Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Elektriskie motocikli

AutorsZiņojums
uldiss
25. Sep 2019, 12:08#21

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 112

Braucu ar: KTM

Tā pat kamēr nebūs stipri efektīvākas baterijas, elektro motocikli būs nepopulāri dēļ uzlādes laika, attāluma ko var nobraukt un cenas. Un, protams, kamēr iekšdedzes dzinēji būs spējīgi tikt galā ar emisiju normām. Tas pats slavenais Zero SRF. Pilsētā problēmu nav, bet uz šosejas, cilvēcīgā ātrumā ~120kmh viņš spēj izvilkt kādus 130-140km.

Offline

DeeCee
25. Sep 2019, 12:25#22

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Elektroauto jau ir reāli gatavi aizstāt parastos, moto vēl nav tikuši tik tālu, kā otrais moto, lai brauktu uz darbu, pietiktu, bet bateriju tehnoloģijai jāatīstās lai varētu ilgākus gabalus braukt. Dēļ bateriju svara vairāk fokusējas uz uzlādes ātrumu, nevis attālumu, 200km pa šoseju un 30min uzlāde jau nav nekas nesasniedzams, kas, kombinācijā ar normālu uzpildes staciju tīklu, būtu pietiekami.

te ir par tagadējo realitāti ar zero
https://www.rideapart.com/articles/364965/there...the-zero-part-1/


Par mežā braucamo - īsiem izbraucieniem perfekts, atkrīt čakars ar motora apkopēm un nav tā pļarkšķēšana - pašam mierīgāk un mazāk izbesīti apkārtējie iedzīvotāji, bet imo vēl nav gatavi aizvietot benzīnu.



25 Sep 2019, 11:22:40 mezamaris rakstīja:
Kāmēr 80 procentu elektroenerģijas iegūs sadedzinot cieto kurināmo,tas viss būs liela krāpšana.


šo argumentu oranžā mēslu maisa administrācija US grib izmantot - pat auto gadījumā joprojām ir tīrāk, jo ir iespējama kvalitatīvāka gāzu filtrēšna. Var diskutēt par ražošanas tīrību un pārstrādi, bet tur ir pārāk daudz mainīgo - te ir raksts https://www.apnews.com/86498e7aeb41418dbbe74282c738da69
According to the U.S. Department of Energy, a gas-powered passenger vehicle emits on average about 11,435 pounds of planet warming carbon dioxide per year. EVs produce zero tailpipe emissions, so their carbon footprint comes from how the electricity charging them is sourced.

So, if the power is coming from sources such as hydroelectric dams, wind turbines or solar panels, the carbon footprint is much lower than for electricity generated by burning fossil fuels. Nationally, according to DOE estimates, that averages out to about 4,352 pounds of CO2 equivalent per year — less than half the average for gasoline vehicles.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 25 Sep 2019, 12:26:40 ]

Offline

karlo1941
25. Sep 2019, 13:04#23

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 228

Braucu ar: BMW

drosmīgi būtu braukt pa mežu,purvu un utc, līdz vienā brīdi saproti, ka vairs netiec mājās.

a braukt uz mežu ar piekabi ... nu nez ...

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

kba-pro
26. Sep 2019, 04:22#24

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 848

Braucu ar:

Interesanta informācija salīdzināšanai. Kilogramā degvielas ir tikpat enerģijas, cik 60 kilogramos bateriju.
Tukšas baterijas sver tikpat, cik pilnas.
Tukšās baterijas ir nepieciešams kaut kur utilizēt.

Offline

jurics
26. Sep 2019, 07:48#25

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: Honda CRF1000DCT



Maximum: 132 km/h
Charging time: 5,6 h
Autonomy: 146 km
Gribu
Dārgs maita

[ Šo ziņu laboja jurics, 26 Sep 2019, 08:12:47 ]

Offline

martinss
26. Sep 2019, 19:49#26

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: QWERTY...

Precīzi. Kamēr baterijas nebūs apmēram tikai kādas 2-3 reizes lielākas par attiecīgo benzīna bākas izmēru, nekas reāli lietotajams nebūs.
2-3 reizes lielākas viņas var būt, jo elektromotors aizņem daudz mazāk vietas, transmisija arī daudz vienkāršāka. Līdz ar to šo telpu var arī aizpildīt ar baterijām.


26 Sep 2019, 04:22:35 kba-pro rakstīja:
Interesanta informācija salīdzināšanai. Kilogramā degvielas ir tikpat enerģijas, cik 60 kilogramos bateriju.
Tukšas baterijas sver tikpat, cik pilnas.
Tukšās baterijas ir nepieciešams kaut kur utilizēt.

[ Šo ziņu laboja martinss, 26 Sep 2019, 19:50:13 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
26. Sep 2019, 19:55#27

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: QWERTY...

Pieskaiti visus zudumus uz pārvades līnijām, transformatoriem, lādēšanas iekārtām utt.
Ja vēl vēja/ūdens enerģijas gadījumā to vēl var ignorēt, tad tās elektrības gadījumā, kuru ražo no kurināmā, kopējais lietderības procents pret iekšdedzes dzinēju diezko labi neizskatās...

Tāpat neesmu redzējis cik mēslu paliek pāri pēc eletroauto saražošanas pret iekšdedzes dzinēja auto... Respektīvi, iekšdedzes dzinējs pret baterijām ar elektromotoru, jo pārējais jau ir tas pats.


25 Sep 2019, 11:33:02 MartinsR rakstīja:
nuu, tik traki arī nav, Latvijā šobrīd atjaunojamā enerģija tuvojas 40% atzīmei. Turklāt ir valstis kā piemēram Dānija, kuras ar to ne tikai nodrošina iekšējo patēriņu 100% apmērā, bet vēja enerģiju jau tirgo uz āru - citiem.

[ Šo ziņu laboja martinss, 26 Sep 2019, 19:56:04 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
26. Sep 2019, 20:03#28

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: QWERTY...

Paskaties kad parādījās pasaulē pirmais elektrotransports...
Principā tur nekādas lielas attistības jau nav sen. Pēdējais lēciens bija tikai tad, ka parādījas pietiekami kompakti un jaudīgi pusvadītāji lai izveidotu motoru kontrolierus. Vairāk tur arī nav daudz ko uzlabot.

Tā kā runāt var tikai un vienīgi par bateriju attīstību, tā ir vienīgā lielā problēma šajā jomā. Un jau kopš pašiem pirmajiem šāda veida transporta līdzekļiem.

Pašdarbnieki jau ļoti sen parastajos ielas auto lika svina baterijas un vizinās, ir pat veseli forumi.
Ja Latvijā nebūtu aizliegta (de facto) šāda pārbūve, pats sen priekš pilsētas vienu autosu būtu pārbuvējis un vizinātos vasarās.

Pagaidām izskatās, ka tiem, kuri jau ieplānojoši likvidēt iekšdedzes dzinējus uz ielām pēc pārdesmit gadiem, var nākties ar nelielu kaunu šos termiņus pagarināt.


25 Sep 2019, 10:27:30 MartinsR rakstīja:

tā jau ir, no elektrības vairs nekur neaizbēgsim, tas vairs nav VAI bet gan KAD jautājums.
...
redzot, kādiem lēcieniem attīstās elektrotransports, laikam jau prātīgāk ir vēl kādus gadus paciesties, kamēr cena/jauda/reindžs paliks pievilcīgāks, un tikmēr tajās dienās kad gribas braukt pa mežu, paņemt nomā iekšdedzes krosa tehniku, kā līdz šim esmu darījis

[ Šo ziņu laboja martinss, 26 Sep 2019, 20:06:03 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

tiesnesis
26. Sep 2019, 20:05#29

Kopš: 09. Apr 2018

Ziņojumi: 26

Braucu ar: CBR1000RR, R6

Jo degviela bākā tiek ieteleportēta bez zudumiem

Un kāds ir lietderības koeficients transformatoriem, elektrības pārvadei un elektromotoriem? un kāds ir iekšdedzes dzinējiem

https://www.rvt.lv/GRAMATAS/Energjetikju_gramat...ars_knipskis.pdf


26 Sep 2019, 19:55:22 martinss rakstīja:
Pieskaiti visus zudumus uz pārvades līnijām, transformatoriem, lādēšanas iekārtām utt.
Ja vēl vēja/ūdens enerģijas gadījumā to vēl var ignorēt, tad tās elektrības gadījumā, kuru ražo no kurināmā, kopējais lietderības procents pret iekšdedzes dzinēju diezko labi neizskatās...

Tāpat neesmu redzējis cik mēslu paliek pāri pēc eletroauto saražošanas pret iekšdedzes dzinēja auto... Respektīvi, iekšdedzes dzinējs pret baterijām ar elektromotoru, jo pārējais jau ir tas pats.


25 Sep 2019, 11:33:02 MartinsR rakstīja:
nuu, tik traki arī nav, Latvijā šobrīd atjaunojamā enerģija tuvojas 40% atzīmei. Turklāt ir valstis kā piemēram Dānija, kuras ar to ne tikai nodrošina iekšējo patēriņu 100% apmērā, bet vēja enerģiju jau tirgo uz āru - citiem.

Offline

martinss
26. Sep 2019, 20:09#30

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: QWERTY...

Tieši tāpat degviela teleportējas līdz elektrostacijai.

Nu, saskaiti visu kopā, liekas, esi ļoti zinošs. Vienkārši interesanti.


26 Sep 2019, 20:05:12 tiesnesis rakstīja:
Jo degviela bākā tiek ieteleportēta bez zudumiem

Un kāds ir lietderības koeficients transformatoriem, elektrības pārvadei un elektromotoriem? un kāds ir iekšdedzes dzinējiem

https://www.rvt.lv/GRAMATAS/Energjetikju_gramat...ars_knipskis.pdf



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mezamaris
26. Sep 2019, 20:21#31

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3897

Braucu ar: 4881

Sāk izskatīties pēc reliģiskā topika...
Gribās vemt.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

martinss
26. Sep 2019, 20:35#32

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: QWERTY...

Pēc reliģijas izklausās viss tas pressings par elektro nākotni tagad, jo vēl nav saprotams kad (un vai) būs vajadzīgās ietilpības baterijas...


26 Sep 2019, 20:21:28 mezamaris rakstīja:
Sāk izskatīties pēc reliģiskā topika...
Gribās vemt.

[ Šo ziņu laboja martinss, 26 Sep 2019, 20:35:45 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

MartinsR
26. Sep 2019, 22:21#33

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1163

Braucu ar: KTM Duke 790


26 Sep 2019, 20:35:15 martinss rakstīja:
jo vēl nav saprotams kad (un vai) būs vajadzīgās ietilpības baterijas...

šis grafiks vedina domāt, ka būs gan



-----------------
Riders on the storm

Offline

mezamaris
26. Sep 2019, 23:49#34

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3897

Braucu ar: 4881

Latvenergo berzē rokas.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

Edziz
27. Sep 2019, 00:34#35

Kopš: 17. Sep 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar: cbr


25 Sep 2019, 02:53:30 Archy96 rakstīja:

24 Sep 2019, 14:50:22 kba-pro rakstīja:
Viena fane tiko ANO teica uzrunu raudulīgā balsī. Atdod viņai nozagto bērnību, nopērc šo dzelzi.


Tā mazgadīgā histēriķe jau ir pusi pasaules izbesījusi, bet nekas, kā drusku paaugsies, tā politiskais bacgrounds atradīs citu tādu pašu mazgadīgo un turpinās ķert haipu


Piešaušu uguni reliģijas topikam. Palīdzības līnija apvainotajiem

Offline

Kavacky
27. Sep 2019, 02:45#36

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 374

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind

Elektromotors ar visiem pribambasiem ir vienkāršāks un jaudīgāks. Zinātniski izmērāms fakts.

Jā, strāva kaut kur ir jāsaražo, da kaut no oglēm, pajāt, bet centralizēti tas notiek kudi efektīvāk nekā tad, ja to dara katrs par sevi.

Jebšu jums katram mājās ir pa malkas apkures krāsnij un dīzeļģeneratoram, lai nav skali apgaismojumam jādedzina?

Baterijas saražot prasa daudz resursu, a nav pie kājas, ja tavās rokās esošais galaprodukts normāli strādā?

-----------------
Suzuki XF 650 Freewind & GTI TDI

Offline

envy
27. Sep 2019, 10:57#37

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1611

Braucu ar: labiem drapakiem

interesanta tēma.

auto pasaulē jau šobrīd ir varianti ar normālu range - vw id3, porsche taycan, nissan note, tāpati tesla, audi etron. tur range sasniedzis 400 km, kas mani jau uzrunā kā transportu no a uz b. tas noteikti ir lētāk, vienkāršāk, klusāk, mazāk smirdīgi un citādi loģiskāk. mani galīgi nesatrauc gretas raudas par dabas piesārņojumu un cik gramus vairāk vai mazāk co2 izmešu būs saražojot bateriju vai elektrību, bet ideja ka mājās garāžā iespraud lādētājā un ir range uz teju nedēļu lietošanu liekas baigi zajebis.

vai es gribētu elektrisko moci, laikam nē. bet ja es moci izmantotu kā tikai transportu, a ber protams, ka tad jā.


-----------------
Hobby #92 Husky TE300i
Jawa 350/360 Velorex

Offline

Top.LV