Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: 660cc 125cc rāmī

AutorsZiņojums
Sco
04. Dec 2018, 15:10#21

Kopš: 28. Apr 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 93

Braucu ar: FX650

Pats vispirms atliec, ja īsti necērt ko runā un nekad neesi turējis rokā metināmo un raudājis pie salauzta rāmja. Izklausies pēc dīvāna kareivja. "Piemēram Yamaha pat rūpnieciski ir ražojusi moci, kam rāmis ir vienāds, bet motori ir 125 2t, 250 2t un 660 4t."
Protams, un rāmja un pārējās slodzes ir visticamāk ka rēķinātas uz 660 4t. Uz lielākajām slodzēm. Tu paņem parastu 125cc rāmi kur viss ir no puņķiem un sērkociņiem un materiāli un izturības ir kā priekš 125cc un ieliec iekšā 660cc - es gan gribu redzēt cik ilgi tev tas viss turēsies kopā. Laikam tu esi pats gudrākais un visi tie, kas taisa tos biezos un smagos rāmjus ir pilnīgi lohi, neko nejēdz un viekārši izšķiež metālu, vai ne ?
Tas, ka tu kaut kādā rāmī vari iebāzt kaut kādu citu motoru, tas vēl nenozīmē ka viss ir labi. Ir internetā pamācoši video, kas var notikt ja teiksim vafeli iebāž putekļu sūcējā - jo redzi, iebāzt var, bet - vai vajag ?
Sadodies rociņās ar šito malaci un pa abiem uztaisiet 125->660cc moci, būs pašiem patiesi laba pieredze un pēc tam paskatīsimies cik tieši tas bija vienkārši un cik ļoti tu "atliksi diršanu" un ko tavas roķeles klabinās pēc tam


04 Dec 2018, 11:40:03 arvx rakstīja:
Atlikt diršanu.
ārzemēs ir klases, kas saucas supermono - 125 ielas vai gp rāmji ar 450-800 1cyl 4t motoru.
Aprilias RS125 rāmī KTM 640 motors ir kā radīts, tāpat kā bmw un rotax motori ar ķēdi labajā pusē.

[ Šo ziņu laboja Sco, 04 Dec 2018, 15:20:04 ]

Offline

arvx
04. Dec 2018, 16:31#22

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Divām taktīm

Atslābsti
Ne tev spriest par manām prasmēm. Ja tik ļoti gribās, tad atbrauc uz trasi un apskatīsi pārbūvētu 125 rāmi kas ar lielāku motoru ir diezgan viegls un konkurētspējīgs aparāts.
Ja gribi turpināt no dīvāna spriest, tad var apskatīt bildes internetā un rezultātus Lamsf

Offline

endurists
04. Dec 2018, 17:24#23

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Cik tad tur dzinēju svara starpība, labi ja pārdesmit kg. Tad jau uzsedinot resnāku pakaļu vai pasažieri tam 125niekam būtu jāizšķīst! Protams neiet runa par street legal pārbūvi, bet visādi citādi ir pasaulē un tepat powerā cilvēki kas prot krāmēt dzinējus un citus mezglus starp transporta vienībām!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
05. Dec 2018, 03:04#24

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Veči padomājiet drusku loģiskāk - pārlikt lielāku motoru rāmī, kad to dara pro rūpnīcas komandas un pieredzējuši trases braucēji, tas ir viens, bet kad korifāns Žora savā šķūnītī ķeras klāt pie šāda uzdevuma, tas jau ir pavisam kaut kas cits Pirmajā gadījumā tur varētu sanākt kaut kas tik tiesām interesants un konkurētspējīgs, otrajā - taisnais ceļš uz slimnīcu)) Svapot motorus un agregātus no viena mopēda uz otru, tas viss ir ļoti aizraujoši, BET ir kaut kas no tā visa jāsaprot. Šeit izskatās, ka saprašanas nav daudz.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

JohnyW
05. Dec 2018, 10:02#25

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


05 Dec 2018, 03:04:30 Archy96 rakstīja:
Veči padomājiet drusku loģiskāk - pārlikt lielāku motoru rāmī, kad to dara pro rūpnīcas komandas un pieredzējuši trases braucēji, tas ir viens, bet kad korifāns Žora savā šķūnītī ķeras klāt pie šāda uzdevuma, tas jau ir pavisam kaut kas cits Pirmajā gadījumā tur varētu sanākt kaut kas tik tiesām interesants un konkurētspējīgs, otrajā - taisnais ceļš uz slimnīcu)) Svapot motorus un agregātus no viena mopēda uz otru, tas viss ir ļoti aizraujoši, BET ir kaut kas no tā visa jāsaprot. Šeit izskatās, ka saprašanas nav daudz.

Motoru svara attiecība reizēm jau neliekas tik liela (piem iebāžot BMW E30 4.0 dzinēju 2.5 vietā - tur tik kkas vairāk kā kkādi simti kg starpība, neņemot vērā dzesēšanas un citas sistēmas vēl).
Un gan jau tajā piemērā ar 124/250 un 600cc viena rāmja moto - rāmis projektēts visdrīzāk bija priekš lielākās slodzes, it sevišķi, ja tas ir senāks moto, ne mūsdienu plānbleķu ražojumi.
Varētu prasīt - kādēļ tas vispār vajadzīgs, moču rāmju svaru attiecība tak maza, bet saprotu, ka te gan jau ir tas, kas pieder un iespēja iegūt dvižoku pa lēto. A tālāk aļi maukt un domāt, ka uz ielas nepamanīs. Var jau arī tā, bet ātru vai vēlu gan jau būs jāķeras pie metināmā aparāta pļekāt ciet lauztās vietas un plaisas. + nerunājot par optimālu bremžu sistēmu attiecīgas jaudas/klases mocim pret esošo projekta aparātu..
Lai nu kā - var sanākt kā šeit Jurčikam:
https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/vide...in-partner-sites

Offline

mezamaris
05. Dec 2018, 10:21#26

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Neizskatās,ka drīda būtu nokritusi...nav čammājušies arī gar nesošām detaļām.
Kā māku,tā maunu...
Patiesībā nekur nav teikts,ka tam labi jāizskatās.Estētisku baudījumu negūstam,bet onka ved savu kartupeļu maisu un auto ir viņa īpašums nevis bankas.

Offline

elf
05. Dec 2018, 10:50#27

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Trasē pa asfaltu rāmis turēs,ja kaut kas lokās vai plaisā izgriežam un iemetinām hromniķeļa (laikam tā saucās ??) plānsienu caurules...neizmēģināsi ...neuzināsi

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

arvx
05. Dec 2018, 11:44#28

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Divām taktīm


05 Dec 2018, 03:04:30 Archy96 rakstīja:
Veči padomājiet drusku loģiskāk - pārlikt lielāku motoru rāmī, kad to dara pro rūpnīcas komandas un pieredzējuši trases braucēji, tas ir viens, bet kad korifāns Žora savā šķūnītī ķeras klāt pie šāda uzdevuma, tas jau ir pavisam kaut kas cits Pirmajā gadījumā tur varētu sanākt kaut kas tik tiesām interesants un konkurētspējīgs, otrajā - taisnais ceļš uz slimnīcu)) Svapot motorus un agregātus no viena mopēda uz otru, tas viss ir ļoti aizraujoši, BET ir kaut kas no tā visa jāsaprot. Šeit izskatās, ka saprašanas nav daudz.

Lieta tāda, ka daudzi liek vienā maisā visus 125niekus, neiedziļinoties tēmā. Protams, ja paņems vidējo aritmētisko 125nieku, viņš ar lielāku motoru īsā laikā sadalīsies pa reizinātājiem. Bet ja ņem pareizos rāmjus, viss būs ok - vismaz tik tālu kā motoru iestellēt rāmī. Amortizācijas modificēšana jau ir cita lieta, par ko parasti neviens negrib pat dzirdēt, īpaši jau uzzinot cik tas maksā...

Offline

screwy
05. Dec 2018, 12:06#29

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Jebkurā gadījumā cilvēkam vienkāršāk, ātrāk un lētāk būtu nolikt A kategoriju un nečakarēt sev un citiem smadzenes. Varēt jau var visu...

Offline

Bagars
05. Dec 2018, 19:24#30

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4235

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


05 Dec 2018, 11:44:44 arvx rakstīja:
........ ja ņem pareizos rāmjus, viss būs ok - vismaz tik tālu kā motoru iestellēt rāmī. .........cik tas maksā...

CSN gadījumā, arī tad, ja 100% esi nevainīgs, bet kādam radīsies kaut mazākās aizdomas par neatļautu pārbūvi, dabūsi pēc pilnas programmas un maksāsi arī "за того парня", t.i. visus regresus, kompensācijas utt - kā par šmigu.

Ja netici - pamēģini!

[ Šo ziņu laboja Bagars, 05 Dec 2018, 19:25:58 ]

Offline

Archy96
05. Dec 2018, 20:45#31

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 Dec 2018, 11:44:44 arvx rakstīja:

05 Dec 2018, 03:04:30 Archy96 rakstīja:
Veči padomājiet drusku loģiskāk - pārlikt lielāku motoru rāmī, kad to dara pro rūpnīcas komandas un pieredzējuši trases braucēji, tas ir viens, bet kad korifāns Žora savā šķūnītī ķeras klāt pie šāda uzdevuma, tas jau ir pavisam kaut kas cits Pirmajā gadījumā tur varētu sanākt kaut kas tik tiesām interesants un konkurētspējīgs, otrajā - taisnais ceļš uz slimnīcu)) Svapot motorus un agregātus no viena mopēda uz otru, tas viss ir ļoti aizraujoši, BET ir kaut kas no tā visa jāsaprot. Šeit izskatās, ka saprašanas nav daudz.

Lieta tāda, ka daudzi liek vienā maisā visus 125niekus, neiedziļinoties tēmā. Protams, ja paņems vidējo aritmētisko 125nieku, viņš ar lielāku motoru īsā laikā sadalīsies pa reizinātājiem. Bet ja ņem pareizos rāmjus, viss būs ok - vismaz tik tālu kā motoru iestellēt rāmī. Amortizācijas modificēšana jau ir cita lieta, par ko parasti neviens negrib pat dzirdēt, īpaši jau uzzinot cik tas maksā...


Tas arī loģiski, piemēram tādam drapakam ka Cagiva mito 125, rāmī ir vietas atliku likām, bez maz vai rūpnieciski paredzēts svapam, ka arī ritošā daļa pietiekami jaudīga, bet paņem kaut vai tādu sūdu ka yamaha ybr 125 un tur ir bez maz vai velosipēda hadene, kura jau ar mokām esošos 125 kubus nes.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Dirtbikerider
05. Dec 2018, 22:22#32

Kopš: 02. Dec 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


02 Dec 2018, 19:50:33 Padre rakstīja:
Pirms ko tādu plāno darīt, papēti vismaz izmērus... kāda ir atšķirība 125 mopēdam un 650 kubīgam mocim.
Bet pareizāk būtu nokārtot A kategoriju un dragāt legāli
Neredzu citu vajadzību šādi čakarēties...


Tā arī darītu, bet jaunā likumdošana diemžēl man to neatļauj

Offline

Dirtbikerider
05. Dec 2018, 22:34#33

Kopš: 02. Dec 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Labi, skatos, ka mans jautājums šeit daudzus ir ļoti uzkurinājis.
Pirmkārt vēlētos teikt, ka pats šādu projektu noteikti neuzņemšos, jo man tam nav ne laika, ne zināšanu, ne instrumentu.
Redzēju vienkārši šādu mahināciju ss. un gribēju par to painteresēties vairāk.
Lai vai kā, paldies visiem par padalīšanos ar savu informāciju.

Offline

mezamaris
05. Dec 2018, 22:47#34

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tā kā tas viss tāpat ir nelikumīgi,es izgatavotu jaunu rāmi attiecīgajam dzinējam.
TA reizi divos gados ejama ar 125,bet uz ielas pa lielam ir trīs lietas-kategorija,TA,apdrošināšana un protams tekošais pārkāpums.Vairāk inspektoru klasisko nekas neinteresē.

Offline

JohnyW
06. Dec 2018, 08:17#35

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


05 Dec 2018, 22:34:24 Dirtbikerider rakstīja:
Labi, skatos, ka mans jautājums šeit daudzus ir ļoti uzkurinājis.
Pirmkārt vēlētos teikt, ka pats šādu projektu noteikti neuzņemšos, jo man tam nav ne laika, ne zināšanu, ne instrumentu.
Redzēju vienkārši šādu mahināciju ss. un gribēju par to painteresēties vairāk.
Lai vai kā, paldies visiem par padalīšanos ar savu informāciju.

LOL aizmirsti..
Ja jaunā likumdošana neļauj tev likt A kategroiju, liec A2. Ja tiešām esi DirtBiker, tad arī 250cc 4T būs kādam laikam tīri ok. Varbūt arī kādu 450nieku ar papīriem bez jaudas varēsi vadīt.
Visu ko būvēt ir interesanti un ir ok kko būvēt, bet reālam pielietojumam liekas šāda ķīmiķošana tāpat sanāk dārgāk beigās, kaut arī liekas, ka nesanāks. Tas ir līdzīgi, kā noprikt 125cc un pēc tam domāt, a nah neņēmu uzreiz 250 un ko tagad darīt man milzīgam bifelim pēc pus gada uz tā mazā mopēda.
Braukt protams var ar jebko, kaut vai ar veļas mašīnu vai kāpostēveli, ja apstākļi spiež.. bet vai vienmēr tā vajag..

Offline

JohnyW
06. Dec 2018, 08:17#36

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


05 Dec 2018, 22:34:24 Dirtbikerider rakstīja:
Labi, skatos, ka mans jautājums šeit daudzus ir ļoti uzkurinājis.
Pirmkārt vēlētos teikt, ka pats šādu projektu noteikti neuzņemšos, jo man tam nav ne laika, ne zināšanu, ne instrumentu.
Redzēju vienkārši šādu mahināciju ss. un gribēju par to painteresēties vairāk.
Lai vai kā, paldies visiem par padalīšanos ar savu informāciju.

+ iemet to sludekli no ss, mēs ar gribam redzēt šo brīnumu..

Offline

arvx
06. Dec 2018, 08:29#37

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Divām taktīm


05 Dec 2018, 19:24:09 Bagars rakstīja:

05 Dec 2018, 11:44:44 arvx rakstīja:
........ ja ņem pareizos rāmjus, viss būs ok - vismaz tik tālu kā motoru iestellēt rāmī. .........cik tas maksā...

CSN gadījumā, arī tad, ja 100% esi nevainīgs, bet kādam radīsies kaut mazākās aizdomas par neatļautu pārbūvi, dabūsi pēc pilnas programmas un maksāsi arī "за того парня", t.i. visus regresus, kompensācijas utt - kā par šmigu.

Ja netici - pamēģini!

Te neko daudz es iebilst nevaru, ielai tādu variantu skatoties no likumiskās puses neiesaku. Bet kā viegls trackday weapon tas strādā, un dažādos izpildījumos atrodams vairāku Eiropas valstu sacīkšu kalendāros

Offline

Dirtbikerider
06. Dec 2018, 19:13#38

Kopš: 02. Dec 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


06 Dec 2018, 08:17:01 JohnyW rakstīja:

05 Dec 2018, 22:34:24 Dirtbikerider rakstīja:
Labi, skatos, ka mans jautājums šeit daudzus ir ļoti uzkurinājis.
Pirmkārt vēlētos teikt, ka pats šādu projektu noteikti neuzņemšos, jo man tam nav ne laika, ne zināšanu, ne instrumentu.
Redzēju vienkārši šādu mahināciju ss. un gribēju par to painteresēties vairāk.
Lai vai kā, paldies visiem par padalīšanos ar savu informāciju.

LOL aizmirsti..
Ja jaunā likumdošana neļauj tev likt A kategroiju, liec A2. Ja tiešām esi DirtBiker, tad arī 250cc 4T būs kādam laikam tīri ok. Varbūt arī kādu 450nieku ar papīriem bez jaudas varēsi vadīt.
Visu ko būvēt ir interesanti un ir ok kko būvēt, bet reālam pielietojumam liekas šāda ķīmiķošana tāpat sanāk dārgāk beigās, kaut arī liekas, ka nesanāks. Tas ir līdzīgi, kā noprikt 125cc un pēc tam domāt, a nah neņēmu uzreiz 250 un ko tagad darīt man milzīgam bifelim pēc pus gada uz tā mazā mopēda.
Braukt protams var ar jebko, kaut vai ar veļas mašīnu vai kāpostēveli, ja apstākļi spiež.. bet vai vienmēr tā vajag..

Ideāli, paldies, nezinu kāpēc visi tikai stāsta vai nu roleris, vai gaidi A kategoriju, es būtu uz visiem 100 apmierināts braukt ar 250 super moto, man tie 600 kubi nevienā brīdī pašlaik nav vajadzīgi!Pavasarī iešu likt A2!

Offline

Naits
06. Dec 2018, 20:18#39

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Iemet linku, kuru pieminēji no ss

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Sco
07. Dec 2018, 11:04#40

Kopš: 28. Apr 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 93

Braucu ar: FX650

Tas, ko tu savā galvā neizrēķini šeit ir tas, ka resnākas pakaļas ir mīkstas, bet dzinējs ir cieti pie rāmja. Slodzes izdalās savādāk. Paņem savu endūru, apsēdies, ar štropi pieštropē sevi pie sēdekļa (lai nerodās vēlme celties kājās) un uzlec kādu lecieniņu un tev ātri radīsies priekšstats par ko es runāju. Tāpēc arī mīkstās bagāžas somas vai mīkstā soma uz astes ir maigāk pret moci nekā cietās sānu kastes vai topbox.


04 Dec 2018, 17:24:04 endurists rakstīja:
Cik tad tur dzinēju svara starpība, labi ja pārdesmit kg. Tad jau uzsedinot resnāku pakaļu vai pasažieri tam 125niekam būtu jāizšķīst! Protams neiet runa par street legal pārbūvi, bet visādi citādi ir pasaulē un tepat powerā cilvēki kas prot krāmēt dzinējus un citus mezglus starp transporta vienībām!

[ Šo ziņu laboja Sco, 07 Dec 2018, 11:18:15 ]

Offline