| 
Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji. | 
Tēma: Enduro izvēle 
| 
| Autors | Ziņojums | 
|---|
 | endurists |  |  |  Kopš: 12. May 2008 Ziņojumi: 1250 Braucu ar:  Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98 | Ja vēlies braukt, tad ieteiktu ņemt kādu no austriešiem vai BETU, TM, GasGas, WR yamahu. Detaļu piegāde ātra, milzīgs aftermarket detaļu klāsts un visas problēmas zināmas un risinājumi atrasti. Šo var ņemt ja es īsts BMW fans un jūties kaut kādā veidā  unikāls, bet nu apdauzīt viņu mežā nebūtu prāta darbs, tomēr pārāk liels retums.
 
 -----------------
 Husaberg FE 501 2013
 KTM LC4 Adventure R'98
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | 6500 |  |  | Kopš: 30. May 2015 Ziņojumi: 77 Braucu ar: BMW  / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing | Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara 
  
 Sodien uzduros uz hondam...
 Kadi komentari par siem modeliem???
 
 Crf250L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 Crf450L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 
 P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas  250 nav baigais mopeds?
 
 
 
 [ Šo ziņu laboja Negantelis, 17 Jan 2020, 09:13:03 ] |  |  Offline
 |  |  |  |  | mexa |  |  |  Kopš: 07. Sep 2012 Ziņojumi: 6888 Braucu ar: VT | Kaa kam, braukt var, bet ja brauksi ar pumpeni pa asvaltu, zajebjot kratiit zobus. Pa pilseetu ok, pabraukt pat drusku vairaak sajutiisi ka ir ne taa. Ja brauksi sumo izpildijuma ar kaadu vieglo mitas riepu, tad kam tev taadi vieglie aparaati, protams vinji tam der, bet 0.5 riepaa neputisi, nav universala moto, mana izpratne-njem to ko vairak vajag, ja tomeer asvalts buus paris posmi, tad forshi, bet gribi pabraukt pa grunteni pa celjam uz darbu? Tad crf... nuu, kaa ar hajabusu uz kino..., var, bet kapec nepanemt turistiskaaku dualsport? 
 -----------------
 Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
 |  |  Offline
 |  |  |  |  |  |  | karlsons |  |  |  Kopš: 07. Oct 2009 No: Jelgava Ziņojumi: 3423 Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi  | 16 Jan 2020, 21:29:11 6500 rakstīja:
 Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara
 
  
 Sodien uzduros uz hondam...
 Kadi komentari par siem modeliem???
 
 Crf250L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 Crf450L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 
 P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas  250 nav baigais mopeds?
 
 
 
 Kautkāds ktm 500 cc tev būs kā kulaks uz acs.
 
 Nav virzulis un ella pēc katra brauciena jaamaina, resurss noteikti lielaaks.nu vai husis 501
 
 -----------------
 L/s tehnika, imports/eksports
 
 Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Negantelis |  |  |  Kopš: 02. Oct 2009 No: Rīga Ziņojumi: 5376 Braucu ar: Enduro pa tuksnesi | 16 Jan 2020, 21:29:11 6500 rakstīja:
 Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara
 
  
 Sodien uzduros uz hondam...
 Kadi komentari par siem modeliem???
 
 Crf250L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 Crf450L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 
 P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas  250 nav baigais mopeds?
 
 
 
 
 
 Esmu braucis ar abiem. Tie ir pilnīgi dažādi motocikli.
 
 250l ir ar mazu jaudu,lētu piekari,mūžīgu resursu,vienkāršām sastāvdaļām. Brauc kaut 24/7,  bet bez sporta sastāvdaļas un ambīcijām. 200m  augstos smilšu kalnos neuzbrauksi,tramplīnos neleksi.
 
 450l Pilnīgi cits stāsts. Augstvērtīgas sastāvdaļas. Ļoti laba amortizācija kā priekšā tā aizmugurē. Pavisam cita līmeņa jauda.(~45Zs-50Zs ar USA vai Vortex ECU). Var katru dienu braukt uz darbu un vakarā izlidot caur mežu,stigām,tramplīniem. Modelis jauns,pie ~32tkm jātaisa motoram remonts ja vadās pēc manuāļa. Daudz stingrāks un komfortablāks par KTM,100% garantija ka izturīgāks un kārtīgāk uztaisīts.To jūt ne tikai izbraucot bet pat aptaustot.
 
 -----------------
 
 Pieteikties Akategorija.lv kursiem.
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | MartinsR |  |  |  Kopš: 26. Aug 2010 No: Rīga Ziņojumi: 1260 Braucu ar: Honda TransAlp XL750 | 17 Jan 2020, 09:13:27 Negantelis rakstīja:
 450l Pilnīgi cits stāsts. Var katru dienu braukt uz darbu un vakarā izlidot caur mežu,stigām,tramplīniem.
 
 Jā, baigi jau kāds brauks ikdienā uz darbu ar motoru, kam ik pēc 1000km eļļa jātecina un pēc 30 vai cik tur stundām vārsti jāŗegulē
  
 CRF250L, ja pareizi atceros, bija ap 10k km apkopes intervāls, kad Hondas centrā interesējos.
 
 bet piekrītu - pilnīgi dažādi moči, gan pēc filozofijas, gan cenas.
 
 [ Šo ziņu laboja MartinsR, 17 Jan 2020, 10:24:37 ] 
 -----------------
 Riders on the storm
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | rinalds2m |  |  |  Kopš: 21. Oct 2008 No: Liepāja Ziņojumi: 283 Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA | 16 Jan 2020, 21:29:11 6500 rakstīja:
 Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara
 
  
 Sodien uzduros uz hondam...
 Kadi komentari par siem modeliem???
 
 Crf250L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 Crf450L
 https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios
 
 
 P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas  250 nav baigais mopeds?
 
 
 
 
 
 Nu vecīt nezinu par to Hondu. Labi neesmu braucis un citi te saka ka baigais aparāts un labāk uzbūvēts par ktm. Sajūgs uz trosi - vispār kaut kāda vēsture!
  Vizuāli manuprāt ktm ir plauktus 3 augstāk:
 KTM 6days
 
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | UgunsX |  |  |  Kopš: 14. Jun 2014 Ziņojumi: 606 Braucu ar:  | Nu un kas tad tieši ir vainas sajūga trositei? Ja kas, jaunajam super duper pašam labākajam KTM 790 arī ir sajūgs ar trosīti..
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | barons13 |  |  |  Kopš: 19. Jul 2012 Ziņojumi: 175 Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku | 17 Jan 2020, 10:23:01 MartinsR rakstīja:
 
 17 Jan 2020, 09:13:27 Negantelis rakstīja:
 450l Pilnīgi cits stāsts. Var katru dienu braukt uz darbu un vakarā izlidot caur mežu,stigām,tramplīniem.
 
 Jā, baigi jau kāds brauks ikdienā uz darbu ar motoru, kam ik pēc 1000km eļļa jātecina un pēc 30 vai cik tur stundām vārsti jāŗegulē
  
 CRF250L, ja pareizi atceros, bija ap 10k km apkopes intervāls, kad Hondas centrā interesējos.
 
 bet piekrītu - pilnīgi dažādi moči, gan pēc filozofijas, gan cenas.
 
 
 
 Nu nepareizi. Es ar saviem sporta supermoto ikdienā regulāri uz darbu braukāju pilnīgā terora režīmā. Sākotnēji ar KTM 530, pēctam ar vēl lielāku eksotiku - Aprilia SXV550. Jā, ir eļļa jāmaina pa kaut kādām 13 motorstundām (kas iziet uz kaut kādiem 700-800km), jā, rij degvielu kā cūka, jā, ir regulāri jāuzpassē visas tehniskās nianses. Un jā, pienāk kapitalka ātrāk
  BET, pēc principa "tu nevari nopirkt laimi, bet vari nopirkt alu", tieši tāpat ir ar sporta motocikliem ikdienā. Vot aizbrauc no rīta kārtīgā bradaka režīmā uz darbu un diena paiet ātrāk. Un pēctam aizbrauc tādā pašā stilā mājās, un dzīve liekas skaistāka  
 -----------------
 NOFUXGIVN
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | rinalds2m |  |  |  Kopš: 21. Oct 2008 No: Liepāja Ziņojumi: 283 Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA | 20 Jan 2020, 09:35:16 UgunsX rakstīja:
 Nu un kas tad tieši ir vainas sajūga trositei?
 Ja kas, jaunajam super duper pašam labākajam KTM 790 arī ir sajūgs ar trosīti..
 
 Tā baigi jau nekas - vienkārši sūds pilnīgs ir trosīte. Bet nu ja grib kačāt pirkstu locītavas un mainīt troses, tad protams kapēc nē.
  |  |  Offline
 |  |  |  |  | karlo1941 |  |  | Kopš: 28. Feb 2019 Ziņojumi: 509 Braucu ar: BMW | sūds vispār ir kautkas cits. sūds ir tas, kas savu sūdu pārdot citiem.
 
 un ja tik vienkārši būtu to nomainīt pret dot4, tad ganjau forumā būtu pamācību pilns.
 
 un visticamāk TA diezvai redzēsi ar šādu konstrukciju.
 
 -----------------
 citi nav vainīgi, ka pats tāds
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | rinalds2m |  |  |  Kopš: 21. Oct 2008 No: Liepāja Ziņojumi: 283 Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA | 20 Jan 2020, 14:28:52 karlo1941 rakstīja:
 sūds vispār ir kautkas cits.
 sūds ir tas, kas savu sūdu pārdot citiem.
 
 un ja tik vienkārši būtu to nomainīt pret dot4, tad ganjau forumā būtu pamācību pilns.
 
 un visticamāk TA diezvai redzēsi ar šādu konstrukciju.
 
 
 Par ko Tu tur runā?
  |  |  Offline
 |  |  |  |  | MIGs |  |  |  Kopš: 09. Sep 2008 No: Rīga Ziņojumi: 4307 Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR | Hidrauliskais spiezās mīkstāk, bet trose atmetas asāk. 
 Uzskatu, ka trose ir uzticamāka, jo īpaši par  KTM(Magura) hidrauliskā sajūga izspiedēja cilindru.
 
 Sāķimiķot norautu trosi būs vieglāk, kā sabeigtu hidrauliku.
 
 Ak jā, un trose ir daudz lētāka.
 
 Dubļu mocim man braukt labāk patīk ar hidraulisko sajūgu.
 
 -----------------
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | endurists |  |  |  Kopš: 12. May 2008 Ziņojumi: 1250 Braucu ar:  Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98 | 20 Jan 2020, 16:33:26 MIGs rakstīja:
 Hidrauliskais spiezās mīkstāk, bet trose atmetas asāk.
 
 Uzskatu, ka trose ir uzticamāka, jo īpaši par  KTM(Magura) hidrauliskā sajūga izspiedēja cilindru.
 
 Sāķimiķot norautu trosi būs vieglāk, kā sabeigtu hidrauliku.
 
 Ak jā, un trose ir daudz lētāka.
 
 Dubļu mocim man braukt labāk patīk ar hidraulisko sajūgu.
 
 
 Tā runā ka hidraulisko sajūgu ir vieglāk modulēt, tas ir "sēdēt uz sajūuga" kas ir svarīgi hārdā, trose der smagajiem motocikliem braucot pa ielu!
 
 -----------------
 Husaberg FE 501 2013
 KTM LC4 Adventure R'98
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Indo |  |  |  Kopš: 21. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 2308 Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati | 21 Jan 2020, 11:04:33 endurists rakstīja:
 
 Tā runā ka hidraulisko sajūgu ir vieglāk modulēt, tas ir "sēdēt uz sajūuga" kas ir svarīgi hārdā, trose der smagajiem motocikliem braucot pa ielu!
 
 
 +100
 
 Sevišķi, kad pa mežu/krūmiem/purvu ir nomauktas x stundas. Tur pat ar hidrauliku vairs nav nekāda medusmaize.
  Es šitā vienreiz ar veco YāZepu atmetu sajūgu un domāju "A nah viņš nekustās?!" Izrādās, abus sajūga pirkstus ir sarāvis krampis un tie vienkarši neatlaižās! Bet smadzenēm signāls pozitīvs.  
 -----------------
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Indo |  |  |  Kopš: 21. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 2308 Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati | Rekluse = dārgi  
 
  
 Pa 900€ jebzdrit cik alus sanāk!
 
 -----------------
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Negantelis |  |  |  Kopš: 02. Oct 2009 No: Rīga Ziņojumi: 5376 Braucu ar: Enduro pa tuksnesi | Ir ļoti maz lietots 150km REKLUSE priekš wr450f 2016+ un YZ450. 
 Oriģinālā kastē.
 
 -----------------
 
 Pieteikties Akategorija.lv kursiem.
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Jan 2020, 14:19:50 Bagars rakstīja:
 
 21 Jan 2020, 13:31:47 Indo rakstīja:
 
 21 Jan 2020, 11:04:33 endurists rakstīja:
 
 Tā runā ka hidraulisko sajūgu ir vieglāk modulēt, tas ir "sēdēt uz sajūuga" kas ir svarīgi hārdā, trose der smagajiem motocikliem braucot pa ielu!
 
 
 +100
 
 Sevišķi, kad pa mežu/krūmiem/purvu ir nomauktas x stundas. Tur pat ar hidrauliku vairs nav nekāda medusmaize.
  Es šitā vienreiz ar veco YāZepu atmetu sajūgu un domāju "A nah viņš nekustās?!" Izrādās, abus sajūga pirkstus ir sarāvis krampis un tie vienkarši neatlaižās! Bet smadzenēm signāls pozitīvs.  
 Rekluse
  un pajāt - trose vai hidraulika 
 nu... labāk Rekluse un hidraulika
 
 
 Tikai tāda niansīte, ka hārdā neviens ar reklusi nebrauc, no mūsējiem visi ir izmēģinājuši un visi kā viens atteicās, pirkstus vajag kačāt un ar sajūgu mācēt operēt. Varbūt savādākā braukšanas režīmā tas pasākums darbojas, es tikai konstatēju faktu.
 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | jimbeam |  |  |  Kopš: 28. Apr 2009 No: Rīga Ziņojumi: 472 Braucu ar: K1200RS | Iesakiet vīram am 1,87m Street legal Enduro, ar ko varētu pārsvarā meža takas mīt. Bet lai var arī mierīgi pa ielu pavizināties. CIlvēks skatijies uz Husaberg, es par tiem neko nezinu, nevarēju komentēt.
 Varbūt jums ir kādi universāli ieteikumi?
 Kungam nedaudz bail no lieliem kubiem, skatās ap 450.
 Bet jēdzīgas argumentācijas gadījumā gan būs gatavs palielināt so robežu.
 Cena līdz 6kEUR
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | VATERLAND |  |  |  Kopš: 01. Jan 2011 Ziņojumi: 3025 Braucu ar: Drūmo klasiku (C)  | Loģiski, ka šobrīd uz LV piegāde bez variantiem,bet ir ziāms identiskas komplektcijas onka, kas braukā ar šādu, tikai kika versijas 350. 
 
 
 
 
 Husis22 Mar 2020, 10:19:26 jimbeam rakstīja:
 Iesakiet vīram am 1,87m Street legal Enduro, ar ko varētu pārsvarā meža takas mīt. Bet lai var arī mierīgi pa ielu pavizināties.
 CIlvēks skatijies uz Husaberg, es par tiem neko nezinu, nevarēju komentēt.
 Varbūt jums ir kādi universāli ieteikumi?
 Kungam nedaudz bail no lieliem kubiem, skatās ap 450.
 Bet jēdzīgas argumentācijas gadījumā gan būs gatavs palielināt so robežu.
 Cena līdz 6kEUR
 
 
 -----------------
 Mach mit, mach nach, mach besser
 
 https://www.maksla.lv
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | 
 |