, pēc TA iebrauc garāžā un met iekšā savu 660cc. Kubatūru uz dzinēja novīlē, lai cīpars "660" nekrīt acīs policijai. Lai visi svētie tev stāv klāt. Tava ideja sarežģītības un riska ziņā manuprāt atmaksājas mazāk nekā normāli nolikt A kategoriju.

Offline

mezamaris
03. Dec 2018, 09:22#11

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3798

Braucu ar: 4881

No otras puses-mehānikā nav nekā svēta!


-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

skapis
03. Dec 2018, 10:14#12

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 336

Braucu ar: XR650R

Pieļauju, ka jautājums tika domāts par kādu Honda shadow 125/660 ...

Offline

dzirnavnieks
03. Dec 2018, 12:23#13

Kopš: 10. Sep 2016

Ziņojumi: 38

Braucu ar: GS500

ar niku Dirtbikerider?

Offline

janisber
03. Dec 2018, 13:18#14

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 108

Braucu ar: SV 1000

Silti iesaku padomāt par 50cc rāmī 660cc. Nebūs jāčakarējas ar motora maiņu uz skati

Offline

ANR
03. Dec 2018, 22:22#15

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 317

Braucu ar: LC4 640

Offline

mouss
04. Dec 2018, 07:22#16

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: XC




-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

screwy
04. Dec 2018, 10:07#17

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 894

Braucu ar: XJR 1300

Ou jāā...ideāli!!

-----------------
Uzlīmes, baneri, vizītkartes, poligrāfija, dizains un maketēšana!

Offline

arvx
04. Dec 2018, 11:40#18

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Divām taktīm

Atlikt diršanu.
ārzemēs ir klases, kas saucas supermono - 125 ielas vai gp rāmji ar 450-800 1cyl 4t motoru.
Aprilias RS125 rāmī KTM 640 motors ir kā radīts, tāpat kā bmw un rotax motori ar ķēdi labajā pusē.

Offline

arvx
04. Dec 2018, 11:44#19

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Divām taktīm

Piemēram Yamaha pat rūpnieciski ir ražojusi moci, kam rāmis ir vienāds, bet motori ir 125 2t, 250 2t un 660 4t. Un riteņi ir tie paši, atšķirās atsperojums amortizācijai. Variet papētīt Yamaha TZR 125 4DL; TZR 250 3XV un SZR 660. Rāmji ar nelielām niansēm ir praktiski identiski.

Offline

maniac
04. Dec 2018, 12:51#20

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4537

Braucu ar: FJR, XT600, Versys

Un 600 kubu bandīts no divreiz lielāka vispār neatšķiras!

-----------------

Offline

Top.LV