Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Elektriskie motocikli

AutorsZiņojums
MartinsR
24. Sep 2019, 12:18#1

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1163

Braucu ar: KTM Duke 790

kungi, tā kā šis temats ar katru gadu paliek aizvien aktuālāks, un tēmu par elektro močiem neatradu, gribēju pajautāt -

jau kādu esmu krosa tehnikas meklējumos, jo paralēli ielai, gribas pavizināties arī pa mežu. Līdz šim esmu pabraucis ar 160cc un 250cc 4T vairāku dienu garumā, nebija slikti, bet īsti neaizķēra.

tāpēc, šobrīd kā vienu no variantiem apsveru KTM E-XC iegādi.



rekur somi smuki pavizinājās ->



protams, kā jau visiem - arī man patīk ka mocim ir izplūdes skaņa un benzīna aromāts, bet tas man prasās tikai ielas mocim, pa mežu es varētu braukt arī bez trokšņa

jo nemelošu, ļoti sajūsmina doma, ka nopērkot šādu moci, vari pilnībā aizmirst par eļļām, filtriem, sūkņiem, tosoliem, gaisa filtriem, sajūga diskiem, starteriem, karburatoriem/inžektoriem, dīzēm, virzuļu + gredzenu maiņām, motorstundām, gāzes trosītēm, šķidrumu noplūdēm, blīvēm, saļņikiem, kapitalkām, svecēm, kloķvārpstām, vārstu regulēšanām, u.c. jokiem

jauda šim elektromocim gan nav milzīga - 24hp, bet arī svars ir tikai 108kg, bet zinot elektromotra griezi, manām vajadzībām (viegliem brīvdienu izbraucieniem pa meža takām) - vajadzētu pilnībā pietikt.

bet nu jā, mīnusi tādi, ka 11k cena un baterija slodzē turot tikai pusotru stundu, kas nozīmē ka par izbraucienu dienas garumā principā var aizmirst

gribētu dzirdēt jūsu viedokli. Ir/nav vērts? Varbūt kādam ir bijusi saskare ar tādu aparātu?

[ Šo ziņu laboja MartinsR, 24 Sep 2019, 12:20:31 ]



-----------------
Riders on the storm

Offline

elf
24. Sep 2019, 12:35#2

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Tad jau telivizoru ar pērc bez skaļruņiem...bojevikus skatīties bez skaņas, tač super!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Bagars
24. Sep 2019, 13:25#3

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3771

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Šķiet, tēma neatbilst forumam...
Izstrādājums, protams, interesants.
Bet nedomāju, ka to izstrādājumu var saukt par motociklu. Tāpat kā siera izstrādājums, bezalkoholisks alus, ... u.c.
Par ierosinātāja sajūsmu. 1/2 prieku tomēr paliek, +nāk klāt jauni, nezināmi. Kurus katrs otrais mopēdists nespēs atrisināt. Samaksāt 11pakas par to, lai būtu piesiets pie štepseļa nevairāk kā stundas attālumā?? Tad jau labāk šitāds prieks. Vismaz var ar pedāļiem atmīties mājās

nepamēģināsi - neuzzināsi!
Tev ir iespēja būt pirmatklājējam un "viedokļa līderim"

[ Šo ziņu laboja Bagars, 24 Sep 2019, 13:51:55 ]

Offline

kba-pro
24. Sep 2019, 14:50#4

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 848

Braucu ar:

Viena fane tiko ANO teica uzrunu raudulīgā balsī. Atdod viņai nozagto bērnību, nopērc šo dzelzi.

Offline

mezamaris
24. Sep 2019, 15:19#5

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3897

Braucu ar: 4881

Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.Ja cilvēks var atļauties izlikt 11k intereses pēc-kādēļ gan nē,katrs drīkst izklaidēties kā prot.
Salīdzinot ar motociklu,šo,ja nepatiks,pārdot būs grūti.

-----------------

C20 H25 N3 O

Online

Paw
24. Sep 2019, 15:30#6

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 162

Braucu ar: zirgu

Tak pērc, zajebis aparāts izskatās

Offline

MartinsR
24. Sep 2019, 15:30#7

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1163

Braucu ar: KTM Duke 790


24 Sep 2019, 15:19:22 mezamaris rakstīja:
Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.

mjā, bačene šim maksā ap 4k - drusku par dārgu lai paķertu bagāžniekā vienu rezervei līdzi, mežmalā pārštepselētu un brauktu tālāk

-----------------
Riders on the storm

Offline

alnis
24. Sep 2019, 15:45#8

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar:


24 Sep 2019, 15:30:35 MartinsR rakstīja:

24 Sep 2019, 15:19:22 mezamaris rakstīja:
Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.

mjā, bačene šim maksā ap 4k - drusku par dārgu lai paķertu bagāžniekā vienu rezervei līdzi, mežmalā pārštepselētu un brauktu tālāk

Redz', hobijs jau kā tāds sevī ietver parasti ļoti daudzas neracionālas darbības... Ar enduro tipa moci jau var braukt tā, ka stundas laikā beigts būsi vai … krietni ilgāk mierīgi kaukā savā nodabā. Nebūs te Tev racionālu padomu. Linkolnu Ābramam bij' tekstiņš, ka labs nav tas, kas labs, bet tas, kas kuram patīk.

Offline

uldiss
24. Sep 2019, 16:32#9

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 112

Braucu ar: KTM

Mēģini izdīkt testdraivu motofavorītā. Varbūt iedos pavizināties. Jo, ja patīk un ir lieki 11k - kāpēc ne. Tikai ieteiktu arī pamēģināt kādu nopietnāku enduro tehniku. 2T 300 vai 4T 350. KTM un Husqvarnai tieši demo dienas bija nesen...

Offline

Sergejs80
24. Sep 2019, 17:58#10

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 714

Braucu ar: 98 un DD

Izklausās jau kārdinoši - vālēt un nedomāt par apkopēm, bet kaut kā tā pusotra stunda atbaida, gribētos ilgāk

Ja man būtu jāizvēlas, tad es labāk ņemtu jaunu ļerkatu, no kuras jūt benzīna un dūmu smaķeli

Offline

Archy96
25. Sep 2019, 02:53#11

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13099

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


24 Sep 2019, 14:50:22 kba-pro rakstīja:
Viena fane tiko ANO teica uzrunu raudulīgā balsī. Atdod viņai nozagto bērnību, nopērc šo dzelzi.


Tā mazgadīgā histēriķe jau ir pusi pasaules izbesījusi, bet nekas, kā drusku paaugsies, tā politiskais bacgrounds atradīs citu tādu pašu mazgadīgo un turpinās ķert haipu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
25. Sep 2019, 02:57#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13099

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


24 Sep 2019, 15:30:35 MartinsR rakstīja:

24 Sep 2019, 15:19:22 mezamaris rakstīja:
Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.

mjā, bačene šim maksā ap 4k - drusku par dārgu lai paķertu bagāžniekā vienu rezervei līdzi, mežmalā pārštepselētu un brauktu tālāk


Nopērc kādu no jaunajiem 300 2T un būsi laimīgs kā zilonis, nepis sev prātu ar tiem elektromopēdiem, tagad ir jābrauc ar benzīnu, kamēr vēl var, pēc tam nevarēs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Teiksmaqq
25. Sep 2019, 07:47#13

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1657

Braucu ar: VISU

Pilnā grifelē ganjau, ka 60min pat nesanāk...

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

kba-pro
25. Sep 2019, 10:05#14

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 848

Braucu ar:

Patiesībā šis ir interesants temats.
Skaidrs ka elektrība ir nākotnes enerģija, agri vai vēlu tā būs gandrīz vai vienīgais enerģijas veids tautsaimniecībā un mājsaimniecībās.
Bet domāju līdz tam vēl tāls ceļš ejams. Lai to masveidā sāktu izmantot civilajā transportā enerģijas ražošanas, uzkrāšanas un pārvades tehnoloģijām manuprāt ir jāpārmet vēl trīs kūleņi kā minimums.
Ar interesi sekoju līdzi CR E jaunumiem no Hondas nometnes. Cik ātri un spoži parādīja savu elektrisko prototipu tik ātri viss noklusa un tas ir viens no dažiem pasaules top ražotājiem ar neizmērojamu attīstības kapacitāti. Izskatījās jau varen smuki, bet nu informācijas bija ļoti maz. Sarkanie paziņoja ka viņa tēmē šo verķi izmantošanai iekštelpās kā aizvietotāju 250 4t. Domāju, ka klusums viņu nometnē galvenokārt saistīts ar testu laikā atklātajiem trūkumiem vai izaicinājumiem lai šis verķis kļūtu līdzvērtīgs 4t 250niekam. Noteikti tur ir stāsts par masas un jaudas attiecību, motora bremzes neesamība vai kā to panākt šo efektu utt utjp un ko tik visu vēl ne. Kā panākt lai veiktspēja nesamazinātos neatkarīgi no akumulatora enerģijas līmeņa (elektro kartingu gonkās šis pasākums izvērtās par apsmieklu kad nevar nobraukt līdz galam gonku). Gan jau ka ir sākuši lauzīt galvu kā to verķi vienkāršam daily user’im apkalpot lai dēļ katra mazākā sīkuma tas nav jāved pie dīlera uz mega dārgu apkopi.
Bet nu pie brīviem līdzekļiem uz tādu varētu pieteikties lai var ziemā uzbliezt pa ledu uz ciema dīķa netracinot kaimiņus.
Bet tā visā visumā atbalstu Archy96 uzsaukumu, izbaudīt iekšdedzes dzinēja burvību ar SKAŅU, ar SMARŽU, ar apkopēm kamēr vēl zaļie vegān pederasti to nav iegrožojuši līdz vājprātam.

Offline

Naits
25. Sep 2019, 10:13#15

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4755

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Kaut kad piefiksēju un saglabāju šito, lai palasītu intereses pēc, bet tā arī neesmu iedziļinājies. Par agru vēl

https://www.altamotors.co/redshift-exr#redshift-exr-1

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

MartinsR
25. Sep 2019, 10:27#16

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1163

Braucu ar: KTM Duke 790


25 Sep 2019, 10:05:16 kba-pro rakstīja:
Patiesībā šis ir interesants temats.

tā jau ir, no elektrības vairs nekur neaizbēgsim, tas vairs nav VAI bet gan KAD jautājums.

skatos, Mobilē ir arī pirmās paaudzes (ap 2016.g.) KTM elektriskais E-XC pieejams, jau sākot no 6,5k e, bet nu tas vispār izskatās nekonkurētspējīgs - bača ap 30 min turot un motora jauda par 30-40% mazāka nekā 2020.gada modelim.

redzot, kādiem lēcieniem attīstās elektrotransports, laikam jau prātīgāk ir vēl kādus gadus paciesties, kamēr cena/jauda/reindžs paliks pievilcīgāks, un tikmēr tajās dienās kad gribas braukt pa mežu, paņemt nomā iekšdedzes krosa tehniku, kā līdz šim esmu darījis

-----------------
Riders on the storm

Offline

MartinsR
25. Sep 2019, 10:42#17

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1163

Braucu ar: KTM Duke 790


25 Sep 2019, 10:13:28 Naits rakstīja:
Kaut kad piefiksēju un saglabāju šito, lai palasītu intereses pēc, bet tā arī neesmu iedziļinājies. Par agru vēl

https://www.altamotors.co/redshift-exr#redshift-exr-1

jā, šis labs.

Tagad jau krietns pulciņš ar e-dirt baikiem saradies ir, tas pats Alta EXR, KTM E-XC, Zero FX, Sur-Ron Storm bee, bet nu jā, viņi visi maksā padsmit eiropakas + fonā arvien neskaidrais jautājums par to cik stundas var nobraukt, cik ilgs mūžs baterijai, utt.


-----------------
Riders on the storm

Offline

mezamaris
25. Sep 2019, 11:22#18

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3897

Braucu ar: 4881

Kāmēr 80 procentu elektroenerģijas iegūs sadedzinot cieto kurināmo,tas viss būs liela krāpšana.

-----------------

C20 H25 N3 O

Online

MartinsR
25. Sep 2019, 11:33#19

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1163

Braucu ar: KTM Duke 790


25 Sep 2019, 11:22:40 mezamaris rakstīja:
Kāmēr 80 procentu elektroenerģijas iegūs sadedzinot cieto kurināmo,tas viss būs liela krāpšana.

nuu, tik traki arī nav, Latvijā šobrīd atjaunojamā enerģija tuvojas 40% atzīmei. Turklāt ir valstis kā piemēram Dānija, kuras ar to ne tikai nodrošina iekšējo patēriņu 100% apmērā, bet vēja enerģiju jau tirgo uz āru - citiem.

-----------------
Riders on the storm

Offline

kba-pro
25. Sep 2019, 11:45#20

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 848

Braucu ar:


25 Sep 2019, 11:33:02 MartinsR rakstīja:

25 Sep 2019, 11:22:40 mezamaris rakstīja:
Kāmēr 80 procentu elektroenerģijas iegūs sadedzinot cieto kurināmo,tas viss būs liela krāpšana.

nuu, tik traki arī nav, Latvijā šobrīd atjaunojamā enerģija tuvojas 40% atzīmei. Turklāt ir valstis kā piemēram Dānija, kuras ar to ne tikai nodrošina iekšējo patēriņu 100% apmērā, bet vēja enerģiju jau tirgo uz āru - citiem.


Nekas, nekas drīz krīts jo tajā bilancē ir arī bio masas siltumiekārtas.

Offline

Top.LV