Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Diskusija par 2 Taktu krosiniekiem
Autors | Ziņojums |
UDT | |  Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| vispaar jau karbikja tjuunings nav tikai galvenaas diizes nomainja, galvenaa diize straadaa kad rucka ir liidz galam valjaa, pa vidu un uz maziem apgr, tur veel adata, tas adatas "caurums" tukshgaitas diize...
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| jā, visvairāk strādā adata.
pārbaudīt var tā: sameklē taisnu gabalu
mazā dīze - strādā līdz 1/4 gāzes atvērumu. pabrauc ar 1/4 daļu gāzes kādu gabalu un uzreiz noslāpē, noripinies malā. izskrūvē sveci un apskaties kādā krāsā uzdegums, attiecīgi maini vai regulē, kā kuram.
adata - strādā līdz 3/4 gazes ručkas - tāpat atver līdz 3/4 un kādu posmu tā nobrauc un uzreiz nosāpē. atkal skaties sveci. paceļ vai nolaiž adatu.
un interesantākāis galvenā dīze - strādā pie pilnas ručkas, pārbauda tieši tāpat 
| Offline
| | |
gerots | |  Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
| Mja, priekš manis tas par sarežģītu Nav man ne dīzes, ne arī taisnas rokas tādiem darbiem...  | Offline
| | |
|
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| iesākumam, pabrauc, pacel adatu par 1 robu, pabrauc. un mēģini sajust, ir labāk vai nē | Offline
| | |
gerots | |  Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
| Ok, paldies par padomu, kautkad būs jāpaeksperimentē... | Offline
| | |
bezpvn | | Kopš: 19. Jan 2009
Ziņojumi: 146
Braucu ar:
| Nomainot trubu juti ka līdz galam mo negriezas,cel adatu pa iedaļu,ja nepalīdz maini jet komplektu. | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| Tātad, ja jūs uztraucaties par liess/trekns, tad jums nav vienkāršāk nopirkt termopāri un multimetru. Pēdējais tāpat saimniecībā noderēs.
K-tipa termopāris maksā 19 lvl, izborējiet 3 mm caumuriņu pufiņa, ielieciet, nostipriniet un gāžiet un skatieties regulējumu. liesam maisījumam temperatūra būs augsta.
reku brīvdienās mērīju savam kaplim 
| Offline
| | |
Armands_L | |  Kopš: 31. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 55
Braucu ar: Piaggio Zip SP
|
26 Jan 2009, 20:34:22 shkapars rakstīja:
pārbaudīt var tā: sameklē taisnu gabalu
mazā dīze - strādā līdz 1/4 gāzes atvērumu. pabrauc ar 1/4 daļu gāzes kādu gabalu un uzreiz noslāpē, noripinies malā. izskrūvē sveci un apskaties kādā krāsā uzdegums, attiecīgi maini vai regulē, kā kuram.
Lai svecei parādītos patiesa krāsa ir jāvelk ručkā un labi garu gabalu, ja īsu tad var arī neparādīties īstā krāsa un tā būs maldinoša informācija, reālākais variants izplūdes gāzu temperatūras mērīšana, par ko te raxta Modricimus, tas parāda maisījuma kvalitāti, vēl labāks variants lamda zonde, bet 2T motoriem tās tiek fiksi iznīcināta ar izplūdes gāzēs esošo eļļu, cik zināms esot arī eļļas izturīgās zondes
Vēl jābūt motoram piemērotai svecei, ar attiecīgu kvēlskaitli, tas arī ietekmēs sveces attīrīšanos arī ''krāsas veidošanos''.
Ja ļoti regulējas un nezin aptuvenos dīžu izmērus un adatu pozīcijas loģiski būtu sākt visu regulēšanu un braukšanu sākot ar treknu maisījumu atkāpjoties uz liesāku līdz nonāk līdz ~normai.
| Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
26 Jan 2009, 17:17:24 shkapars rakstīja:
nu man piemēram pagājušogad pēc durkas pārbrauciena 125 2T nākošajā treniņā izbeidzās klanis. arī ņeržikam 250 2T pēc tam drīz noklājās. nav 2T paredzēti pārbraucieniem.
Klanis izbeidzās eļļas trūkuma rezultātā (liesie vai maz eļļas)
Ja interesē cilindra remonts
http://www.maxmoto.lv/latvian/service/Cylinder_repair/
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Tas mocis un bij taisīts Maxmoto -džeks laikam negrib atkat tur taisīt....  | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
27 Jan 2009, 21:40:28 i-moto rakstīja:
Tas mocis un bij taisīts Maxmoto -džeks laikam negrib atkat tur taisīt.... 
Pēc papīriem varēja saprast, ka Maxmoto bija devis tālāk taisīšanai uz RG motocents (Yamaha), bet nu sūds ar visu - neviens netiek vainots nekvalitatīvā darbā.
Meklējot jaunu virzuli un interesējoties par cilindru abi šie servisi uzreiz jautāja kas par defektu un no abiem bija dzirdams, ka šie ir kaut kādi defektīvi dzinēji ar raksturīgu kaiti - gredzeni aizķeras aiz lūkām (nepieciešama neliela lūku apstrāde). Tā kā patreiz nav īsti zināms vai bija "liesie" vai lūza rūpnīcas defekta dēļ (jo bija nelieli cilindra virsmas defekti tieši pie lūkām.), Bet tā kā virzulis visapkārt jau bija apšvīkāts, visticamāk "liesie"jau bija tepat tuvā nākotnē. Tagad atliek sameklēt jaunas daļas un saprast ko darīt, lai līdzīgas lietas neatkārtotos turpmākajā lietošanas procesā.[ Šo ziņu laboja endurists, 28 Jan 2009, 09:36:43 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
i-moto | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
| Viss pareizi-lai veicas!!  | Offline
| | |
renar | |  Kopš: 29. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: Enduro & Softenduro
| Atceros šo darbu! motoram tika mainit gultņi + daļas kārbā, kloķene bija jauna. Motors tika saliks, bet cilindru saimnieks teica ka uzlikšot PAC, nevaru spriest cik pareizi/nepareizi tas tika izdarīts - sadarbība ar RG motoc. bij tikai detaļu pasūtīšanā nevis servis darbos.
p.s.
Sakarā ar cilindru nikosilēšanu nau nepieciešams sutīt uz Čehiju jo tur ir tikai ofiss un no turienes tāpatās sūta uz angliju, Moxmoto suta pa taisno uz angliju vairāk info www.maxmoto.lv | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
29 Jan 2009, 12:45:39 renar rakstīja:
Atceros šo darbu! motoram tika mainit gultņi + daļas kārbā, kloķene bija jauna. Motors tika saliks, bet cilindru saimnieks teica ka uzlikšot PAC, nevaru spriest cik pareizi/nepareizi tas tika izdarīts - sadarbība ar RG motoc. bij tikai detaļu pasūtīšanā nevis servis darbos.
p.s.
Sakarā ar cilindru nikosilēšanu nau nepieciešams sutīt uz Čehiju jo tur ir tikai ofiss un no turienes tāpatās sūta uz angliju, Moxmoto suta pa taisno uz angliju vairāk info www.maxmoto.lv
Paldies par info! Njā šo moci iemainījām pret pabrauktu 520 EXC un iepriekšējais saimnieks teica, ka motors pēc remonta un deva papīrus ar čekiem un izdrukām un utt. un neko neteica par pašdarbību remontā bet kā jau teicu neviens netiek vainots, tagad jāmeklē risinājums, lai moto drīz atkal ripotu.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| to nikosilēšanu vajag palaist latvijā  | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
29 Jan 2009, 17:58:13 Modrs rakstīja:
to nikosilēšanu vajag palaist latvijā 
Eu Modri nākamnedēl braucam mērīt atgāzes manam LC4, tik negribas caurumu kolektorā borēt.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| Brīvdienās būšu pāķos, nav problēmu 
caumura diametram jābūt 3 mm, pēc tam vari aizmetināt uzliekot mazu punktiņu, kuru neviens neredzēs  | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
29 Jan 2009, 18:02:59 endurists rakstīja:
29 Jan 2009, 17:58:13 Modrs rakstīja:
to nikosilēšanu vajag palaist latvijā 
Eu Modri nākamnedēl braucam mērīt atgāzes manam LC4, tik negribas caurumu kolektorā borēt.
A nah tev vajag LC4 atgaazes meeriit? Ko tas dos (neskaitot nevajadziigu caurumu) 
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
29 Jan 2009, 23:50:08 kurbuls rakstīja:
29 Jan 2009, 18:02:59 endurists rakstīja:
29 Jan 2009, 17:58:13 Modrs rakstīja:
to nikosilēšanu vajag palaist latvijā 
Eu Modri nākamnedēl braucam mērīt atgāzes manam LC4, tik negribas caurumu kolektorā borēt.
A nah tev vajag LC4 atgaazes meeriit? Ko tas dos (neskaitot nevajadziigu caurumu) 
Neesmu tāds specs, bet vai četrtakteris ar nevar liesos saķert Kaut gan jau jau pa 4000 Km nesaķēra tad gan ajau viss kārtībā .
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Nakuj meklet kašķi kur nevajag  | Offline
| | |
|
|