Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Diskusija par 2 Taktu krosiniekiem
Autors | Ziņojums |
peecis | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
26 Jan 2009, 17:09:14 shkapars rakstīja:
jā, virzuļi sadeg. arī baikam nomainot trubu un gaisa filtru, nenoregulējot degmaisījumu var nokaut motoru.
2T jau vēl bīstamāk, liesāks degmaisījums = mazāk eļļa
ok, paldies, veelviens iemesls paarvareet skopumu un iegaadaat tuneboju vai powerkomandieri.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
26 Jan 2009, 16:48:42 shkapars rakstīja:
man pēc manuāļa ir no 5 C jāliek vienu izmēru resnāka galvenā dīze, pie -15C 2us izmērus resnāka, un abos gadījumos jāceļ adata par 1u uz augšu. man it kā 4T, bet nu gaisa īpašības no tā jau nemainās. 2T ir vēl jūtīgāks uz šito. apskaties sveci kādā krāsā, zināsi ir bijis liesais vai nē.
Savam 2t vairaak reguleeju uz izjuutu. Kad saaka neiet - mainiiju diizes. Nopirku diizhu komplektu shtatos. Jaa, arii sveci peetiiju. 4T uz ziemu neko nemainu - ja paliek aukstaaks ielieku svilpi trubaa
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nu man piemēram pagājušogad pēc durkas pārbrauciena 125 2T nākošajā treniņā izbeidzās klanis. arī ņeržikam 250 2T pēc tam drīz noklājās. nav 2T paredzēti pārbraucieniem. | Offline
| | |
|
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| manējais 250 4T šāva izpūtējā atmetoties, pārlasīju manuāli, nopirku resnāku dīzi un pacēlu adatu = cits mociklets | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 Jan 2009, 16:50:54 shkapars rakstīja:
liess - pelēka, normāls - brūna, trekns - melna
Svece pelēka - tātad laikam liesais 
Tagad jādomā ko ar cilindru darīt, pie lūkām divas nelielas švīkas, aizmetināt un noslīpēt - vai ir kādi citi risinājumi un kurš varētu ko ieteikt?!?!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Tādu problēmu iemesli var būt arī citi.Atkarīgs no tā kā ir piebraukts motors pēc remota.Vai nav dots uzreizi ručkā.Vēl viens no iemesliem varētu būt kā motors pirms braukšanas bij uzsildīts?Daudzi ar aukstu 2-takt motoru neuzsildot griež kā traki.pēc tam vainu meklē citur!!  | Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| a tev ir cilindrs ar nikosilu vai čuguna čaulu? | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 Jan 2009, 17:30:04 shkapars rakstīja:
a tev ir cilindrs ar nikosilu vai čuguna čaulu?
Nikolajs - nikosils[ Šo ziņu laboja endurists, 26 Jan 2009, 17:32:27 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nu par motora piebraukšanu ir divi atšķirīgi viedokļi - pēc manuāļa un tieši otrādi. lai gredzeni normāli iesēstos, ir jādod ručkā. šo variantu iesaka daudzi usa motoru tjuneri, kas taisa motorus nopietniem braucējiem. un arī ar paskaidrojumiem, kāpēc tā jādara. iesaku palasīt mototuneusa.com un thumpertalk.com | Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
26 Jan 2009, 17:30:45 endurists rakstīja:
26 Jan 2009, 17:30:04 shkapars rakstīja:
a tev ir cilindrs ar nikosilu vai čuguna čaulu?
Nikolajs - nikosils
cik atceros, tad nikolaju taisa tikai čehijā un holandē. varbūt kļūdos. bet jebkurā gadījumā var arī iepresēt čuguna čaulu. | Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Manai yz-250 bij tieši tāda problēma.Mana vaina bij-jo kaut kad motoru pārkarsēju.Pēc kāda laika gredzens pārlūza.Švīka cilindrā bij riktīga.Izlēmu ieliktgilzi.Pasūtīju Wiseco caur Kawasaki centru.Nebij nemaz dārgi-kādi50Ls laikam. | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 Jan 2009, 17:38:54 i-moto rakstīja:
Manai yz-250 bij tieši tāda problēma.Mana vaina bij-jo kaut kad motoru pārkarsēju.Pēc kāda laika gredzens pārlūza.Švīka cilindrā bij riktīga.Izlēmu ieliktgilzi.Pasūtīju Wiseco caur Kawasaki centru.Nebij nemaz dārgi-kādi50Ls laikam.
Tev bija YZ250 vai YZF250?
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Nikoslu atjauno Čehijā -man ir cilvēks ,kas ar to var palīdzēt  | Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Man bij-un tagad ir YZ-250 2-taktnieks.Tagad 2007 gada ,bet pirms tam2005  | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| 430 - 600° C Trekns degmaisījums
600 - 710° C Pareizs degmaisījums (gaisa-degvielas attiecība 14,7 : 1)
>710° C Liess degmaisījums
brīvdienās mērīju 4t motoram atgāzu temperatūru pie liesā un treknā.
liess maisījums pat sadeg ar 1000+ temperatūru.. | Offline
| | |
bezpvn | | Kopš: 19. Jan 2009
Ziņojumi: 146
Braucu ar:
|
26 Jan 2009, 17:34:42 shkapars rakstīja:
nu par motora piebraukšanu ir divi atšķirīgi viedokļi - pēc manuāļa un tieši otrādi. lai gredzeni normāli iesēstos, ir jādod ručkā. šo variantu iesaka daudzi usa motoru tjuneri, kas taisa motorus nopietniem braucējiem. un arī ar paskaidrojumiem, kāpēc tā jādara. iesaku palasīt mototuneusa.com un thumpertalk.com
Jāpiebrauc oriģinālās daļas,a tyuna detalas tiek taisītas no labāka materiāla lai nav jāpiebrauc.Ja nav dziļas švīkas tad izhonē un liec virzuli iekšā.[ Šo ziņu laboja bezpvn, 26 Jan 2009, 17:50:57 ] | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 Jan 2009, 17:41:17 i-moto rakstīja:
Nikoslu atjauno Čehijā -man ir cilvēks ,kas ar to var palīdzēt 
Bet ja liki gilzu tad vajadzēja frēzēt vai pārurbt nedaudz lielāka diametra caurumu un kā ar atām izplūdes padarīšanām tas gāja kopā?
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Džeki-meistari izurba un iepresēja gilzu ideāli.Iedevu virzuli jaunu.Visi izmēri bij perfekti piedzīti,un beigās tikai lūkām malas nedaudz šmirģelēja.Visu saliku pats un biju laimīgs!!  | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| giļza šajā gadījumā būtu lētākais variants, bet vai labākais....  | Offline
| | |
gerots | |  Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
| Neliels offtopic - Ja savam 4takterim esmu nomainījis trubu, "tipa sport", tad arī jāmaina dīzes, un kā zināt kādas dīzes kur jāmaina? Itkā dīzes jāmaina arī lai izjustu trubas efektu, bet nekad nav bijusi darīšana ar tādām lietām...  | Offline
| | |
|
|